Nee, ik zit nu op mijn werk. Als ik thuiskom (rond 19:00 uur) zal ik eens even bij 'm aanbellen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben je al bij de buurman geweest om te vragen of ze daar ook geweest is?
Eens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:23 schreef Scorpie het volgende:
330 euro! Voor dat geld zou ik haar hard in dr kont willen nemen, en niet 1 keer, nee tig keer!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef DrXLTrouble het volgende:
Misschien moet je dat niet doen, ik denk niet dat het haar bedoeling is dat de hele flat het straks weet.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:55 schreef De_Handelaar het volgende:
zou het niet doen.
ik zou haar die 300 lenen... en als ze die niet terugbetaalt.. zou ik haar neuken bij wijze van Rente .
Wat, lelijke wijven kunnen niet neuken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:13 schreef Wojworshebn het volgende:
Belangrijke vraag: Is het een lekker wijf?
Volgens mij mag het nog niet eens? Dus dubbel genaaid danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja het gevaar is natuurlijk dat je eerst die centen uitleent. En vervolgens zegt ze dat ze niet wil(de) neuken.
Leg dat maar eens uit aan de rechter, dan. :\'). \"Ja maar ze had 300 euro van me geleend dus ik vond het wel schappelijk enzo..\".
Misschien probeerde ze de boel te observeren in opdracht van haar inbrekersvriendje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet ik gelijk dat ik van haar af ben.
Volgens mij is ze aan de drugs ofzo. Ik geloof dat verhaal van die gokverslaafde vriend maar half eerlijk gezegd,
Bij 1 maandje huurschuld is er nog geen sprake van een problematische opgelopen achterstand van meerdere maanden en valt er altijd iéts te regelen i.v.m afbetalingsregeling uiteraard (bovenop de lopende huur)quote:en je gaat toch niet van dat soort idiote fratsen uithalen bij mensen die je eigenlijk helemaal niet kent vanwege een \'huurschuld\'?
Had-ie zich beter kunnen laten pijpen. Dan was zijn computer vast ook gejat, maar dan had ie in ieder geval nog een pot sex gehadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Update? Of heeft de buurvrouw de computer gejat?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:21 schreef Tobbes het volgende:
Misschien breekt ze dan in, pijpt ze je wakker en vraagt ze vervolgens om 20 euro.
Zeker ook goedkopere ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:27 schreef Ludwig het volgende:
Ik vind 330 euro voor het huren van haar doos eigenlijk helemaal niet zo gek. Ik ken duurdere vrouwen :')
Wil je er over praten?quote:[ Je gaat toch ook niet 20 keer naar dezelfde hoer?
Neem een strippenkaart die je aan je vrienden mag uitlenen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef SolidasRock het volgende:
330 euro vind ik wel erg veel geld voor een pijpbeurt of neukbeurt. Maar om het te verdelen over 20 keren vind ik ook geen goed idee, de 1e 3 keren kan het nog wel leuk zijn maar daarna wil je toch wel een andere buurvrouw. Je gaat toch ook niet 20 keer naar dezelfde hoer?
Of aan je medefokkersquote:Op zondag 5 februari 2006 01:07 schreef rashudo het volgende:
[..]
Neem een strippenkaart die je aan je vrienden mag uitlenen.
wij iig ook niks voor jouw leven, kutnewbie.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef amornl87 het volgende:
wat zouden jullie geven voor ijsmeis? ik ... niks![]()
alles beter dan nog zo een origineel persoon te zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 04:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wij iig ook niks voor jouw leven, kutnewbie.
Ik zou haar een roosje geven, romanticus dat ik ben!quote:Op zondag 5 februari 2006 01:27 schreef amornl87 het volgende:
wat zouden jullie geven voor ijsmeis? ik ... niks![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |