afgezien van het feit dat dit ontzettende bullshit is is het ook nog 's offtopicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Voor Duitsland? Duitsland staat er toch altijd wel op toernooien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens voor Nederland ben, laat die Marco met zijn duizenden debutanten maar keihard op z'n bakkes gaan tegen Ivoorkust van KalouNee, maar ik zeg Ghana voor WK '06, let op mijn woorden, Amoah wordt topscorer! Yakubu stofzuiger van het toernooi
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef SCH het volgende:
Van DIGGER begrijp ik het wel dat hij voor Italie is, hij doet dat om zich af te zetten en heeft vaag wat Italiaanse connecties via zijn schoonfamilie en houdt er nou eenmaal van om wat anders te zijn dan de rest.
Maar die anderen: hoe kan je in vredesnaam van het Italiaanse voetbal houden? Die pot tussen de Roma's die ik heb gezien, het was echt om te huilen. De sfeer en de hele entourage zijn geweldig maar zo'n wedstrijd mag toch echt niet de veters van een gemiddelde derdeklasser uit Engeland strikken.
Italiaans voetbal is een hype, nooit anders geweest. Mooi Italiaans voetbal bestaat gewoon niet.
Op 30 januari 2006 (linkje) vraag je hier of er op voetbalgebied iets te beleven is in Rome, aangezien je van 27 februari tot en met 3 maart in de Italiaanse hoofdstad verblijft en na tips hier, ga je een dag eerder om Lazio - AS bij te wonen. Daarvoor kwam je nooit in de topics over de Serie A, maar toch denk je nu de Serie A te moeten veroordelen. Zelf vind ik de Serie A de mooiste competitie ter wereld, heb niet zoveel met de Premie League en ook niet met de Primèra Division, maar smaken verschillen nu eenmaal. Als je de Serie A niet mooi vind, ga dan in een ander topic posten!quote:
Man, ik postte jaren geleden al over de overschatting van het Italiaanse voetbal - over dat tikke terug en in de breedte en alleen maar verdedigend spelen en niet kunnen en niet willen aanvallen. Dat wordt iedere keer weer bevestigd door welke wedstrijd van een Italiaanse club ik ook bekijk. Misschien kun je uitleggen waarom je zo van verdedigend voetbal houdt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op 30 januari 2006 (linkje) vraag je hier of er op voetbalgebied iets te beleven is in Rome, aangezien je van 27 februari tot en met 3 maart in de Italiaanse hoofdstad verblijft en na tips hier, ga je een dag eerder om Lazio - AS bij te wonen. Daarvoor kwam je nooit in de topics over de Serie A, maar toch denk je nu de Serie A te moeten veroordelen. Zelf vind ik de Serie A de mooiste competitie ter wereld, heb niet zoveel met de Premie League en ook niet met de Primèra Division, maar smaken verschillen nu eenmaal. Als je de Serie A niet mooi vind, ga dan in een ander topic posten!
Van dit Duitsland had Heerenveen met 8-0 gewonnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Heb je Italie - Duitsland soms niet gezien SCH?
Ten eerste houd ik van de Italiaanse passie, die er vanaf druipt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, ik postte jaren geleden al over de overschatting van het Italiaanse voetbal - over dat tikke terug en in de breedte en alleen maar verdedigend spelen en niet kunnen en niet willen aanvallen. Dat wordt iedere keer weer bevestigd door welke wedstrijd van een Italiaanse club ik ook bekijk. Misschien kun je uitleggen waarom je zo van verdedigend voetbal houdt?
...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Van dit Duitsland had Heerenveen met 8-0 gewonnen![]()
quote:
Passie vind je overal en wat er speciaal is aan Italiaanse passie zou ik niet weten. Met organisatie en degelijkheid bedoel je misschien de saaiheid en de weinige goals die er gemaakt worden. De winnaarsmentaliteit is een subjectief begrip, ik zou hem zelf nou niet meteen op Italiaans voetbal van toepassing laten zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ten eerste houd ik van de Italiaanse passie, die er vanaf druipt.
Ten tweede houd ik van de organisatie, de degelijkheid en de absolute winnaarsmentaliteit.
Waarom zou ik van het Engelse voetbal houden? Of het Spaanse? Wat is daar zo goed/mooi aan?
Ik wilde er maar mee zeggen dat die wedstrijd meer zei over het huidige Duitse voetbal dan het Italiaanse voetbal.quote:
Komt je wat gemakkelijker uit in de geval, hè?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wilde er maar mee zeggen dat die wedstrijd meer zei over het huidige Duitse voetbal dan het Italiaanse voetbal.
Is het niet zo dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Komt je wat gemakkelijker uit in de geval, hè?
Dat is misschien een typische Heerenveen-gedachte, alleen de schoonheid van het spelletje willen zien op het veld. Persoonlijk kan ik genieten van een speler als Marco Materazzi, heerlijke passie en een geweldige uitstraling, maar jij hebt liever zo'n model-prof? Een Deen of een Noor, zo'n saaie, degelijke middenvelder.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Passie vind je overal en wat er speciaal is aan Italiaanse passie zou ik niet weten. Met organisatie en degelijkheid bedoel je misschien de saaiheid en de weinige goals die er gemaakt worden. De winnaarsmentaliteit is een subjectief begrip, ik zou hem zelf nou niet meteen op Italiaans voetbal van toepassing laten zijn.
Van mij hoef je niet van Engels of Spaans voetbal te houden maar op zijn minst van voetbal.Het is toch logisch dat als je naar voetbal kijkt dat je ploegen wilt zien die voor het spel gaan, die naar voren spelen, die goals willen maken en liefst zoveel mogelijk? Of heb ik het mis en is dat een naieve gedachte?
Ach kom op zeg, de Squadra speelde echt fantastisch.quote:
Ik hou inderdaad niet zo van die macho-cultuur van Italie, dat klopt en wel van de schoonheid van het spelletje. Van voetballers die echt willen voetballen. Ik ben ook niet altijd zo'n liefhebber van het voetbal van Heerenveen hoor, die club zit nou eenmaal in mijn genen maar dat wil niet zeggen dat ik een kritiekloos fan ben, maar ik waardeer het wel dat de club naar voren speelt en wil scoren en altijd op zoek is naar mooie aanvallers. En hoezo saai? Petter Hansson zou het prima doen in de Italiaanse competitie, tussen al die andere saaie verdedigers.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is misschien een typische Heerenveen-gedachte, alleen de schoonheid van het spelletje willen zien op het veld. Persoonlijk kan ik genieten van een speler als Marco Materazzi, heerlijke passie en een geweldige uitstraling, maar jij hebt liever zo'n model-prof? Een Deen of een Noor, zo'n saaie, degelijke middenvelder.
Goede voetballers maken nog geen leuk en aantrekkelijk voetbal maar het Italiaanse team is inderdaad meer om van te genieten dan de clubs doorgaans. Maar dan nog was het Italiaanse voetbal op de afgelopen grote evenementen vaak niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, de Squadra speelde echt fantastisch.
De Italiaanse competitie op zich kan mij ook niet zo veel boeien, maar het Italiaanse elftal vind ik prachtig om naar te kijken. Hoe kan je eigenlijk anders, met zulke goede voetballers.
Materazzi is gewoon een ontsnapte 7 voudige moordenaar en mishandelaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is misschien een typische Heerenveen-gedachte, alleen de schoonheid van het spelletje willen zien op het veld. Persoonlijk kan ik genieten van een speler als Marco Materazzi, heerlijke passie en een geweldige uitstraling, maar jij hebt liever zo'n model-prof? Een Deen of een Noor, zo'n saaie, degelijke middenvelder.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nesta of Maldini.
Dan ben je ook geen voetballiefhebber, een boek lezen is voor mietjes en planten water geven laat je je vrouw toch gewoon doen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef SCH het volgende:
Voor mij heeft het helemaal niks met Euro 2000 te maken hoor. Ik was die mening ver daarvoor ook al toegedaan. Het zal een kwestie van smaak zijn maar ik vraag me af wat je nou zo boeiend vindt aan "een wedstrijd met amper kansen". Dan lees ik liever een boek of geef ik de planten water.
Mijn vrouw haat planten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen voetballiefhebber, een boek lezen is voor mietjes en planten water geven laat je je vrouw toch gewoon doen?
![]()
Materazzi is een geweldige verdediger. Een beul, maar die heb je nodig in de verdediging.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Materazzi is gewoon een ontsnapte 7 voudige moordenaar en mishandelaar
Noem dan een Nesta of Maldini.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |