quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:11 schreef Platina het volgende:
http://wow.blupp.net/item.php?id=17037
Ofzo :\')
Das nog erger dan die van mijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:11 schreef Platina het volgende:
http://wow.blupp.net/item.php?id=17037
Ofzo :\')
ik heb al een week lang tussen 21:00 en 22:00 hele dikke connectie problemen met WoWquote:Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef XboxAddict het volgende:
Voor de mensen die login problemen hebben én bij Wanadoo zitten:
Er is een netwerk probleem waardoor MSN, hotmail en mail in het algemeen niet werkt. Daarnaast blijkt ook iedere WoW speler die bij Wanadoo zit niet te kunnen connecten.
Even (of lang) afwachten dus...![]()
Oh ja, nog even de melding van wanadoo site:
2006-02-05 12:31:26 - Netwerk storing. U kunt verschillende verbindings problemen ondervinden
Door een netwerk storing is het mogelijk dat sommige sites onbereikbaar zijn. Voor Wanadoo klanten is het mogelijk dat email ophalen (pop) niet werkt.
Wanadoo doet er alles aan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Beast mastery ftw als je wil levellenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:58 schreef Mister_T het volgende:
Ik ben een nieuwe char begonnen (Hunter). Hoe kan ik voor mijn hunter het best mijn talents indelen?
Ik ben je allang voor gegaan!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:37 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben nu level 45, maar het begint echt te vervelen. Ik heb gewoon geen zin meer om te spelen, ben ik uitgekeken op het spel of is het een mid-level-crisis?
Ik heb zelf ook de laatste week veel last van hoge latency tijdens "piek uren", maar dat is bij meerdere mensen blijkbaar!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb al een week lang tussen 21:00 en 22:00 hele dikke connectie problemen met WoW
daarna is me verbinding weer prima, maar ze zijn er mee bezig blijkbaar
ik heb de hele dag al lag hier, dus mijn probleem is niet verholpenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:48 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook de laatste week veel last van hoge latency tijdens \"piek uren\", maar dat is bij meerdere mensen blijkbaar!
Maar ja, er mee bezig zijn.. het zal nog wel even duren denk ik. Het wanadoo probleem was overigens al vrij snel verholpen, alles doet het weer.
Geef mij die Beta invite, krijg je mijn inlog gegevens van WoWquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:24 schreef Morthill het volgende:
Fock, net nu ik begonnen was met WoW krijg ik mailtje van Codemasters dat ik mee mag doen aan de bèta van Dungeons & Dragons online >_<
Ga gewoon naar fileplanet, je kan daar ddo europe downloaden en krijgt er een code bij.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Geef mij die Beta invite, krijg je mijn inlog gegevens van WoW
Speel het niet meer, zit een lvl60 mage op en paar lowlvl characters
Wel op een PvP server(Bloodscalp)
Mijne mag je hebben, vind er niks aanquote:Op maandag 6 februari 2006 10:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Geef mij die Beta invite, krijg je mijn inlog gegevens van WoW
Speel het niet meer, zit een lvl60 mage op en paar lowlvl characters
Wel op een PvP server(Bloodscalp)
ok, zal het vanavond eens gaan testenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ga gewoon naar fileplanet, je kan daar ddo europe downloaden en krijgt er een code bij.
War Effort moet meer opleveren, maar je hebt nu 3300/6000 reputation? Want je moet dan nog 12.000 en 21.000 reputation halen voordat je exalted bent, dus veel plezierquote:Op maandag 6 februari 2006 12:32 schreef V-Unit het volgende:
+btw is het nou sneller als je spullen inleverd voor die ahn qiraj instance in vergelijking dat je cloth inleverd bij zon tailor huissie? Kben lvl 38 en wil excalted worden bij de orcs voor een mooie wolf mount. Me rep is nu iets van 3300 dus ben hard aan het inleveren van heavy leather
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |