abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34697092
damn, wordt net opgebeld door mijn vriendin. dat ze bij een soort webcam bedrijf gaat werken. zeg maar de 0900 sexlijn maar dan via een webcam. nou moet ik bekennen dat ik dat niet echt een tof idee vindt
ik snap wel dat het makkelijk verdient is en dat ze het geld nodig heeft enzo, maar toch...
wat zouden jullie er over denken als je partner dat zou doen?
aan de ene kant heb ik zo iets van als zij er geen problemen mee heeft wat loop ik dan te zeuren, aan de andere kant ik weet ik dat ik zoiets nooit zou doen, zoiezo niks wat met sex en geld verdienen samen te maken heeft.
haar voornaamste verweer was dat alleen maar haar lichaam in beeld komt en niet haar hoofd, maarja is dat lichaam niet een beetje voor mij voorbestemd als haar vriend zijnde
pi_34697259
is dit serieus? ik ga er maar even vanuit van wel.
nou, als mijn vriendin met zoiets thuis zou komen mag ze er gerust gaan werken van mij, maar dan ben ik alleen haar vriend niet meer. ik wil haar niet hoeven te delen met tig anderen.
pi_34697264
ik zelf zou er ook niet zo blij mee zijn opzich :|
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:27:55 #4
86305 Markman
Grappig hier.
pi_34697267
volgens mij komt dat hoofd wel een paar keer erop hoor...
pi_34697294
perfecte relatie hebben jullie als je zo'n gevoelig onderwerp eventjes via de telefoon meldt

kloon van bhfh?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34697320
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef user512 het volgende:
damn, wordt net opgebeld door mijn vriendin. dat ze bij een soort webcam bedrijf gaat werken. zeg maar de 0900 sexlijn maar dan via een webcam. nou moet ik bekennen dat ik dat niet echt een tof idee vindt
ik snap wel dat het makkelijk verdient is en dat ze het geld nodig heeft enzo, maar toch...
aan de ene kant heb ik zo iets van als zij er geen problemen mee heeft wat loop ik dan te zeuren, aan de andere kant ik weet ik dat ik zoiets nooit zou doen, zoiezo niks wat met sex en geld verdienen samen te maken heeft.
haar voornaamste verweer was dat alleen maar haar lichaam in beeld komt en niet haar hoofd, maarja is dat lichaam niet een beetje voor mij voorbestemd als haar vriend zijnde
dat bepaalt uitsluitend je vriendin en zij vindt kennelijk van niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_34697360
als zij haar lichaam mag delen dan delen jullie toch ook de winst?
pi_34697370
cam aanzetten, logisch toch?
pi_34697432
dit is geen kloon dit is eigenlijk mijn eerste post hier (lees al wel een tijdje mee af en toe)
maar ik ben wel serious. dat ze dit over de telefoon verteld vindt ik niet echt erg ofzo, we hebben al lang geleden toen er wat dingetjes fout zijn gegaan af gesproken dat we alles waarvan we denken dat het nodig is dat de ander het weet gelijk meededelen, als is die via de telefoon als we elkaar bijvoorbeeld die dag niet zien

[ Bericht 0% gewijzigd door user512 op 02-02-2006 01:51:24 ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:31:02 #10
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34697446
het is maar wat je "iemand moeten delen noemt" : allerlei vieze mannetjes etc, kunnen naar d'r kijken, meer niet... ze is niet meteen van hen; ze kunnen nix met 'r doen. maar 'k snap wel dat het geen prettig idee is - maar om er dan meteen 'n punt achter te zetten
*Think outside the box*
pi_34697529
het inderdaad niet alsof het allemaal echt is, het komt er in de praktijk waarschijnlijk op neer dat ze naakt voor een cam zit (thuis) en met kansloze mannetjes moet chatten. dus echt delen is het inderdaad niet
pi_34697564
de volgende stap is achter een raam op de wallen?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_34697575
nee, ik zou het niet willen. aan haar reactie op mijn mening zou ik bepalen of ik ermee door zou willen gaan. want per direct maar stoppen met een relatie met iemand van wie je nog wel houd is moeilijk.
Unspoken words were understood
pi_34697613
waarom zoekt ze geen normale baan? er is uiteraard nog wel een verschil tussen echt de hoer uithangen, of gewoon je lichaam laten zien voor geld op een veilige en anonieme manier. vooral dat laatste is erg belangrijk. je zegt dat haar gezicht niet in beeld komt. dat scheelt alweer een hoop vind ik zelf, omdat het een stuk minder persoonlijk wordt daardoor.

ik zou er niet echt blij van worden in ieder geval, maar je moet zelf maar zien in hoeverre je relatie je dit waard is.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34697617
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef theswooshdocksaints het volgende:
de volgende stap is achter een raam op de wallen?
idd, van het een komt het ander...
pi_34697656
ja ik kan niet zomaar stoppen met de relatie ofzo, het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:35:53 #17
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34697666
foto's svp om te kijken of ze webcam waardig is..
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:37:10 #18
83951 rashudo
project 2501
pi_34697713
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef user512 het volgende:
ja ik kan niet zomaar stoppen met de relatie ofzo, het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
dat heeft zij zojuist gedaan.
Their eyes opaque.
pi_34697729
het is inderdaar alleen maar haar lichaam dus het is "redelijk" anoniem en onpersoonlijk, dat vind ik ook een heel verschil. (ik snap ook niet echt wat voor mensen daar nou op afkomen maar goed)
pi_34697740
heel misschien als het alleen voor een site in china zou zijn..... dat ik dan heel even twijfel...... om het niet uit te maken......

geen leuke actie van haar
pi_34697759
quote:
het is al bijna 5 jaar en dat maak je niet zomaar kapot.
zij heeft daar kennelijk iets andere ideeën over, als ze na 5 jaar nog niet inziet dat jij dat niet tof zou vinden en ze je het gewoon over de telefoon mededeelt. hoe lang zou het duren voordat ze erachter komt dat hoer zijn nog veel beter verdient?
pi_34697901
koop een hoge resolutie webcam voor d'r en feliciteer haar met d'r nieuwe baan. vervolgens vraag je de verlovingsring terug.
pi_34697942
quote:
als jij er echt moeite mee hebt en jij het daar met haar over hebt zal ze het vast nog wel eens overdenken of het misschien zelf niet doen... en als ze kosten wat het kost het door wil zetten, ondanks dat jij haar ongeveer gesmeekt hebt om het niet te doen, kan ik niet anders zeggen dan
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:26 schreef rashudo het volgende:
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrr
of ze neukt met een ander, dat kan ook
pi_34697947
ze zag wel in dat ik het niet te tof zou vinden, maar ik snap ook wel een beetje dat zij ook geld nodig heeft(is al een heel tijdje op zoek naar een baan enzo) en het is natuurlijk makkelijk verdient. maar toch... 'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
pi_34698037
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef user512 het volgende:
ze zag wel in dat ik het niet te tof zou vinden, maar ik snap ook wel een beetje dat zij ook geld nodig heeft(is al een heel tijdje op zoek naar een baan enzo) en het is natuurlijk makkelijk verdient. maar toch... 'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
ze kan ook ergens in een winkel werken, ergens schoonmaken, callcentrewerk, etc.
pi_34698045
quote:
goh dat was het enige baantje die ze kon krijgen?
pi_34698051
quote:
'k weet niet echt goed wat ik ervan moet denken ofzo..
volgens mij weet je dat heel goed, je wilt hier alleen nog afkeuring van anderen horen. want wat jij erover moet denken, daar kunnen we je echt niet mee helpen.
pi_34698070
ik heb alleen nog maar gezegt dat ik het niet onwijs leuk vind, maar dat ze haar eigen beslissingen moet nemen. zie der morgen en dan ga ik wel met er over praten. maar heb ook niet echt het idee dat ik kan zeggen dat ze het niet mag ofzo. ik kan ook niet echt haar opleiding/huur/eten betalen enzo, voel me eigenlijk een beetje machteloos.
pi_34698184
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef user512 het volgende:
ik heb alleen nog maar gezegt dat ik het niet onwijs leuk vind, maar dat ze haar eigen beslissingen moet nemen. zie der morgen en dan ga ik wel met er over praten. maar heb ook niet echt het idee dat ik kan zeggen dat ze het niet mag ofzo. ik kan ook niet echt haar opleiding/huur/eten betalen enzo, voel me eigenlijk een beetje machteloos.
jij voelt je er slecht onder door wat zij wil gaan doen. meldt dat aan haar, geeft ze er niks om dan weet je meteen waar je aan toe bent. er zijn echt wel genoeg andere banen waar ze best wat geld mee kan verdienen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:47:38 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34698214
je maakt het verhaal wel erg bont..

vijf jaar een relatie en in plaats van tegen je te zeggen dat je erover nadenkt om voor een webcamseks-service te gaan werken, belt ze je om te zeggen dat ze daar daadwerkelijk gaat werken.

tuurlijk .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34698229
waarom is het zo erg dat ze haar lichaam laat zien dan?
ze heeft toch geen sex met die mensen ofzo?
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:49:09 #32
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_34698296
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef user512 het volgende:
nee, zij kan ws. ook niet jouw drankjes betalen, maar hoe zou zij het vinden als jij met andere meiden ging flirten om op die manier drankjes cadeau te krijgen?
ja, ik weet dat meiden dit eerder bij jongens doen dan vice versa, maar het gaat om het principe

ik durf te wedden dat je de wind flink van voren zou krijgen, plus compleet uitgekotst wordt door haar vriendinnen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_34698328
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef copycat het volgende:
je maakt het verhaal wel erg bont..

vijf jaar een relatie en in plaats van tegen je te zeggen dat je erover nadenkt om voor een webcamseks-service te gaan werken, belt ze je om te zeggen dat ze daar dadwerkelijk gaat werken.

tuurlijk .
ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.
en het probleem is dat zij er helemaal geen morele bezwaren tegen voelt ofzo, dus wie ben ik dan om er lastig over te gaan doen?
pi_34698371
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef user512 het volgende:

[..]

ja het niet dat ze morgen gaat beginnen ofzo, ze zie meer dat ze dat wou gaan doen. maar ze had het inderdaar wel wat voorzichtiger mogen brengen ofzo.
en het probleem is dat zij er helemaal geen morele bezwaren tegen voelt ofzo, dus wie ben ik dan om er lastig over te gaan doen?
der vriend! jij mag ook je mening geven, je mag misschien haar mening niet veranderen maar als je het er nie mee eens bent dan is ze je gewoon kwijt. en als dat haar niks doet weet jij genoeg....
pi_34698384
hi, schoonheid.

ja ik mag van yvonne niet om slotjes roepen...en dit topic is duidelijk waardeloos...dus probeer het zo maar
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:52:30 #36
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_34698419
oke, ze komt niet in beeld met haar hoofd?? right!!
binnen de kortste keren, wordt je nagewezen op straat omdat je met die 'hoer' loopt.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_34698440
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef henryhill het volgende:

[..]

nee, zij kan ws. ook niet jouw drankjes betalen, maar hoe zou zij het vinden als jij met andere meiden ging flirten om op die manier drankjes cadeau te krijgen?
ja, ik weet dat meiden dit eerder bij jongens doen dan vice versa, maar het gaat om het principe

ik durf te wedden dat je de wind flink van voren zou krijgen, plus compleet uitgekotst wordt door haar vriendinnen.
naja opleiding/ huur betalen is wel wat anders als drankjes. en ik weer maar al te goed dat zei er totaal geen probleem zou hebben als ik zoiets zou doen (dat webcammen dan he, het meisjes versieren voor drank zou ze niet echt op prijs stellen)
pi_34705679
geschoond en bij voordeel van de twijfel weer open.
  donderdag 2 februari 2006 @ 07:24:00 #39
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34705696
impulsieve vriendinnen zijn leuk

maar ik mis wel wat communicatie in het verhaal.
Vampire Romance O+
pi_34706180
oke dan,
als jullie al 5 jaar wat hebben, en ze besluit (zonder na te denken of even te "overleggen" zoiets ga gaan doen?
ditch the bitch.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

maar wat mouseover ook zegt, de communicatie laat wat te wensen over. als mijn vriendindieiknietheb zoiets zou willen doen, hoop ik dat ze eerst aan mij vraagt wat ik ervan vind. niet dat ik goedkeuring moet geven, maar ik hoop haar te kunnen helpen met de gode beslissing te nemen. en vooral ook om er samen om te lachen.
pi_34706371
ik vind het maar niks. als ze geld nodig heeft zijn er tig andere manieren om het te verdienen. ze mag dan in principe anoniem blijven, maar daar geloof ik niet zo in; haar gezicht zal heus vaak genoeg in beeld verschijnen. ze heeft dan misschien geen seks met die andere mannen, maar ik vind toch dat ze haar lichaam verkoopt, bijna prostitutie dus.
pi_34706406
quote:
op donderdag 2 februari 2006 08:47 schreef ciscus het volgende:
ik zou het wel humor vinden. als ze maar niet thuis komt met verhalen als 'nou, wat ik vandaag toch op m'n werk heb meegemaakt!'

maar wat mouseover ook zegt, de communicatie laat wat te wensen over. als mijn vriendindieiknietheb zoiets zou willen doen, hoop ik dat ze eerst aan mij vraagt wat ik ervan vind. niet dat ik goedkeuring moet geven, maar ik hoop haar te kunnen helpen met de gode beslissing te nemen. en vooral ook om er samen om te lachen.
true.
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:19:24 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34706789
tt eventjes verduidelijkt.
pi_34707197
quote:
en dat overlegt ze niet eerst even met jou?
ik zou het echt niet tof vinden als mijn vriendin dat zo ineens zou gaan doen, dat zou wel een hele flinke deuk in de relatie en een forse ruzie opleveren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34710484
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Alicey op 02-02-2006 13:39:08 (Onzin) ]
pi_34710635
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Alicey op 02-02-2006 13:39:18 (Reactie op onzin) ]
pi_34710676
waarom is dit weer open?: ?
pi_34710772
quote:
op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef tobbes het volgende:
waarom is dit weer open?: ?
zie feedback.
pi_34710835
persoonlijk zou ik het eigenlijk geen al te grote onoverkomelijkheid vinden als kennelijk mijn vrouw bewust en weloverwogen die keuze zou maken... en me kan uitleggen wat haar overwegingen zijn, waarom ze het doet ...
dan zou het gewoon haar keuze zijn en is het ook een teken van vertrouwen als je haar daarin vrij laat ... leuk zou ik zeker niet vinden, maar als ze er duidelijke redenen vor heeft, moet je haar volgens mij vertrouwen ...

maar als je vriendin dat al besluit en voorheen niet eens om jouw mening als partner vraagt ... is het voor mij wel duidelijk dat er in die relatie veel miszit .. dat er in die relatie geen vertrouwen is, en dat zou me eigenlijk de angst geven dat ze ook om andere dingen met klanten te doen, opeens 'makkelijk' haar eigen gang gaat ...
nee, dan is de relatie eigenlijk snel over ... ook al heeft die 5 jaar geduurd.

los ervan dat het idd een erg ongeloofwardig verhaal is, maar dat is al door meerderen opgemerkt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_34710910
ik zou er wel problemen mee hebben, maarja, mijn vriendin is dan ook 14 jaar.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_34711002
opbokken!

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 02-02-2006 13:47:02 ]
peace, nd suck a !@$%
pi_34711341
geef der een veeg in de fokradio studio.
tunen wij in.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_34712285
quote:
op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef user512 het volgende:
je bent d'r partner...

mijn grenzen liggen ook anders dan die van mijn vriend, hij zou er minder problemen mee hebben dan ik elkaar vrijer te laten. desondanks zal hij nooit ook maar een heel klein stukje over mijn grenzen gaan. ze zijn redelijk, hij kan gewoon leven, en hij houdt van me dus wil me niet kwetsen.

in jouw geval doet ze dus lekker waar ze zin in heeft, ook al doet ze daarmee de klompendans op je hart. zou mijn partner zoiets flikken en mij moedwillig kwetsen dan kan die verdwijnen. geen zin in.
pi_34714246
beter ! om 10 uur 's avonds opgebeld worden dat je vriendin daar gaat werken. weet je direct ook wat je vriendin toen deed die avond zonder dat jij er wat van wist. lekker even opbellen daarna, geweldig ! toffe relatie enzo
pi_34714325
nou, mag ze best gaan werken. is ze alleen wel me ex-vriendin
The extreme always seems to make an impression.
pi_34729417
in de 3e bij levensbeschouwing vertelde onze leraar dat zijn buurvrouw ook een prostituee was. als hij en zijn vrouw daar op bezoek gingen dan zei 's avonds die buurvrouw tegen haar man vrolijk gedag, en dan ging ze naar haar 'werk' toe.
pi_34729548
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef bmrs het volgende:
in de 3e bij levensbeschouwing vertelde onze leraar dat zijn buurvrouw ook een prostituee was. als hij en zijn vrouw daar op bezoek gingen dan zei \'s avonds die buurvrouw tegen haar man vrolijk gedag, en dan ging ze naar haar \'werk\' toe.
ik vind een hoer wel van een iets andere orde dan een webcamgirl, ook al zal ik geen van beide carrieres overwegen
pi_34729866
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 14:35 schreef xennia het volgende:

[..]

ik vind een hoer wel van een iets andere orde dan een webcamgirl, ook al zal ik geen van beide carrieres overwegen
ja ok, maar toch. als je het er allebei mee eens bent dan is het wel anders. als ik een vriendin zou hebben die er zo over dacht dan was het echt: en vooral de manier hoe die vriendin van ts ermee om gaat. "het is mijn lichaam dus ik moet het zelf weten...". ik denk als ts zelf een webcamguy zou worden dat zij het niet zo leuk zou vinden... of wel, maar dan snap ik niet waarom ts zijn vriendin niet wat beter kent...
pi_34729921
quote:
haar hoofd komt wel in beeld, anders is er niks aan natuurlijk

maar wel tof dat ze het eerlijk tegen je zegt, er zijn er zat die het stiekem doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_34731957
tjonge jonge, wat doen jullie zielig!!
wie zit er nu zelf op internet naar blote vrouwen te kijken???
wat maakt het dan in godsnaam uit dat andere mannen jouw vrouw/ vriendin kunnen zien??
dat is toch precies hetzelfde!! echt te hypocriet dit!!!
pi_34732108
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 16:15 schreef simsalabim het volgende:

dat is toch precies hetzelfde!!
nee, dat er hoeren zijn waar mensen gebruik van maken wil nog niet zeggen dat ik wil of accepteer dat mn vriendin een hoer is.
ter vergelijking :')
pi_34732191
quote:
wat maakt het dan in godsnaam uit dat andere mannen jouw vrouw/ vriendin kunnen zien??
uhh...ik niet hoor, dus om mij hypocriet te noemen omdat ik het niet goedkeur is een beetje van de pot gerukt...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:25:32 #64
140416 martim
Do I look like I care..?
pi_34732202
@sinsalabim: ben je nou echt zo simpel of probeer je het enkel te zijn?
..verder ga ik er niet eens op reageren.

@ts: tja, kan me heel goed voorstellen dat je je er enorm kut om voelt. mijn advies: zorg in ieder geval dat zij heel duidelijk weet dat jij hier niet achter staat. natuurlijk is het haar beslissing en hun je daar niets aan veranderen; maar zij zou als jouw partner zijnde wél jouw mening in haar besluit moeten laten meewegen. als de ander dit niet steunt is dat aller behalve goed voor de relatie. natuurlijk, kan best zijn dat je haar neit kwijt wilt etc, maar het veroorzaakt gewoon spanningen.. hoe je het ook wendt of keert. dat moet ze goed snappen.. en heel eerlijk gezegd; vraag ik mij dan af hoeveel ze dan daadwerkelijk om jou/jullie relatie geeft als ze hiermee door gaat.. maar goed, ik ken geen van beiden.. ik veroordeel niets of niemand; just my two cents..

hoe dan ook; heel veel sterkte ermee.. allebei..

tip: ze doet het dus omdat ze het geld nodig heeft.. neem aan dat je dat al gedaan hebt; maar maak haar sowieso duidelijk dat je alles op alles wilt gaan zetten (neem even aan dat dat zo is..) om haar te helpen en dat dit naar jouw idee de oplossing niet is..
pi_34732526
quote:
vrijgezel en gereformeerd neem ik aan en een newbie bewijs je eerst maar eens jongen voordat je over hypocriet gedoe e.d. gaat praten. anders krijg je een ban hoor... bied je excuses maar aan...

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2006 16:40:52 ]
pi_34732634
mocht je niet vrijgezel zijn dan mogen mijn vrienden jouw vriendin wel even neuken zeker. zo'n gast als jou heeft ze toch niks aan, sorry.
pi_34732695
we hebben het er inmiddels over gehad. ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik het er niet mee eens ben en dat ik het echt absoluut niet leuk zou vinden als ze dit zou gaan doen. maar als ze het echt wil dat ik haar dan niet tegen houd.
ik hoopte er op dat ze dan wel zou inzien hoeveel ik hiermee zit. maar ze heeft dus besloten om het wel te gaan doen.
k snap het niet zo goed meer. ik zou het niet in me botte harsens halen om zoiets te doen als zij het er niet mee eens zou zijn. maarja aan de andere kant ben ik er wel heel blij mee dat ze het gewoon eerlijk verteld heeft enzo. en dat ze doet wat ze zelf wil vind ik over het algemeen juist een hele goede eigenschap, dit gaat alleen wel een beeetje erg ver voor mijn gevoel...
pi_34732774
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 16:44 schreef user512 het volgende:
we hebben het er inmiddels over gehad. ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik het er niet mee eens ben en dat ik het echt absoluut niet leuk zou vinden als ze dit zou gaan doen. maar als ze het echt wil dat ik haar dan niet tegen houd.
ik hoopte er op dat ze dan wel zou inzien hoeveel ik hiermee zit. maar ze heeft dus besloten om het wel te gaan doen.
k snap het niet zo goed meer. ik zou het niet in me botte harsens halen om zoiets te doen als zij het er niet mee eens zou zijn. maarja aan de andere kant ben ik er wel heel blij mee dat ze het gewoon eerlijk verteld heeft enzo. en dat ze doet wat ze zelf wil vind ik over het algemeen juist een hele goede eigenschap, dit gaat alleen wel een beeetje erg ver voor mijn gevoel...
je gevoel zit bij het rechte eind. ik heb niet het idee dat deze relatie meer zo sterk is eigenlijk.
pi_34732914
ik ben me ook steeds meer gaan afvragen of het nog wel zin heeft om door te gaan met haar. dit soort dingen geven me toch een vrij luidruchtig signaal dat ik het maar op moet geven. maar ja aan de andere kant weet ik ook dat ik niet zonder haar zou kunnen. ik kan me niet eens voorstellen hoe een leven zonder haar zou zijn.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:58:10 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34733081
is webcammen voor haar écht de enige optie om geld te verdienen?
er zijn zoveel wegen die naar rome leiden, waarom de andere mogelijkheden niet eerst onderzoeken?

ik vind je vriendin vrij egoïstisch als ze dit doorzet terwijl je er zoveel problemen mee hebt. het is tenslotte nogal wat.
pi_34733116
ik zou niet eens bij zo iemand willen zijn maja
vind dat je toch te weinig respect hebt voor jezelf als je dat doet
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_34733285
ze is al een tijdje op zoek naar werk. en ze heeft ook wel veel sollicitaties opgestuurd. maar dus nog niks gevonden. ik denk ook van er moet echt wel een andere manier zijn. maar zij wil er niet eens over nadenken. ze is gewoon helemaal gefocust op webcammen als de oplossing voor al haar geld problemen. daarnaast heeft zij er niet echt morele bezwaren tegen ofzo, en ziet ze het vooral als makkelijk verdiend geld.
pi_34733327
onzin is elders.

[ Bericht 80% gewijzigd door Copycat op 04-02-2006 17:15:39 ]
pi_34733612
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 17:05 schreef user512 het volgende:
ze is al een tijdje op zoek naar werk. en ze heeft ook wel veel sollicitaties opgestuurd. maar dus nog niks gevonden. ik denk ook van er moet echt wel een andere manier zijn. maar zij wil er niet eens over nadenken. ze is gewoon helemaal gefocust op webcammen als de oplossing voor al haar geld problemen. daarnaast heeft zij er niet echt morele bezwaren tegen ofzo, en ziet ze het vooral als makkelijk verdiend geld.
ik denk dat het probleem meer bij jou dan bij haar ligt hoor. volgens mij ben
jij veels te jaloers. het enige wat zij doet is zichzelf een beetje gaan zitten
wrijven, en volgens jou ook nog onherkenbaar....so...what's eigenlijk the problem ?
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
pi_34733669
mijn voornaamste probleem is dat naar mijn mening sex en geld niet samen moeten gaan. ook al is dat niet echt fysieke sex.
en ik vind het natuurlijk ook echt niet leuk dat er allemaal vieze mannetjes via inet naar mijn vriendin gaan kijken.
pi_34733945
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 17:22 schreef user512 het volgende:
mijn voornaamste probleem is dat naar mijn mening sex en geld niet samen moeten gaan. ook al is dat niet echt fysieke sex.
en ik vind het natuurlijk ook echt niet leuk dat er allemaal vieze mannetjes via inet naar mijn vriendin gaan kijken.
alsof ze dat in de supermarkt niet doen
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
pi_34733984
ik zou misschien toch eens duidelijk maken dat sex echt niet iets is waarmee je te koop moet lopen. dat je geld problemem hebt, dat wil echt niet zeggen dat je dat met webcammen op kan lossen. ik bedoel, ga dan samen met haar naar een andere oplossing zoeken. en ja, als ze het echt door wil zetten.. ik kan me voorstellen dat je echt niet zonder haar kan, maar als ze zulke dingen gaat doen... ik vind het niet kunnen, en ze moet zoiets maar eens eerst met jou overleggen. ik bedoel, jij bent toch haar vriend, en jullie hebben al 5 jaar een relatie. hoe is jullie relatie trouwens? wonen jullie samen, is het een lat-relatie, whatever?
pi_34734943
we wonen nog niet samen, maar slapen wel zo geod als iedere nacht samen enzo.
pi_34735080

webcamgirl dot com
how will i explain to mum
you might be the one
standing at the altar with her son
'cause i never felt this way before
and so cammygirl i'm knocking on your door

suddenly my moms voice
says: "son what's going on?
wake up"
i didn't know i had this dream i guess
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:19:57 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34735129
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef copycat het volgende:
is webcammen voor haar écht de enige optie om geld te verdienen?
er zijn zoveel wegen die naar rome leiden, waarom de andere mogelijkheden niet eerst onderzoeken?
over het hoofd gezien, denk ik .
pi_34735154
die-rect
pi_34735448
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef user512 het volgende:
we wonen nog niet samen, maar slapen wel zo geod als iedere nacht samen enzo.
nog... heeft ze het er echt nog nooit eerder gehad ofzow? ze belde gewoon zomaar op dat ze webcam-girl wilde worden? ik vind het maar vaag... waarom zou ze dat zo in een keer doen, in plaats van het er eerst over te hebben met je. eigenlijk kan dat niet vind ik.
pi_34735644
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 18:19 schreef copycat het volgende:

[..]

over het hoofd gezien, denk ik .
je neemt dit topic zelf ook niet serieus :')
pi_34736742
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef user512 het volgende:
ik ben me ook steeds meer gaan afvragen of het nog wel zin heeft om door te gaan met haar. dit soort dingen geven me toch een vrij luidruchtig signaal dat ik het maar op moet geven. maar ja aan de andere kant weet ik ook dat ik niet zonder haar zou kunnen. ik kan me niet eens voorstellen hoe een leven zonder haar zou zijn.
5 jaar? ik had 5 en een half jaar.. en het ging ook uit.. ik kon het me eerst ook niet voorstellen.. tot dat het gebeurde...
pi_34737578
quote:
is het niet ook een moreel bezwaar dan als ze weet dat haar keuzes leiden tot het kwetsen van iemand die haar zeer dierbaar moet zijn?
pi_34741939
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef xennia het volgende:

[..]

is het niet ook een moreel bezwaar dan als ze weet dat haar keuzes leiden tot het kwetsen van iemand die haar zeer dierbaar moet zijn?
idd, als hij dat nu eens goed wist te brengen, dat hij er echt mee zit. en dat hij haar echt wil helpen om haar aan een andere baan te komen.
pi_34745716
maar het leuk is: als je het uitmaakt kun je haar lichaam nog altijd via het internet bewonderen
pi_34755975
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef geqxon het volgende:
maar het leuk is: als je het uitmaakt kun je haar lichaam nog altijd via het internet bewonderen
jezus, daar gaat het toch niet alleen om?
  zondag 5 februari 2006 @ 14:43:18 #89
140416 martim
Do I look like I care..?
pi_34760596
inderdaad...

domme opmerking
pi_34760707
snap niet dat vriendin van ts eerst niet even overlegt. ze heeft dus al besloten dit te gaan doen, zonder er ooit met elkaar over te hebben gesproken?
pi_34765673
quote:
op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
snap niet dat vriendin van ts eerst niet even overlegt. ze heeft dus al besloten dit te gaan doen, zonder er ooit met elkaar over te hebben gesproken?
ja dat bedoel ik. het lijkt me als je een relatie van 5 jaar hebt, dat je zulk soort dingen eerst bespreekt...
pi_34781653
zou het gelijk uit haar hoofd praten en als dat niet helpt zeg ik is goed wordt ik gigolo ;-) kijken hoe ze dan reageert he ;-)
Mixje van alles indisch, braziliaans, nederlands en ?
pi_34784283
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef user512 het volgende:
je had toch voor je haar had leren kennen ook een leven zonder haar?

dus daar kan je best weer naar terug...

geouwehoer altijd..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_34784297
quote:
op zaterdag 4 februari 2006 21:48 schreef bmrs het volgende:

[..]

idd, als hij dat nu eens goed wist te brengen
wat mij betreft gewoon met de vuist op tafel slaan: \'\'jij, mine!\'\'

maar ja alleen al het feit dat mijn partner een dergelijke carriere zou overwegen, zou mijn respect voor hem kapot maken
pi_34785588
hmm, het zou mij echt niet aanstaan ook. en ik zou me ook ernstig afvragen of ik met haar verder zou willen. heeft ze ook 'auditie' moeten doen?
quote:
gaat ze nu, terwijl ze dat werk doet, wel verder met het zoeken naar een 'normale' baan? ik mag toch niet voor je hopen dat ze dit wel best vindt...

sterkte, ofzo.

en oja: hoe oud is ze?
pi_34787382
tvp, ik ben wel benieuwd naar de uitkomst..
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  maandag 6 februari 2006 @ 10:41:39 #97
pi_34787552
quote:
op maandag 6 februari 2006 03:07 schreef godshand het volgende:

[..]

je had toch voor je haar had leren kennen ook een leven zonder haar?

dus daar kan je best weer naar terug...

geouwehoer altijd..
that really doesn't make any sense...jij bent blijkbaar nooit verliefd geweest, en/of hebt nooit lang van iemand gehouden. natuurlijk ga je er niet dood aan ofzo, maar zeker na 5 jaar, kan je wereld echt wel hard instorten - misschien is je leven in die 5 jaar wel zo veranderd dat je niet 'zomaar' terug kunt vallen in je oude leventje; daar wel 's aan gedacht?? en misschien zijn er wel mensen die inzien dat het leven er voor 'n groot deel om draait dat je het kunt delen met 1 persoon; dat het er om gaat van die persoon te houden? als je dan 'n paar jaar met iemand samen bent ga je er gevoelsmatig al snel vanuit dat je daar je hele leven ook bij blijft... maar jouw leven draait waarschijnlijk gewoon om geld ofzo. of "lang leve de lol" bladiebla. zelf weten, maar maak dan niet zo'n stomme opmerking.
*Think outside the box*
pi_34787782
quote:
op maandag 6 februari 2006 10:41 schreef el_chica_del_fuego het volgende:

[..]

that really doesn't make any sense...jij bent blijkbaar nooit verliefd geweest, en/of hebt nooit lang van iemand gehouden. natuurlijk ga je er niet dood aan ofzo, maar zeker na 5 jaar, kan je wereld echt wel hard instorten - misschien is je leven in die 5 jaar wel zo veranderd dat je niet 'zomaar' terug kunt vallen in je oude leventje; daar wel 's aan gedacht?? en misschien zijn er wel mensen die inzien dat het leven er voor 'n groot deel om draait dat je het kunt delen met 1 persoon; dat het er om gaat van die persoon te houden? als je dan 'n paar jaar met iemand samen bent ga je er gevoelsmatig al snel vanuit dat je daar je hele leven ook bij blijft... maar jouw leven draait waarschijnlijk gewoon om geld ofzo. of "lang leve de lol" bladiebla. zelf weten, maar maak dan niet zo'n stomme opmerking.
nou ik ben t met m eens hoor
ja idd t kan hard aan komen als een lange relatie kapot gaat
maar 90% overleefd t
vooral als je nog jong bent
er zijn nog zo veel meiden
vind t een beetje zielig als je daar zo'n drama van maakt en het er vanaf laat hangen of je bij iemand blijft of niet ookal wil je weg
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 6 februari 2006 @ 11:01:58 #99
pi_34788039
quote:
op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef liefie_ het volgende:

[..]

maar 90% overleefd t
vind t een beetje zielig als je daar zo'n drama van maakt en het er vanaf laat hangen of je bij iemand blijft of niet ookal wil je weg
ik zei dus ook: je overleeft het wel! en kom op... zo veel meiden... wat 'n ontzettend stomme dooddoener is dat; m'n punt is dus dat je na 5 jaar vet veel van iemand houdt en dan met diegene je leven wilt delen; niet met 'n willekeurig persoon!
ik heb het niet over hoe verstandig het is etc, om bij iemand te blijven om de reden dat je niet alleen kunt zijn, terwijl je het dus eigenlijk niet ziet zitten (omdat ze bijvoorbeeld webcamgirl wil/gaat worden). ik had het alleen over opmerking van godshand. maar nu bij deze: ook over de jouwe, voor jou geldt blijkbaar hetzelfde
*Think outside the box*
  maandag 6 februari 2006 @ 15:59:19 #100
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_34796815
welk bedrijf ??

gast, dump haar en vertel haar dat als ze hiermee begint, ze nooit in haar leven een vaste relatie kan onderhouden
pi_34796984
quote:
op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef liefie_ het volgende:
maar 90% overleefd t

darnaast begrijp ik je niet. bedoel je doet net alsof een lange relatie niks voorstelt..
  maandag 6 februari 2006 @ 18:40:58 #102
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34802511
ah joh, misschien mag jij wel gratis
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34816354
best grappig dat je dan tegen al die mannen die via internet op haar geilen kan zeggen: 'ik neuk haar!' .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:20:32 #104
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34816386
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef sapstengel het volgende:
best grappig dat je dan tegen al die mannen die via internet op haar geilen kan zeggen: 'ik neuk haar!' .
ja, of geef mij die afstandsbediening eens, ik kan haar iets heel gaafs laten doen
pi_34821963
boeie, moet ze zelf weten.
zou dr alleen wel dumpen, vieze hoer dat ze is .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:29:01 #106
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_34822917
wow.. zit hier nog steeds geen slotje op..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_34838241
dit topic is niks zonder foto van haar.
pi_34839261
tja, het is natuurlijk lullig als er over gevoelens heen gewalst wordt, maar heb jij (ts) wel duidelijk genoeg aangegeven dat je dit echt niks vindt en er ongelukkig van zou worden?

want wat ik lees is dat je wel aangeeft het minder te vinden, maar dat het haar keuze is, dat is niet duidelijk genoeg, er zit namelijk een wereld van verschil tussen ik zou het liever anders zien en dit kan ik echt niet aan...

maar even wat anders, is men zich wel bewust van hoeveel vrouwen dit doen, dat zijn er echt heel erg veel, gewoon normale vrouwen doen dit om geld te verdienen.
het is echt zo raar niet meer tegenwoordig, niet zo apart meer, alleen houden de meeste het stil om de mening van anderen uit de weg te gaan.

niet met haar hoofd in beeld komen kan je wel vergeten hoor trouwens, als ze dat zo wil aanpakken zal ze erachter komen dat ze maar weinig gaat verdienen, er zijn 1000-den camgirls die wel hun gezicht laten zien namelijk...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34839354
rot op zeg, met zulk soort mensen laat je je toch niet meer in zeg .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:09:27 #110
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_34842014
vanavond @ ton -> webcamgirls kan je even checken hoe het er aan toe gaat,,
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:04:25 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34844196
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef niekiew. het volgende:
vanavond @ ton -> webcamgirls kan je even checken hoe het er aan toe gaat,,
welk net?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34844595
sbs6. nu.
pi_34846127
het geeft geen goed beeld.
weet niet of hier mijn topicreeks al genoemd was.
loopt een topic over op werkforum
pi_34846219
quote:
op maandag 6 februari 2006 15:59 schreef relneger18 het volgende:
welk bedrijf ??

gast, dump haar en vertel haar dat als ze hiermee begint, ze nooit in haar leven een vaste relatie kan onderhouden
waarop is jouw verhaal gebasseerd?
feiten??
pi_34846265
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 20:03 schreef erodome het volgende:
gewoon normale vrouwen doen dit
nou nou, het is wel een bepaald slag vrouw hoor.
pi_34846321
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef gelly het volgende:

[..]

vrouwen die de hele dag aan niets anders dan seks denken. geen waarden en normen hebben, geen relatie kunnen onderhouden, geen sociaal leven hebben, blond zijn en grote tieten hebben...
pi_34846416
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef kleintje het volgende:

[..]

vrouwen die de hele dag aan niets anders dan seks denken. geen waarden en normen hebben, geen relatie kunnen onderhouden, geen sociaal leven hebben, blond zijn en grote tieten hebben...
lekker geloofwaardig
pi_34846460
sja, dat zijn toch de vooroordelen die ik vaak hoor.
ben al jaren camgirl, heb het naar mijn zin en weet je... mensen die ik het niet vertel hebben niet eens een vermoeden.

en ow ja... ik ben niet eens gedwongen.
pi_34846523
quote:

[..]

zeg ik dat ? maar om nou te zeggen dat het normaal is om te doen. gelukkig niet zeg.
pi_34846540
quote:

[..]

ik ben het hier eerlijk gezegd wel mee eens. het kunnen allerlei tiepjes zijn maar toch een apart soort vrouw. labiel wil ik zeker niet zeggen want ze komen daarvoor wel te sterk over. maar blond, donker, grote borsten of kleine het is toch een apart soort vrouw die voor zo een baan staat.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:03:22 #121
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34846559
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef kleintje het volgende:
ben al jaren camgirl, heb het naar mijn zin en weet je... mensen die ik het niet vertel hebben niet eens een vermoeden.

dan hoef je ook geen zin te maken he
pi_34846570
quote:

waarom dan toch die drang om je steeds te verdedigen ?
pi_34846571
ik ben ook maar een gronings mopje.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:05:27 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34846637
quote:

[..]

jouw ex bijvoorbeeld.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34846639
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef gelly het volgende:

[..]

hoef mezelf ook niet te verdedigen.
maar het is zo makkelijk om iemand in een hokje te schuiven.

voor jullie hoef ik me niet te verdedigen. ik verdien mijn brood toch wel en ik leef mijn leven toch wel. de meesten hier zijn toch niet van belang voor mij.
pi_34846654
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef gronings_mopje het volgende:

[..]

want ze komen daarvoor wel te sterk over.
een sterke vrouw gebruikt wel andere kwaliteiten dan d'r tieten om gewaardeerd te worden en een leuke cent te verdienen. vind ik dan.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:07:51 #127
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34846748
de meeste die er hier op neerkijken zullen vast ook wel eens wat kijken. porno en seks is een industrie en een beroep. en het is hypocriet dat te veroordelen. me vriendind seks met een ander zou ik niet zien zitten. maar webcamgirl ach waarom niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34846789
quote:

[..]

vrouwen die de hele dag aan niets anders dan seks denken.
nee, dat is niet waar. ze zien er meestal uit alsof ze 10 keer liever de afwas zouden doen op dit moment.
quote:
blond zijn
geverfd mag ook
pi_34846882
quote:

jij bent camgirl? dat vind ik leuk want misschien is een vriendin van mij ook wel camgirl en dan zou ik het niet eens weten want mensen zeggen niet zomaar camgirl te zijn en daarom heb ik er misschien ook wel een beeld bij. ik weet namelijk niet beter dan savonds op de bank in slaap te vallen om midden in de nacht wakker te worden met zogenaamde camgirls op de tv die me vertellen en laten zien dat ze aantrekkelijker zijn dan ik. maar ik ben niet geblondeerd, dat scheelt dan wel weer.
mag ik je vragen waarom je het leuk vind om te doen want ik geloof toch wel dat je het zelf ook leuk zal moeten vinden om dat werk te doen. dat lijkt me niet zo gek.
pi_34846948
gronings_mopje...
werken in de erotische sector deel 4
dit is het laatste deel, maar er zijn 3 delen volgeluld
dus....

ik ben ookniet geblondeerd
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:14:48 #131
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_34847070
als ze dit echt wil doen om haar geldproblemen op te lossen getuigt dat al van weinig zelfrespect.
wanneer ze dat ook nog eens zomaar besluit zonder dat met jou te bespreken betekent dat ook nog eens dat ze jou mening helemaal niet waardeert.
pi_34847227
deel vier!
ik ga eerst eens wat lezen maar ik vind het wel heel cool van je om het hier te schrijven allemaal. tja ik ken niemand die camgirl is maar ik ken ook helemaal niemand die daar vooruit zou durven komen. ik vind het leuk dat jij dat wel doet. zelf zou ik bang zijn om mannen te gaan minachten, maar dat komt dan ook weer door minder leuke ervaringen.
pi_34875704
quote:

[..]

nee hoor, in het geheel niet zelfs!!!!

van moeders die thuis zitten, mensen die afgekeurd zijn voor gewoon werk, studenten, echt je kan het zo gek niet bedenken, misschien is je buurvrouw wel een webcamgirl...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34875793
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef gelly het volgende:

[..]

omdat de vooroordelen een beetje irritant zijn misschien????

99 van de 100 webcamgirls herken je in het gewone leven niet als zodanig, zelfde geld voor mensen die in de porno werken meestal, je herkent ze niet gewoon, het zijn doodnormale mensen die hetzelfde doen als ieder ander doodnormaal mens.
pi_34875900
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef ixnay het volgende:
als ze dit echt wil doen om haar geldproblemen op te lossen getuigt dat al van weinig zelfrespect.
wanneer ze dat ook nog eens zomaar besluit zonder dat met jou te bespreken betekent dat ook nog eens dat ze jou mening helemaal niet waardeert.
hoezo getuigd dat van weinig zelfrespect?????
omdat het niet iets is wat jij zou doen?
weleens eraan gedacht dat anderen daar weleens heel anders over kunnen denken, dat iemand prima zelfverzekerd kan zijn, zelfliefde en zelfrespect kan hebben en dit soort dingen kan doen?

niet overleggen in een relatie, tja dat is wel minder...
pi_34878877
quote:
op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef erodome het volgende:

[..]

niet alleen het gebrek aan overleg is minder, maar ook het gebrek aan inzicht van die vriendin is niet zo geweldig. als je zoiets doet in een relatie terwijl je had kunnen weten dat het niet positief opgevat zou worden, en als dat zelfs nog een keer duidelijk gemaakt wordt zonder dat je er iets om geeft, dan doe je toch echt iets verkeerd. en één vraagteken is ook wel duidelijk hoor, zo is het net alsof je uit je slof schiet
pi_34879739
uit mij slof schieten is meer dan teveel gezegd, maar irriteer me wel mateloos aan mensen die voor anderen willen bepalen of ze zelfrespect hebben enzo...
hou daar toch eens mee op, realiseer je dat diverstiteit nu eenmaal de norm is.

maar wat ik me afvraag is hoe duidelijk is de ts?
heeft hij wel duidelijk aangegeven wat hij voelt of verwacht hij dat ze half om half zijn gedachten kan lezen, want zeggen, ja lijkt me minder, maar het is jouw keuze klinkt niet als ik zou dat dus echt niet trekken he, dat klinkt meer zo van liever niet, maar vindt het ook weer niet heel erg allemaal...

wat mij opvalt bij mensen vaak is dat ze verwachten dat de ander wel weet wat er in hen omgaat en als dat niet zo is dan zijn ze gekrenkt tot in hun ziel, maar als je echt wil dat iemand je begrijpt, wees dan zo duidelijk dat er ook niets anders van gemaakt kan worden.

en iemand kan niet weten hoe dit opgevat gaat worden, de een pakt het heel posi op, de ander zijn hart breekt alleen al bij het idee en daartussenin is ook nog alles mogelijk, dat heeft niets met inzicht te maken, alhoewel als je partner toch al erg jaloers is je opzich wel kan bedenken dat hij dit ook niet leuk zal vinden, maar is iemand verder helemaal niet zo jaloers, tja hoe moet je dat weten dan, zoveel vrouwen doen dit, een heleboel daarvan hebben gewoon een vaste relatie, zijn getrouwd, hebben verkering en hun partners doen er toch ook niet moeilijk over?
pi_34880657
quote:
op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef erodome het volgende:
dat heeft niets met inzicht te maken
nee, daarom zei ik al in diezelfde zin dat het na wat overleg toch echt duidelijk zou moeten zijn. maar na 5 jaar in een relatie mag je toch wel een béétje van elkaar weten waar de grenzen liggen? een béétje?
quote:
zoveel vrouwen doen dit, een heleboel daarvan hebben gewoon een vaste relatie, zijn getrouwd, hebben verkering en hun partners doen er toch ook niet moeilijk over?
die vrouwen hebben het waarschijnlijk ook niet plotseling aangekondigd op een manier van "schat ik ben aangenomen bij een webcambedrijf en ga m'n lichaam aan iedereen die betaalt tonen", maar daar zal vast ook wel wat overleg zijn geweest
pi_34881798
die manier van doen vind ik ook absoluut niet goed, dat is iemand voor het blok zetten, zou ze nu gezegd hebben van he dat lijkt me wel wat, zou jij het ok vinden als ik daar eens ga praten dan is het weer een ander verhaal.

maar om op het eerste te reageren, ja dat mag je wel verwachten, maar verwachtingen brengen vaak teleurstellingen, vergeet dat ook niet...
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:18:14 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_34885140
quote:
op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef erodome het volgende:

[..]

hoezo getuigd dat van weinig zelfrespect?????
omdat het niet iets is wat jij zou doen?
weleens eraan gedacht dat anderen daar weleens heel anders over kunnen denken, dat iemand prima zelfverzekerd kan zijn, zelfliefde en zelfrespect kan hebben en dit soort dingen kan doen?

iemand met kwaliteiten doet zoiets niet.
noem eens een reden waarom je het zou doen, behalve dat je er geld voor krijgt.
pi_34898237
quote:
op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef ixnay het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoeveel mensen met heel veel kwaliteiten dit doen, bv om de studie door te komen, of omdat ze gewoon geen zin hebben in een 40 urige werkweek, liever veel minder werken en veel tijd besteden aan leuke dingen...

het is tegenwoordig echt een beetje gewoon een baan geworden, het is legaal, het is niets obscuurs ofzo, je doet het lekker vanuit je eigen huis, het heeft veel voordelen, het betaald goed, vanuit huis, eigen uren indelen, hierdoor doen heel veel moeders dit, kunnen ze doen wat ze willen, thuis zijn voor de kinderen, geen gezeik met kinderopvang, kinderen die op een creche opgroeien en genoeg geld in het laatje...

maar ken ook mensen die gewoon een prima baan hebben en dit er toch nog bij doen, voor die extra vakantie in het jaar, of voor die mooie breedbeeld tv, noem maar op.

wie dit doen is ongeveer zo breed als de maatschappij zelf, mensen moeten de vooroordelen eens loslaten, mensen die dit soort dingen doen zijn gewoon mensen zoals ieder ander met echt ook nog wel andere kwaliteiten.

ik kan bv porno maken, maar ik kan ook de rothond van op de hoek weer maatschappelijk aanvaard gedrag laten vertonen, niemand is eenzijdig, een mens is als een diamant, met vele facetten, alleen als je ze allen bekijkt zal je de pracht van het geheel zien, bekijk je maar 1 facet dan is het net een stukje glas wat niets voorsteld.
pi_34898275
quote:

[..]

maar noem me eens een reden dat je ruim 40 uur in de week in een stom kantoor gaat zitten behalve voor het geld?
pi_34898409
quote:

[..]

het is ook een kwaliteit om dit te kunnen.
maar heb je weleens van arbeidsongeschikt gehoord???
zijn genoeg mensen die op deze manier zelf voor hun boterham zorgen zonder hun handje op te houden...
pi_34898777
ts nog nieuws?
pi_34908577
quote:
op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef erodome het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoeveel mensen met heel veel kwaliteiten dit doen, bv om de studie door te komen, of omdat ze gewoon geen zin hebben in een 40 urige werkweek, liever veel minder werken en veel tijd besteden aan leuke dingen...

het is tegenwoordig echt een beetje gewoon een baan geworden, het is legaal, het is niets obscuurs ofzo, je doet het lekker vanuit je eigen huis, het heeft veel voordelen, het betaald goed, vanuit huis, eigen uren indelen, hierdoor doen heel veel moeders dit, kunnen ze doen wat ze willen, thuis zijn voor de kinderen, geen gezeik met kinderopvang, kinderen die op een creche opgroeien en genoeg geld in het laatje...

maar ken ook mensen die gewoon een prima baan hebben en dit er toch nog bij doen, voor die extra vakantie in het jaar, of voor die mooie breedbeeld tv, noem maar op.

wie dit doen is ongeveer zo breed als de maatschappij zelf, mensen moeten de vooroordelen eens loslaten, mensen die dit soort dingen doen zijn gewoon mensen zoals ieder ander met echt ook nog wel andere kwaliteiten.

ik kan bv porno maken, maar ik kan ook de rothond van op de hoek weer maatschappelijk aanvaard gedrag laten vertonen, niemand is eenzijdig, een mens is als een diamant, met vele facetten, alleen als je ze allen bekijkt zal je de pracht van het geheel zien, bekijk je maar 1 facet dan is het net een stukje glas wat niets voorsteld.
leuk verhaaltje, aan de ene kant heb je wel gelijk, maar aan de andere kant... dat veel andere mensen dat doen rechtvaardigt het nog niet. ik bedoel inbrekers verdienen er ook lekker bij. daar wordt je als partner ook niet blij van. ok, het is niet legaal, maar dan nog. het is gewoon iets wat apart is. en dan kan je wel zeggen dat het al vrij normaal is, maar je wordt er toch nog op aangekeken. en ja, het is tegenwoordig nog steeds zo dat niet iedereen naakt rondloopt en zijn lichaam overlaat zien, dus waarom zou je je lichaam aan iedereen laten zien die daar maar voor betalen wil? ik kan me voorstellen dat ts daar niet zo blij van wordt. laat staan dat ze niet eens heeft overlegt met hem, wat me toch belangrijk lijkt in een relatie.
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:28:11 #146
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_34908642
je vriendin is een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_34908954
eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk best hoerig en goedkoop
als ze echt geld nodig heeft gaat ze maar ergens schoonmaken ofzo.."ik ga een hoer worden omdat ik geen geld heb" is een erg slecht excuus
pi_34909838
quote:
op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef djdev het volgende:
eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk best hoerig en goedkoop
als ze echt geld nodig heeft gaat ze maar ergens schoonmaken ofzo.."ik ga een hoer worden omdat ik geen geld heb" is een erg slecht excuus
ehm... just for your information... een hoer zit niet achter de webcam. en achter de webcam zitten maar weinig hoeren.

en goedkoop... nee, dat zijn ze zeker niet!
pi_34910192
quote:
op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef kleintje het volgende:

[..]

ehm... just for your information... een hoer zit niet achter de webcam. en achter de webcam zitten maar weinig hoeren.

en goedkoop... nee, dat zijn ze zeker niet!
quote:
pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier
pi_34910316
ik zou daar best snel genoeg van krijgen denk ik. het irriteert hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')