abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34857889
Dat lijkt me ook leuker, dat ze zelf mee kunnen kijken/lezen. Wel handig voor in de auto op vakantie trouwens zo'n CD-set.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 8 februari 2006 @ 11:30:37 #252
95752 crew  Chell
Kluns
pi_34858193
Die cassettebandjes met boeken had ik vroeger ook! Geweldig

Mijn moeder gaf ze nooit meteen als ze binnen kwamen, maar verstopte ze in de kast. Als ik me dan heeeeeeeeeeeeeeeel erg verveelde of ziek was of zielig om de een of andere reden dan kreeg ik soms ineens zo'n boek + bandje. Geweldig vond ik dat
pi_34858306
Hebben hier een hele serie van De kabouters (Rien Poortvliet) boeken met een cassette bandje.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:03:04 #254
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34859335
Ik vind het jammer dat de echte ouderwetse Sprookjes van de Efteling met de stem van Martine Bijl er niet meer zijn. Wij hadden ze vroeger op lp en die zijn grijsgedraaid! Heb nu voor Léon wel de nieuwe Sprookjes v/d Efteling, maar die vindt mama lang niet zo leuk.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34859584
Hihi... ik had eerder sprookjesplaten en hoor nu nog de stemmen bij bepaalde sprookjes!
pi_34859621
Vooral Vrouw Holle had een enge stem...
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2006 @ 12:13:12 #257
81992 Githa
pi_34859710
Dutchie, hier ook opzoek naar de 'oude' verhalen van de efteling.
Als ik ze vind krijg je een kopie
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:20:06 #258
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34859938
Dat zou super zijn Githa!
Mijn moeder heeft nl. in een opruimwoede alle lp's weggegooid (wel nadat ze al 100x gevraagd had of mijn zus en ik ze nu ALSJEBLIEFT eens na zouden kijken). Niet dat we nog wat met die lp's hadden gekund denk ik. Echt zoooo grijsgedraaid.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:31:59 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_34860328
Zo had ik ooit een plaat van bobo en een bandje van dunderklumpen... weg... alle 2
stormy waters...
sailin'
pi_34861205
hmmm hier word Thijs smorgens in de box gezet en dan de tv aan (telletubbies-bob de bouwer enz enz) en dan ruim ik mijn boeltje op, ideale combinatie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:27:32 #261
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34862042
Ík ben Dunderklumpen, laat je bipsje bumpen!'. Hihi!
Wij hebben de tv iets te vaak aanstaan vind ik zelf. Erkennen van het probleem is de eerste stap naar verbetering . Luuke is dol op Eefje Wentelteefje , Bumba en natuurlijk de Teletubbies.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:15:27 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_34863443
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Lishe het volgende:
Ík ben Dunderklumpen, laat je bipsje bumpen!'. Hihi!
Ik heb de film sinds kort weer
stormy waters...
sailin'
pi_34866617
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef Karin het volgende:

Bram heeft al 1 x 5 stickers gehad voor het op het potje plassen en dus een kadootje gekregen. Nu ligt er weer wat klaar op de kast, hij kan het zien liggen, het trekt enorm maar uit zichzelf op het potje gaat dus mooi niet door. Als ik hem in zijn blote kont laat lopen plast hij wel keurig op het potje (vandaar die 5 stickers) maar de hele dag in zijn blote kont vind ik ook zo koud op het moment En dan gewoon in zijn blote kont op het koude laminaat gaan spelen. En wij zijn ook veel te uithuizig, even spelen bij Eva en Iris, even boodschapje doen hier of koffie doen daar. Veel te gezellig allemaal. Eigenlijk moet ik gewoon een paar dagen inplannen dat wij niet de deur uithoeven en hem gewoon in zijn blote kont/onderbroekje laten lopen en dan denk ik dat het wel goed gaat. Binnenkort maar eens proberen.
Dat is nou precies zoals het hier ook gaat he.
In de blote kont gaat alles prima en zijn er vrijwel geen ongelukjes maar zo gauw er iets om dat achterwerk zit is het gebeurd. Schijnbaar kun je dan niet meer je plas aan voelen komen ofzo
Ik denk dat ik nu even wacht tot de eerstvolgende vakantie. Wilyan gaat natuurlijk ook nog elke dinsdag- en vrijdagochtend naar de psz, en op zich zijn dat natuurlijk steeds weer onderbrekingen waar hij dan weer uit dat zonder-luier-ritme gehaald word.
W ~ H ~ T
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:10:35 #264
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34876130
ik heb zelfs nog 1 bandje en 2 van die sprookjes boeken van de lecturama
het bandje werkt ook nog kyllian heeft het pas afgeluisterd.
en die lpś had ik ook ook van de efteling en helaas heeft mijn vader ze weggedaan
toch best jammer eigenlijk
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:57:33 #265
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_34884258
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Dat is nou precies zoals het hier ook gaat he.
In de blote kont gaat alles prima en zijn er vrijwel geen ongelukjes maar zo gauw er iets om dat achterwerk zit is het gebeurd. Schijnbaar kun je dan niet meer je plas aan voelen komen ofzo
Psies, dat gebeurt hier dus ook. Ik heb nu heel tuttig ondergoed voor de mevrouw gehaald en nu (=vandaag) wil ze opeens wel op het potje plassen als ze het onderbroekje alleen aanheeft, maar zodra ik een luierbroekje om haar billetjes trek, taalt ze niet meer naar het potje. En dat terwijl ze zelf zowel onderbroek als luierbroekje uit en aan kan trekken.
Maar: ik ga gewoon door: thuis alleen een onderbroekje en een trainingsbroekje aan, naar buiten wel met een luierbroekje. Vandaag of morgen zal ze toch wel eens bedenken dat het luiertje natuurlijk ook wel uit kan... hoop ik...
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:07:22 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34891245
Maria mag van mij alleen écht niet naar Piet Piraat kijken.
's Ochtends tussen 6.45 en 7.15 kijken we dus wel samen tv, Plop, journaal, Bumba. Verder weinig, maar als ik echt iets moet doen, zet ik de video van de teletubbies gerust even aan. En tiktakbanden, die zijn nu nog meer geliefd dan de tubbies.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:16:26 #267
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34893867
Zo vroeg zijn wij hier gelukkig niet op en het komt ook niet vaak voor dat we dan de tv aanzetten. Léon kijkt er even na en gaat spelen. Het enige wat hem langer kan boeien zijn Kabouter Plop, Teletubbies (en dan niet de tubbies zelf maar de filmpjes) en Sesamstraat. Dus Sesamstraat kijken we wel. En Plop en Tubbies op DVD. Dribbel op DVD vindt hij trouwens ook leuk.
Onder het eten koken wordt er meestal wel een dvd in geplugd. Anders wil hij constant opgepakt worden en meekoken. Dan schiet ik dus echt niets op.
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:38:39 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34894404
Maria doet zulke leuke dingen nu. En ze begrijpt zoveel! En ook zoveel leuk verkeerd. (zie kinderpraatjestopic ook)

Laatst wilde ze in een hobbelpaard, maar daar lag een kussen in. Ik zei: Maria, haal het kussen er maar uit.
Kijkt ze vertwijfeld naar ons, buigt dan maar naar het hoofd van het paard en geeft er verbaasd een kusje op. Zo lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34896352
Maria

Djulian gaat van het ene uiterste in het andere uiterste. Hij kan nu al 2 dagen niet poepen en heeft flink veel buikpijn Ik had hem dikke rijstepap gegeven om de diaree te stoppen, dat is dus gelukt
pi_34900188
Hier ken ik de DVD van Kabouter Plop en Kwispel uit mijn hoofd Amber ook, dan doet ze gewoon geluidjes en bewegingen die er aan zitten te komen

Maria, wat schattig Dat soort "verwarringen" gebeuren hier ook wel veel

Anitra, had jij nog foto's van Amber die je zou mailen?
pi_34900279
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef LadyS het volgende:
Hier ken ik de DVD van Kabouter Plop en Kwispel uit mijn hoofd Amber ook, dan doet ze gewoon geluidjes en bewegingen die er aan zitten te komen

Maria, wat schattig Dat soort "verwarringen" gebeuren hier ook wel veel

Anitra, had jij nog foto's van Amber die je zou mailen?
nog geen tijd voor gehad omdat Djulian zo ziek was, vanavond of morgen zal ik eens ff achter de pc kruipen om ze te verzenden.
pi_34900345
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Anitra het volgende:

[..]

nog geen tijd voor gehad omdat Djulian zo ziek was, vanavond of morgen zal ik eens ff achter de pc kruipen om ze te verzenden.
is goed Ik denk ik vraag het even, als je niet meer hebt, dan kan ik gewoon verder met opslaan vanaf die datum, anders is mijn hele fotoadministratie in de war
pi_34901809
Wie of wat is Kwispel?

Myrthe kijkt de laatste tijd wat vaker tv dan eerst. Ik heb net nog een Nijntje-dvd gehaald zodat ze die kan kijken terwijl ik verder ga met inpakken.. Lekker rustig.
pi_34907365
Ik weet ook niet wat Kwispel is?

Over dat Lekturama.....
<- * klik * ->
W ~ H ~ T
pi_34907509
kwispel is een hondje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')