Stop hyping! Iedereen die de orginele Tomb Raider lief is gaat deze game toch al spelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef Chocobo het volgende:
by Douglass C. Perry
February 7, 2006 - I'm just going to say it: Tomb Raider Legend is the first game since Tomb Raider 2 that's worth your time and money.
[afbeelding]
Nieuwe movies!!
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_1.html
Ja ok,... ik hype verder in het 360 topicquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Stop hyping! Iedereen die de orginele Tomb Raider lief is gaat deze game toch al spelen![]()
Werkt niet. Tis geen arcade game + het is een platformer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ok,... ik hype verder in het 360 topic
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Werkt niet. Tis geen arcade game + het is een platformer.![]()
Geen idee. Toen ik die laatste versie van die network access disc kreeg toen werd het in ieder geval nog wel genoeg gespeeld, maar dat is alweer ruim een jaar geleden. Typisch was wel dat de Nederlandse lobby het best vertegenwoordigd was.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Slappy het volgende:
Bij je netwerk disc krijg je Hardware online bij.
Word die nog wel online gedaan?
ToL heeft een JAP en een USA release. Geen EU release en dat vind ik echt irritant. Moeite waard om mijn PS3 te gaan importeren, kan ik tenminste ook spellen uit USA spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Slappy het volgende:
Ik heb van iemand van msn gehoord dat Tales of Legendia alleen in Japan uitkomt
Is dat waar?
Hoop van niet.
Eensch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef disjfa het volgende:
Als de ps3 ook regiocodes gaat krijgen ga ik ook zowizo een us ps3 halen. Als je ziet hoeveel games hier niet uitkomen
Ja maar problemen als garantie, online modes etc. etc. zitten me dan niet lekker.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:53 schreef disjfa het volgende:
Als de ps3 ook regiocodes gaat krijgen ga ik ook zowizo een us ps3 halen. Als je ziet hoeveel games hier niet uitkomen
.. Dat is waar ook..quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar problemen als garantie, online modes etc. etc. zitten me dan niet lekker.....
Ik heb mijn DS, GBA SP, GB Micro, PS2 en Neo Geo Pocket allemaal geimporteerd en nog gen problemen tegengekomen. Ik ga dus gewoon voor een US PS3 hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar problemen als garantie, online modes etc. etc. zitten me dan niet lekker.....
Levels worden alleen maar beter...wacht maar af.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef BMH het volgende:
Ik moet phychonauts nog verder spelen.. Kep level 1 gehaald. Erg vermakelijk, alleen voelt het soms een beetje als een B-platformer.
_____________________O_______________________quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:56 schreef Chocobo het volgende:
by Douglass C. Perry
February 7, 2006 - I'm just going to say it: Tomb Raider Legend is the first game since Tomb Raider 2 that's worth your time and money.
[afbeelding]
Nieuwe movies!!
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_1.html
Te duur,.... en de meeste gamers gaan toch voor een Fifa of iets anders..... Weinig uitgevers !quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
.. Dat is waar ook..Ik snap overigens echt niet waarom sommige steengoede games niet in EU released worden, zien de ontwikkelaars dan niet dat de EU voort ook echt een goede markt is?
Je hebt toch meerdere apparaten? En een DVD speler kost 50 euro, dan kies ik persoonlijk toch echt voor de import games.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Te duur,.... en de meeste gamers gaan toch voor een Fifa of iets anders..... Weinig uitgevers !
Overigens: ....als andere features straks bekend worden gemaakt kan dat ook regioproblemen geven... Denk bv alleen al aan de dvd speler functie..... Ik wil die PS3 wel gaan gebruiken daarvoor namelijk.
Ja jij ja,... maar heb je enig idee wat voor een verschil in beeldkwaliteit je dat oplevert? Nee het is maar een voorbeeld. Garantie dan? Hoe doe je dat? Eventuele recording options,... gebruiken ze andere signalen in de US? Ik weet het allemaal niet. Online mode? Gaat dat werken. Nee het is me te onduidelijk.... liever een strak PAL apparaat die ik na een jaar ofzo laat ombouwen mits mogelijk !quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt toch meerdere apparaten? En een DVD speler kost 50 euro, dan kies ik persoonlijk toch echt voor de import games.
Ik weet niet in hoeverre een echte DVD speler beter of slechter is dan de PS3 strax. Bij de 360 schijnt het iig knudde te zijn en als ik dan denk aan de PS2 DVD functies... Nee, de PS3 lijkt me geen fijne DVD speler.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja jij ja,... maar heb je enig idee wat voor een verschil in beeldkwaliteit je dat oplevert? Nee het is maar een voorbeeld. Garantie dan? Hoe doe je dat? Eventuele recording options,... gebruiken ze andere signalen in de US? Ik weet het allemaal niet. Online mode? Gaat dat werken. Nee het is me te onduidelijk.... liever een strak PAL apparaat die ik na een jaar ofzo laat ombouwen mits mogelijk !
met ombouwen zit je natuurlijk ook met het online gamen, afwachten of dat geen gezeik geeft dan, maargoed wss word toch alleen socom 5 online gespeelt tegen die tijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja jij ja,... maar heb je enig idee wat voor een verschil in beeldkwaliteit je dat oplevert? Nee het is maar een voorbeeld. Garantie dan? Hoe doe je dat? Eventuele recording options,... gebruiken ze andere signalen in de US? Ik weet het allemaal niet. Online mode? Gaat dat werken. Nee het is me te onduidelijk.... liever een strak PAL apparaat die ik na een jaar ofzo laat ombouwen mits mogelijk !
Waar zit je met Dragon Quest?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer naar Colossus 16 toeHeb nog de tempel bekeken maar zag nergens nu een plek waar je kan beginnen met klimmen....
Zelfde punt ! 3x geprobeerd.... zo extreem extra levellen is een tegenvaller !quote:
Je moet proberen van die metal slimes te vinden, dan gaat het levellen extreem snel. Ik kwam er altijd veel tegen in het bos ten westen van de Royal Hunting Grounds. Daar moet je tussen de bomen gaan staan en af en toe "Whistle" gebruiken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfde punt ! 3x geprobeerd.... zo extreem extra levellen is een tegenvaller !
Dat ga ik idd nog eens doen... ik wil ze allemaal nog 1 laten stijgen en dan probeer ik het nog eens... spel is te goed om te stoppen zeg maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Of je levelt vlak voor Dhoulmagus, dan kan je telkens je HP/MP herstellen bij dat water.
Heb je die kat zien zitten onderwater met z'n snorkeltje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Hehe, net onderwaterlevel gespeeld en een enorme bloemenkatamari gemaakt. Briljant
Aan de achterkant, net ietsje voorbij de brug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer naar Colossus 16 toeHeb nog de tempel bekeken maar zag nergens nu een plek waar je kan beginnen met klimmen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb vorige week ook maar een PS2 gekocht (naast mn Cube) , misde de RPG's toch teveel
Da's volgens mij niet zo'n makkelijk te vinden titel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja
Nee, nog geen Eiffeltoren, zo ver ben ik nog niet. Net wel een demo gespeeld van Champions of Norrath (geen idee hoe ik daar nou weer aan kom, in 2003 had ik nog helemaal geen PS2 en kocht ik dus ook geen tijdschriften met demo's) en nu wil ik dat spel ook hebben. Kan ook co-op namelijk.
Iemand een idee waar ik die nog kan kopen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okami komt eind april uit in Japan.
Die PS2 kachelt maar door, volgens mij ben ik in 2008 nog met dat ding bezig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okami komt eind april uit in Japan.
Ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die PS2 kachelt maar door, volgens mij ben ik in 2008 nog met dat ding bezig.
Geef maar toe dat de PS2 toffer is dan je GC.quote:
Afgelopen (half)jaar was een beetje zwakjes ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef disjfa het volgende:
Er komen momenteel iig wel hele vette spellen uit voor de ps2.
Hadden ze eerder mogen doen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef H.Flick het volgende:
Zwakjes, ik heb een constante stroom toppers gezien. NTSC, dat wel.
In the end wel ja denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geef maar toe dat de PS2 toffer is dan je GC.
Waarom ben je dan opperhoofd van de Nintendo-kliek?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In the end wel ja denk ikHoewel ik fantastische games heb gespeeld op de Cube (en ga spelen natuurlijk), de RPG's zijn toch mijn favo games...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |