abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34827463
Githa wat ontzettend spannend allemaal. Zp logisch dat je je zorgen maakt. Ik zou ook echt dag en nacht lopen piekeren hoor. Heel veel sterkte deze daagjes

Luchtbel is Noddy denk ik ook. Jans en Bo zijn er ook weg van. Vooral t liedje vinden ze leuk en vrolijk enzo.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 14:10:50 #202
81992 Githa
pi_34827700
Dus huilen mag ik vroeg me al af hoe ik het voor elkaar moest krijgen om zonder te huilen bij Jordy weg te gaan als hij net onder narcose is.
Ach, ik plaats ook dit maar in het vakje 'we worden er sterker van', maar er hier over kwebbelen helpt echt

Isis Welkom hier en Xanthe natuurlijk ook.
pi_34827781
Je zal echt een uitzondering zijn als je niet huilt hoor Githa
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34827810
Ik dacht ook al Noddy :d dus nu maar hopen dat dat klopt, anders wordt 't lastig

Lijkt mij ook erg moeilijk Githa.. sterkte met 't wachten Wel fijn dat je er bij mag blijven!

Isis en Xanthe gefeliciteerd allebei!!
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 14:22:27 #205
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34828047
Onder narcose gaan blijft volgens mij gewoon eng, Joey is al een paar keer onder narcose geweest en elke keer liep ik jankend de inslaapkamer uit hoor.

Ik heb net een gesprek gehad met de leidsters van Samara met een locatie manager erbij en eigenlijk is het heel positief verlopen.
Samara heeft twee juffen en blijkbaar heb ik net het gesprek aangeknoopt met de verkeerde de vorige keer, de ene juf was nog wat aan het sputteren maar de locatie manager en de andere Juf konden zich mijn zorgen heel goed voorstellen en we hebben nu afspraken gemaakt.
Samara haar andere juf vertelde dat ze het speelgoed ook eigenlijk niet geschikt vond voor de hele kleintjes en zij pleitte ervoor om het apart weg te zetten en alleen, met oudere kinderen, onder begeleiding en met max 4 kinderen met dat speelgoed te spelen.
Ook zeiden ze dat ze de andere speelzalen ook onder loep zouden nemen omdat ze het eigenlijk best een goed punt vonden.
Stopcontact zou ook niet meer gebeuren.
Ik blijf het vreemd vinden dat ze dat soort gevaren zelf niet zien en dat er nu pas afspraken over gemaakt worden maar goed, ik laat Samara er nog maar op voorlopig en we zien het wel even aan.
Ik had in ieder geval wel het gevoel dat ze me serieus namen en dat is al heel prettig.

Jullie ook bedankt voor jullie inzichten, soms denk ik wel eens dat ik gewoon een pietlut ben.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 14:26:55 #206
81992 Githa
pi_34828167
Geen pietleut hoor Senesta ...Ik denk dat iedere ouder zo zou reageren, als ze niet het gevoel hebben dat hun kind daar veilig is.

Fijn! ...kan Samara lekker bij haar vriendjes blijven.
pi_34831369
Fijn dat er geluisterd is naar je Senesta! En je bent geen pietlut hoor, je wil toch veiligheid voor je kind?

Djulian heeft nog steeds de dunne. Als hij iets eet is het binnen no time er weer uit. Dus weer de huisarts gebeld en de assistente zei dat het heerst, ja duh dat wisten wij ook al, alleen 2 weken vind ik niet gezond meer. Vooral omdat hoij dus een hele opgezette buik heeft en dus echt niks er in blijft. Nu moesten we groene bananen kopen die 10 minuten koken in schil en dan prakken. Hopenlijk helpt dit.
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 16:42:01 #208
7074 moussy
kuttekop
pi_34832651
Anitra en andere, ik ging pas opknappen toen ik aan de vifit met LGG dinges ging.Daarvoor liet ik boeren die naar rotte eieren roken en de rest zien en ruiken jullie wel bij je eigen kinderen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34836323
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:42 schreef moussy het volgende:
Anitra en andere, ik ging pas opknappen toen ik aan de vifit met LGG dinges ging.Daarvoor liet ik boeren die naar rotte eieren roken en de rest zien en ruiken jullie wel bij je eigen kinderen
De geur is idd niet te harden
De vifit durf ik niet aan bij Djulian omdat hij al zo weinig kan hebben momenteel
Okee groene bananen koken is geen optie, die worden hard. Morgen maar eens wat minder groene bananen proberen, want deze waren donker groen bijna
pi_34841293
Vandaag is Morris een extra dagje naar de creche geweest omdat ik weer plat lig met mijn rug. Hij vond het geweldig en mocht gaan wennen in de volgende groep: de dreumessen
HIj kan nu al aardig goed lopen en dat was een vereiste om naar de volgende groep te kunnen.

En vandaag kreeg ik toevallig zijn tafeltje met stoeltjes en opbergkist geleverd. Hij ging er meteen aan zitten spelen. Hij wordt echt al zo groot en stoer

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 februari 2006 @ 21:01:37 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34841642
Leuke tafel en stoeltjes! Ow en kistje ook natuurlijk

Welke groepsindeling hanteren ze bij jullie op het KDV? Bij ons zijn er twee groepen, 0-2 jaar en 2-4 jaar. Maar omdat Isa zich verveeld op de groep 0-2 jaar én al haar vriendjes inmiddels al over zijn naar de volgende groep, gaat ze per 1 maart ook. Ze is gisteren gaan oefenen en dat ging schijnbaar prima
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34841702
minibaby's tot ongeveer 8 maanden
baby's tot ongeveer 17 maanden
dreumessen tot weet ik eigenlijk niet
peuters weet ik ook niet
peuters plus (worden voorbereid op de basisschool)

Leuk dat het oefenen goed ging met Isa!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 februari 2006 @ 21:04:20 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34841763
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef snoopy het volgende:
minibaby's tot ongeveer 8 maanden
baby's tot ongeveer 17 maanden
dreumessen tot weet ik eigenlijk niet
peuters weet ik ook niet
peuters plus (worden voorbereid op de basisschool)

Leuk dat het oefenen goed ging met Isa!
Da's uitgebreid Bij ons kennen ze alleen horizontale groepen (0-2,2-4) en verticale groepen (0-4)
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:04:23 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34841765
Wat een leuk setje Snoopy!
pi_34841850
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuk setje Snoopy!
de link naar deze site heeft al een ergens hier gestaan BE. Ze hebben echt leuke dingen!
pi_34841909
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef Sjeen het volgende:

Da's uitgebreid Bij ons kennen ze alleen horizontale groepen (0-2,2-4) en verticale groepen (0-4)
Ja hè? Dat werd net ingevoerd toen Morris daar kwam en ik ben er wel tevreden over.
pi_34842336
Even inbreken en reclame maken: Noddy is keigaaf. Gebaseerd op verhalen van de beste kinderboekenschrijfster ter wereld ook nog. Je kunt op rommelmarkten enzo vaak goedkoop boekjes hiervan kopen. Toch Rewimo?

En dat setje is leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!fossiel dinsdag 7 februari 2006 @ 21:35:22 #218
2628 Karin
pi_34843103
Owja Noddy is hier ook zwaar favoriet. Opa en oma hebben hier een DVD van en de koekjes moeten ook elke dag weer uit de supermarkt gekocht worden.

Bram heeft al 1 x 5 stickers gehad voor het op het potje plassen en dus een kadootje gekregen. Nu ligt er weer wat klaar op de kast, hij kan het zien liggen, het trekt enorm maar uit zichzelf op het potje gaat dus mooi niet door. Als ik hem in zijn blote kont laat lopen plast hij wel keurig op het potje (vandaar die 5 stickers) maar de hele dag in zijn blote kont vind ik ook zo koud op het moment En dan gewoon in zijn blote kont op het koude laminaat gaan spelen. En wij zijn ook veel te uithuizig, even spelen bij Eva en Iris, even boodschapje doen hier of koffie doen daar. Veel te gezellig allemaal. Eigenlijk moet ik gewoon een paar dagen inplannen dat wij niet de deur uithoeven en hem gewoon in zijn blote kont/onderbroekje laten lopen en dan denk ik dat het wel goed gaat. Binnenkort maar eens proberen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:50:47 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_34843658
wat en waar is Noddy?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 22:03:22 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34844151
Noddy is erg leuk!

Elke dag op Nickelodeon om 5.45 ( ) en 11.35 uur.

Hier is Iris helemaal in de ban van "de Zoostraat" 's morgens bij KRO kindertijd. Ze wil nu dat we ook een giraf kopen die voor haar slaapkamerraam gaat staan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34844485
hier is het 1 groep tot de leeftijd van 12 jaar bso zit er ook bij
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 22:15:34 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_34844633
Cas houdt van Seesaat
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 22:19:26 #223
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34844767
Samara kijkt graag kaatie (k3), of bassie ajaaan, en pippi.
Oh ome willem vind ze ook leuk.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:49:41 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34846026
Nou het bleek dus inderdaad Noddy te zijn, ik voel me soms zo'n debiel dat ik allemaal geen idee heb waar dat over gaat. M'n zus kwam voor ons zorgen vanmiddag en zag d'r kans schoon om weer een cadeautje mee te brengen, Noddy op dvd. Jolie zou Jolie niet zijn of ze drukte na het liedje de tv uit; 'Dag Donny! Al op mama!'

Overigens is ze echt zo'n ontzettend lief en lekker schatje. Ik voelde me zo ziek, ik kon gewoon niets anders dan op de bank liggen en d'r nauwelijks aandacht geven. Ze scharrelde zo lief in het rond met bekertjes en zakdoeken, kusjes en aaitjes tot m'n zus kwam
pi_34847991
beterschap luchtbel! wat lief dat jolie zo goed voor je zorgde. en wellicht ter geruststelling: ik had ook nog nooit van Noddy gehoord/gezien.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:44:28 #226
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_34848297
Noddy is hier ook redelijk hot en hij zingt heel dat liedje mee
en ik ken hem ook al uit mijn hoofd..
was zelfs voor hem die boekjes aan het sparen die ze 1 keer in de maand bij de AH en edah hebben
maar volgens mij zijn ze er mee gestopt en daar baal ik best wel van..

hij is gelukkig wel aan het opknappen nog wel een dikke buik en buikpijjn maar hij begint zijn streken al weer terug te krijgen...

beterschap LB en wat hebbie toch een schat van een dochter
pi_34848625
Wat een leuke set Snoopy!

Anitra, misschien kun je bij de apotheek de LGG of een variant daarvan krijgen zonder de Vifit? Ik dacht dat er wel meer van die dingen zijn (net als ABC Dophilus), misschien helpt 't.
pi_34848673
Zeker stoer leuk setje Snoopy.
Luchtbel beterschap. En wat schattig dat Jolie je zo verzorgd
Fijn dat Kyllian weer opknapt.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34848736
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:54 schreef poemojn het volgende:
Wat een leuke set Snoopy!

Anitra, misschien kun je bij de apotheek de LGG of een variant daarvan krijgen zonder de Vifit? Ik dacht dat er wel meer van die dingen zijn (net als ABC Dophilus), misschien helpt 't.
LGG zat trouwens wel in de nutramigen
Maar die heeft hij niet meer en ik heb die blikken die ik over had weg geven.
Ik ga het navragen morgen!
pi_34849515
Dit is iig zoiets, van Vogel: klik & klik. Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd 't mag enzo, maar daar kunnen ze je daar vast wel meer over vertellen. http://probiotica.startpagina.nl/ bevat veel links naar info.
pi_34849780
Thanks!!

In diaciforce zit maltodextrine en dat mag Djulian maar ik heb ff op diaree geklikt en daar kwamen nog 2 dingen uit die ik wel kan proberen en die mogen iig door baby's en peuters ook gebruikt worden! Dat zijn de TORMENTAVENA druppels en KINDIGEST tabletten.
Stom dat ik zelf niet bedenk dat er misschien een vsm of dr vogel spulletje voor is
  woensdag 8 februari 2006 @ 07:39:01 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_34854154
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef Lois het volgende:
Noddy is erg leuk!
[afbeelding]
Elke dag op Nickelodeon om 5.45 ( ) en 11.35 uur.

Hier is Iris helemaal in de ban van "de Zoostraat" 's morgens bij KRO kindertijd. Ze wil nu dat we ook een giraf kopen die voor haar slaapkamerraam gaat staan.
Liam mag van mij pas 's middags tv kijken dus dat gaat niet werken
stormy waters...
sailin'
pi_34854843
Ik ben een ontaarde moeder die Isis smorgens even laat kijken (als ze wakker is en we al in de kamer zitten) tot 9 uur (meestal Nijntje) en daarna wil mama even tv kijken (ATWT) en het word haar dus al met de paplepel ingegoten dat ze dat tijdens het spelen ook wel even leuk vind.
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:01:43 #234
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34854910
Als Noah tv kijkt is dat meestal tussen half 10 en een uur of 11. Niet perse zo lang hoor Maar tussen die tijden zijn er programma's op tv die hij wel leuk vindt. Teletubbies, Tweenies, Het Zandkasteel, Blues Clues, Dora...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2006 @ 09:22:38 #235
81992 Githa
pi_34855227
Hier heb ik de tv praktisch nooit aan. Ik zet hem alleen aan als Jordy echt echt niks meer wil en ik denk dat ik hem kan afleiden met tv

Maar in het weekend gaat het hier heel anders en kijkt hij wel sport mee met zijn papa

Doorde weeks is er helemaal niks dat ik volg op tv, Jordy vraagt er zelf niet om en dus vind ik het een beetje onzinnig om hem voor die tv te planten. Hij vermaakt zich nog prima met zijn speelgoed en mijn spullen
pi_34855437
Ik plant Isis ook niet voor de tv , meestal zit ze dan nog even in de box.
Zou het ook nooit doen , vind ik ook onzinnig. Zoals nu staat de tv dus ook nog aan , maar ze is veel te druk met ondeugend doen (proberen dingen van de tafel te pakken die ze niet mag) en met de hond spelen. Aandacht voor de tv heeft ze nooit langer dan 10 minuten.
pi_34855486
Tot mijn grote ergenis is mijn zoon gek van de teletubbies. Ik ben deze week voor het eerst alleen met Djulian en ben blij dat de tv bestaat. Alhoewel hij gisteren een programma van school tv over genen vele malen intressanter vond dan de tubbies Maar het geeft mij even mijn handen vrij omdat hij ook nog steeds niet lekker is. En dus de rest van de dag op schoot zit.
  woensdag 8 februari 2006 @ 09:39:30 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_34855497
Ik vind het wel eens moeilijk, want bv bij de oppas staat wel vaak tv aan en het gaat Liam vaak niet eens om het tv kijken, maar om soms even te kunnen kijken en verder is ie dan aan het spelen (alleen naar Shrek kijkt ie aan 1 stuk door, hij is verliefd op Fiona ) magoe, ik heb zelf echt de schurft aan tv aan de hele dag, dus ik wil het gewoon niet.
stormy waters...
sailin'
pi_34855625
ik was ook altijd erg zuinigjes met TV laten kijken bij Piet, maar toen Anna erbij gekomen was ben ik 'm toch wat vaker gaan inzetten tijdens 't voeden. niet altijd hoor, maar het is toch redelijk vaste prik geworden om 's ochtends even die TV aan te zetten, mama een kopje koffie, Piet een glaasje appelsap, en Anna de borst. doen we nog steeds. en soms 's middags (kwart over 4) even Bob de Bouwer. ik probeer het wel bij korte stukjes te houden, want hij wordt er wel wat te sloom van als 't lang duurt. maar het blijft een magisch middel hoor, zo automatisch het de aandacht trekt! ook Anna is al helemaal Teletubbies fan en zelfs bij de Tweenies danst ze vrolijk mee en kruipt ze bijna in de TV als ze de kans krijgt (terwijl Piet dat op die leeftijd nog veel te druk vond volgens mij).
pi_34856966
Nu zit hij een programma over het skelet te kijken van school tv en hij zit echt in Rick zijn stoel op zijn gemak compleet geconcentreerd
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:52:43 #241
45621 Suzanna
Mama van...
pi_34857172
Grappig, Bix...bij ons precies hetzelfde. Ik keek overdag nooit tv, en Noa ook niet... maar nu zet ik de tv aan (als er iets op is voor haar) als ik Emma voed. Dat is heerlijk als afleiding, anders heb ik een krijsende Noa (die wil dan persé niet in de box, en als ze rondloopt wil ze juist persé op schoot... en dat kan nou eenmaal niet als ik aan het voeden ben) en nu dus een superrustige Noa! Ze kijkt heel af en toe eventjes, en gaat dan verder met haar boekjes en speeltjes in de box. Het is voor mij echt een uitkomst! Zo rond 11 uur (nu dus) gaat de tv zowiezo uit, en dan gaat Noa naar bed. 's Middags gaat hij soms weer even aan, maar ik probeer het te voorkomen. Ze moet natuurlijk niet gewend raken aan een huis waar altijd de tv aan staat, dat heb ik vroeger bij mijn beste vriendinnetje altijd heel vervelend gevonden, er kon nooit eens 'stilte' zijn!
(aan de andere kant was zij weer blij als er bij ons eens muziek gemaakt of opgezet werd, want ze kon niet tegen de stilte, daar werd ze helemaal ongemakkelijk van vertelde ze me laatst...)

Oh ja, Anitra...dat programma stond bij ons net ook aan ... wat grappig dat Djulian daar zo geconcentreerd naar kijkt zeg!

Wat me trouwens echt irriteert is dat 'Zandkasteel'... die gezichtjes hebben totaal geen beweging, als je heel goed kijkt zie je de mond een HEEL klein beetje opengaan... ik vind zowiezo dat er veel te weinig mimiek in die gezichten (ook van de Teletubbies etc.) zit. Maar daar zal wel een gedachte achter zitten... al is het maar omdat het moeilijk is om ze mimiek te geven?
Maar die poppen van Sesamstraat doen hun mond tenminste open...dat maakt het veel minder saai vind ik.
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:59:18 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34857344
Het Zandkasteel is juist een heel educatief verantwoord programma, Suzanna
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34857434
Ik vind het zandkasteel ook vreselijk
Hier gaat er alleen af en toe een DVD op. Van Sesamstraat of Barbapapa.
Ik heb nog steeds zoiets van: als hij er zelf niet om vraagt dan zet ik het ook niet aan. Alleen tijdens het koken kan het idd erg handig zijn. Sesamstraat vind ik zelf dan ook wel leuk en verantwoord.
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:05:40 #244
45621 Suzanna
Mama van...
pi_34857512
Educatief verantwoord..BRRRR...
Tis trouwens nog veel te moeilijk voor Noa, die kijkt er alleen maar naar omdat ze de kleurtjes leuk vindt volgens mij.

Ik heb een DVD van de Teletubbies gekocht twee weken terug, eigenlijk zeer tegen mijn principe in, Teletubbies heb ik altijd vreselijk gevonden... maar als je ziet hoe Noa erop reageert is dat weer heel schattig.
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:11:12 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34857646
Teletubbies is ook één van de weinige dingen die Noah echt leuk lijkt te vinden (helaas ). Maar ik vind het vreselijk en het komt toch elke dag, dus ik zal er geen DVD van kopen... DVD's zijn nog duur ook!
Dribbel en TikTak vindt Noah ook erg leuk (hebben we wel op dvd).
©Dumbo
pi_34857647
Ik denk inderdaad dat dat een beetje met de ontwikkeling meegaat.
Als ik naar de kindertekeningen van de meiden kijk, zie je ook dat die poppentjes langzaam aan streeds meer details krijgen.
Het voelt heerlijk!!!!
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 februari 2006 @ 11:11:58 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34857669
ik heb twee dvd's van de bereboot
Nog in de folie overigens...

Hier kijken we 's morgens het nieuws en 's avonds sesamstraat. Maar overdag nauwelijks... Gaat natuurlijk wel makkelijker als je maar één kindje hebt rondrennen.
pi_34857718
Ik ook Sjeen (bii de AH toen) Maar ik vind ze leuker als de meiden
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34857741
Oeh , de berenboot, dat vond ik vroeger echt niet leuk! maar het is wel een soort jeugdsentiment natuurlijk Net als Barbapapa
Die DVD's van Sesamstraat kosten trouwens ongeveer 6 euro en ik moet zeggen dat we dat er inmiddels wel uit hebben. Echt de moeite waard.
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 februari 2006 @ 11:17:47 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34857834
Ik zag trouwens gisteren een 10-cd box liggen bij het Kruidvat, met allemaal sprookjes van Hans Christiaan Andersen, voor een euro of 6. Maar ik heb'm toch maar niet meegenomen... Mijn zusje had vroeger cassettebandjes waarop sprookjes werden voorgelezen, van lecturama, maar daar zaten ook leesboeken bij. Dat lijkt me toch leuker...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')