Nee dat halen ze natuurlijk bij de Arcense Stoombierbrouwerij, die zit daar om de hoek tussen de aspergeveldenquote:
Die mag je ook meenemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb nog wel een aantal lekkertjes in m'm msn staan.
Die gasten zijn ook nog eens onfatsoenlijk, dus na wat bier erin gegooid te hebben laten ze ze twister spelen of zo.quote:
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die gasten zijn ook nog eens onfatsoenlijk, dus na wat bier erin gegooid te hebben laten ze ze twister spelen of zo.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.
Stoelen langs de twister-mat, chips, bier, fototoestel.
Ik heb er nu al zin in
Goed, ik merk alweer dat wij iig een goed duo zijn om feestjes te organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, en dan gaan we wedden wie het eerste wie pakt en zo.
Stoelen langs de twister-mat, chips, bier, fototoestel.
Ik heb er nu al zin in
Volgens mij is er vast wel een crisis opvang team voor jou aanwezig daarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
trauma's van mijn bezoek aan landal afgelopen jaarwisseling komen weer boven
We huren gewoon een foute feestkeet af, bende foute mannen er in, twistermat, bier. Klaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed, ik merk alweer dat wij iig een goed duo zijn om feestjes te organiseren.De volgende meet doen wij wel.
Kosten van een glas melk is niet leuk hé?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
trauma's van mijn bezoek aan landal afgelopen jaarwisseling komen weer boven
Ik wil dan wel in de selectiecommisie zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We huren gewoon een foute feestkeet af, bende foute mannen er in, twistermat, bier. Klaar![]()
ehh?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kosten van een glas melk is niet leuk hé?
Ja ik ook hoor. We laten niet zomaar alles toe. We proeven voor, zoals dat chique hoortquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wil dan wel in de selectiecommisie zitten.
Komt het Franse rugby team niet op trainingskamp in Nederlandquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. We laten niet zomaar alles toe. We proeven voor, zoals dat chique hoort
Nee, maar ik kan wel het Nederlandse team ff vragenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt het Franse rugby team niet op trainingskamp in Nederland![]()
je connecties had je toch met een American Football team ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel het Nederlandse team ff vragen
Ja ik haal die 2 sporten altijd door elkaar en als ik dat dan tegen ze zeggen dat tillen ze me op en gooien ze me heel hard wegquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je connecties had je toch met een American Football team ?![]()
Zijn die rugbyers uit NL wel kalender waardig?
ja sorry hiervoor, maar schijnbaar moet ik nog afkicken van de rol van spelplisiequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik haal die 2 sporten altijd door elkaar en als ik dat dan tegen ze zeggen dat tillen ze me op en gooien ze me heel hard weg
mm?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:19 schreef DennisMoore het volgende:
En toen ik opstond vanmorgen, zat m'n haar ineens helemaal zoals het moet. Opmerkelijk.
quote:
Omdat Robbert toen nog niet bij ons werkte?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:28 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom hebben we dan niet voor jullie gekozen?.
Alvast of vast wel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:37 schreef Dave het volgende:
Voor 50 euro/uur extra doet ie vast z'n shirt uit.
Op 't callcenter zou dat vast indruk maken, maar niet bij onze IT manager.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:37 schreef Dave het volgende:
Voor 50 euro/uur extra doet ie vast z'n shirt uit.
Ik bedoelde donkerharig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort een ontwikkel-neger met een gouden tand, Ricardoooo.
Een half uur maar liefst!?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:40 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Ik haat donderdagen, dna moet ik een half uur eerder opstaan vanwege de wekelijkse vergardering
Dat haalt me uit m'n ritmequote:
Voor DM ligt dat natuurlijk al anders. Die betaalt er in dat geval voor en mag al heel wat verwachten... Maar goed... It was all hypothetically speaking, of course.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:41 schreef Dave het volgende:
Ach, ik zou toch niets met een collega beginnen.
Ik neem aan dat mijn collegae zo professioneel zijn dat ze niets met een klant beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:44 schreef tech het volgende:
[..]
Voor DM ligt dat natuurlijk al anders. Die betaalt er in dat geval voor en mag al heel wat verwachten... Maar goed... It was all hypothetically speaking, of course.
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:44 schreef Dave het volgende:
Hmmm. Ik ben 's ochtends wel van het strakke plan. Als daar dan ook maar iets in mis gaat, heb je zo maar kans dat ik zonder huis- en autosleutels de deur achter me dicht trek.
Maar wel 50 euro per uur extra vragen zeker? Dat noem ik geen appel en ei meer!quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn collegae zo professioneel zijn dat ze niets met een klant beginnen.
Als daar dus in mijn schema ergens een kink in de kabel komt, ga ik dingen vergeten, zoals de huis- en autosleutels.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ookopstaan, waterkoker aanzetten, brood uit de vriezer en in de magnetron, met het scheerapparaat onder de douche, brood smeren en thee maken, eten, omkleden, haren doen, tanden poetsen, band oppompen en gaan
Daarom werken we ook juist niet bij DM.quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:53 schreef tech het volgende:
[..]
Maar wel 50 euro per uur extra vragen zeker? Dat noem ik geen appel en ei meer!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Daarom werken we ook juist niet bij DM.
Ik ben ook meestal als eerste weg, maar als ik 't aan die ex van me moet overlaten dan kwam er niks van terecht. Een voorbeeld: imiddels staat boven de wekker al vanaf 7:00 te snoozen. "Jaaaaa, ik kom er zó uit!"quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Als daar dus in mijn schema ergens een kink in de kabel komt, ga ik dingen vergeten, zoals de huis- en autosleutels.. Gelukkig ben ik 's ochtends als eerste weg, en kon ik m'n vriend uit z'n nest bellen.
Die heb ik al in het vorige topic gegooid, so don't worryquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:45 schreef Dave het volgende:
Als je die bacillen nu maar bij je houdt.
Die homo's hebben ook altijd wat te zeiken.quote:
Klopt, daarom hou je ook zo van me.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die homo's hebben ook altijd wat te zeiken.
Ik sta altijd op een christelijk tijdstip op.quote:
Ik heb nou eenmaal hekel aan saaie mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Klopt, daarom hou je ook zo van me.
I noticed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal hekel aan saaie mensen.
ow nou ik volg het niet echt, ik zag gisteren een aflevering van volgens mij seizoen 4 (atoombom?).quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Davidov welke dag van 24 ben jij nu aan het volgen??
en nog niet gegrepen door het virus zodat je gewoon gaat kijken naar dag 1 aflevering 1quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef davidov het volgende:
[..]
ow nou ik volg het niet echt, ik zag gisteren een aflevering van volgens mij seizoen 4 (atoombom?).
Maar vond het wel spannendhad het nog nooit eerder een hele episode gezien
Puberale ballorigheid voor degene die het geintje uitvoerden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=666801&c=14
is dit nou serieus aanranding of puberale ballorigheid
ik kan me herinneren dat dit in andere vormen al zo lang gebeurt
Gerepareerd forum met een "nieuwe browser"quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goedenmiddag Mijnheer Semisane
welkom hier op het weer gerepareerde forum![]()
met allebei is niks misquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ADHD, en een IQ van 129
wat sta je te koken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef Sunjammer het volgende:
*pruttel*
Hmz, das niet zo fijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou ehm... ik ben gigantisch verkouden...
Yups, en anders snotter ik de printer wel leegquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, das niet zo fijnHeb je nog genoeg papieren zakdoekjes?
Dat is geen fijn papierquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Yups, en anders snotter ik de printer wel leeg![]()
wat is MD?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef Sunjammer het volgende:
Heb geen last van het MD gedeelte, maar toch
Myotone Dystrofie. Spierzwakte. Aftakeling van spieren enzo.quote:
Ah ok. Ik heb er nog nooit van gehoord. Dus gewoon een kwestie van veel training en dan is er weinig aan de hand?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Myotone Dystrofie. Spierzwakte. Aftakeling van spieren enzo.
Heb geen extreme vorm daarvan. Maar goed, is wel een reden voor mijn stevige fitness regime
Mwah niet direct... meer preventief zeg maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb er nog nooit van gehoord. Dus gewoon een kwestie van veel training en dan is er weinig aan de hand?
Veel plezierquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Mwah niet direct... meer preventief zeg maar
Anywayz, ik ga fijn even een vergadering verzieken. Toedelz
Ik heb een Netmd, kun je nagaan hoe ouderwets ik ben.quote:
Das toch zo'n nep-cd-ding waar je mp3's op een nep-cd brand?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb een Netmd, kun je nagaan hoe ouderwets ik ben.
Neuh..quote:
Yeah... ik wou schouders en triceps doen maar ik heb me gisteren geblesseerdquote:
oeh das balen.. keb dips gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... ik wou schouders en triceps doen maar ik heb me gisteren geblesseerd
Voor triceps of borst?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
oeh das balen.. keb dips gedaanheerlijke oefening..
tricepsquote:
Oud-Zuid staat er nog steeds niet opquote:
Ik ben lui, ik ga maar twee keer per week. De indeling wisselt nogal. Maar altijd de hele schouder in een keer. Soms armen en schouders - borst en rug, soms biceps en rug-borst en schouders en triceps... ligt eraan waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
triceps
doe meestal:
maandag borst + voorkant schouders
dinsdag rug + achter en zijkant schouders
donderdag of vrijdag biceps en triceps
en nog 1 dag cardio als ik tijd heb
Wat een eikel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Cairon het volgende:
het is 16:00 geweest, ik heb niets van hem gehoord, ik heb geen beltegoed meer, dus die date gaat dus gewoon niet door.
Zal ik hem dan maar uit m'n gay.nl lijst gooien?
Nee dies nog nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ring Ring, why don't you give me a call![]()
The day before you camequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:57 schreef Just-Dennis het volgende:
Is het erg dat ik Abba luister nu?![]()
Dat je uit bentquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:07 schreef Stroekie het volgende:
Maar weet je moeder wel dat je hier bent?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ook al
Kennen mij, Kennen jou
Ik ken de musical nogal goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:21 schreef Burner82 het volgende:
kheb helemaal geen verstand van abba
Dat krijg je als je met je ex nog onder 1 dak woont.quote:
He he, eindelijk eens op een vrijdag ipv altijd maar die klote zondag.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:49 schreef keizerpinguin het volgende:
van af vrijdag gaat de Danssalon met een spetterend nieuwe gay-avond beginnen!!! moet blijkbaar heel gaaf worden! hopelijk een groot succes!
www.clubcut.nl
Je weet hoe ie isquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef Cairon het volgende:
ik zou een date morgen hebben, het was nogal vaag, misschien ging het niet door, misschien had hij dubbel geboekt.
ik vraag het via gay.nl op dinsdag -- ontwijkend antwoord.
ik vraag het via een telefoontje op woensdag -- ontwijkend antwoord.
ik vraag het via een sms'je op donderdag -- nog steeds geen antwoord.
Om 15:00 ga ik ervan uit dat het niet doorgaat. En zal ik teleurgesteld zijn.
Neequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:50 schreef Cazman het volgende:
of je post z'n link hier waardoor de rest hem kan afzeikenof bedreigen natuurlijk
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAA
fuck sake
ik ken ze allebei nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken de musical nogal goedDe originele nummers nogal niet.
Sorryquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu 5 in a rowHe godver! WONDERER!!!!!!
Ik droomde vannacht dat mijn arm verkeerdom stond en dat at kwam doordat m'n scouder uit de kom was... en ik heb al de hele dag pijn in m'n schouder
Weet je zeker dat het Albert was? Ik heb 'm regelmatig gezien, en volgens mij was ie maar iets langer dan ik zelf. Ik geef 'm niet meer dan 1.85.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:35 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, ik heb Albert Verlinde in het echt gezien. Hij is echt lang
Yep. Was na afloop van zijn productie Een rits te ver en hij had dezelfde trui aan als tijdens Boulevard die avondquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Albert was? Ik heb 'm regelmatig gezien, en volgens mij was ie maar iets langer dan ik zelf. Ik geef 'm niet meer dan 1.85.
blijkbaar niet.quote:
maar jij krijgt tenminste nog verzoeken voor sex, dat is al meer dan dat ik krijg.quote:Ik krijg net zo weinig reacties en antwoorden als jij![]()
quote:Autisten
mail me ff of voeg me toe aan MSNquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:44 schreef Dave het volgende:
torrent *mompel* brokeback mountain *mompel* iemand? *mompel*
Dan vind je mij ook langquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:41 schreef wonderer het volgende:
Maar inderdaad, zo rond de 1.85, hij was ongeveer even lang als ik... maar ik dacht dat ie hooguit 1.70 was dus dan vind ik 1.85 lang
Hij reageert echt nóóóóóit fatsoenlijk.quote:
quote:
ik ga er gewoon vanuit dat hij toch dubbelgeboekt heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij reageert echt nóóóóóit fatsoenlijk.
Volgens hem heeft dat met dat autisme te maken (excuus of echt, dunno) er hij bood er ook z'n excuses voor aan. Maar goed, neemt niet weg dat het ontzettend irritant en vervelend en stom is van 'm.
Is dat morgen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:11 schreef Cairon het volgende:
als ik morgen naar club rouge zou gaan zou het me niks verbazen als hij daar rondliep
Ik vind dat idd ook echt een modeverschijnsel in vele gevallen, net als ADHD en "bipolair".quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef Cairon het volgende:
Dyslexie bijvoorbeeld, veel die al vooraf zeggen dat ze het niet kunnen, of het niet eens meer proberen, en dan naderhand zeggen ja komt omdat ik dyslexie heb.
Eerste vrijdag van de maand.quote:
Ow.quote:
hoezo wilde je gaan dan?quote:
En hypersensitivityquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat idd ook echt een modeverschijnsel in vele gevallen, net als ADHD en "bipolair".
*terugmompel*quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:44 schreef Dave het volgende:
torrent *mompel* brokeback mountain *mompel* iemand? *mompel*
Mwjah. Weeknie. Maybe.quote:
Het zal vast niet een excuus zijn in alle gevallen, maar je hoort tegenwoordig echt van iedere jan-lul dat ie dyslectisch is, dawel bipolair is of ADHD heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hypersensitivity
Lekker altijd, die "excuses".
Ik hebt een ootoo.quote:
Neequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die steeds per ongeluk "Bareback mountain" leest?
Dan gaat het me tegenvallen wanneer ik niet sta te zoenen aan het eind van de avondquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:18 schreef Cairon het volgende:
de vorige keer had je ook succesSo why not try your luck a second time?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef Cairon het volgende:
kinda depressed right now... so I'll just go and lie down for a couple of minutes
Die variant is of komt er binnenkort vast ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die steeds per ongeluk "Bareback mountain" leest?
De mensen die er echt last van hebben zullen vaak hun best doen het zo goed mogelijk te verbergen en het dus niet als excuus opvoeren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal vast niet een excuus zijn in alle gevallen, maar je hoort tegenwoordig echt van iedere jan-lul dat ie dyslectisch is, dawel bipolair is of ADHD heeft.
Ik zou het eens in Nijmegen proberenquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Filmpjequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:43 schreef Cairon het volgende:
iemand nog een leuk idee van wat ik morgen zou kunnen doen?
Die heeft op het moment van schrijven al lichamelijk contact met andere jongens en meisjes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou het eens in Nijmegen proberen
Maar ging het nou door of niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
oh wat ben ik een stomme debiel
bel ik op!
Ik had gewoon niet moeten bellen en dan de volgende keer dat ik hem sprak moeten zeggen dat ik zat te wachten in de kou op het station. Maar nee ik moest bellen om te vragen of het nog doorging, met mijn meest mislukte "ik voel me kut en dat is jouw schuld"-stem, dus het passief aggresieve kwam absoluut niet over.
I'm a loser in every which way.
Spannend ..quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die heeft op het moment van schrijven al lichamelijk contact met andere jongens en meisjes.
Nam ie op en wat zei ie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
oh wat ben ik een stomme debiel
bel ik op!
Ik had gewoon niet moeten bellen en dan de volgende keer dat ik hem sprak moeten zeggen dat ik zat te wachten in de kou op het station. Maar nee ik moest bellen om te vragen of het nog doorging, met mijn meest mislukte "ik voel me kut en dat is jouw schuld"-stem, dus het passief aggresieve kwam absoluut niet over.
I'm a loser in every which way.
als ik wéét dar er afgerekend gaat worden op spelfouten, dàn meld ik het wel vantevoren.. anders niet..quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mensen die er echt last van hebben zullen vaak hun best doen het zo goed mogelijk te verbergen en het dus niet als excuus opvoeren.
Zo groot is Douwe ookquote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:16 schreef Ang3l het volgende:
enne.... 6cm een kwart? Ofwel 24cm heel?
Optimist
Verdoriequote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:16 schreef Ang3l het volgende:
enne.... 6cm een kwart? Ofwel 24cm heel?
Optimist
merk het :') FP en plaatjes zijn nogsteeds stuukquote:
iedereen kent Sledge Hammerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
Wie kent http://imdb.com/title/tt0090525/ ?
Ooit in een ver verleden is dat ook wel eens gebeurd.. toen we bij de 800 waren ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef davidov het volgende:
neen.
volgens mij is dit het eerste topic dat al 4 dagen meegaat
ik ook niet :')quote:
quote:Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: 'live_forum@kathe' for table 'topics'
*test*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
\\\"Every breath you take, every move you make... I\\\'ll be watching you. That\\\'s police talk.\\\"
Jup, heb ik wel eens een dagje Amsterdam mee gedaan samen met iemand andersquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:14 schreef Cairon het volgende:
weet iemand hoe het vriendje van manias er uit ziet?
kun je me even toevoegen op msnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jup, heb ik wel eens een dagje Amsterdam mee gedaan samen met iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |