abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34726000
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef Noca het volgende:

[..]

Klopt, maar Ajax was niet beter en 0-3 gaf de verhouding niet goed weer. Dat bedoel ik
Mmmkay
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34726002
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee dus. Wat een onzin Sandman. Alleeen de 0-2 was een doelpunt dat echt wat waard was maar dat moest wel een keer vallen omdat Heerenveen niet scoorde.

Jij bent echt een scoreboardsupporter.
En jij een blinde Fries. Anti Ajax zingen helpt niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34726004
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ga je weer. En maar bepalen. \"Hoeven we het echt niet meer over te hebben\", \"heeft geen zin om met je te praten zo\", \"Ik ga er maar niet op in\"...

Je bent de eerste die ik dit allemaal hoor beweren, ook kranten en commentaren zeiden het tegenovergestelde. Moet ik dan 1 mannetje dat niet zo helder kijkt gaan overtuigen?
pi_34726018
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En jij een blinde Fries. Anti Ajax zingen helpt niet.
Nee, dat was ook vrij sneu. Maar had denk ik met die groep in dat vak te maken, dat was ook belachelijk.
pi_34726191
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik heel hard moest lachen bij die eerste goal Nog fris en fruitig net in het veld en dan zo\'n goede pass op je tegenstander!
* venomsnake ook
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34730203
Prachtig om te lezen dit allemaal. Als Farfán fraai doeltreffend uithaalt, Cocu met een omhaal scoort, één-keer-raken-passes ertussen door, dan heet het anti-voetbal dat PSV speelt. Maar Ajax met vijf verdedigers tegen een spitsloos Heerenveen ...
pi_34730245
Niks 5 verdedigers. Hedwiges schoof door naar voren na de wissel van Wesley
pi_34730265
Blijft zonde dat de loting zo uitvalt, Ajax verdiende nog wel een wedstrijd tegen AZ of PSV.
pi_34730267
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:00 schreef okee6 het volgende:
. Maar Ajax met vijf verdedigers tegen een spitsloos Heerenveen ...
Inderdaad
pi_34730548
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef SCH het volgende:

Heerenveen was niet goed maar voetbalde toch echt 3 klassen beter dan Ajax dat echt helemaal niks voor elkaar kreeg.
Ga weg zeg.

Heerenveen heeft geen enkele fatsoenlijke kans gecreeerd. Alleen in het begin wat gevaarlijk met corners, en dat was het. Heerenveen was gewoon dramatisch, Ajax was slecht.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34730620
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:02 schreef marsu het volgende:
Niks 5 verdedigers. Hedwiges schoof door naar voren na de wissel van Wesley
O, maar je wilt het dus wel voetbal noemen wat Ajax speelde
pi_34730661
Ajax en Heerenveen waren allebei dramatisch.

Slechtste man bij Ajax was wmb Galasek, en bij Heerenveen Yildirim.
pi_34730791
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ga weg zeg.

Heerenveen heeft geen enkele fatsoenlijke kans gecreeerd. Alleen in het begin wat gevaarlijk met corners, en dat was het. Heerenveen was gewoon dramatisch, Ajax was slecht.

Wat een ridicule onzin. Heerenveen heeft niet vaak zoveel kansen gecreeerd tegne Ajax. Geen uitgespeelde kansen maar wel kansen, maar wat wil je als zowat de hele ploeg zich terugtrekt en ingraaft op eigen helft. Daar spelen wij nooit zo goed tegen.
pi_34730821
Zoveel kansen? Ik kan me er geen enkele voor de geest halen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34731008
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Zoveel kansen? Ik kan me er geen enkele voor de geest halen.
Geheugenstoornisje zeker. Het is toch echt zo, anders zou ik het niet zeggen. Ik zat de wedstrijd via skype door te vertellen aan een vriend in Brazilie en er was de ene kans na de andere. Niet allemaal kolossale kansen maar wel veel pressie en druk en gedoe voor de goal - zo dramatisch was het toch echt allemaal niet.
pi_34731018
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:16 schreef okee6 het volgende:

[..]

O, maar je wilt het dus wel voetbal noemen wat Ajax speelde
Hoe dramatisch Ajax ook was, Heerenveen was nog slechter hoor. Het is dat Ajax blijkbaar geen "man meer-situaties" kan uitspelen, anders is de kans op een geflatteerde nederlaag nog groter.
pi_34731057
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Geheugenstoornisje zeker. Het is toch echt zo, anders zou ik het niet zeggen. Ik zat de wedstrijd via skype door te vertellen aan een vriend in Brazilie en er was de ene kans na de andere. Niet allemaal kolossale kansen maar wel veel pressie en druk en gedoe voor de goal - zo dramatisch was het toch echt allemaal niet.
Noem ze dan maar op.

Ajax had de laatste 15min van de eerste helft ook Heerenveen onder druk. De enige echt mogelijkheid tot scoren was het schot van Rosenberg. Die 15min kwam Heerenveen er gewoon niet uit, maar dan ga ik toch niet lopen blaten dat Ajax ze helemaal onder druk had en kans na kans creeert.
pi_34731071
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Anders geef je even een concreet voorbeeld met namen ofzo? Ik kan me ook nauwelijks kansen herinneren van Heerenveen...

Ja, dat ene schot van Andre Hansen in de tweede helft dat meters over vloog.

[ Bericht 6% gewijzigd door Radegast op 04-02-2006 15:38:55 ]
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:35:34 #269
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34731134
man man man :')
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34731144
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hoe dramatisch Ajax ook was, Heerenveen was nog slechter hoor. Het is dat Ajax blijkbaar geen \"man meer-situaties\" kan uitspelen, anders is de kans op een geflatteerde nederlaag nog groter.
Hahahha, echt komisch. Wat een vertekend beeld. Ajax was echt drie keer kut en groef zich in. Heerenveen speelde redelijk.

In de competitiewedstrijd in de Arena toen het 0-0 werd toen was Heerenveen pas echt slecht. Nu waren ze onmachtig door die vroege eigen goal en het gemis aan spitsen.
pi_34731170
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Noem ze dan maar op.

Ajax had de laatste 15min van de eerste helft ook Heerenveen onder druk. De enige echt mogelijkheid tot scoren was het schot van Rosenberg. Die 15min kwam Heerenveen er gewoon niet uit, maar dan ga ik toch niet lopen blaten dat Ajax ze helemaal onder druk had en kans na kans creeert.
Je hebt echt een andere wedtrijd gezien hoor. Onder druk???? Wat voor druk???
pi_34731265
Heerenveen had talrijke corners, waaruit het gevaar stichtte. Het werd gekraakt of ging over. De enige bal die nipt voorlangs ging, was een goede geweest voor de \'oude\' Huntelaar. Ajax schoot via Huntelaar op de paal. En verder Geen van beide ploegen kon voldoende overspelen danwel passen om tot kansen te komen.
pi_34731328
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Hahahha, echt komisch. Wat een vertekend beeld. Ajax was echt drie keer kut en groef zich in. Heerenveen speelde redelijk.

In de competitiewedstrijd in de Arena toen het 0-0 werd toen was Heerenveen pas echt slecht. Nu waren ze onmachtig door die vroege eigen goal en het gemis aan spitsen.
Redelijk? Je noemt ballen door het midden uitverdedigen, meerdere passen van Yildirim over 5meter kansloos over de zijlijn, een grabbelende keeper, totaal geen middenveld redelijk? Ik ga niet lopen verkondigen dat Ajax goed speelde, maar Heerenveen was echt slechter hoor.

En hoe raar is het dat Ajax in deze vorm na een vroege voorsprong de tegenstander laat komen? Is misschien een teken van zwakte, maar niet heel raar. Heerenveen moest scoren en het spel maken. Ajax kon het dus uitcounteren. Niet leuk, laf en slecht uitgespeeld, maar zo spelen genoeg ploegen.
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt echt een andere wedtrijd gezien hoor. Onder druk???? Wat voor druk???
Onder diezelfde druk die jij verkondigt die Heerenveen uitvoerde. Alleen de eerste 10minuten van de eerste helft en een slotoffensiefje. Dat was het enige moment dat ik bang was voor een tegentreffer, want voor de rest was het drie keer niks. Lange ballen naar voren, beetje dribbelen, af en toe een voorzet. Maar meer dan 5 schoten op doel zal het niet geweest zijn.
pi_34731369
Hiddink krijgt toch een mooi afscheid als actieve trainer van PSV met zo'n "easy" dubbel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34731409
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Redelijk? Je noemt ballen door het midden uitverdedigen, meerdere passen van Yildirim over 5meter kansloos over de zijlijn, een grabbelende keeper, totaal geen middenveld redelijk? Ik ga niet lopen verkondigen dat Ajax goed speelde, maar Heerenveen was echt slechter hoor.
Hoe kan Heerenveen nou slechter zijn dan Ajax in deze vorm? Niks maar dan ook niks heb ik van ze gezien behalve die bal op de paal en die goal in de 88e minuut die dan een keer valt als je zelf niet scoort. Voor de rest had Heerenveen de wedstrijd volledig onder controle, behalve dat ze heel slordig speelden. Maar slechter dan Ajax was het objectief gezien natuurlijk niet.
quote:
En hoe raar is het dat Ajax in deze vorm na een vroege voorsprong de tegenstander laat komen? Is misschien een teken van zwakte, maar niet heel raar. Heerenveen moest scoren en het spel maken. Ajax kon het dus uitcounteren. Niet leuk, laf en slecht uitgespeeld, maar zo spelen genoeg ploegen.
En daar spelen wij dus altijd slecht tegen, tegen ploegen die zich zelf in graven. Dat is altjid zo en daarom was die vroege eigen goal funest.
quote:
Onder diezelfde druk die jij verkondigt die Heerenveen uitvoerde. Alleen de eerste 10minuten van de eerste helft en een slotoffensiefje. Dat was het enige moment dat ik bang was voor een tegentreffer, want voor de rest was het drie keer niks. Lange ballen naar voren, beetje dribbelen, af en toe een voorzet. Maar meer dan 5 schoten op doel zal het niet geweest zijn.
Alleen de eerste twintig minuten waren er al 4 opgelegde kansen hoor, maar goed.

Heerenveen had deze wedstrijd natuurlijk moeten winnen tegen dit uitermate zwakke Ajax. Wij spelen blijkbaar beter tegen Ajax als ze zelf ook beter spelen zoals in december.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')