quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Dan flikkert ze al haar achterstallige rekeningen bij hem in de bus![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat jij wilt. En dat pas na die 10 ritten zeggen natuurlijk
ok dan bekeuring, nog een wanhoperigerere buufquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef Tobbes het volgende:
Het is allemaal heel naar voor dr enzo...maar als herhaaldelijk afwijzen geen zin lijkt te hebben, gewoon de politie bellen.
Misschien breekt ze dan in, pijpt ze je wakker en vraagt ze vervolgens om 20 euro.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ok dan bekeuring, nog een wanhoperigerere buuf![]()
wie weet wat ze dan gaat verzinnen![]()
En je zou 'r willen beschuldigen vanquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef Tobbes het volgende:
Het is allemaal heel naar voor dr enzo...maar als herhaaldelijk afwijzen geen zin lijkt te hebben, gewoon de politie bellen.
Verstoring vd openbare orde? Huisvredebreuk? Misschien krijgt ze een straatverbod!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En je zou 'r willen beschuldigen vanOpenlijk hoereren?
Ow, wacht je probeert 'r te helpen door de klant aan de man (in dit geval de politie) te brengen...
Dan neemt ze haar bankroet vriendinnen ook meequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ok dan bekeuring, nog een wanhoperigerere buuf![]()
wie weet wat ze dan gaat verzinnen![]()
Nah, enige wat ze doen is zeggen. "Wilt u dat alstublief niet doen mevrouw, uw buurman vind het namelijk niet zo prettig dat u zulke dingen tegen em zegt..."quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Verstoring vd openbare orde? Huisvredebreuk? Misschien krijgt ze een straatverbod!
In dr eigen flat![]()
ik vind je meteen niet meer mooiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ben jij zijn buurvrouw toevallig![]()
Je geeft geen antwoord op z'n vraagquote:
lighten up manquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Weer zo'n raar wijf met een variabel waarnemingsvermogen![]()
Straks heeft de hele flat HIV, behalve de TS natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:56 schreef Tarado het volgende:
Ik vraag me af hoeveel buren er al in zijn getrapt voor die 330 euro, misschien is ze al maanden zo bezig.
ik denk niks. want het is bs...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:48 schreef rival het volgende:
wat ik me nou afvraag!
ging ze blozen toen ze zei dat ze je wel wou pijpen voor dat geld? of ging ze huilen? of keek ze juist heel geil naar je?
daar ben ik wel benieuwd naar!![]()
dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niks. want het is bs...
aan de andere kant is ts geen bs man.quote:
ik ken TS niet en weet dus niet de HH BS die uit zijn M.O.N.D komt en vd dt ik dat erquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aan de andere kant is ts geen bs man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |