dat bepaalt uitsluitend je vriendin en zij vindt kennelijk van niet.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef user512 het volgende:
damn, wordt net opgebeld door mijn vriendin. dat ze bij een soort webcam bedrijf gaat werken. zeg maar de 0900 sexlijn maar dan via een webcam. nou moet ik bekennen dat ik dat niet echt een tof idee vindt![]()
ik snap wel dat het makkelijk verdient is en dat ze het geld nodig heeft enzo, maar toch...
wat zouden jullie er over denken als je partner dat zou doen?
aan de ene kant heb ik zo iets van als zij er geen problemen mee heeft wat loop ik dan te zeuren, aan de andere kant ik weet ik dat ik zoiets nooit zou doen, zoiezo niks wat met sex en geld verdienen samen te maken heeft.
haar voornaamste verweer was dat alleen maar haar lichaam in beeld komt en niet haar hoofd, maarja is dat lichaam niet een beetje voor mij voorbestemd als haar vriend zijnde![]()
idd, van het een komt het ander...quote:op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef theswooshdocksaints het volgende:
de volgende stap is achter een raam op de wallen?
dat heeft zij zojuist gedaan.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef user512 het volgende:
ja ik kan niet zomaar stoppen met de relatie ofzo, het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
zij heeft daar kennelijk iets andere ideeën over, als ze na 5 jaar nog niet inziet dat jij dat niet tof zou vinden en ze je het gewoon over de telefoon mededeelt. hoe lang zou het duren voordat ze erachter komt dat hoer zijn nog veel beter verdient?quote:op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef user512 het volgende:
het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
als jij er echt moeite mee hebt en jij het daar met haar over hebt zal ze het vast nog wel eens overdenken of het misschien zelf niet doen... en als ze kosten wat het kost het door wil zetten, ondanks dat jij haar ongeveer gesmeekt hebt om het niet te doen, kan ik niet anders zeggen danquote:op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef user512 het volgende:
ja ik kan niet zomaar stoppen met de relatie ofzo, het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
of ze neukt met een ander, dat kan ookquote:op woensdag 1 februari 2006 22:26 schreef rashudo het volgende:
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrr
ze kan ook ergens in een winkel werken, ergens schoonmaken, callcentrewerk, etc.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef user512 het volgende:
ze zag wel in dat ik het niet te tof zou vinden, maar ik snap ook wel een beetje dat zij ook geld nodig heeft(is al een heel tijdje op zoek naar een baan enzo) en het is natuurlijk makkelijk verdient. maar toch... 'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
goh dat was het enige baantje die ze kon krijgen?quote:op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef user512 het volgende:
ze zag wel in dat ik het niet te tof zou vinden, maar ik snap ook wel een beetje dat zij ook geld nodig heeft(is al een heel tijdje op zoek naar een baan enzo) en het is natuurlijk makkelijk verdient. maar toch... 'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
volgens mij weet je dat heel goed, je wilt hier alleen nog afkeuring van anderen horen. want wat jij erover moet denken, daar kunnen we je echt niet mee helpen.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef user512 het volgende:
'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
jij voelt je er slecht onder door wat zij wil gaan doen. meldt dat aan haar, geeft ze er niks om dan weet je meteen waar je aan toe bent. er zijn echt wel genoeg andere banen waar ze best wat geld mee kan verdienen.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef user512 het volgende:
ik heb alleen nog maar gezegt dat ik het niet onwijs leuk vind, maar dat ze haar eigen beslissingen moet nemen. zie der morgen en dan ga ik wel met er over praten. maar heb ook niet echt het idee dat ik kan zeggen dat ze het niet mag ofzo. ik kan ook niet echt haar opleiding/huur/eten betalen enzo, voel me eigenlijk een beetje machteloos.
nee, zij kan ws. ook niet jouw drankjes betalen, maar hoe zou zij het vinden als jij met andere meiden ging flirten om op die manier drankjes cadeau te krijgen?quote:op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef user512 het volgende:
ik heb alleen nog maar gezegt dat ik het niet onwijs leuk vind, maar dat ze haar eigen beslissingen moet nemen. zie der morgen en dan ga ik wel met er over praten. maar heb ook niet echt het idee dat ik kan zeggen dat ze het niet mag ofzo. ik kan ook niet echt haar opleiding/huur/eten betalen enzo, voel me eigenlijk een beetje machteloos.
ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef copycat het volgende:
je maakt het verhaal wel erg bont..
vijf jaar een relatie en in plaats van tegen je te zeggen dat je erover nadenkt om voor een webcamseks-service te gaan werken, belt ze je om te zeggen dat ze daar dadwerkelijk gaat werken.
tuurlijk.
der vriend! jij mag ook je mening geven, je mag misschien haar mening niet veranderen maar als je het er nie mee eens bent dan is ze je gewoon kwijt. en als dat haar niks doet weet jij genoeg....quote:op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef user512 het volgende:
[..]
ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.
en het probleem is dat zij er helemaal geen morele bezwaren tegen voelt ofzo, dus wie ben ik dan om er lastig over te gaan doen?
naja opleiding/ huur betalen is wel wat anders als drankjes. en ik weer maar al te goed dat zei er totaal geen probleem zou hebben als ik zoiets zou doen (dat webcammen dan he, het meisjes versieren voor drank zou ze niet echt op prijs stellen)quote:op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef henryhill het volgende:
[..]
nee, zij kan ws. ook niet jouw drankjes betalen, maar hoe zou zij het vinden als jij met andere meiden ging flirten om op die manier drankjes cadeau te krijgen?
ja, ik weet dat meiden dit eerder bij jongens doen dan vice versa, maar het gaat om het principe
ik durf te wedden dat je de wind flink van voren zou krijgen, plus compleet uitgekotst wordt door haar vriendinnen.
true.quote:op donderdag 2 februari 2006 08:47 schreef ciscus het volgende:
ik zou het wel humor vinden. als ze maar niet thuis komt met verhalen als 'nou, wat ik vandaag toch op m'n werk heb meegemaakt!'
maar wat mouseover ook zegt, de communicatie laat wat te wensen over. als mijn vriendindieiknietheb zoiets zou willen doen, hoop ik dat ze eerst aan mij vraagt wat ik ervan vind. niet dat ik goedkeuring moet geven, maar ik hoop haar te kunnen helpen met de gode beslissing te nemen. en vooral ook om er samen om te lachen.
en dat overlegt ze niet eerst even met jou?quote:op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef user512 het volgende:
damn, wordt net opgebeld door mijn vriendin. dat ze bij een soort webcam bedrijf gaat werken. zeg maar de 0900 sexlijn maar dan via een webcam. nou moet ik bekennen dat ik dat niet echt een tof idee vindt![]()
ik snap wel dat het makkelijk verdient is en dat ze het geld nodig heeft enzo, maar toch...
wat zouden jullie er over denken als je partner dat zou doen?
aan de ene kant heb ik zo iets van als zij er geen problemen mee heeft wat loop ik dan te zeuren, aan de andere kant ik weet ik dat ik zoiets nooit zou doen, zoiezo niks wat met sex en geld verdienen samen te maken heeft.
haar voornaamste verweer was dat alleen maar haar lichaam in beeld komt en niet haar hoofd, maarja is dat lichaam niet een beetje voor mij voorbestemd als haar vriend zijnde![]()
zie feedback.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef tobbes het volgende:
waarom is dit weer open?: ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |