Geen idee, ik gok mijn leeftijd. 25-30 jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef Killer_Mom het volgende:
grappig. een FOKker die iets meemaakt.
330 euri is veel geld voor een beurt. negeren die handel. hoe oud is ze eigenlijk?
Misschien doet zij wel open.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef PDOA het volgende:
Ik ga morgen eens bij de buurman aankloppen
Nou ja, dan weet ik gelijk dat ik van haar af ben.quote:
Waarom in godsnaam subtielquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef PDOA het volgende:
Iemand ideeen hoe ik dit op een subtiele manier duidelijk te maken?
hoe zielig ook, leen niemand geld, je krijgt t nooit terug. . of t moet op je rug groeien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef PDOA het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok mijn leeftijd. 25-30 jaar.
Voor een maand.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef PDOA het volgende:
Nou ja, dan weet ik gelijk dat ik van haar af ben.
ik denk dat ze vies is....als ze zich zo voor iemand zn voeten werpt...wie weet wat er allemaal al in is geweest bahhhquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe zielig ook, leen niemand geld, je krijgt t nooit terug. . of t moet op je rug groeien.
tsja hoe ga je daar mee om. vragen naar haar omstandigheden, of de deur dichtslaan.
of je in vertrouwen laten verneuken, ik zou t niet weten .
Ik vind het vooral raar. Het is best een leuke meid om te zien, maar dat soort dingen doe je toch niet bij je buren die je dan ook nog eens niet kent?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:43 schreef bxie het volgende:
nou wat ik net al zei, je kan haar subtiel vragen of ze werk heeft, en heeft ze werk dan kan je subtiel vragen waarom ze niet extra gaat werken en zoals mr.noodle zegt ; uitstel van betaling vragen.
dan ben je toch van haar af ? of vind je het stiekem wel leuk?
Je gaat nu zeker beweren dat ze geld biedenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef MarkyMarkx het volgende:
Is inderdaad vreemd zeg.
Bij mij bellen ook vaak vrouwen aan met datsoort voorstellen, maar die vragen geen geld.![]()
nee, waarschijnlijk een van die vrouwen die de ene na de andere uitkleed, tot je blut bent. let een beetje op, ok?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar. Het is best een leuke meid om te zien, maar dat soort dingen doe je toch niet bij je buren die je dan ook nog eens niet kent?
Ik pimp niks, dus nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dit eigenlijk niet een verkapt: "Kijk mij eens goed een hoer pimpen, topic"?
Trouwens geen slecht idee toch? Je kan 'r pooier worden... [14.gif]
ja wat killer-mom zegt !quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar. Het is best een leuke meid om te zien, maar dat soort dingen doe je toch niet bij je buren die je dan ook nog eens niet kent?
Dan ben ik weer een hoerquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je gaat nu zeker beweren dat ze geld bieden![]()
Zorg dat je een goedkoper internet-abonnement neemtquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef bxie het volgende:
[..]
ja wat killer-mom zegt !
Ze zal jullie wel eerst geobserveerd hebben en de meest geschikte kandidaten hebben uitgekozen...
Ben jij vrijgezel enzo?
Daar zal ze vast wel op gelet hebben en als ze dan de halve flat heeft gehad is ze zo verdwenen.
Kijk inderdaad uit en trap niet in zielige verhaaltjes, ik zou haar niet eens binnen laten als ik jou was.
Normale mensen doen dit soort dingen niet en ik weet waar ik het over heb want ik zit zelf ook zwaar in de shit en zoiets zou ik NOOIT in m'n hoofd halen.
Uitkijken dus.
moet je maar geen lekker ding zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef MarkyMarkx het volgende:
Is inderdaad vreemd zeg.
Bij mij bellen ook vaak vrouwen aan met datsoort voorstellen, maar die vragen geen geld.![]()
he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zorg dat je een goedkoper internet-abonnement neemt
Hoezo, is je vader zo'n krent?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:57 schreef PDOA het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken dat dat malle wijf aan de deur komt als ik net miijn ouders ofzo op visite heb.
Ach, zolang je vader zich kan beheersen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:57 schreef PDOA het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken dat dat malle wijf aan de deur komt als ik net miijn ouders ofzo op visite heb.
Wijs jij de weg even aan danquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:41 schreef Xennia het volgende:
Waarom in godsnaam subtiel![]()
Verwijs haar naar de hoerenbuurt of zo, goedkope snol
Wat nou, ¤330,- vind elke man teveel voor een lousy pijpbeurt..quote:
Een 10-rittenkaart dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat nou, ¤330,- vind elke man teveel voor een lousy pijpbeurt..
*cheap shotquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:02 schreef donnahvh het volgende:
best rare buuf maarre
misschien kan ze t bij de huisbaas zelf proberen?![]()
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat nou, ¤330,- vind elke man teveel voor een lousy pijpbeurt..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:04 schreef Drugshond het volgende:
Plak dit maar op je brievenbus.
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06054/Brievenbus.jpg]afbeelding][/url]
Die hint zal ze toch wel begrijpen.
Dan flikkert ze al haar achterstallige rekeningen bij hem in de busquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:04 schreef Drugshond het volgende:
Plak dit maar op je brievenbus.
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06054/Brievenbus.jpg]afbeelding][/url]
Die hint zal ze toch wel begrijpen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Dan flikkert ze al haar achterstallige rekeningen bij hem in de bus![]()
Inclusief niet goed, geld terug garantie?quote:
ik vind der best duur voor 330¤quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam subtiel![]()
Verwijs haar naar de hoerenbuurt of zo, goedkope snol
Wat jij wilt. En dat pas na die 10 ritten zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Inclusief niet goed, geld terug garantie?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Dan flikkert ze al haar achterstallige rekeningen bij hem in de bus![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat jij wilt. En dat pas na die 10 ritten zeggen natuurlijk
ok dan bekeuring, nog een wanhoperigerere buufquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef Tobbes het volgende:
Het is allemaal heel naar voor dr enzo...maar als herhaaldelijk afwijzen geen zin lijkt te hebben, gewoon de politie bellen.
Misschien breekt ze dan in, pijpt ze je wakker en vraagt ze vervolgens om 20 euro.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ok dan bekeuring, nog een wanhoperigerere buuf![]()
wie weet wat ze dan gaat verzinnen![]()
En je zou 'r willen beschuldigen vanquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef Tobbes het volgende:
Het is allemaal heel naar voor dr enzo...maar als herhaaldelijk afwijzen geen zin lijkt te hebben, gewoon de politie bellen.
Verstoring vd openbare orde? Huisvredebreuk? Misschien krijgt ze een straatverbod!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En je zou 'r willen beschuldigen vanOpenlijk hoereren?
Ow, wacht je probeert 'r te helpen door de klant aan de man (in dit geval de politie) te brengen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |