Inderdaad, maar het ging mij eigenlijk alleen maar om de FiPoquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb ik hem toch mooi tuc
[afbeelding]
whoeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het ging mij eigenlijk alleen maar om de FiPo![]()
Ach het is een doordeweekse dag hequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef melmidoc het volgende:
Saaie avonden. Ik ken het.
Zuigt.. of beter gezegd niet.
Boeiend.. watjes..quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach het is een doordeweekse dag he![]()
hey geile clown van mequote:Op donderdag 2 februari 2006 04:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is hier een kwartiertje lopen vandaan. Tof.
Ik hoest bekant tot bloedens toe, slapen zit er even niet inquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hey geile clown van memoet je niet slapen
![]()
Ik moet toch wát.quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
Dus je gaat maar fokken de hele tijd![]()
Morgen geen school?quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
precies
ik vraag me ook af wat ik hier nog doe![]()
OK ok ik voer het tempo al opquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
Je reageert ook nogal traag 13.niettof![]()
Nee, nog 1 dag de tijd om een tentamen te lerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen geen school?
Of nou ja, morgen...
zo mag ik het horenquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OK ok ik voer het tempo al op.
Wil je Kwek zien? Als troost?quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee, nog 1 dag de tijd om een tentamen te lerenDus ik denk ik ga een nachtje door leren, dat is er dus niet van gekomen
![]()
Kwek ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wil je Kwek zien? Als troost?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kwek de Hete Eend.
Ja! En hij heeft een keiwarm buikje dus lekker om tegenaan te liggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
Heb jij echt zo'n geile eend thuis ?![]()
Hip!quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn eendjes![]()
Keischattigquote:Op donderdag 2 februari 2006 05:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
Die met de hartjes is zelfs glow in de dark, zodat ik em nooit kwijt kan raken in het donker![]()
![]()
Tsja, als hij wegloopt moet dat wel. Goed gehandeld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
En die ander heb ik maar een ring door z'n kop gejast en vastgelegd want die liep steeds weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |