He een guildmember op FOK!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:35 schreef GoodspeeD het volgende:
Valt me op dat er de laatste tijd steeds meer mensen abrupt stoppen met het spel omdat ze inzien dat het zo verslavend is.
undead mage lvl 60quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:40 schreef Richardfun het volgende:
Hey tain, wat voor main char speelde jij ook al weer? Zit je al op lvl60? En wil die guild die je had opgericht al een beetje groeien?
Ik betaal via automatische incasso met de postbank. Alleen toen de maand om was gaf ie een error, ff opnieuw gegevens ingevuld en ik speel weer een maand.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:29 schreef V-Unit het volgende:
Tzal postbank wel zijn! Die trekken dat geld terug!
Enigste oplossing is betalen met de creditcard!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:35 schreef Richardfun het volgende:
Uit die lap tekst van Rodie: er zijn helemaal geen Stormshroud gloves. Alleen chest, shoulder en legs![]()
we hebben nu met zijn 3en qua lvl 60'squote:Op donderdag 9 februari 2006 18:44 schreef Richardfun het volgende:
Tain, ik zit nu bij SIN. Die zijn bezig met ZG, en willen binnenkort aan MC beginnen. Wat voor classes/lvls zijn die vrienden van je? Misschien dat jullie samen kunnen joinen.
Mijn post dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef Together-Alone het volgende:
Richardfun, wat is jouw nick dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:44 schreef Richardfun het volgende:
Tain, ik zit nu bij SIN. Die zijn bezig met ZG, en willen binnenkort aan MC beginnen. Wat voor classes/lvls zijn die vrienden van je? Misschien dat jullie samen kunnen joinen.
Ben aan het overleggen enzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:10 schreef Richardfun het volgende:
Het is so far af en toe wat apart, jouw geval weet ik niet. Ik heb geen problemen gehad so far, en wil gewoon graag, nu ik bijna lvl60 ben, in een guild zitten die raids doet/gaat doen.
Tain, als jullie willen joinen, mail mn character dan ff (farzuk) jullie namen in game. Dan zal ik voor invites proberen te zorgen.
moet die reader dan even installeren en zo goed is mijn gear nog nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Richardfun het volgende:
Ik ga nu tukken, hoor het wel van je. Lijkt me lachen als je joint, gaan we samen aan MC beginnen
Heb je je profile bij allakhazam staan? Wil je equipment wel ff zien.
Nog niet, de derde weet nog niks, die is nog niet online geweestquote:
Dat geeft ie aan ja! Maar heb je wel daadwerkelijk gecheckt of dat geld al van je rekening is afgeschreven? Als dat niet zo is dan word die foutmelding een block en dan moet je wel betalen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik betaal via automatische incasso met de postbank. Alleen toen de maand om was gaf ie een error, ff opnieuw gegevens ingevuld en ik speel weer een maand.
Kickin. Gekke warlock. Ga soulshards farmen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
He een guildmember op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:42 schreef GoodspeeD het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?FN=wow-general-en&T=794773&P=1
read, you must!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |