abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34697092
damn, wordt net opgebeld door mijn vriendin. dat ze bij een soort webcam bedrijf gaat werken. zeg maar de 0900 sexlijn maar dan via een webcam. nou moet ik bekennen dat ik dat niet echt een tof idee vindt
ik snap wel dat het makkelijk verdient is en dat ze het geld nodig heeft enzo, maar toch...
wat zouden jullie er over denken als je partner dat zou doen?
aan de ene kant heb ik zo iets van als zij er geen problemen mee heeft wat loop ik dan te zeuren, aan de andere kant ik weet ik dat ik zoiets nooit zou doen, zoiezo niks wat met sex en geld verdienen samen te maken heeft.
haar voornaamste verweer was dat alleen maar haar lichaam in beeld komt en niet haar hoofd, maarja is dat lichaam niet een beetje voor mij voorbestemd als haar vriend zijnde
pi_34697259
is dit serieus? ik ga er maar even vanuit van wel.
nou, als mijn vriendin met zoiets thuis zou komen mag ze er gerust gaan werken van mij, maar dan ben ik alleen haar vriend niet meer. ik wil haar niet hoeven te delen met tig anderen.
pi_34697264
ik zelf zou er ook niet zo blij mee zijn opzich :|
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:27:55 #4
86305 Markman
Grappig hier.
pi_34697267
volgens mij komt dat hoofd wel een paar keer erop hoor...
pi_34697294
perfecte relatie hebben jullie als je zo'n gevoelig onderwerp eventjes via de telefoon meldt

kloon van bhfh?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34697320
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef user512 het volgende:
damn, wordt net opgebeld door mijn vriendin. dat ze bij een soort webcam bedrijf gaat werken. zeg maar de 0900 sexlijn maar dan via een webcam. nou moet ik bekennen dat ik dat niet echt een tof idee vindt
ik snap wel dat het makkelijk verdient is en dat ze het geld nodig heeft enzo, maar toch...
aan de ene kant heb ik zo iets van als zij er geen problemen mee heeft wat loop ik dan te zeuren, aan de andere kant ik weet ik dat ik zoiets nooit zou doen, zoiezo niks wat met sex en geld verdienen samen te maken heeft.
haar voornaamste verweer was dat alleen maar haar lichaam in beeld komt en niet haar hoofd, maarja is dat lichaam niet een beetje voor mij voorbestemd als haar vriend zijnde
dat bepaalt uitsluitend je vriendin en zij vindt kennelijk van niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_34697360
als zij haar lichaam mag delen dan delen jullie toch ook de winst?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34697370
cam aanzetten, logisch toch?
pi_34697432
dit is geen kloon dit is eigenlijk mijn eerste post hier (lees al wel een tijdje mee af en toe)
maar ik ben wel serious. dat ze dit over de telefoon verteld vindt ik niet echt erg ofzo, we hebben al lang geleden toen er wat dingetjes fout zijn gegaan af gesproken dat we alles waarvan we denken dat het nodig is dat de ander het weet gelijk meededelen, als is die via de telefoon als we elkaar bijvoorbeeld die dag niet zien

[ Bericht 0% gewijzigd door user512 op 02-02-2006 01:51:24 ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:31:02 #10
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34697446
het is maar wat je "iemand moeten delen noemt" : allerlei vieze mannetjes etc, kunnen naar d'r kijken, meer niet... ze is niet meteen van hen; ze kunnen nix met 'r doen. maar 'k snap wel dat het geen prettig idee is - maar om er dan meteen 'n punt achter te zetten
*Think outside the box*
pi_34697529
het inderdaad niet alsof het allemaal echt is, het komt er in de praktijk waarschijnlijk op neer dat ze naakt voor een cam zit (thuis) en met kansloze mannetjes moet chatten. dus echt delen is het inderdaad niet
pi_34697564
de volgende stap is achter een raam op de wallen?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_34697575
nee, ik zou het niet willen. aan haar reactie op mijn mening zou ik bepalen of ik ermee door zou willen gaan. want per direct maar stoppen met een relatie met iemand van wie je nog wel houd is moeilijk.
Unspoken words were understood
pi_34697613
waarom zoekt ze geen normale baan? er is uiteraard nog wel een verschil tussen echt de hoer uithangen, of gewoon je lichaam laten zien voor geld op een veilige en anonieme manier. vooral dat laatste is erg belangrijk. je zegt dat haar gezicht niet in beeld komt. dat scheelt alweer een hoop vind ik zelf, omdat het een stuk minder persoonlijk wordt daardoor.

ik zou er niet echt blij van worden in ieder geval, maar je moet zelf maar zien in hoeverre je relatie je dit waard is.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34697617
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef theswooshdocksaints het volgende:
de volgende stap is achter een raam op de wallen?
idd, van het een komt het ander...
pi_34697656
ja ik kan niet zomaar stoppen met de relatie ofzo, het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:35:53 #17
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34697666
foto's svp om te kijken of ze webcam waardig is..
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:37:10 #18
83951 rashudo
project 2501
pi_34697713
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef user512 het volgende:
ja ik kan niet zomaar stoppen met de relatie ofzo, het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
dat heeft zij zojuist gedaan.
Their eyes opaque.
pi_34697729
het is inderdaar alleen maar haar lichaam dus het is "redelijk" anoniem en onpersoonlijk, dat vind ik ook een heel verschil. (ik snap ook niet echt wat voor mensen daar nou op afkomen maar goed)
pi_34697740
heel misschien als het alleen voor een site in china zou zijn..... dat ik dan heel even twijfel...... om het niet uit te maken......

geen leuke actie van haar
pi_34697759
quote:
het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
zij heeft daar kennelijk iets andere ideeën over, als ze na 5 jaar nog niet inziet dat jij dat niet tof zou vinden en ze je het gewoon over de telefoon mededeelt. hoe lang zou het duren voordat ze erachter komt dat hoer zijn nog veel beter verdient?
pi_34697901
koop een hoge resolutie webcam voor d'r en feliciteer haar met d'r nieuwe baan. vervolgens vraag je de verlovingsring terug.
pi_34697942
quote:
als jij er echt moeite mee hebt en jij het daar met haar over hebt zal ze het vast nog wel eens overdenken of het misschien zelf niet doen... en als ze kosten wat het kost het door wil zetten, ondanks dat jij haar ongeveer gesmeekt hebt om het niet te doen, kan ik niet anders zeggen dan
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:26 schreef rashudo het volgende:
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrr
of ze neukt met een ander, dat kan ook
pi_34697947
ze zag wel in dat ik het niet te tof zou vinden, maar ik snap ook wel een beetje dat zij ook geld nodig heeft(is al een heel tijdje op zoek naar een baan enzo) en het is natuurlijk makkelijk verdient. maar toch... 'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
pi_34698037
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef user512 het volgende:
ze zag wel in dat ik het niet te tof zou vinden, maar ik snap ook wel een beetje dat zij ook geld nodig heeft(is al een heel tijdje op zoek naar een baan enzo) en het is natuurlijk makkelijk verdient. maar toch... 'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
ze kan ook ergens in een winkel werken, ergens schoonmaken, callcentrewerk, etc.
pi_34698045
quote:
goh dat was het enige baantje die ze kon krijgen?
pi_34698051
quote:
'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
volgens mij weet je dat heel goed, je wilt hier alleen nog afkeuring van anderen horen. want wat jij erover moet denken, daar kunnen we je echt niet mee helpen.
pi_34698070
ik heb alleen nog maar gezegt dat ik het niet onwijs leuk vind, maar dat ze haar eigen beslissingen moet nemen. zie der morgen en dan ga ik wel met er over praten. maar heb ook niet echt het idee dat ik kan zeggen dat ze het niet mag ofzo. ik kan ook niet echt haar opleiding/huur/eten betalen enzo, voel me eigenlijk een beetje machteloos.
pi_34698184
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef user512 het volgende:
ik heb alleen nog maar gezegt dat ik het niet onwijs leuk vind, maar dat ze haar eigen beslissingen moet nemen. zie der morgen en dan ga ik wel met er over praten. maar heb ook niet echt het idee dat ik kan zeggen dat ze het niet mag ofzo. ik kan ook niet echt haar opleiding/huur/eten betalen enzo, voel me eigenlijk een beetje machteloos.
jij voelt je er slecht onder door wat zij wil gaan doen. meldt dat aan haar, geeft ze er niks om dan weet je meteen waar je aan toe bent. er zijn echt wel genoeg andere banen waar ze best wat geld mee kan verdienen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:47:38 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34698214
je maakt het verhaal wel erg bont..

vijf jaar een relatie en in plaats van tegen je te zeggen dat je erover nadenkt om voor een webcamseks-service te gaan werken, belt ze je om te zeggen dat ze daar daadwerkelijk gaat werken.

tuurlijk .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34698229
waarom is het zo erg dat ze haar lichaam laat zien dan?
ze heeft toch geen sex met die mensen ofzo?
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:49:09 #32
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_34698296
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef user512 het volgende:
nee, zij kan ws. ook niet jouw drankjes betalen, maar hoe zou zij het vinden als jij met andere meiden ging flirten om op die manier drankjes cadeau te krijgen?
ja, ik weet dat meiden dit eerder bij jongens doen dan vice versa, maar het gaat om het principe

ik durf te wedden dat je de wind flink van voren zou krijgen, plus compleet uitgekotst wordt door haar vriendinnen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_34698328
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef copycat het volgende:
je maakt het verhaal wel erg bont..

vijf jaar een relatie en in plaats van tegen je te zeggen dat je erover nadenkt om voor een webcamseks-service te gaan werken, belt ze je om te zeggen dat ze daar dadwerkelijk gaat werken.

tuurlijk .
ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.
en het probleem is dat zij er helemaal geen morele bezwaren tegen voelt ofzo, dus wie ben ik dan om er lastig over te gaan doen?
pi_34698371
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef user512 het volgende:

[..]

ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.
en het probleem is dat zij er helemaal geen morele bezwaren tegen voelt ofzo, dus wie ben ik dan om er lastig over te gaan doen?
der vriend! jij mag ook je mening geven, je mag misschien haar mening niet veranderen maar als je het er nie mee eens bent dan is ze je gewoon kwijt. en als dat haar niks doet weet jij genoeg....
pi_34698384
hi, schoonheid.

ja ik mag van yvonne niet om slotjes roepen...en dit topic is duidelijk waardeloos...dus probeer het zo maar
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:52:30 #36
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_34698419
oke, ze komt niet in beeld met haar hoofd?? right!!
binnen de kortste keren, wordt je nagewezen op straat omdat je met die 'hoer' loopt.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_34698440
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef henryhill het volgende:

[..]

nee, zij kan ws. ook niet jouw drankjes betalen, maar hoe zou zij het vinden als jij met andere meiden ging flirten om op die manier drankjes cadeau te krijgen?
ja, ik weet dat meiden dit eerder bij jongens doen dan vice versa, maar het gaat om het principe

ik durf te wedden dat je de wind flink van voren zou krijgen, plus compleet uitgekotst wordt door haar vriendinnen.
naja opleiding/ huur betalen is wel wat anders als drankjes. en ik weer maar al te goed dat zei er totaal geen probleem zou hebben als ik zoiets zou doen (dat webcammen dan he, het meisjes versieren voor drank zou ze niet echt op prijs stellen)
pi_34705679
geschoond en bij voordeel van de twijfel weer open.
  donderdag 2 februari 2006 @ 07:24:00 #39
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34705696
impulsieve vriendinnen zijn leuk

maar ik mis wel wat communicatie in het verhaal.
Vampire Romance O+
pi_34706180
oke dan,
als jullie al 5 jaar wat hebben, en ze besluit (zonder na te denken of even te "overleggen" zoiets ga gaan doen?
ditch the bitch.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

maar wat mouseover ook zegt, de communicatie laat wat te wensen over. als mijn vriendindieiknietheb zoiets zou willen doen, hoop ik dat ze eerst aan mij vraagt wat ik ervan vind. niet dat ik goedkeuring moet geven, maar ik hoop haar te kunnen helpen met de gode beslissing te nemen. en vooral ook om er samen om te lachen.
pi_34706371
ik vind het maar niks. als ze geld nodig heeft zijn er tig andere manieren om het te verdienen. ze mag dan in principe anoniem blijven, maar daar geloof ik niet zo in; haar gezicht zal heus vaak genoeg in beeld verschijnen. ze heeft dan misschien geen seks met die andere mannen, maar ik vind toch dat ze haar lichaam verkoopt, bijna prostitutie dus.
pi_34706406
quote:
op donderdag 2 februari 2006 08:47 schreef ciscus het volgende:
ik zou het wel humor vinden. als ze maar niet thuis komt met verhalen als 'nou, wat ik vandaag toch op m'n werk heb meegemaakt!'

maar wat mouseover ook zegt, de communicatie laat wat te wensen over. als mijn vriendindieiknietheb zoiets zou willen doen, hoop ik dat ze eerst aan mij vraagt wat ik ervan vind. niet dat ik goedkeuring moet geven, maar ik hoop haar te kunnen helpen met de gode beslissing te nemen. en vooral ook om er samen om te lachen.
true.
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:19:24 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34706789
tt eventjes verduidelijkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34707197
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef user512 het volgende:
en dat overlegt ze niet eerst even met jou?
ik zou het echt niet tof vinden als mijn vriendin dat zo ineens zou gaan doen, dat zou wel een hele flinke deuk in de relatie en een forse ruzie opleveren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34710484
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Alicey op 02-02-2006 13:39:08 (Onzin) ]
pi_34710635
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 02-02-2006 13:39:18 (Reactie op onzin) ]
pi_34710676
waarom is dit weer open?: ?
pi_34710772
quote:
op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef tobbes het volgende:
waarom is dit weer open?: ?
zie feedback.
pi_34710835
persoonlijk zou ik het eigenlijk geen al te grote onoverkomelijkheid vinden als kennelijk mijn vrouw bewust en weloverwogen die keuze zou maken... en me kan uitleggen wat haar overwegingen zijn, waarom ze het doet ...
dan zou het gewoon haar keuze zijn en is het ook een teken van vertrouwen als je haar daarin vrij laat ... leuk zou ik zeker niet vinden, maar als ze er duidelijke redenen vor heeft, moet je haar volgens mij vertrouwen ...

maar als je vriendin dat al besluit en voorheen niet eens om jouw mening als partner vraagt ... is het voor mij wel duidelijk dat er in die relatie veel miszit .. dat er in die relatie geen vertrouwen is, en dat zou me eigenlijk de angst geven dat ze ook om andere dingen met klanten te doen, opeens 'makkelijk' haar eigen gang gaat ...
nee, dan is de relatie eigenlijk snel over ... ook al heeft die 5 jaar geduurd.

los ervan dat het idd een erg ongeloofwardig verhaal is, maar dat is al door meerderen opgemerkt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')