wat een kutleven moet jij hebben dan dan zo ver weg van de bewoonde wereld. Of hebben jullie nu ook diksó??quote:
Dan ken jij de Groninger niet APKquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk -in alle eerlijkheid- dat er 10 exemplaren verkocht worden van dat boek, tenzij je met nieuwe schokkende onthullingen komt.
Wie weet komt ze met onthullingen..... als het contract verlopen isquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk -in alle eerlijkheid- dat er 10 exemplaren verkocht worden van dat boek, tenzij je met nieuwe schokkende onthullingen komt.
Zie bovenstaande post!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dan ken jij de Groninger niet APKdie kopen het echt wel, we zijn zooooooooooooooo nieuwschierig
![]()
Och, hier is net het stroom uitgevonden, heb mijn stormlantaartjes op de zolder gezetquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
wat een kutleven moet jij hebben dan dan zo ver weg van de bewoonde wereld. Of hebben jullie nu ook diksó??![]()
Vooral naar jezelf, dat is een beetje het probleem.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dan ken jij de Groninger niet APKdie kopen het echt wel, we zijn zooooooooooooooo nieuwschierig
![]()
Staat toch ook WE , daar val ik ook onderquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral naar jezelf, dat is een beetje het probleem.
Als Gert Jan een boek zou schrijven, zou jij het dan kopen terwijl je alles al op het Internet hebt gelezenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
Wie weet komt ze met onthullingen..... als het contract verlopen is![]()
kheb 2 keer in de DBK gezegd weg te willen, en andere keren in het huis, de 1e x DBK heb ik al beschreven in een andere topic wat daar de reden van was, de 2e x in de DBK ben ik er daadwerkelijk uitgegaan, en nee ik heb er geen geld voor gekregen,w as dat maar zo dan had ik het nu stukken makkelijker!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar vertel hier nu eens, je wilde tig keer weg en tig keer kwam je na "crisisoverleg" met Mummie weer met hangende pootjes terug. Poen??![]()
Soms ben ik weleens jalours op jullie daar in het hoge noorden. Lekker weg van alle stress. Lekker naar buiten kijken en dan NIETS zien. Het lijkt me heerlijk. Ik zou dan ook geen telefoon nemen. Gewoon nog postduiven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Och, hier is net het stroom uitgevonden, heb mijn stormlantaartjes op de zolder gezet
Oja en we weten nu ook dat we kunnen douchen ipv in een tobbe zitten
Weer een probleem erbijquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je ook lekker een boek gaan schrijven, heb je eindelijk écht copyright!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef Annelies-G het volgende:
Staat toch ook WE , daar val ik ook onder![]()
hm jij nleest dus duidelijk niet terug, kheb daarove een bericht achtergelatenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:43 schreef Annelies-G het volgende:
deze meid gait naor berre
Trusten allemaal
PS , Tanja ?? je haat de Groningse taal maar je zei wel steeds van "putje sjips" ipv "zakje chips" :p
Slaap lekker en laat je de kop niet gekmaken![]()
Bevalt me ook best hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Soms ben ik weleens jalours op jullie daar in het hoge noorden. Lekker weg van alle stress. Lekker naar buiten kijken en dan NIETS zien. Het lijkt me heerlijk. Ik zou dan ook geen telefoon nemen. Gewoon nog postduiven.
Jammer. Je had het vanaf dag één uit kunnen uitbuiten. Jij maakte het programma!! ( of ik dat nu leuk vond is iets anders) Jou hadden ze nodig om Talpa internationaal uit te dragen. Dus daar had je meer uit kunnen slepen. En schaam je niet want dat soort programmamakers gaat over lijken. Uhh terminale patiënten als het aan hen ligt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef tann het volgende:
[..]
kheb 2 keer in de DBK gezegd weg te willen, en andere keren in het huis, de 1e x DBK heb ik al beschreven in een andere topic wat daar de reden van was, de 2e x in de DBK ben ik er daadwerkelijk uitgegaan, en nee ik heb er geen geld voor gekregen,w as dat maar zo dan had ik het nu stukken makkelijker!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
doe mijn best maar der wordt zoveel gepost hier, heb je dagtaak aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:54 schreef tann het volgende:
[..]
hm jij nleest dus duidelijk niet terug, kheb daarove een bericht achtergelaten
hmquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
en dat als warmlopertje voor BB6quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
der wordt zoveel gepost hier, heb je dagtaak aan
Truste Cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed, tanja nog veel plezier, ik spreek je later wel weer.
Voor alle anderen, slaap lekker straks tot morgen![]()
Slijmbal!! En nu ineens geen kusjes en zwaaihandjes meer voor mij??quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed, tanja nog veel plezier, ik spreek je later wel weer.
Volgens mij wilde je 3 keer weg hoor Tannes...de 3e keer ging je pas (voor als je je boek nog gaat schrijvenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef tann het volgende:
[..]
kheb 2 keer in de DBK gezegd weg te willen, en andere keren in het huis, de 1e x DBK heb ik al beschreven in een andere topic wat daar de reden van was, de 2e x in de DBK ben ik er daadwerkelijk uitgegaan, en nee ik heb er geen geld voor gekregen,w as dat maar zo dan had ik het nu stukken makkelijker!
misschien had et gekund maar zo ben ik niet, en bovendien vond ik jos belangrijker danb geld, zij heeft ovrigens wel 10000 gekregen toen ik eruit ging,quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Jammer. Je had het vanaf dag één uit kunnen uitbuiten. Jij maakte het programma!! ( of ik dat nu leuk vond is iets anders) Jou hadden ze nodig om Talpa internationaal uit te dragen. Dus daar had je meer uit kunnen slepen. En schaam je niet want dat soort programmamakers gaat over lijken. Uhh terminale patiënten als het aan hen ligt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |