Dan neemt ze haar bankroet vriendinnen ook meequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:18 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ok dan bekeuring, nog een wanhoperigerere buuf![]()
wie weet wat ze dan gaat verzinnen![]()
Nah, enige wat ze doen is zeggen. "Wilt u dat alstublief niet doen mevrouw, uw buurman vind het namelijk niet zo prettig dat u zulke dingen tegen em zegt..."quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:23 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Verstoring vd openbare orde? Huisvredebreuk? Misschien krijgt ze een straatverbod!
In dr eigen flat![]()
ik vind je meteen niet meer mooiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ben jij zijn buurvrouw toevallig![]()
Je geeft geen antwoord op z'n vraagquote:
lighten up manquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:33 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Weer zo'n raar wijf met een variabel waarnemingsvermogen![]()
Straks heeft de hele flat HIV, behalve de TS natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:56 schreef Tarado het volgende:
Ik vraag me af hoeveel buren er al in zijn getrapt voor die 330 euro, misschien is ze al maanden zo bezig.
ik denk niks. want het is bs...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:48 schreef rival het volgende:
wat ik me nou afvraag!
ging ze blozen toen ze zei dat ze je wel wou pijpen voor dat geld? of ging ze huilen? of keek ze juist heel geil naar je?
daar ben ik wel benieuwd naar!![]()
dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niks. want het is bs...
aan de andere kant is ts geen bs man.quote:
ik ken TS niet en weet dus niet de HH BS die uit zijn M.O.N.D komt en vd dt ik dat erquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aan de andere kant is ts geen bs man.
zit niet zo te miepen het ging om ts en bs wat je kent, ondanks dat wens ik je een fijne nachtrust voor straks.quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken TS niet en weet dus niet de HH BS die uit zijn M.O.N.D komt en vd dt ik dat er
wat moet ik met al die afkortingen? kunnen jullie niet meer tiepen ofzo!![]()
iemand die geld komt bedelen en dan voor 40/50 euro?quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:08 schreef iddqd het volgende:
Als ze er fatsoenlijk uitziet zou ik 40/50 euro bieden en gaaaaan!!! wel veilig uiteraard, je weet nooit wat voor ziektes die hoer opgelopen heeft
ze wil geld lenen. dat moet toch zeker in een onvoorwaardelijke wanneer-ik-zin-heb-neuk-ik-je uitlopen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:11 schreef iddqd het volgende:
3 euro is onrealistisch, dat doet ze nooit... je kunt het best beginnen met een eurotje of 30 en als ze echt lekker is op laten lopen tot 50 euroMeer zou ik niet betalen voor zo'n hoer
Haar het geld voorschieten met als eis dat je dr kunt neuken wanneer je wiltquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze wil geld lenen. dat moet toch zeker in een onvoorwaardelijke wanneer-ik-zin-heb-neuk-ik-je uitlopen?
skip de test en gebruik gewoon een boterhamzakjequote:Op donderdag 2 februari 2006 04:15 schreef iddqd het volgende:
Haar het geld voorschieten met als eis dat je dr kunt neuken wanneer je wiltGoed idee, maar verplicht dr dan wel eerst ff een test te doen ivm ziektes
quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:21 schreef el.grec0 het volgende:
[..]
skip de test en gebruik gewoon een boterhamzakje![]()
Toch zijn de mooiste verhalen uit 't leven gegrepen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:06 schreef dr.dunno het volgende:
whehe, prachtig verhaal, ook al zal 't waarschijnlijk slechts de natte droom van TS zijn.
Was het maar een natte droom.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:06 schreef dr.dunno het volgende:
whehe, prachtig verhaal, ook al zal 't waarschijnlijk slechts de natte droom van TS zijn.
Die zijn er. Ik vind het ook vreemd dat ze om geld vraagt. Ze heeft er nl. meer aan wanneer in de kern het probleem wordt aangepakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Voor een maand.
Maar goed, als ze zoiets aanbiedt is ze erg wanhopig, of was ze van zichzelf al een raar wijf; maar in het laatste geval had ze haar diensten waarschijnlijk al eerder aangeboden. Zijn er geen schuldsaneringsprogramma's waar ze gebruik van kan maken?
10¤ per dag, kan er mee door.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef BigBadPete het volgende:
Ik zou haar gewoon elke dag even pakken, in dat geval is 330 euros een fair price.
Nee, ik zit nu op mijn werk. Als ik thuiskom (rond 19:00 uur) zal ik eens even bij 'm aanbellen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben je al bij de buurman geweest om te vragen of ze daar ook geweest is?
Eens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:23 schreef Scorpie het volgende:
330 euro! Voor dat geld zou ik haar hard in dr kont willen nemen, en niet 1 keer, nee tig keer!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef DrXLTrouble het volgende:
Misschien moet je dat niet doen, ik denk niet dat het haar bedoeling is dat de hele flat het straks weet.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:55 schreef De_Handelaar het volgende:
zou het niet doen.
ik zou haar die 300 lenen... en als ze die niet terugbetaalt.. zou ik haar neuken bij wijze van Rente .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |