quote:Op maandag 20 maart 2006 18:06 schreef renz0r het volgende:
Ik praat natuurlijk over WW3.
Wie? Ja, WW3. De lauwste rappers uit Schiedam!
http://www.representingww3.be/
Luister op hun site naar de hun lauwe teksten en hun flows. Hun THC diss en lovesong rijzen de pan uit van kwaliteiten! Hun biografie is ook erg indrukwekkend, wat een gangsters!
Zijn ze niet de lauwste rappers?
[afbeelding]
Mc-anus
[afbeelding]
Mc-Serkis
These niggers don't even know how to rap for show niggaquote:Op maandag 20 maart 2006 18:11 schreef TeazNutz het volgende:
Hurt these motherfuckers please!!
klinkt als een basisschoolquote:We zijn 2 gasten met een jankend hoog IQ die hun shit bestuderen op de hoerenschool SG Spieringshoek
Was gratis, jeweetoch!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.be?
gvd , ik zat ook op die school 5 jaar geleden, hoe heeft het zo ver kunnen komen dat er zulke kansloze figuurtjes zo hun gang kunnen gaan. Die hadden in "mijn" tijd al lang met dr kop door de plee zijn gespoeld teringgquote:
alle scholen in nederland wordt overspoelt door dit soort gastenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
gvd , ik zat ook op die school 5 jaar geleden, hoe heeft het zo ver kunnen komen dat er zulke kansloze figuurtjes zo hun gang kunnen gaan. Die hadden in "mijn" tijd al lang met dr kop door de plee zijn gespoeld teringg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |