Voorburg was het hè. Nou ja, je hebt nog een klein maandje en daarna zit ze héél erg uit de richting.quote:
Hóe clichequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Voorburg was het hè. Nou ja, je hebt nog een klein maandje en daarna zit ze héél erg uit de richting.
Maar wat een onbenulligheid is een beetje afstand wanneer men het over de liefde heeft...
Eventjes uit Kapotte mondhoeken gehaald:quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het lijkt wel lente, met al die liefde in de lucht.
Maar plaats dan eens wat foto's. Ik wordt nu wel benieuwd naar die Duderinnetje.
Dat kan ermee door.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Eventjes uit Kapotte mondhoeken gehaald:
Vage foonfoto's, dat wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag lekker je eigen adoratie topic op slot doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Duderinnetje het volgende:
P.S. Voor het topic vast op slot gaat zo:
Lieve Tobbes, ik vond het wel een heel lieve brief hoor, al heb ik al verkering!
Groetjes en ook een kusje van Dude
Ze is net verf shoppenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mag lekker je eigen adoratie topic op slot doen![]()
Nou idd!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef Sandertje21 het volgende:
En ze kan nog eens (laten) koken ook!
Niemand!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja GVD, wie moet dit topic DAN dicht doen?.
Dat varkensvlees was anders ook erg lekker!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd!
Ik zou wel het recept van dat gehakt willen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |