Waar zit je met Dragon Quest?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer naar Colossus 16 toeHeb nog de tempel bekeken maar zag nergens nu een plek waar je kan beginnen met klimmen....
Zelfde punt ! 3x geprobeerd.... zo extreem extra levellen is een tegenvaller !quote:
Je moet proberen van die metal slimes te vinden, dan gaat het levellen extreem snel. Ik kwam er altijd veel tegen in het bos ten westen van de Royal Hunting Grounds. Daar moet je tussen de bomen gaan staan en af en toe "Whistle" gebruiken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfde punt ! 3x geprobeerd.... zo extreem extra levellen is een tegenvaller !
Dat ga ik idd nog eens doen... ik wil ze allemaal nog 1 laten stijgen en dan probeer ik het nog eens... spel is te goed om te stoppen zeg maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Of je levelt vlak voor Dhoulmagus, dan kan je telkens je HP/MP herstellen bij dat water.
Heb je die kat zien zitten onderwater met z'n snorkeltje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Hehe, net onderwaterlevel gespeeld en een enorme bloemenkatamari gemaakt. Briljant
Aan de achterkant, net ietsje voorbij de brug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer naar Colossus 16 toeHeb nog de tempel bekeken maar zag nergens nu een plek waar je kan beginnen met klimmen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb vorige week ook maar een PS2 gekocht (naast mn Cube) , misde de RPG's toch teveel
Da's volgens mij niet zo'n makkelijk te vinden titel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja
Nee, nog geen Eiffeltoren, zo ver ben ik nog niet. Net wel een demo gespeeld van Champions of Norrath (geen idee hoe ik daar nou weer aan kom, in 2003 had ik nog helemaal geen PS2 en kocht ik dus ook geen tijdschriften met demo's) en nu wil ik dat spel ook hebben. Kan ook co-op namelijk.
Iemand een idee waar ik die nog kan kopen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okami komt eind april uit in Japan.
Die PS2 kachelt maar door, volgens mij ben ik in 2008 nog met dat ding bezig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okami komt eind april uit in Japan.
Ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die PS2 kachelt maar door, volgens mij ben ik in 2008 nog met dat ding bezig.
Geef maar toe dat de PS2 toffer is dan je GC.quote:
Afgelopen (half)jaar was een beetje zwakjes ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef disjfa het volgende:
Er komen momenteel iig wel hele vette spellen uit voor de ps2.
Hadden ze eerder mogen doen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef H.Flick het volgende:
Zwakjes, ik heb een constante stroom toppers gezien. NTSC, dat wel.
In the end wel ja denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geef maar toe dat de PS2 toffer is dan je GC.
Waarom ben je dan opperhoofd van de Nintendo-kliek?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In the end wel ja denk ikHoewel ik fantastische games heb gespeeld op de Cube (en ga spelen natuurlijk), de RPG's zijn toch mijn favo games...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |