En daarom moet zij wel alles teruglezen en dan nog alles dubbelposten, omdat jij geen zin hebt om het terug te lezenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
doe mijn best maar der wordt zoveel gepost hier, heb je dagtaak aan
ok dank je, ben de tel kwijt want ik heb et idd vaak gezegd, maar dacht maar 2x in dbk, maar je hebt gelijk,ben alleen ff kwijt waarom ook alweer de 2e keer, weet jij et nog?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:59 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Volgens mij wilde je 3 keer weg hoor Tannes...de 3e keer ging je pas (voor als je je boek nog gaat schrijven). 1e keer bleef je vanwege je ouders , 2e keer lulde hummie je om , 3e keer ging je vrijwillig.
![]()
Tuurlijk Coosquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Slijmbal!! En nu ineens geen kusjes en zwaaihandjes meer voor mij??![]()
Hier val je door de mand tann, ben jij het wel echtquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:03 schreef tann het volgende:
[..]
ok dank je, ben de tel kwijt want ik heb et idd vaak gezegd, maar dacht maar 2x in dbk, maar je hebt gelijk,ben alleen ff kwijt waarom ook alweer de 2e keer, weet jij et nog?
Dat meen je niet???quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:59 schreef tann het volgende:
[..]
misschien had et gekund maar zo ben ik niet, en bovendien vond ik jos belangrijker danb geld, zij heeft ovrigens wel 10000 gekregen toen ik eruit ging,
Reageer dan niet, want hij had het niet tegen jouquote:
Het is alweer een kloon van Caliquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier val je door de mand tann, ben jij het wel echt
OP MSN HAD JE NU DIE BABY GEKREGEN MET DIE OGEN, WACH FFIESquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier val je door de mand tann, ben jij het wel echt
Oh shit, ze wordt weer boos.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
OP MSN HAD JE NU DIE BABY GEKREGEN MET DIE OGEN, WACH FFIES
Yeah right.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Coos het volgende:
en als er niet snel iets goeds komt zit het er in dat ik BB6 volgend jaar ook nog vergeet.
Altzheimer light??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right.
Als dat gebeurt, heeft het met iets anders te maken.![]()
Doodsverwensing van Peet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:10 schreef Gert het volgende:
Yeah right.
Als dat gebeurt, heeft het met iets anders te maken.![]()
Ik ben niet zo, ik heb trouwens ook veel goeds aan hun te dankenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat meen je niet???
Kijk nu eens mnaar zo'n Sjon de mol. Miljarden!!! Om "zijn kindje" van de grond te krijgen had je hem kunnen maken en breken. Want nu, na BB5 kijk ik eik nooit meer naar Talpa en als er niet snel iets goeds komt zit het er in dat ik BB6 volgend jaar ook nog vergeet. Echt jammer dat je niet geplukt hebt van die lui. Ik was het totaal niet eens met hoe jij je opstelde indat huis maar dat terzijde. En ik dacht, dat bleek uit mijn posts destijds, dat je wijzer was.![]()
wel op dat ik zei hm....toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Reageer dan niet, want hij had het niet tegen jou![]()
boos????quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh shit, ze wordt weer boos.![]()
Zet je webcam effe aan Tan.![]()
Coos wordt genuanceerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat meen je niet???
Kijk nu eens mnaar zo'n Sjon de mol. Miljarden!!! Om "zijn kindje" van de grond te krijgen had je hem kunnen maken en breken. Want nu, na BB5 kijk ik eik nooit meer naar Talpa en als er niet snel iets goeds komt zit het er in dat ik BB6 volgend jaar ook nog vergeet. Echt jammer dat je niet geplukt hebt van die lui. Ik was het totaal niet eens met hoe jij je opstelde indat huis maar dat terzijde. En ik dacht, dat bleek uit mijn posts destijds, dat je wijzer was.![]()
Omdat je typte in CAPSquote:
Coos denkt aan de macht van de grote getallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |