Er waren gisteren totaal 3 spellers in Europa(50hz) onlinequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Burnout 3 de enige game is die ik ooit online heb gespeeld met m'n PS2 en dat dat toen de reden was dat ik een headset heb gekocht. Maargoed, dat ik ook alweer ruim een jaar geleden.
Heeeleboel battles las ik,maar het spel wordt gemiddels wel ok ontvangen las ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia is verzonden
[afbeelding]
Bij de media markt ligt Champions of Norrath nog, zelf heb ik alleen de opvolger Champions: Return to arms gespeelt. Vond 'm wel cool, vooral in Co-op. Deze lag geloof ik ook nog bij de media marktquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja
Nee, nog geen Eiffeltoren, zo ver ben ik nog niet. Net wel een demo gespeeld van Champions of Norrath (geen idee hoe ik daar nou weer aan kom, in 2003 had ik nog helemaal geen PS2 en kocht ik dus ook geen tijdschriften met demo's) en nu wil ik dat spel ook hebben. Kan ook co-op namelijk.
Iemand een idee waar ik die nog kan kopen?
Ongeveer 7,5 gemiddeld ja, daar doe ik het voorquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeleboel battles las ik,maar het spel wordt gemiddels wel ok ontvangen las ik.
Ik heb hem ook nog in de winkel liggen, nog nooit eentje van verkochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:12 schreef Blaze82 het volgende:
[..]
Bij de media markt ligt Champions of Norrath nog, zelf heb ik alleen de opvolger Champions: Return to arms gespeelt. Vond 'm wel cool, vooral in Co-op. Deze lag geloof ik ook nog bij de media markt
Almere Haven, maar wij versturen niet naar andere filialen. Hij is overigens nog steeds 60 euroquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Hmm zaterdag nog maar eens bij de Mediamarkt in Eindhoven kijken dan. In welk filiaal heb jij hem gezien Blaze82? Misschien kunnen ze hem in Eindhoven over laten komen als ze hem daar niet hebben? Zelfde geldt voor Markster, welk filiaal? Dan laat ik hem eventueel naar Weert versturen als ze hem daar niet hebben.
Ik speelde 'm dan ook altijd op 60Hz en dus meestal tegen Amerikanen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:32 schreef Slappy het volgende:
Er waren gisteren totaal 3 spellers in Europa(50hz) online![]()
Gecondoleerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia is verzonden
[afbeelding]
Dat is nou juist het probleem. Het is real-time chaos!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:02 schreef jimjim1983 het volgende:
is dat tales of legendia turnbased vechten?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Het is real-time chaos!
Ik heb ze eergister nog beide bij de media markt in Heerlen gezien. Van deel 1 nog 2 exemplaren en van deel 2 nog een redelijke stapelquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Hmm zaterdag nog maar eens bij de Mediamarkt in Eindhoven kijken dan. In welk filiaal heb jij hem gezien Blaze82? Misschien kunnen ze hem in Eindhoven over laten komen als ze hem daar niet hebben? Zelfde geldt voor Markster, welk filiaal? Dan laat ik hem eventueel naar Weert versturen als ze hem daar niet hebben.
heb ff wat info gezocht maar vind de stijl van het spel niet echt mooi.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:23 schreef H.Flick het volgende:
Star Ocean 3 is ook een real-time RPG. Wel met random encounters, maar het vechten daarna is real-time. Het verhaal was leuk, de sfeer was goed, alleen het real-time vechten vond ik te chaotisch. Opzich wel een leuke game, denk ik.
Ik twijfelde er ook een beetje aan... is al een tijdje geleden dat ik hem gespeeld hebt. Het kan inderdaad ook zo zijn dat je de vijanden gewoon op de kaart ziet lopen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Blaze82 het volgende:
Ik vond Star Ocean 3 een erg leuk spel, was toch weer eens wat anders zo met die realtime battles. En ik vond het nog best overzichtelijke battles en best een vet verhaal. Maar wat ik me herrinner zijn er geen random encounters, je kan er meestal zelf voor kiezen om te vechten.
sowiezo maart...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:27 schreef Frozen het volgende:
Weet iemand eigenlijk al wanneer de release is van The Godfather? In het NHD van gisteren stond dat deze maand al de release was, maar volgens andere bronnen weer 20 maart...
Kloptquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het kan inderdaad ook zo zijn dat je de vijanden gewoon op de kaart ziet lopen.
Ja volgens mij wel, maar voor mij is het ook alweer minstens een jaar geleden. Pas nog die battle trophy's savegame eraf gegooid, die nam me toch belachelijk veel ruimte in. Verder was dit ook een titel die ik toevallig was tegen gekomen met een vriend van me. Hij meteen kopen en toen heb ik het eerst maar eens bij hem gecheckt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik twijfelde er ook een beetje aan... is al een tijdje geleden dat ik hem gespeeld hebt. Het kan inderdaad ook zo zijn dat je de vijanden gewoon op de kaart ziet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |