Ik heb de film sinds kort weerquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:27 schreef Lishe het volgende:
Ík ben Dunderklumpen, laat je bipsje bumpen!'. Hihi!
Dat is nou precies zoals het hier ook gaat he.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:35 schreef Karin het volgende:
Bram heeft al 1 x 5 stickers gehad voor het op het potje plassen en dus een kadootje gekregen. Nu ligt er weer wat klaar op de kast, hij kan het zien liggen, het trekt enorm maar uit zichzelf op het potje gaat dus mooi niet door. Als ik hem in zijn blote kont laat lopen plast hij wel keurig op het potje (vandaar die 5 stickers) maar de hele dag in zijn blote kont vind ik ook zo koud op het momentEn dan gewoon in zijn blote kont op het koude laminaat gaan spelen. En wij zijn ook veel te uithuizig, even spelen bij Eva en Iris, even boodschapje doen hier of koffie doen daar. Veel te gezellig allemaal. Eigenlijk moet ik gewoon een paar dagen inplannen dat wij niet de deur uithoeven en hem gewoon in zijn blote kont/onderbroekje laten lopen en dan denk ik dat het wel goed gaat. Binnenkort maar eens proberen.
Psies, dat gebeurt hier dus ook. Ik heb nu heel tuttig ondergoed voor de mevrouw gehaald en nu (=vandaag) wil ze opeens wel op het potje plassen als ze het onderbroekje alleen aanheeft, maar zodra ik een luierbroekje om haar billetjes trek, taalt ze niet meer naar het potje. En dat terwijl ze zelf zowel onderbroek als luierbroekje uit en aan kan trekken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Dat is nou precies zoals het hier ook gaat he.
In de blote kont gaat alles prima en zijn er vrijwel geen ongelukjes maar zo gauw er iets om dat achterwerk zit is het gebeurd. Schijnbaar kun je dan niet meer je plas aan voelen komen ofzo![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef LadyS het volgende:
Hier ken ik de DVD van Kabouter Plop en Kwispel uit mijn hoofdAmber ook, dan doet ze gewoon geluidjes en bewegingen die er aan zitten te komen
![]()
Maria, wat schattigDat soort "verwarringen" gebeuren hier ook wel veel
Anitra, had jij nog foto's van Amber die je zou mailen?
is goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
nog geen tijd voor gehad omdat Djulian zo ziek was, vanavond of morgen zal ik eens ff achter de pc kruipen om ze te verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |