quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nee, ook nu zet ze d'r cam niet voor je aan
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nee, ook nu zet ze d'r cam niet voor je aan
ja haal die openings post eens weg, het kwijl druipt hier van mijn beeldscherm af.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef Tobbes het volgende:
Kan een mod hier huishouden?
WAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die copy paste ik even en bewaar hem voor mother_mother!![]()
Zal ze blij mee zijn, als jij haar een brief stuurt waarin staat dat je vind dat ze een herpes lip heeftquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die copy paste ik even en bewaar hem voor mother_mother!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ze blij mee zijn, als jij haar een brief stuurt waarin staat dat je vind dat ze een herpes lip heeft
Je vergeet weer naar links te kijken, ben je altijd zo hardleers geweest?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Tobbes het volgende:
Links, rechts, links; leerde mijn moeder mij. Er zijn wel eens van die momenten dat moeders wijsheid je hart jaren later nog sneller kan doen laten kloppen. Je kijkt links, je kijkt rechts: recht in de ogen van een mooie vrouw. Op zo'n moment is mijn dag weer goed.
Wat te laat....quote:
Daar moet ik dan nog even wat op verzinnen natuurlijk!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ze blij mee zijn, als jij haar een brief stuurt waarin staat dat je vind dat ze een herpes lip heeft
quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles kan veranderen ObliHi Obli
Voor dude krijgt vandaag liefde weer een andere dimensie....quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want de liefde is al weer over?![]()
Ja precies. Die gaan nu 24/7 klefbekken!quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:00 schreef Oblivion het volgende:
Voor dude krijgt vandaag liefde weer een andere dimensie....![]()
Sleutel---huis---klussen!![]()
JAH! ZOENUH ZOENUH!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies. Die gaan nu 24/7 klefbekken!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voor dude krijgt vandaag liefde weer een andere dimensie....![]()
Sleutel---huis---klussen!![]()
Ze heeft een nieuw huis sinds vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef Tobbes het volgende:
Duderinnetje?
Heb de hoofdpersoon hier nog niet gezienquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef Tobbes het volgende:
Duderinnetje?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef ArtyShock het volgende:
Hee, Tobbes man! Ik geef je groot gelijk.
Daarnaast ook weinig kans, maar laat je daar vooral niet door tegenhouden.
Sinds we koud drie uur een samenlevingscontract hebben heb je wel praatjes hè?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef ArtyShock het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Sinds we koud drie uur een samenlevingscontract hebben heb je wel praatjes hè?![]()
![]()
Pas jij nou maar op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef ArtyShock het volgende:
Ja, daarvoor liep ik paranoïde over straat vanuit m'n ooghoeken oplettende of er stiekem ook allerlei mannen op je uit waren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Sinds we koud drie uur een samenlevingscontract hebben heb je wel praatjes hè?![]()
![]()
Voorburg was het hè. Nou ja, je hebt nog een klein maandje en daarna zit ze héél erg uit de richting.quote:
Hóe clichequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Voorburg was het hè. Nou ja, je hebt nog een klein maandje en daarna zit ze héél erg uit de richting.
Maar wat een onbenulligheid is een beetje afstand wanneer men het over de liefde heeft...
Eventjes uit Kapotte mondhoeken gehaald:quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het lijkt wel lente, met al die liefde in de lucht.
Maar plaats dan eens wat foto's. Ik wordt nu wel benieuwd naar die Duderinnetje.
Dat kan ermee door.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Eventjes uit Kapotte mondhoeken gehaald:
Vage foonfoto's, dat wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag lekker je eigen adoratie topic op slot doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Duderinnetje het volgende:
P.S. Voor het topic vast op slot gaat zo:
Lieve Tobbes, ik vond het wel een heel lieve brief hoor, al heb ik al verkering!
Groetjes en ook een kusje van Dude
Ze is net verf shoppenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mag lekker je eigen adoratie topic op slot doen![]()
Nou idd!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef Sandertje21 het volgende:
En ze kan nog eens (laten) koken ook!
Niemand!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja GVD, wie moet dit topic DAN dicht doen?.
Dat varkensvlees was anders ook erg lekker!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd!
Ik zou wel het recept van dat gehakt willen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |