Grappig, Bix...bij ons precies hetzelfde. Ik keek overdag nooit tv, en Noa ook niet... maar nu zet ik de tv aan (als er iets op is voor haar) als ik Emma voed. Dat is heerlijk als afleiding, anders heb ik een krijsende Noa (die wil dan persé niet in de box, en als ze rondloopt wil ze juist persé op schoot... en dat kan nou eenmaal niet als ik aan het voeden ben) en nu dus een superrustige Noa! Ze kijkt heel af en toe eventjes, en gaat dan verder met haar boekjes en speeltjes in de box. Het is voor mij echt een uitkomst! Zo rond 11 uur (nu dus) gaat de tv zowiezo uit, en dan gaat Noa naar bed. 's Middags gaat hij soms weer even aan, maar ik probeer het te voorkomen. Ze moet natuurlijk niet gewend raken aan een huis waar altijd de tv aan staat, dat heb ik vroeger bij mijn beste vriendinnetje altijd heel vervelend gevonden, er kon nooit eens 'stilte' zijn!
(aan de andere kant was zij weer blij als er bij ons eens muziek gemaakt of opgezet werd, want ze kon niet tegen de stilte, daar werd ze helemaal ongemakkelijk van vertelde ze me laatst...)
Oh ja, Anitra...dat programma stond bij ons net ook aan
![]()
... wat grappig dat Djulian daar zo geconcentreerd naar kijkt zeg!
Wat me trouwens echt irriteert is dat 'Zandkasteel'... die gezichtjes hebben totaal geen beweging, als je heel goed kijkt zie je de mond een HEEL klein beetje opengaan... ik vind zowiezo dat er veel te weinig mimiek in die gezichten (ook van de Teletubbies etc.) zit. Maar daar zal wel een gedachte achter zitten... al is het maar omdat het moeilijk is om ze mimiek te geven?
Maar die poppen van Sesamstraat doen hun mond tenminste open...dat maakt het veel minder saai vind ik.