dat bepaalt uitsluitend je vriendin en zij vindt kennelijk van niet.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef user512 het volgende:
damn, wordt net opgebeld door mijn vriendin. dat ze bij een soort webcam bedrijf gaat werken. zeg maar de 0900 sexlijn maar dan via een webcam. nou moet ik bekennen dat ik dat niet echt een tof idee vindt![]()
ik snap wel dat het makkelijk verdient is en dat ze het geld nodig heeft enzo, maar toch...
wat zouden jullie er over denken als je partner dat zou doen?
aan de ene kant heb ik zo iets van als zij er geen problemen mee heeft wat loop ik dan te zeuren, aan de andere kant ik weet ik dat ik zoiets nooit zou doen, zoiezo niks wat met sex en geld verdienen samen te maken heeft.
haar voornaamste verweer was dat alleen maar haar lichaam in beeld komt en niet haar hoofd, maarja is dat lichaam niet een beetje voor mij voorbestemd als haar vriend zijnde![]()
idd, van het een komt het ander...quote:op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef theswooshdocksaints het volgende:
de volgende stap is achter een raam op de wallen?
dat heeft zij zojuist gedaan.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef user512 het volgende:
ja ik kan niet zomaar stoppen met de relatie ofzo, het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
zij heeft daar kennelijk iets andere ideeën over, als ze na 5 jaar nog niet inziet dat jij dat niet tof zou vinden en ze je het gewoon over de telefoon mededeelt. hoe lang zou het duren voordat ze erachter komt dat hoer zijn nog veel beter verdient?quote:op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef user512 het volgende:
het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
als jij er echt moeite mee hebt en jij het daar met haar over hebt zal ze het vast nog wel eens overdenken of het misschien zelf niet doen... en als ze kosten wat het kost het door wil zetten, ondanks dat jij haar ongeveer gesmeekt hebt om het niet te doen, kan ik niet anders zeggen danquote:op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef user512 het volgende:
ja ik kan niet zomaar stoppen met de relatie ofzo, het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
of ze neukt met een ander, dat kan ookquote:op woensdag 1 februari 2006 22:26 schreef rashudo het volgende:
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrr
ze kan ook ergens in een winkel werken, ergens schoonmaken, callcentrewerk, etc.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef user512 het volgende:
ze zag wel in dat ik het niet te tof zou vinden, maar ik snap ook wel een beetje dat zij ook geld nodig heeft(is al een heel tijdje op zoek naar een baan enzo) en het is natuurlijk makkelijk verdient. maar toch... 'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
goh dat was het enige baantje die ze kon krijgen?quote:op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef user512 het volgende:
ze zag wel in dat ik het niet te tof zou vinden, maar ik snap ook wel een beetje dat zij ook geld nodig heeft(is al een heel tijdje op zoek naar een baan enzo) en het is natuurlijk makkelijk verdient. maar toch... 'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
volgens mij weet je dat heel goed, je wilt hier alleen nog afkeuring van anderen horen. want wat jij erover moet denken, daar kunnen we je echt niet mee helpen.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef user512 het volgende:
'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
jij voelt je er slecht onder door wat zij wil gaan doen. meldt dat aan haar, geeft ze er niks om dan weet je meteen waar je aan toe bent. er zijn echt wel genoeg andere banen waar ze best wat geld mee kan verdienen.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef user512 het volgende:
ik heb alleen nog maar gezegt dat ik het niet onwijs leuk vind, maar dat ze haar eigen beslissingen moet nemen. zie der morgen en dan ga ik wel met er over praten. maar heb ook niet echt het idee dat ik kan zeggen dat ze het niet mag ofzo. ik kan ook niet echt haar opleiding/huur/eten betalen enzo, voel me eigenlijk een beetje machteloos.
nee, zij kan ws. ook niet jouw drankjes betalen, maar hoe zou zij het vinden als jij met andere meiden ging flirten om op die manier drankjes cadeau te krijgen?quote:op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef user512 het volgende:
ik heb alleen nog maar gezegt dat ik het niet onwijs leuk vind, maar dat ze haar eigen beslissingen moet nemen. zie der morgen en dan ga ik wel met er over praten. maar heb ook niet echt het idee dat ik kan zeggen dat ze het niet mag ofzo. ik kan ook niet echt haar opleiding/huur/eten betalen enzo, voel me eigenlijk een beetje machteloos.
ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.quote:op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef copycat het volgende:
je maakt het verhaal wel erg bont..
vijf jaar een relatie en in plaats van tegen je te zeggen dat je erover nadenkt om voor een webcamseks-service te gaan werken, belt ze je om te zeggen dat ze daar dadwerkelijk gaat werken.
tuurlijk.
der vriend! jij mag ook je mening geven, je mag misschien haar mening niet veranderen maar als je het er nie mee eens bent dan is ze je gewoon kwijt. en als dat haar niks doet weet jij genoeg....quote:op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef user512 het volgende:
[..]
ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.
en het probleem is dat zij er helemaal geen morele bezwaren tegen voelt ofzo, dus wie ben ik dan om er lastig over te gaan doen?
naja opleiding/ huur betalen is wel wat anders als drankjes. en ik weer maar al te goed dat zei er totaal geen probleem zou hebben als ik zoiets zou doen (dat webcammen dan he, het meisjes versieren voor drank zou ze niet echt op prijs stellen)quote:op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef henryhill het volgende:
[..]
nee, zij kan ws. ook niet jouw drankjes betalen, maar hoe zou zij het vinden als jij met andere meiden ging flirten om op die manier drankjes cadeau te krijgen?
ja, ik weet dat meiden dit eerder bij jongens doen dan vice versa, maar het gaat om het principe
ik durf te wedden dat je de wind flink van voren zou krijgen, plus compleet uitgekotst wordt door haar vriendinnen.
true.quote:op donderdag 2 februari 2006 08:47 schreef ciscus het volgende:
ik zou het wel humor vinden. als ze maar niet thuis komt met verhalen als 'nou, wat ik vandaag toch op m'n werk heb meegemaakt!'
maar wat mouseover ook zegt, de communicatie laat wat te wensen over. als mijn vriendindieiknietheb zoiets zou willen doen, hoop ik dat ze eerst aan mij vraagt wat ik ervan vind. niet dat ik goedkeuring moet geven, maar ik hoop haar te kunnen helpen met de gode beslissing te nemen. en vooral ook om er samen om te lachen.
en dat overlegt ze niet eerst even met jou?quote:op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef user512 het volgende:
damn, wordt net opgebeld door mijn vriendin. dat ze bij een soort webcam bedrijf gaat werken. zeg maar de 0900 sexlijn maar dan via een webcam. nou moet ik bekennen dat ik dat niet echt een tof idee vindt![]()
ik snap wel dat het makkelijk verdient is en dat ze het geld nodig heeft enzo, maar toch...
aan de ene kant heb ik zo iets van als zij er geen problemen mee heeft wat loop ik dan te zeuren, aan de andere kant ik weet ik dat ik zoiets nooit zou doen, zoiezo niks wat met sex en geld verdienen samen te maken heeft.
haar voornaamste verweer was dat alleen maar haar lichaam in beeld komt en niet haar hoofd, maarja is dat lichaam niet een beetje voor mij voorbestemd als haar vriend zijnde![]()
zie feedback.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef tobbes het volgende:
waarom is dit weer open?: ?
je bent d'r partner...quote:op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef user512 het volgende:
ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.
en het probleem is dat zij er helemaal geen morele bezwaren tegen voelt ofzo, dus wie ben ik dan om er lastig over te gaan doen?
ik vind een hoer wel van een iets andere orde dan een webcamgirl, ook al zal ik geen van beide carrieres overwegenquote:op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef bmrs het volgende:
in de 3e bij levensbeschouwing vertelde onze leraar dat zijn buurvrouw ook een prostituee was. als hij en zijn vrouw daar op bezoek gingen dan zei \'s avonds die buurvrouw tegen haar man vrolijk gedag, en dan ging ze naar haar \'werk\' toe.
ja ok, maar toch. als je het er allebei mee eens bent dan is het wel anders. als ik een vriendin zou hebben die er zo over dacht dan was het echt:quote:op zaterdag 4 februari 2006 14:35 schreef xennia het volgende:
[..]
ik vind een hoer wel van een iets andere orde dan een webcamgirl, ook al zal ik geen van beide carrieres overwegen
haar hoofd komt wel in beeld, anders is er niks aan natuurlijkquote:op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef user512 het volgende:
nee, dat er hoeren zijn waar mensen gebruik van maken wil nog niet zeggen dat ik wil of accepteer dat mn vriendin een hoer is.quote:
uhh...ik niet hoor, dus om mij hypocriet te noemen omdat ik het niet goedkeur is een beetje van de pot gerukt...quote:op zaterdag 4 februari 2006 16:15 schreef simsalabim het volgende:
tjonge jonge, wat doen jullie zielig!!
wie zit er nu zelf op internet naar blote vrouwen te kijken???
wat maakt het dan in godsnaam uit dat andere mannen jouw vrouw/ vriendin kunnen zien??
dat is toch precies hetzelfde!! echt te hypocriet dit!!!
vrijgezel en gereformeerd neem ik aanquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:15 schreef simsalabim het volgende:
tjonge jonge, wat doen jullie zielig!!
wie zit er nu zelf op internet naar blote vrouwen te kijken???
wat maakt het dan in godsnaam uit dat andere mannen jouw vrouw/ vriendin kunnen zien??
dat is toch precies hetzelfde!! echt te hypocriet dit!!!
je gevoel zit bij het rechte eind. ik heb niet het idee dat deze relatie meer zo sterk is eigenlijk.quote:op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef user512 het volgende:
we hebben het er inmiddels over gehad. ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik het er niet mee eens ben en dat ik het echt absoluut niet leuk zou vinden als ze dit zou gaan doen. maar als ze het echt wil dat ik haar dan niet tegen houd.
ik hoopte er op dat ze dan wel zou inzien hoeveel ik hiermee zit. maar ze heeft dus besloten om het wel te gaan doen.
k snap het niet zo goed meer. ik zou het niet in me botte harsens halen om zoiets te doen als zij het er niet mee eens zou zijn. maarja aan de andere kant ben ik er wel heel blij mee dat ze het gewoon eerlijk verteld heeft enzo. en dat ze doet wat ze zelf wil vind ik over het algemeen juist een hele goede eigenschap, dit gaat alleen wel een beeetje erg ver voor mijn gevoel...
ik denk dat het probleem meer bij jou dan bij haar ligt hoor. volgens mij benquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:05 schreef user512 het volgende:
ze is al een tijdje op zoek naar werk. en ze heeft ook wel veel sollicitaties opgestuurd. maar dus nog niks gevonden. ik denk ook van er moet echt wel een andere manier zijn. maar zij wil er niet eens over nadenken. ze is gewoon helemaal gefocust op webcammen als de oplossing voor al haar geld problemen. daarnaast heeft zij er niet echt morele bezwaren tegen ofzo, en ziet ze het vooral als makkelijk verdiend geld.
alsof ze dat in de supermarkt niet doenquote:op zaterdag 4 februari 2006 17:22 schreef user512 het volgende:
mijn voornaamste probleem is dat naar mijn mening sex en geld niet samen moeten gaan. ook al is dat niet echt fysieke sex.
en ik vind het natuurlijk ook echt niet leuk dat er allemaal vieze mannetjes via inet naar mijn vriendin gaan kijken.
over het hoofd gezien, denk ikquote:op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef copycat het volgende:
is webcammen voor haar écht de enige optie om geld te verdienen?
er zijn zoveel wegen die naar rome leiden, waarom de andere mogelijkheden niet eerst onderzoeken?
nog... heeft ze het er echt nog nooit eerder gehad ofzow? ze belde gewoon zomaar op dat ze webcam-girl wilde worden? ik vind het maar vaag... waarom zou ze dat zo in een keer doen, in plaats van het er eerst over te hebben met je. eigenlijk kan dat niet vind ik.quote:op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef user512 het volgende:
we wonen nog niet samen, maar slapen wel zo geod als iedere nacht samen enzo.
5 jaar? ik had 5 en een half jaar.. en het ging ook uit.. ik kon het me eerst ook niet voorstellen.. tot dat het gebeurde...quote:op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef user512 het volgende:
ik ben me ook steeds meer gaan afvragen of het nog wel zin heeft om door te gaan met haar. dit soort dingen geven me toch een vrij luidruchtig signaal dat ik het maar op moet geven. maar ja aan de andere kant weet ik ook dat ik niet zonder haar zou kunnen. ik kan me niet eens voorstellen hoe een leven zonder haar zou zijn.
is het niet ook een moreel bezwaar dan als ze weet dat haar keuzes leiden tot het kwetsen van iemand die haar zeer dierbaar moet zijn?quote:op zaterdag 4 februari 2006 17:05 schreef user512 het volgende:
ze is al een tijdje op zoek naar werk. en ze heeft ook wel veel sollicitaties opgestuurd. maar dus nog niks gevonden. ik denk ook van er moet echt wel een andere manier zijn. maar zij wil er niet eens over nadenken. ze is gewoon helemaal gefocust op webcammen als de oplossing voor al haar geld problemen. daarnaast heeft zij er niet echt morele bezwaren tegen ofzo, en ziet ze het vooral als makkelijk verdiend geld.
idd, als hij dat nu eens goed wist te brengen, dat hij er echt mee zit. en dat hij haar echt wil helpen om haar aan een andere baan te komen.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef xennia het volgende:
[..]
is het niet ook een moreel bezwaar dan als ze weet dat haar keuzes leiden tot het kwetsen van iemand die haar zeer dierbaar moet zijn?
jezus, daar gaat het toch niet alleen om?quote:op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef geqxon het volgende:
maar het leuk is: als je het uitmaakt kun je haar lichaam nog altijd via het internet bewonderen
ja dat bedoel ik. het lijkt me als je een relatie van 5 jaar hebt, dat je zulk soort dingen eerst bespreekt...quote:op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
snap niet dat vriendin van ts eerst niet even overlegt. ze heeft dus al besloten dit te gaan doen, zonder er ooit met elkaar over te hebben gesproken?
je had toch voor je haar had leren kennen ook een leven zonder haar?quote:op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef user512 het volgende:
ik ben me ook steeds meer gaan afvragen of het nog wel zin heeft om door te gaan met haar. dit soort dingen geven me toch een vrij luidruchtig signaal dat ik het maar op moet geven. maar ja aan de andere kant weet ik ook dat ik niet zonder haar zou kunnen. ik kan me niet eens voorstellen hoe een leven zonder haar zou zijn.
wat mij betreft gewoon met de vuist op tafel slaan: \'\'jij, mine!\'\'quote:op zaterdag 4 februari 2006 21:48 schreef bmrs het volgende:
[..]
idd, als hij dat nu eens goed wist te brengen
gaat ze nu, terwijl ze dat werk doet, wel verder met het zoeken naar een 'normale' baan? ik mag toch niet voor je hopen dat ze dit wel best vindt...quote:op zaterdag 4 februari 2006 17:05 schreef user512 het volgende:
that really doesn't make any sense...jij bent blijkbaar nooit verliefd geweest, en/of hebt nooit lang van iemand gehouden. natuurlijk ga je er niet dood aan ofzo, maar zeker na 5 jaar, kan je wereld echt wel hard instorten - misschien is je leven in die 5 jaar wel zo veranderd dat je niet 'zomaar' terug kunt vallen in je oude leventje; daar wel 's aan gedacht?? en misschien zijn er wel mensen die inzien dat het leven er voor 'n groot deel om draait dat je het kunt delen met 1 persoon; dat het er om gaat van die persoon te houden? als je dan 'n paar jaar met iemand samen bent ga je er gevoelsmatig al snel vanuit dat je daar je hele leven ook bij blijft... maar jouw leven draait waarschijnlijk gewoon om geld ofzo. of "lang leve de lol" bladiebla. zelf weten, maar maak dan niet zo'n stomme opmerking.quote:op maandag 6 februari 2006 03:07 schreef godshand het volgende:
[..]
je had toch voor je haar had leren kennen ook een leven zonder haar?
dus daar kan je best weer naar terug...
geouwehoer altijd..
nou ik ben t met m eens hoorquote:op maandag 6 februari 2006 10:41 schreef el_chica_del_fuego het volgende:
[..]
that really doesn't make any sense...jij bent blijkbaar nooit verliefd geweest, en/of hebt nooit lang van iemand gehouden. natuurlijk ga je er niet dood aan ofzo, maar zeker na 5 jaar, kan je wereld echt wel hard instorten - misschien is je leven in die 5 jaar wel zo veranderd dat je niet 'zomaar' terug kunt vallen in je oude leventje; daar wel 's aan gedacht?? en misschien zijn er wel mensen die inzien dat het leven er voor 'n groot deel om draait dat je het kunt delen met 1 persoon; dat het er om gaat van die persoon te houden? als je dan 'n paar jaar met iemand samen bent ga je er gevoelsmatig al snel vanuit dat je daar je hele leven ook bij blijft... maar jouw leven draait waarschijnlijk gewoon om geld ofzo. of "lang leve de lol" bladiebla. zelf weten, maar maak dan niet zo'n stomme opmerking.
ik zei dus ook: je overleeft het wel! en kom op... zo veel meiden... wat 'n ontzettend stomme dooddoener is dat; m'n punt is dus dat je na 5 jaar vet veel van iemand houdt en dan met diegene je leven wilt delen; niet met 'n willekeurig persoon!quote:op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ben t met m eens hoor
ja idd t kan hard aan komen als een lange relatie kapot gaat
maar 90% overleefd t
vooral als je nog jong bent
er zijn nog zo veel meiden
vind t een beetje zielig als je daar zo'n drama van maakt en het er vanaf laat hangen of je bij iemand blijft of niet ookal wil je weg
quote:op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben t met m eens hoor
ja idd t kan hard aan komen als een lange relatie kapot gaat
maar 90% overleefd t
vooral als je nog jong bent
er zijn nog zo veel meiden
vind t een beetje zielig als je daar zo'n drama van maakt en het er vanaf laat hangen of je bij iemand blijft of niet ookal wil je weg
ja, of geef mij die afstandsbediening eens, ik kan haar iets heel gaafs laten doenquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef sapstengel het volgende:
best grappig dat je dan tegen al die mannen die via internet op haar geilen kan zeggen: 'ik neuk haar!'.
welk net?quote:op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef niekiew. het volgende:
vanavond @ ton -> webcamgirlskan je even checken hoe het er aan toe gaat,,
waarop is jouw verhaal gebasseerd?quote:op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef relneger18 het volgende:
welk bedrijf??
gast, dump haar en vertel haar dat als ze hiermee begint, ze nooit in haar leven een vaste relatie kan onderhouden![]()
nou nou, het is wel een bepaald slag vrouw hoor.quote:op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef erodome het volgende:
gewoon normale vrouwen doen dit
quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef gelly het volgende:
[..]
nou nou, het is wel een bepaald slag vrouw hoor.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef kleintje het volgende:
[..]
vrouwen die de hele dag aan niets anders dan seks denken. geen waarden en normen hebben, geen relatie kunnen onderhouden, geen sociaal leven hebben, blond zijn en grote tieten hebben...
zeg ik dat ? maar om nou te zeggen dat het normaal is om te doen. gelukkig niet zeg.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef kleintje het volgende:
[..]
vrouwen die de hele dag aan niets anders dan seks denken. geen waarden en normen hebben, geen relatie kunnen onderhouden, geen sociaal leven hebben, blond zijn en grote tieten hebben...
ik ben het hier eerlijk gezegd wel mee eens. het kunnen allerlei tiepjes zijn maar toch een apart soort vrouw. labiel wil ik zeker niet zeggen want ze komen daarvoor wel te sterk over. maar blond, donker, grote borsten of kleine het is toch een apart soort vrouw die voor zo een baan staat.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef gelly het volgende:
[..]
dan hoef je ook geen zin te maken hequote:op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef kleintje het volgende:
sja, dat zijn toch de vooroordelen die ik vaak hoor.
ben al jaren camgirl, heb het naar mijn zin en weet je... mensen die ik het niet vertel hebben niet eens een vermoeden.
en ow ja... ik ben niet eens gedwongen.
waarom dan toch die drang om je steeds te verdedigen ?quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef kleintje het volgende:
ben al jaren camgirl, heb het naar mijn zin en weet je... mensen die ik het niet vertel hebben niet eens een vermoeden.
jouw ex bijvoorbeeld.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef gelly het volgende:
[..]
hoef mezelf ook niet te verdedigen.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef gelly het volgende:
[..]
waarom dan toch die drang om je steeds te verdedigen ?
een sterke vrouw gebruikt wel andere kwaliteiten dan d'r tieten om gewaardeerd te worden en een leuke cent te verdienen. vind ik dan.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef gronings_mopje het volgende:
[..]
want ze komen daarvoor wel te sterk over.
nee, dat is niet waar. ze zien er meestal uit alsof ze 10 keer liever de afwas zouden doen op dit moment.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef kleintje het volgende:
[..]
vrouwen die de hele dag aan niets anders dan seks denken.
geverfd mag ookquote:blond zijn
jij bent camgirl? dat vind ik leuk want misschien is een vriendin van mij ook wel camgirl en dan zou ik het niet eens weten want mensen zeggen niet zomaar camgirl te zijn en daarom heb ik er misschien ook wel een beeld bij. ik weet namelijk niet beter dan savonds op de bank in slaap te vallen om midden in de nacht wakker te worden met zogenaamde camgirls op de tv die me vertellen en laten zien dat ze aantrekkelijker zijn dan ik.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef kleintje het volgende:
nee hoor, in het geheel niet zelfs!!!!quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef gelly het volgende:
[..]
omdat de vooroordelen een beetje irritant zijn misschien????quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef gelly het volgende:
[..]
waarom dan toch die drang om je steeds te verdedigen ?
hoezo getuigd dat van weinig zelfrespect?????quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef ixnay het volgende:
als ze dit echt wil doen om haar geldproblemen op te lossen getuigt dat al van weinig zelfrespect.
wanneer ze dat ook nog eens zomaar besluit zonder dat met jou te bespreken betekent dat ook nog eens dat ze jou mening helemaal niet waardeert.
niet alleen het gebrek aan overleg is minder, maar ook het gebrek aan inzicht van die vriendin is niet zo geweldig. als je zoiets doet in een relatie terwijl je had kunnen weten dat het niet positief opgevat zou worden, en als dat zelfs nog een keer duidelijk gemaakt wordt zonder dat je er iets om geeft, dan doe je toch echt iets verkeerd. en één vraagteken is ook wel duidelijk hoor, zo is het net alsof je uit je slof schietquote:op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef erodome het volgende:
[..]
niet overleggen in een relatie, tja dat is wel minder...
nee, daarom zei ik al in diezelfde zin dat het na wat overleg toch echt duidelijk zou moeten zijn. maar na 5 jaar in een relatie mag je toch wel een béétje van elkaar weten waar de grenzen liggen? een béétje?quote:op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef erodome het volgende:
dat heeft niets met inzicht te maken
die vrouwen hebben het waarschijnlijk ook niet plotseling aangekondigd op een manier van "schat ik ben aangenomen bij een webcambedrijf en ga m'n lichaam aan iedereen die betaalt tonen", maar daar zal vast ook wel wat overleg zijn geweestquote:zoveel vrouwen doen dit, een heleboel daarvan hebben gewoon een vaste relatie, zijn getrouwd, hebben verkering en hun partners doen er toch ook niet moeilijk over?
iemand met kwaliteiten doet zoiets niet.quote:op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef erodome het volgende:
[..]
hoezo getuigd dat van weinig zelfrespect?????
omdat het niet iets is wat jij zou doen?
weleens eraan gedacht dat anderen daar weleens heel anders over kunnen denken, dat iemand prima zelfverzekerd kan zijn, zelfliefde en zelfrespect kan hebben en dit soort dingen kan doen?
niet overleggen in een relatie, tja dat is wel minder...
het zal je verbazen hoeveel mensen met heel veel kwaliteiten dit doen, bv om de studie door te komen, of omdat ze gewoon geen zin hebben in een 40 urige werkweek, liever veel minder werken en veel tijd besteden aan leuke dingen...quote:op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef ixnay het volgende:
[..]
iemand met kwaliteiten doet zoiets niet.
noem eens een reden waarom je het zou doen, behalve dat je er geld voor krijgt.
maar noem me eens een reden dat je ruim 40 uur in de week in een stom kantoor gaat zitten behalve voor het geld?quote:op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef ixnay het volgende:
[..]
het is ook een kwaliteit om dit te kunnen.quote:op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef ixnay het volgende:
[..]
leuk verhaaltje, aan de ene kant heb je wel gelijk, maar aan de andere kant... dat veel andere mensen dat doen rechtvaardigt het nog niet. ik bedoel inbrekers verdienen er ook lekker bij. daar wordt je als partner ook niet blij van. ok, het is niet legaal, maar dan nog. het is gewoon iets wat apart is. en dan kan je wel zeggen dat het al vrij normaal is, maar je wordt er toch nog op aangekeken. en ja, het is tegenwoordig nog steeds zo dat niet iedereen naakt rondloopt en zijn lichaam overlaat zien, dus waarom zou je je lichaam aan iedereen laten zien die daar maar voor betalen wil? ik kan me voorstellen dat ts daar niet zo blij van wordt. laat staan dat ze niet eens heeft overlegt met hem, wat me toch belangrijk lijkt in een relatie.quote:op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef erodome het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoeveel mensen met heel veel kwaliteiten dit doen, bv om de studie door te komen, of omdat ze gewoon geen zin hebben in een 40 urige werkweek, liever veel minder werken en veel tijd besteden aan leuke dingen...
het is tegenwoordig echt een beetje gewoon een baan geworden, het is legaal, het is niets obscuurs ofzo, je doet het lekker vanuit je eigen huis, het heeft veel voordelen, het betaald goed, vanuit huis, eigen uren indelen, hierdoor doen heel veel moeders dit, kunnen ze doen wat ze willen, thuis zijn voor de kinderen, geen gezeik met kinderopvang, kinderen die op een creche opgroeien en genoeg geld in het laatje...
maar ken ook mensen die gewoon een prima baan hebben en dit er toch nog bij doen, voor die extra vakantie in het jaar, of voor die mooie breedbeeld tv, noem maar op.
wie dit doen is ongeveer zo breed als de maatschappij zelf, mensen moeten de vooroordelen eens loslaten, mensen die dit soort dingen doen zijn gewoon mensen zoals ieder ander met echt ook nog wel andere kwaliteiten.
ik kan bv porno maken, maar ik kan ook de rothond van op de hoek weer maatschappelijk aanvaard gedrag laten vertonen, niemand is eenzijdig, een mens is als een diamant, met vele facetten, alleen als je ze allen bekijkt zal je de pracht van het geheel zien, bekijk je maar 1 facet dan is het net een stukje glas wat niets voorsteld.
ehm... just for your information... een hoer zit niet achter de webcam. en achter de webcam zitten maar weinig hoeren.quote:op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef djdev het volgende:
eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk best hoerig en goedkoop
als ze echt geld nodig heeft gaat ze maar ergens schoonmaken ofzo.."ik ga een hoer worden omdat ik geen geld heb" is een erg slecht excuus
quote:op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef kleintje het volgende:
[..]
ehm... just for your information... een hoer zit niet achter de webcam. en achter de webcam zitten maar weinig hoeren.
en goedkoop... nee, dat zijn ze zeker niet!
quote:pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |