Inderdaad, maar het ging mij eigenlijk alleen maar om de FiPoquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb ik hem toch mooi tuc
[afbeelding]
whoeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het ging mij eigenlijk alleen maar om de FiPo![]()
Ach het is een doordeweekse dag hequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef melmidoc het volgende:
Saaie avonden. Ik ken het.
Zuigt.. of beter gezegd niet.
Boeiend.. watjes..quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach het is een doordeweekse dag he![]()
hey geile clown van mequote:Op donderdag 2 februari 2006 04:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is hier een kwartiertje lopen vandaan. Tof.
Ik hoest bekant tot bloedens toe, slapen zit er even niet inquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hey geile clown van memoet je niet slapen
![]()
Ik moet toch wát.quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
Dus je gaat maar fokken de hele tijd![]()
Morgen geen school?quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
precies
ik vraag me ook af wat ik hier nog doe![]()
OK ok ik voer het tempo al opquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
Je reageert ook nogal traag 13.niettof![]()
Nee, nog 1 dag de tijd om een tentamen te lerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen geen school?
Of nou ja, morgen...
zo mag ik het horenquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OK ok ik voer het tempo al op.
Wil je Kwek zien? Als troost?quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee, nog 1 dag de tijd om een tentamen te lerenDus ik denk ik ga een nachtje door leren, dat is er dus niet van gekomen
![]()
Kwek ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wil je Kwek zien? Als troost?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kwek de Hete Eend.
Ja! En hij heeft een keiwarm buikje dus lekker om tegenaan te liggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
Heb jij echt zo'n geile eend thuis ?![]()
Hip!quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn eendjes![]()
Keischattigquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
Die met de hartjes is zelfs glow in de dark, zodat ik em nooit kwijt kan raken in het donker![]()
![]()
Tsja, als hij wegloopt moet dat wel. Goed gehandeld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
En die ander heb ik maar een ring door z'n kop gejast en vastgelegd want die liep steeds weg![]()
Ja, ik vind het gewoon niet kunnen anders, ik bedoel ik koop eendenvoer voor hem, maak zijn bed op enzo, daar mag hij dan best tevreden mee zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, als hij wegloopt moet dat wel. Goed gehandeld.
Onkdanbare beesten!quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon niet kunnen anders, ik bedoel ik koop eendenvoer voor hem, maak zijn bed op enzo, daar mag hij dan best tevreden mee zijn![]()
Bash.org houdt me bezigquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Toch moet je wat sneller reageren![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En je laat mij hier in de steek, weet je wel niet wat daar van komt
Wow, dudequote:Op donderdag 2 februari 2006 05:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit is toch niet meer normaal![]()
maar ik ben er net zo trots opquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, dude.
Wacht, ik heb het topic bijna helemaal gelezen, daarna kom ik wat variatie in die lijst brengen.
Ok ok ik laat het wel staanquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
maar ik ben er net zo trots op![]()
![]()
Je bent te lui om te postenquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok ok ik laat het wel staan.
Ik heb kaartjes voor Me First And The Gimme Gimmes kunnen regelenquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok ok ik ben uitgelezen, kom maar op met een goed onderwerp.
Ken ik allebei alleen maar van naamquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Me First And The Gimme Gimmes kunnen regelen![]()
allebeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ken ik allebei alleen maar van naam.
Eh.quote:
44 uurquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh.
Even m'n hoofd tussen de deur houden en dichtrammen.
Nou ja, in my defence, ik ben al 44 uur wakker.
Jezus. Ik schrik er zelf van
.
Ik ga om 7 uur slapen, ik ben vastbesloten!quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
44 uurwtf
ik vond mijn 20 uur momenteel al lang![]()
ik had besloten 7 uur ff te douchen en dan maar eens beginnen met leren, iets wat ik me zo'n 20 uur geleden ook al had voorgenomen te gaan doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga om 7 uur slapen, ik ben vastbesloten!.
11 uur weer op.
Sollicitatie!quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik had besloten 7 uur ff te douchen en dan maar eens beginnen met leren, iets wat ik me zo'n 20 uur geleden ook al had voorgenomen te gaan doen![]()
blijf jij toch elkker in je nest liggen
waarom zo vroeg op
Nope, nope, nope.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wat doe je eignelijk, studeer je, werk je, school je. ?
Callcenterquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
Waarvoor ga je solliciteren
hmmmquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je je nummer post doe ik je wel iets aansmeren.
Geen idee, hoor ik morgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmmm
jij wordt dus zo'n irritant mens die me om 4 uur 's middags mijn bed uit beld om te vragen of ik geinteresseerd ben in een abonnement op de volkskrant
Dat ben je al las ik ni je profielquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee, hoor ik morgen.
Maar hey, ik heb geld nodig dus ik ben bereid irritant te zijn.
Irritant tegen onbekenden over de telefoon danquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat ben je al las ik ni je profiel![]()
Dat is altijd leukquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Irritant tegen onbekenden over de telefoon dan.
Jep.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk![]()
maar je woont nog bij je ouders thuis nu dan ?
Mmja, ik geloof dat ze de hoop op heeft gegevenquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me echt op me bed vastgebonden als ik zo lang zou internetten![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, ik geloof dat ze de hoop op heeft gegeven.
Daar komt het zo'n beetje op neer jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]blijkbaar
jij leeft in je eigen hok daar en af en teo schuiven ze een bak voer naar binnen![]()
![]()
Ze weten het wel schattig te brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:52 schreef Janetje het volgende:
Stelt u zich eens voor: U rijdt op een grijze, regenachtige dag over de snelweg wanneer u door een plas rijdt en op de verkeerde weghelft terecht dreigt te komen. Terwijl u uw auto in de richting van de slip stuurt, zullen de remmen op ieder wiel automatisch werken om de auto te stabiliseren. Schokbrekers en rolsensoren geven informatie door aan een computer die de optimale schokdemping voor de ophanging bepaalt en zodoende helpt de auto te stabiliseren en deze stevig met zijn wielen op de weg houdt.
Wat is vertalen toch leuk
Dat was mijn vertaling alquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze weten het wel schattig te brengen.
Je kan altijd hier komen wonenquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar komt het zo'n beetje op neer ja.
Mits eigen hok met internetaansluiting en regelmatige voedingsuren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je kan altijd hier komen wonen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik, maar de tekst opzich. Ofzo. Nevermind.
Dan moet ik een huisgenoot wegjagenquote:Op donderdag 2 februari 2006 06:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mits eigen hok met internetaansluiting en regelmatige voedingsuren.
Edit: oh, en een bed.
Dat heb je toch wel over voor je dinnie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dan moet ik een huisgenoot wegjagen
Omdat je hetero bent?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:04 schreef Janetje het volgende:
Waarom weet ik nou toch niks van autotechniek...
Voor jou altijd, maar ik ga ff douchen en jij gaat slapenquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel over voor je dinnie?.
Hmm.. dat is misschien wel een aardige verklaring..quote:
Ik stel het nog even uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Voor jou altijd, maar ik ga ff douchen en jij gaat slapen![]()
Doen. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dat is misschien wel een aardige verklaring..
"Sorry mevrouw, mn project is niet zo goed geworden, want ik ben hetero."
zwakquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik stel het nog even uit. Maar douche ze
.
quote:Sorry mevrouw, ik ben hetero..
Sterkte mênquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:16 schreef Janetje het volgende:
"If the driver needs sudden acceleration and stomps on the accelerator pedal, a sensor on the pedal transmits the driver's pressure on the pedal to a microcontroller, which calculates and relays the correct throttle position to the motor actually moving the throttle pedal"
[..]
quote:
Ik kan dus aannemen dat ze nooit kijken naar wát je moet vertalen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:23 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat is nog een makkelijk stukje...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik dacht echt van, die slaapt![]()
Je hebt net gedoucht, straks zit je weer onder het bloedquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
*ook maar hoofd tussen deur stopt en hard dichtslaat![]()
Daar heb jij weer een punt,quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt net gedoucht, straks zit je weer onder het bloed.
Ik help je hopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een punt,
al die dilemma's
om 8 uur ga ik beginnen met leren btw![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
hmmm het geheim van de verdwenen pot nutella is nu in ieder geval opgelost![]()
![]()
TIS 8 UUR!quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
Dit gaat er echt serieus aan toe, ik heb alle spullen al bij de hand die nodig zijn om goed te kunnen leren![]()
je ging dingesen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Er was iets wat ik om 8 uur ging doen
nou weet ik het niet meer![]()
Ooeeooeeh ik ben overgestapt op 5 'blokjes' van 9 naast en onder elkaar; Master! geweldig zij die!quote:
die dingen zijn alleen goed als je je héél erg verveeldquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:18 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Ooeeooeeh ik ben overgestapt op 5 'blokjes' van 9 naast en onder elkaar; Master! geweldig zij die!![]()
![]()
Ik snap ze niet, maar dat komt omdat ik me er nooit in verdiept hebquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
die dingen zijn alleen goed als je je héél erg verveeld![]()
Joosje legt het je wel ff uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap ze niet, maar dat komt omdat ik me er nooit in verdiept heb.
Moet dat?quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Joosje legt het je wel ff uit![]()
![]()
sorry mevrouw van het callcenterquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hey, ik moet niet te nerdy worden. Straks verlies ik mijn hipheid
.
Belachelijk ook dat een vwo-diploma helemaal nergens voor staatquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
sorry mevrouw van het callcenter![]()
Ik heb nog een sexslaaf nodigquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Belachelijk ook dat een vwo-diploma helemaal nergens voor staat. Als ik goftedomme een jaartje MBO had gedaan had ik een betere baan kunnen hebben
.
*boos*
Misschien moet je je verdiepen in wiskunde...Sudoku's enzo. Kan je best een leuk baantje opleverenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Belachelijk ook dat een vwo-diploma helemaal nergens voor staat. Als ik goftedomme een jaartje MBO had gedaan had ik een betere baan kunnen hebben
.
*boos*
Toepasselijk onderschriftquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb nog een sexslaaf nodig, ik betaal goed
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:44 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Misschien moet je je verdiepen in wiskunde...Sudoku's enzo. Kan je best een leuk baantje opleveren.
Mensen die aan sudoku's doen zijn juist hip!
![]()
Kussie
Welk nummer moet ik bellen om je te bereiken trouwens?![]()
Mag ook wel om die 11 cm te compenseren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb nog een sexslaaf nodig, ik betaal goed
![]()
truequote:Op donderdag 2 februari 2006 08:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ook wel om die 11 cm te compenseren.
Ja nou ja, ik hoop dat dat baantje vanmiddag (quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
Maar je kan alsnog een cursus doen of zoiets, je hoeft niet per se te studeren of wat![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
Dat moet die andere gozer dan zijnik heb niemand toegevoegd
![]()
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik hoop dat dat baantje vanmiddag () doorgaat, is iig al wat structuur in m'n leven
. Is maar 24 uur per week maar betaalt aardig en ik heb toch geen zin om fulltime te werken.
Mjaa, ik hoop het. Ik zit erover na te denken om voor 2 uurtjes in bed te leggen maar heb zo'n idee dat ik er dan nog gaarder uit komquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat komt wel goed
Callcenters betalen meestal wel goed ja![]()
24 uur werken in de week, 24 uur slapen in de week is voor jou ook genoeg
dus we zullen je nog vaak genoeg hier zien![]()
Dat kan je nu idd beter niet meer doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mjaa, ik hoop het. Ik zit erover na te denken om voor 2 uurtjes in bed te leggen maar heb zo'n idee dat ik er dan nog gaarder uit kom.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:55 schreef Joosje112 het volgende:Prima, wilde even zeggen dat het niet negatief/aanvallend bedoeld was o.i.d.
.
Ik ga broodjes maken.
Fijne dag allemaal.
Neh, weet ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:55 schreef Joosje112 het volgende:Prima, wilde even zeggen dat het niet negatief/aanvallend bedoeld was o.i.d.
.
Ik ga broodjes maken.
Fijne dag allemaal.
Ik moest er 2,5 uur voor uittrekken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat kan je nu idd beter niet meer doen![]()
Ga lekker slapen als je zo weer thuis bent, zo heel lang zal zo'n gesprek toch ook weer niet duren denk ik.
Mja, zijn van die selectiemiddagen waarbij ze een groep toespreken en beoordelen. Komt er dus op neer dat ze uit een groep falers degene met het juiste aantal chromosomen aannemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
Dat is op zich nog wel lang![]()
maarja dan kan je daar nog slapen![]()
![]()
Tis opzich best ok volk. Immer aardig ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik heb afgelopen zomer vakantiewerk gedaan tussen allemaal mensen met een onjuist aantal chromosomenMaar gezellig dat ze zijn
simpele zielen dat wel
ik mocht op een elektrisch karretje rondrijden in het magazijn
Nou die dingen moeten teringzware zooi dragen enzo dus die hebben van die ijzeren wielen
dan nu een conversatie tussen 2 van die randdebielen
R1: hey man hehehehe je band is lek, ik zou maar een nieuwe kar gaan halen
R2: *kijkt onder kar
R1: heueueueeueu die wielen zijn van ijzer man sukkel
R2: ja maar dan kunnen ze toch helemaal niet lek zijn![]()
Zeg.. ging jij niet leren?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
En dan een maand lang iedere dag door op dat niveau![]()
True altijd lachen met die mensen jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis opzich best ok volk. Immer aardig ook.
Oeh, ik was 's met 2 vrienden aan het fietsen ergens op een dijk, loopt er een mongooltje los op de weg. Wij even volgen, bleek hij dus alleen te zijn en het was donker enzo dus we zijn er maar mee gaan praten waar hij naartoe ging ed. Ja hij ging dan naar huis en dat was nog een rotend lopen maar dat haalde hij wel. Een uur en een paar politiemannen later bleek hij weg te zijn gelopen en al een dag vermist te zijn.
Tot zover de anekdotes van Down.
Ik ben nog in de veronderstelling dat het woensdagavond is hoor..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef jackson het volgende:
Goede morgen al hier
Donderdag alweer enzo....
CC succes met je gesprek vandaag
Mijn pa heeft als instellingskok gewerkt bij een instelling voor mensen met het syndroom van Down, 12 jaar lang ofzo. Die mongooltjes daar hebben echt altijd lol, ze zijn echt grappig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis opzich best ok volk. Immer aardig ook.
Oeh, ik was 's met 2 vrienden aan het fietsen ergens op een dijk, loopt er een mongooltje los op de weg. Wij even volgen, bleek hij dus alleen te zijn en het was donker enzo dus we zijn er maar mee gaan praten waar hij naartoe ging ed. Ja hij ging dan naar huis en dat was nog een rotend lopen maar dat haalde hij wel. Een uur en een paar politiemannen later bleek hij weg te zijn gelopen en al een dag vermist te zijn.
Tot zover de anekdotes van Down.
Tja.. dat krijg je ervan he...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja maar ik ben vergeten wat ik moet leren.
Chowchowquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:13 schreef Chowi het volgende:
J.
Het was een koppige!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
True altijd lachen met die mensen ja![]()
hebben overal schijt aan en hebben overal hun eigen (foute) ideeen en (foute) theorien over.
had je die mongool niet gewoon kunnen meenemen
keihandig in het huishouden
Ach dat mag. Drukjes vandaag ofniet ?!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben nog in de veronderstelling dat het woensdagavond is hoor..
Vandaag ben ik vrij.quote:
acksonquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:13 schreef Chowi het volgende:
J.
Danku vriendelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:10 schreef jackson het volgende:
Goede morgen al hier
Donderdag alweer enzo....
CC succes met je gesprek vandaag
vernederend door een mongool uitgemaakt worden voor klootzakquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was een koppige!
Moest keilang praten tegen hem voordat hij stil wou staan want hij wou doorlopen en naar huis. Liep nog best snel ook verdomme. En toen de politie hem terug wou brengen wou hij niet mee met de politie want dat waren allemaal klootzakken
.
Vandaag vrij.. maar moet nog teringveel doen voor morgen..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach dat mag. Drukjes vandaag ofniet ?!
Dat komt me bekend voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vandaag ben ik vrij.. Of nou ja, ik heb één lesuur. Maar dat mogen ze dus mooi vergeten.
Hey... zo kan ik ook zijn. Soms enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Danku vriendelijk.
Oh en wat Janetje zegt.
Dan had ik JA. gezegd.quote:
Ach, mijn moeder is nu werken, maar ik sta altijd ruim 2 uur op voor ik naar school ga. Even de illusie wekken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor
Waarom zo vroeg al op dan ?!
I see I see. Ik stond altijd op et laatste moment op... of niet. Mijn vader was altijd weg en mijn moeder maakte ik altijd maar wat wijsquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:17 schreef Chowi het volgende:
Ach, mijn moeder is nu werken, maar ik sta altijd ruim 2 uur op voor ik naar school ga. Even de illusie wekken.
Whehehe, bij mij vielen er standaard eerste uren uit als ze vroeg wat ik in bed deedquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan had ik JA. gezegd.
[..]
Ach, mijn moeder is nu werken, maar ik sta altijd ruim 2 uur op voor ik naar school ga. Even de illusie wekken.
Voor mij is het heel makkelijk op donderdag. Er hoeft maar één les uit te vallen of ik heb de eerste 4 vrij. Mijn ouders moeten altijd allebei vroeg werken op donderdag, dus ik moet als laatste weg. Maar dan ga ik dus niet weg, uiteindelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
I see I see. Ik stond altijd op et laatste moment op... of niet. Mijn vader was altijd weg en mijn moeder maakte ik altijd maar wat wijs
Alhoewel jou tactiek er beter uitziet
Herkenbaar!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe, bij mij vielen er standaard eerste uren uit als ze vroeg wat ik in bed deed.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe, bij mij vielen er standaard eerste uren uit als ze vroeg wat ik in bed deed.
Ja psies. En sinds ik MBO/HBO doe weet mijn ouders het al helemaal niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent netjes opgevoed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op de gehele middelbare heb ik me één keer verslapen.. en toen vond ik het verschrikkelijk en heb mn ma overgehaald me ziek te melden.. verder nooit te laat
![]()
Toen ging ik op kamers en was ik nog iedere dag een kwartier te vroeg op school.. en de eerste keer dat ik op een hete zomerdag spijbelde voelde ik me zo schuldig als de tyfus...
Tot zover mijn imago..
Ja... dat is wel ideaal. Lekker rustig aan douche en wakker worden. Misschien nog wat voor school ff doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:22 schreef Chowi het volgende:
Voor mij is het heel makkelijk op donderdag. Er hoeft maar één les uit te vallen of ik heb de eerste 4 vrij. Mijn ouders moeten altijd allebei vroeg werken op donderdag, dus ik moet als laatste weg. Maar dan ga ik dus niet weg, uiteindelijk.
Hm... braafheid is okequote:Op donderdag 2 februari 2006 09:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Op de gehele middelbare heb ik me één keer verslapen.. en toen vond ik het verschrikkelijk en heb mn ma overgehaald me ziek te melden.. verder nooit te laat
![]()
Toen ging ik op kamers en was ik nog iedere dag een kwartier te vroeg op school.. en de eerste keer dat ik op een hete zomerdag spijbelde voelde ik me zo schuldig als de tyfus...
Tot zover mijn imago..
geBeF't zeggen we dan..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:24 schreef nyny83 het volgende:
mogguh... ben er weer
gister weer gebierd en gefrituurd na de wedstrijd![]()
Bieren na het sporten... nix is lekkers.. nix is slechterquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:24 schreef nyny83 het volgende:
mogguh... ben er weer
Welckom!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:24 schreef nyny83 het volgende:
mogguh... ben er weer
Oh my..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Op de gehele middelbare heb ik me één keer verslapen.. en toen vond ik het verschrikkelijk en heb mn ma overgehaald me ziek te melden.. verder nooit te laat
![]()
Tot zover mijn imago..
okquote:
Ik was op de basisschool 'dat dikkertje met die bril en dat bloempotkapsel'quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh my...
Ik was de braafste en slimste op de basisschool. In de eerste viel dat slimme deel weg maar was ik nog altijd erg braaf. Sinds de eerste keer straf in de 2e ben ik omgeslagen. Ach, je houdt er wél leuke anekdotes op na als je bekend staat als 'koppige brutale betweter'
.
Oh en trusten poepie.
Ben ik nu nogquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was op de basisschool 'dat dikkertje met die beugel'De anekdotes...
*checkquote:
Thank god dat ik nooit een bloempotkapsel gehad heb.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was op de basisschool 'dat dikkertje met die bril en dat bloempotkapsel'De anekdotes...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Thank god dat ik nooit een bloempotkapsel gehad heb..
oiquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:34 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik heb wel een Bob-line gehad, telt dat ook?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Thank god dat ik nooit een bloempotkapsel gehad heb..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik had ook nog zo'n touwtje aan mn bril..
En ik moest een paar jaar zo'n pleister op mn oog dragen...
Argh, ja die heb ik ook gehad. Maar toen had ik nog niets in te brengen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb wel een Bob-line gehad, telt dat ook?.
Ja.. die tellen dubbelquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb wel een Bob-line gehad, telt dat ook?.
Nooit!quote:
Ach, het was niet het slechtste wat ik hadquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Argh, ja die heb ik ook gehad. Maar toen had ik nog niets in te brengen.!
Haha... sterkquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:34 schreef nyny83 het volgende:
Touwtje aan mn bril moest ik niet, dan wordt je gebeukt
Daar kan ik inkomen.quote:
1tje maar... 1tje is zatquote:
Wheheheh.. neequote:
Dat waren mn glazen inderdaad ja...quote:
Vertel! Pics eventueel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, het was niet het slechtste wat ik had.
nu lenzen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wheheheh.. nee
[..]
Dat waren mn glazen inderdaad ja...
Ik had soms ook gewoon écht foute kledingquote:
Jup.. alweer een half jaartje lenzen.. (na 16 jaar bril phoeh)quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nu lenzen?Mijn glazen zijn op zich niet sterk, maar die pleister was echt het ergste dat me toen kon overkomen
Die van mij ook. Ik had +5,5. Ben er nu overheen gegroeit. Best apart eigenlijk... dat je ineens er vanaf bentquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:37 schreef Janetje het volgende:
Dat waren mn glazen inderdaad ja...
Volgens mij is iedereen op Fok! vroeger de nerd van de klas geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had soms ook gewoon écht foute kleding. En sja, het dikkerdje zijn wil sowieso niet helpen, zeker niet als je slimmer dan de rest blijkt te zijn
.
Gaat over mijn verhaalquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:40 schreef nyny83 het volgende:
erm... wtf?
Waar zijn die pleisters eigenlijk voor?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup.. alweer een half jaartje lenzen.. (na 16 jaar bril phoeh)
Ach.. die pleister was alleen zo bloedheet in de zomer..![]()
Maar die stickertjes erop waren wel tof.
Hoe tofquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen op Fok! vroeger de nerd van de klas geweest..
luie ogen meen ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar zijn die pleisters eigenlijk voor?
Van dát imago heb ik me gelukkig op de middelbare school verlostquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen op Fok! vroeger de nerd van de klas geweest..
Als je een lui oog hebt, gaan ze het oog dat wél goed werkt afplakken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hoe herkenbaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van dát imago heb ik me gelukkig op de middelbare school verlost. Op het eind hoorde ik zelf bij de hippe kinderen
.
50% slechter dan normaal. Dus niet letterlijk de helft maar ook weer wel. Ik zag de strepen op mijn shirt in de spiegel niet van 1m afstandquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:40 schreef nyny83 het volgende:
erm... wtf? 5,5? Hoe slecht zie je dan?
Nee vanzelf. Dat kan als je + hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:43 schreef nyny83 het volgende:
wow, hoe zijn je ogen dan zo verbeterd? laseren?
Boven de 4,5 kun je toch geen lenzen krijgen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
50% slechter dan normaal. Dus niet letterlijk de helft maar ook weer wel. Ik zag de strepen op mijn shirt in de spiegel niet van 1m afstand. Heel vaag... heb nu geen eens lenzen meer
Lui oog idd..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen idee... sinds mijn 13e geen bril meer ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Boven de 4,5 kun je toch geen lenzen krijgen?
Je kan er ook een klap op geven.... dan moettie ook weer herstellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lui oog idd..
Dan moet je ene oog harder werken omdat die andere is afgeplakt geloof ik.. schop onder de kont van je luie oog...
Nja, ik hoop niet dat het bij mij zover komt, want ik had eerst -1,75 en het gaat steeds verder achteruit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee... sinds mijn 13e geen bril meer ofzo
Dat zie je vaak bij min jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nja, ik hoop niet dat het bij mij zover komt, want ik had eerst -1,75 en het gaat steeds verder achteruit..
Puikend...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben de enige in het gezin van 5 zonder briel.
Ik hoop het, ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij min ja. Helaas... op een gegeven moment is het wel stabiel hoor voor een jaar of 30
Kans is klein maar et kan welquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:49 schreef nyny83 het volgende:
Nah... hoop dat mijn + ook verdwijnt dan
Probeer het eens bij mij? Hoef geen pleister meer.. maar je weet het niet he..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan er ook een klap op geven.... dan moettie ook weer herstellen
M'n edit compenseert het een en anderh oorquote:
Ik sla geen vrouwen normaal gesproken maar ach...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Probeer het eens bij mij? Hoef geen pleister meer.. maar je weet het niet he..
Ach, in mijn geval kan je niet eens spreken van een vrouw joh..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen normaal gesproken maar ach...
Mijn moeder hoopte dat ik smorgens nog wakker werdquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n edit compenseert het een en anderh oor.
Ik heb vroeger ook astma gehad btw. Alleen dan tot mn 15e ofzo en nog best hevig. De kinder-IC deed goede zaken met mij iig
.
Dat deed de mijne nou nooit..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn moeder hoopte dat ik smorgens nog wakker werd
Goed werkquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:58 schreef Janetje het volgende:
Oh c_c.. ik heb je trouwens toegevoegd op msn..
quote:
Ik wacht daar nog even mee tot je een grijze 40-jarige vent blijkt te zijn en je lul langs de cam laat zwaaien 14.gifquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:58 schreef Janetje het volgende:
Oh c_c.. ik heb je trouwens toegevoegd op msn..
Voel je vrij om te weigeren..
Dan moet ik me toch echt eerst laten ombouwen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog even mee tot je een grijze 40-jarige vent bent en je lul langs de cam laat zwaaien 14.gif
Tjek edit...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan moet ik me toch echt eerst laten ombouwen...
Dat gaat me wel wat te ver...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog even mee tot je een grijze 40-jarige vent blijkt te zijn en je lul langs de cam laat zwaaien 14.gif
quote:
Balenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:08 schreef Janetje het volgende:
[..]Nah goed.. dan kan je denk ik even lang wachten..
Ahhh.. dus je wilt alleen maar grijze 40jaar oude mannen die met hun lul voor de cam zwaaien in je msn...quote:
De enige match die ik met mezelf zie is dat ik man ben... is dit genoeg ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahhh.. dus je wilt alleen maar grijze 40jaar oude mannen die met hun lul voor de cam zwaaien in je msn...Nóu snap ik het.. het moest even inzinken hoor..
Klinkt redelijk wanhopig..quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
De enige match die ik met mezelf zie is dat ik man ben... is dit genoeg ?![]()
Man ergo wanhopigquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahhh.. dus je wilt alleen maar grijze 40jaar oude mannen die met hun lul voor de cam zwaaien in je msn...Nóu snap ik het.. het moest even inzinken hoor..
Synoniemen.quote:
Moet jij je niet gaan voorbereiden op je gesprek?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Tis de slapeloosheid talking
.
Nightschoolquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:24 schreef Janetje het volgende:
Waarom is m'n school niet gewoon 's nachts open? Dan leef ik tenminste nog een beetje..
Ik ga zo douchen en aankleden, dat vond ik wel weer genoeg voorbereidingquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet jij je niet gaan voorbereiden op je gesprek?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
. Tis de slapeloosheid talking
.
Jup..quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:26 schreef Chowi het volgende:
We might kiss, when we are alone.
When nobody's watching, I might take you home.
We might make out, when no one is there.
And it's not that we're scared, it's just that it's delicate.!
Ah, een kenner.quote:
Damien Rice. Barbaar!quote:
Naja.. zoiets.. of geen les.. maar gewoon de bieb open tot een uur of 10...quote:
Dat afzeiken gaat jou prima af de laatste dagen hoor ik alweerquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:34 schreef Chowi het volgende:
*fotoboek checkt.
Jij hebt een fucking goede muzieksmaak, C_C!.
Ik kan niet álles wetenquote:
Standaard zijn is best ok. Daarnaast is het ook weer niet zo'n heel standaard top-40 lijstje, maar echte grove afwijkingen zitten er idd niet in.quote:
Je zou het onder 'geniaal' kunnen scharen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan niet álles weten![]()
Wat voor genre, stijl?
Yann Tiersen staat ertussen, en KT Turnstall, en Tom Waits en Damien Rice en klassieke muziek. Dat is niet erg standaard, volgens mij.quote:
wat is er mis met standaard als het goed is? Ik heb een vergelijkbare muzieksmaakquote:
Noem je dit al afzeiken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat afzeiken gaat jou prima af de laatste dagen hoor ik alweer![]()
Briljant-geniaal. Misschien maakt dat het genre iets kleiner.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou het onder 'geniaal' kunnen scharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |