Nu nergensquote:
hoe was het in Madrid, behalve ontzettend gaaf ?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef DutchGooner het volgende:
31' [0 - 1] R. Taddei
63' [0 - 2] A. Aquilani
Fantastische sfeer he, vooral aan het einde van de wedstrijd. popopopopo BIANCOAZZURRO BASTARDO! terwijl iedereen sprong. Het was trouwens tering druk, je kon je eigen niet eens omdraaien bij wijzen van spreken en na de goals echt iedereen totaal uit zijn dak gaan. Ik ben iets van 15 rijen lager beland na de goal van Aquilani.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
Tering wat een feest - nog nooit zoveel scooters gezien....en maar toeteren
Zoals jullie weten ben ik een kenner van het Italiaanse voetbal, willen jullie een analyse van de wedstrijd? Vooral Totti was goedIk dacht steeds, wie is die malloot op krukken voor wie ze harder juichen dan voor de doelpuntenmaker.
Na de wedstrijd werd hij op een brancarretje door het stadion gereden.
Wat een sfeer trouwens, onbeschrijflijk - helemaal super, zat voor 60 euro (zwarte markt) achter de goal bij de AS Roma homos, hele lieve mensen
Ze zingen daar echt hele liederen met 16 coupletten en vooral al die teksten op banners die ook steeds weer verdwijnen. Boeiende proza, kon er natuurlijk geen hout van lezen en weet ook niet wwat ik allemaal heb meegezongen maar het was helemaal super
Had nog geen beelden van alle wedstrijden gezien toen ik dit postte, en vond de overtreding van Samuel al duidelijk over de rooie (En Mancini na afloop nog zeiken ook), maar iemand de tackle van Palombo (Samp) gezien?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef DIGGER het volgende:
7 wedstrijden vanmiddag, 7 keer rood.
De sportkranten hier: de eerste 17 paginas over dederby, dan pas de andere wedstrijden en dan pas de Spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:15 schreef Henkmanz het volgende:
Misschien hang ik gigantisch de n00b uit, maar wat is er nou zo speciaal aan de overwinning van AS Roma? Er wordt verslag van gedaan alsof de wereldbeker is gewonnen.
Ten eerste is het de Derby die is altijd speciaal, maar zeker deze omdat Roma al een tijdje niet meer van Lazio had gewonnen en door al dat gedoe rond Totti. Ten tweede het record: 11 wedstrijden in de Serie A achter elkaar gewonnen, dat is nog nooit door een club gepresteerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:15 schreef Henkmanz het volgende:
Misschien hang ik gigantisch de n00b uit, maar wat is er nou zo speciaal aan de overwinning van AS Roma? Er wordt verslag van gedaan alsof de wereldbeker is gewonnen.
Het was geen kritiek van me hoor, ik wist gewoon écht niet waarom men nou zo blij wasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Ten eerste is het de Derby die is altijd speciaal, maar zeker deze omdat Roma al een tijdje niet meer van Lazio had gewonnen en door al dat gedoe rond Totti. Ten tweede het record: 11 wedstrijden in de Serie A achter elkaar gewonnen, dat is nog nooit door een club gepresteerd.
Voor mij was het feest na afloop specialer dan een kampioenschap van Ajax ofzo.
PS De wereldbeker is toch totaal onbelangrijk, een oefenwedstrijdje in Tokio meer niet. Of bedoel je soms het wk?
Grappig dat je precies kunt uittekenen welke mensen voor AS en welke voor Lazio zijn, dat is hier zo en op Fok niet anders blijkbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 06:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
AS Roma blijft een zielige club natuurlijk. Laat ze nu maar even blij zijn. Het verval komt wel weer.
Waar op de foto dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
HierIk heb een Romasjaaltje gekocht en ineens heel veel vrienden
Die heb je anders natuurlijk niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar nie verder dan 't vaticaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, in wijken aan stad is het overgrote deel ook AS fan. Grootste deel van de Laziali wonen in voorsteden..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Kom maar nie verder dan 't vaticaan
Daar achter moet je lichtblauw dragen![]()
okidokie, ik dacht al zoiets, meer de buitenrand van rome of niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee hoor, in wijken aan stad is het overgrote deel ook AS fan. Grootste deel van de Laziali wonen in voorsteden..
Het was wel ff dollen, inmaken, galleryplay, hakjes, poorten, de Duitsers mcohten blij zijn dat Italie het slechts bij 4 liet, want de uitslag had makkelijk nog veel hoger gekund, ze werden echt van de mat geveegd.quote:
Voor mij zijn ze dat toch wel hoor. Ze speelden gisteren echt sterk, vooral Del Piero die echt een berepot speelde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh Lippi, niet te veel dikke zeges op andere toplanden, anders zijn we de grote WK favoriet...
Verkapte "Ik ben voor Duitsland" post.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:45 schreef DeVinger het volgende:
Kies een leuke WK favoriet ipv die toplanden. Australie is afgezaagd, omdat Hiddink bewezen heeft dat hij een team optimaal kan laten presteren op dat soort hoofdtoernooien. Kies Trinidad & Tobago, kies een Afrikaans land (ik ben zelf voor Ghana bv), kies een ander klein kut landje.
Het was toch fantastisch dat Griekeland het EK won? In ieder geval het principe dat een klein nietszeggend voetballandje ineens zo prestigieus toernooi wist te winnen. Griekenland was ineens een voetballand, maar wist zich niet te plaatsen voor het WK. Laat die grote landen maar is op de bakkes gaan, Brazilie wint het WK toch wel. Altijd voor de underdogs zijn op toernooien!
Voor Duitsland? Duitsland staat er toch altijd wel op toernooien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens voor Nederland ben, laat die Marco met zijn duizenden debutanten maar keihard op z'n bakkes gaan tegen Ivoorkust van Kalouquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verkapte "Ik ben voor Duitsland" post.
afgezien van het feit dat dit ontzettende bullshit is is het ook nog 's offtopicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:47 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Voor Duitsland? Duitsland staat er toch altijd wel op toernooien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens voor Nederland ben, laat die Marco met zijn duizenden debutanten maar keihard op z'n bakkes gaan tegen Ivoorkust van KalouNee, maar ik zeg Ghana voor WK '06, let op mijn woorden, Amoah wordt topscorer! Yakubu stofzuiger van het toernooi
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef SCH het volgende:
Van DIGGER begrijp ik het wel dat hij voor Italie is, hij doet dat om zich af te zetten en heeft vaag wat Italiaanse connecties via zijn schoonfamilie en houdt er nou eenmaal van om wat anders te zijn dan de rest.
Maar die anderen: hoe kan je in vredesnaam van het Italiaanse voetbal houden? Die pot tussen de Roma's die ik heb gezien, het was echt om te huilen. De sfeer en de hele entourage zijn geweldig maar zo'n wedstrijd mag toch echt niet de veters van een gemiddelde derdeklasser uit Engeland strikken.
Italiaans voetbal is een hype, nooit anders geweest. Mooi Italiaans voetbal bestaat gewoon niet.
Op 30 januari 2006 (linkje) vraag je hier of er op voetbalgebied iets te beleven is in Rome, aangezien je van 27 februari tot en met 3 maart in de Italiaanse hoofdstad verblijft en na tips hier, ga je een dag eerder om Lazio - AS bij te wonen. Daarvoor kwam je nooit in de topics over de Serie A, maar toch denk je nu de Serie A te moeten veroordelen. Zelf vind ik de Serie A de mooiste competitie ter wereld, heb niet zoveel met de Premie League en ook niet met de Primèra Division, maar smaken verschillen nu eenmaal. Als je de Serie A niet mooi vind, ga dan in een ander topic posten!quote:
Man, ik postte jaren geleden al over de overschatting van het Italiaanse voetbal - over dat tikke terug en in de breedte en alleen maar verdedigend spelen en niet kunnen en niet willen aanvallen. Dat wordt iedere keer weer bevestigd door welke wedstrijd van een Italiaanse club ik ook bekijk. Misschien kun je uitleggen waarom je zo van verdedigend voetbal houdt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op 30 januari 2006 (linkje) vraag je hier of er op voetbalgebied iets te beleven is in Rome, aangezien je van 27 februari tot en met 3 maart in de Italiaanse hoofdstad verblijft en na tips hier, ga je een dag eerder om Lazio - AS bij te wonen. Daarvoor kwam je nooit in de topics over de Serie A, maar toch denk je nu de Serie A te moeten veroordelen. Zelf vind ik de Serie A de mooiste competitie ter wereld, heb niet zoveel met de Premie League en ook niet met de Primèra Division, maar smaken verschillen nu eenmaal. Als je de Serie A niet mooi vind, ga dan in een ander topic posten!
Van dit Duitsland had Heerenveen met 8-0 gewonnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Heb je Italie - Duitsland soms niet gezien SCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |