quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zien is ook het probleem niet zo, het gaat om horen
quote:
quote:
vr 26 mei 2006, 11:22
Zanger Bob (10) nu ook naar België
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Zanger Bob gaat met rasse schreden Heintje Simons en Jan Smit achterna. Ik had gisteren de eer zijn nieuwe single Laat de zon weer schijnen te overhandigen. Het succes stapelt zich op voor het piepjonge talent. Zijn vader Bart, die hem naar elk concert rijdt, vertelde trots: "De arbeidsinspectie heeft mij uitstekend geadviseerd. Bob geeft af en toe in België een concert, maar hij moet daarnaast natuurlijk ook spelen en leren. Op school gaat het gelukkig heel goed. Het is heel gek, ik ben helemaal niet muzikaal. Net zo min als mijn vrouw Hermien of Bobs 15-jarige broer Hendrik. Bobs talent komt echt uit de lucht vallen."
Bob zong al Nederlandse repertoire toen hij nog in zijn babyzitje op de achterbank van de auto zat: "Hij kon toen beter zingen dan praten en was ontzettend tekstvast", vertelt zijn moeder. Zij relativeert: "Dat hij nu zo vaak optreedt en vaak op televisie is, zie ik heel afwachtend aan. Of het succes zet door en dan is dat leuk, of niet en dan hebben we een leuke tijd gehad. Bob hoeft geen artiest te worden. Hij heeft net als zijn broer een goed stel hersenen. Hendrik wil econoom worden. "
Op Bobs cd-feestje liepen ook Hollandse kanjers als Dario en Vinzzent rond. Ook de Volendamse zanger Johan Heuser was er: " Frans Bauer geeft bijna geen concerten meer in Duitsland en van de Duitse concertbazen mag ik nu in dat gat springen." Gefeliciteerd!
hollandse kanjers als dario en vinzzent?quote:vr 26 mei 2006, 11:22
Zanger Bob (10) nu ook naar België
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Zanger Bob gaat met rasse schreden Heintje Simons en Jan Smit achterna. Ik had gisteren de eer zijn nieuwe single Laat de zon weer schijnen te overhandigen. Het succes stapelt zich op voor het piepjonge talent. Zijn vader Bart, die hem naar elk concert rijdt, vertelde trots: "De arbeidsinspectie heeft mij uitstekend geadviseerd. Bob geeft af en toe in België een concert, maar hij moet daarnaast natuurlijk ook spelen en leren. Op school gaat het gelukkig heel goed. Het is heel gek, ik ben helemaal niet muzikaal. Net zo min als mijn vrouw Hermien of Bobs 15-jarige broer Hendrik. Bobs talent komt echt uit de lucht vallen."
Bob zong al Nederlandse repertoire toen hij nog in zijn babyzitje op de achterbank van de auto zat: "Hij kon toen beter zingen dan praten en was ontzettend tekstvast", vertelt zijn moeder. Zij relativeert: "Dat hij nu zo vaak optreedt en vaak op televisie is, zie ik heel afwachtend aan. Of het succes zet door en dan is dat leuk, of niet en dan hebben we een leuke tijd gehad. Bob hoeft geen artiest te worden. Hij heeft net als zijn broer een goed stel hersenen. Hendrik wil econoom worden. "
Op Bobs cd-feestje liepen ook Hollandse kanjers als Dario en Vinzzent rond. Ook de Volendamse zanger Johan Heuser was er: " Frans Bauer geeft bijna geen concerten meer in Duitsland en van de Duitse concertbazen mag ik nu in dat gat springen." Gefeliciteerd!
mwah, schiedam heeft zijn slechte en goede wijken hoor!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:24 schreef VaderJacob het volgende:
Je zou maar in dezelfde stad wonen als die kleine klerelijer!!
Ow wacht.
Daar woon ik ook![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Als hij daadwerkelijk een goed stel hersenen had, had hij zich kunnen bedenken dat hij voor lul staat voor heel Nederland en was hij er allang mee gestopt.
zo lang er nieuws blijft komen van die zingende gehaktbal, gaat dit nog wel een tijdje door denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
bestaat diot topic nog steeds?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mwah, schiedam heeft zijn slechte en goede wijken hoor!
ik heb door heel schiedam gewoond, maar het centrum was toch het gezelligst.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:28 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ik woon in de woudhoek, daar is het zo slecht nog niet.
Alleen ik heb geen id waar die klerelijer woont!!
ja dat is groenoordquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb door heel schiedam gewoond, maar het centrum was toch het gezelligst.
bob lijkt zo'n type uit van rond de poldervaart. (is dat groenoord?)
weet niemand op welke school die zit? Als hij naar de middelbare gaat en hij is zo slim zou die weleens naar spieringshoek kunnen gaan, kan je bobje daar opwachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:32 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
ja dat is groenoord.
En daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben.
Ik stel voor het uit te zoeken en die gehaktbal af te maken![]()
Spieringshoek slimquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:37 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
weet niemand op welke school die zit? Als hij naar de middelbare gaat en hij is zo slim zou die weleens naar spieringshoek kunnen gaan, kan je bobje daar opwachten![]()
Ik doelde meer op het gemiddelde randdebiel wat er los looptquote:
Ja kijk maar naar een andere topic over die 3 wiggertjes van spieringshoekquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:43 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gemiddelde randdebiel wat er los loopt![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:47 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar een andere topic over die 3 wiggertjes van spieringshoek![]()
Ja die, erg heh. Schiedam staat weer goed op de kaart. Ik keek gisteren puberruil op Nederland 1 en daar kwam Vlaardingen ook al niet zo goed uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:52 schreef VaderJacob het volgende:
De nieuwe rapsensatie van Nederland!
Die dus![]()
Ja das vlaardingen maarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:57 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Ja die, erg heh. Schiedam staat weer goed op de kaart. Ik keek gisteren puberruil op Nederland 1 en daar kwam Vlaardingen ook al niet zo goed uit.![]()
Ik ben opgegroeid in Vlaardingen dus vandaar. Maar inderdaad de molens zijn er nog en de verse haring en jenever dus ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:01 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja das vlaardingen maar![]()
Heey we hebben onze molens nog![]()
zeker zekerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Vlaardingen dus vandaar. Maar inderdaad de molens zijn er nog en de verse haring en jenever dus ik vermaak me wel.
Neuh ik ben nog aan het filmen voor mijn nieuwe clip die wordt opgenomen in de poldervaartquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
Er komen ook goede muziekanten uit schiedam.![]()
Maar ik ben niet egt bezig met nieuw materiaal op het moment dus jullie moeten nog even wachten![]()
In de poldervaart nog welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:25 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
Neuh ik ben nog aan het filmen voor mijn nieuwe clip die wordt opgenomen in de poldervaart![]()
wat dacht je van schravenlant?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:37 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
weet niemand op welke school die zit? Als hij naar de middelbare gaat en hij is zo slim zou die weleens naar spieringshoek kunnen gaan, kan je bobje daar opwachten![]()
quote:
ik moest lachenquote:agos, bob mag in een gat springen. dat moet dan wel een enorm gat zijn, gezien zijn omvang
Verbaasd me ook niets. Immers de papatekes van onze zuiderburen zijn nu eenmaal groter van omvang dan hier, net als het kreng zelfquote:
Wie tilt die steen dan op??quote:Op maandag 29 mei 2006 23:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
Kan dat rotjoch niet gewoon terugkruipen onder de steen waar ie vandaan komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |