quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zit er over te denken om ook te gaan. p
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef ruud_fr het volgende:
Radiohead
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ze nog nooit live gezien, dus
heeee toen was ik er ook!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Arid het volgende:
Roskilde 2004
En ik had ook nog blaren![]()
MAAR, die acht dagen vergeet ik nooit meer
![]()
count me in!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan er nog Fokkers naar dit geweldige festival? Ik trouwens wel![]()
Absoluut mee eens... Ik ging me steeds meer aan het jeugdige schorriemorrie op Nederlandse festifals ergeren...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De bands kunnen mij op dit festival weinig schelen, grote namen zijn natuurlijk mooi meegenomen begrijp me goed maar de sfeer op dat festival is bijna magisch! Niet te vergelijken met een Pinkpop of Lowlands.
Het ligt er een beetje aan wat er tegenover geprogrammeerd staat. Ik vind Franz Ferdinand erg goed maar als er een andere band staat die ik ook goed vind (bijv. Maxïmo Park) dan kies ik daarvoor. Heb FF al een keer live gezien en zal ze vast wel een keertje gaan zien bij één van de festivals.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:07 schreef Shedfire het volgende:
MaJo; ga je ze dan ook 3 maal zien?
(Schaamteloze TVP, ik wil eigenlijk ook wel een keer gaan).
En de afgelopen 2 jaar waren ze ook overal en nergens te zien. Volgens mij moet je echt onder een steen wonen wil je ze nog niet gezien hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef MaJo het volgende:
Is er ook een festival deze zomer waar Franz Ferdinand niet staat? Tot nu toe staan ze op Pinkpop, Rock Werchter, Rock im Park en dus ook Roskilde. Als ze ook op Lowlands staan dan kan ik ze 3 keer gaan zien
Ik heb ze volgens mij niet gezien. (Ja of 3 minuten)quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En de afgelopen 2 jaar waren ze ook overal en nergens te zien. Volgens mij moet je echt onder een steen wonen wil je ze nog niet gezien hebben.
Ik heb ze ook vakkundig ontweken. Heb geloof ik in totaal 20 minuutjes meegekregen terwijl ik lag te slapen op de Alpha-heuvel van LL.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:29 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ik heb ze volgens mij niet gezien. (Ja of 3 minuten)
Maar dat komt omdat ik ze heb ontweken, omdat er vaak toch net iets beters speelde.
Haha dat is waar, heb ze zelf ook 2 keer gezien. Het verbaasde me alleen dat ze echt werkelijk op elk festival staan waar ik over lees. Vind het niet erg hoor, vind het een goede band.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En de afgelopen 2 jaar waren ze ook overal en nergens te zien. Volgens mij moet je echt onder een steen wonen wil je ze nog niet gezien hebben.
Jemig, met je kinderen... en je bent net zo oud als ik...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef Mr.Tear het volgende:
Roskilde is absoluut weer eens een keer de moeite om aan te doen, ben 2 jaar geleden geweest en is zwaar bevallen
Lowlands is sowieso vaste prik, daar ga ik zelfs met me kinderen heen, dat wordt pas jeugdig![]()
![]()
inderdaad, sta je bij het podium, kijk je naar beneden zie je een jochie van 7 glazen zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:34 schreef vinnyb het volgende:
[..]
op roskilde alleen van die families afkomstig uit India en omstreken die de hele week statiegeld bijelkaar aan het sprokkelen zijn!)
Ik zag het net in m'n mail staan.. Deftones! Whoohoo!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:01 schreef ruud_fr het volgende:
Weer een paar namen:
Morrissey (UK)
Deftones (US)
Birdy Nam Nam (F)
Steve Angello & Sebastian Ingrosso (S)
Free Hole Negro (CUB)
Marcelo D2 (BRA)
Voldoende tijd nog voor Axl om te cancelen, dat bericht lijkt me veilig genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Guns n' Roses at Roskilde '06
The super group of hard rock is ready for a spectacular comeback at this summer’s Roskilde Festival.
En hier de bron!
w00t!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Guns n' Roses at Roskilde '06
The super group of hard rock is ready for a spectacular comeback at this summer’s Roskilde Festival.
En hier de bron!
Wordt nu toch wel een grote bejaardeclubquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef ruud_fr het volgende:
Bob Dylan
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=4d022774&code=1
op zich wel leuk... de geruchten:quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wordt nu toch wel een grote bejaardeclub
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef vinnyb het volgende:
[..]
op zich wel leuk... de geruchten:
welke hiervan willen we graag zien?
Metallica
Queens Of The Stone Age
Racoon
Sting
Lenny Kravitz
Red Hot Chili Peppers
Smashing Pumpkins
DAD
George Clinton
The Strokes
Kaisers Orchestra
Elvis - The Concert
Depeche Mode
Mew
Robert Plant
Radiohead
The Tragically Hip
bron: http://www.roskilde-festival.nl
In principe is elke woensdag 'band-announce-dag', behalve afgelopen maandag, want het was toch guns 'n roses! Ik zou zeggen, doe je even registreren op de officiele site (www.roskilde-festival.dk) voor de nieuwsbrief, dan krijg je een paar uurtjes na de officiele bekendmaking van nieuwe bands keurig een mailtje binnen (kan ook in het Engels!).quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef innepin het volgende:
Wanneer maken ze meer namen bekend? Weet iemand dat?
Dankquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:40 schreef vinnyb het volgende:
[..]
In principe is elke woensdag 'band-announce-dag', behalve afgelopen maandag, want het was toch guns 'n roses! Ik zou zeggen, doe je even registreren op de officiele site (www.roskilde-festival.dk) voor de nieuwsbrief, dan krijg je een paar uurtjes na de officiele bekendmaking van nieuwe bands keurig een mailtje binnen (kan ook in het Engels!).
Stingquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef vinnyb het volgende:
[..]
op zich wel leuk... de geruchten:
welke hiervan willen we graag zien?
Metallica
Queens Of The Stone Age
Racoon
Sting
Lenny Kravitz
Red Hot Chili Peppers
Smashing Pumpkins
DAD
George Clinton
The Strokes
Kaisers Orchestra
Elvis - The Concert
Depeche Mode
Mew
Robert Plant
Radiohead
The Tragically Hip
bron: http://www.roskilde-festival.nl
ik ga voor:
Red Hot Chili Peppers
Smashing Pumpkins
Metallica
Racoon
Snel editten he?quote:
Ja, ik wist niet dat het er al stond.. kan ik niet met jou meerijdenquote:
Mocht ik gaan, en mocht dan ook nog met de auto gaan en mocht dan ook nog een plekje in de auto overhebben, dan ben jij de eerste die het te horen krijgt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat het er al stond.. kan ik niet met jou meerijden![]()
Gaat nu alles doen om hierheen te kunnen![]()
Haha!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mocht ik gaan, en mocht dan ook nog met de auto gaan en mocht dan ook nog een plekje in de auto overhebben, dan ben jij de eerste die het te horen krijgt.![]()
Bob Dylan doet mij persoonlijk trouwens helemaal niets
Inderdaad, mij ook niet, maar (potentiele) schoonmams was jaloers toen ze hoorde dat Bob Dylan op Roskilde kwam. Op zich wel grappig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bob Dylan doet mij persoonlijk trouwens helemaal niets
Moeten we dan maar ff bekijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef ruud_fr het volgende:
Arctic Monkeys ook op Roskilde
Prima aanvulling!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef ruud_fr het volgende:
Arctic Monkeys ook op Roskilde
Dan heb jij Dylan een hele tijd niet gevolgdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Op de site van Bob Dylen staat nog wat audio materiaal van concerten een jaar geleden.
Ik weet niet wat die man met z'n stem heeft gedaan maar het klinkt alles behalve de oude Dylan![]()
* ruud_fr vraagt nu teveel maar hoopt op 2 Many DJ's, Richard Ashcroft, Depeche Mode, Editors, Elbow, Hooverphonic, Kaizers Orchestra, Red Hot Chili Peppers, Starsailor, The Whoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En natuurlijk de werchter namen kun je allemaal als gerucht gaan bestempelen
trein!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:35 schreef Boeman het volgende:
roskilde
hmm, ik ga volgend jaar ofzo wel
hoe komen jullie er btw? gewoon met de auto of trein oid ?
Nope als je met minimaal met 2 personen gaat kan je in duitsland al voor een groep door en da's goedkoop. Valt erg mee al heb ik nu geen prijzen in mijn hoofdquote:
Trein is echt neit zo duur hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:00 schreef ruud_fr het volgende:
dit jaar met camper, vorig jaar auto.
trein is geloof ik € 180,00. kun je beter gaan vliegen.
Voor 5 man vanaf utrecht naar copenhagen met de nachttrein via Duisburg is het €563,90 in totaal en is dus €112,78 de man voor een retourtje. Je vertrekt dan op 25 juni (zondag) en gaat terug op maandag 3 juli.quote:
quote:Five fresh rock acts at Roskilde '06
Five new rock acts are added to the Roskilde Festival programme: Clap Your Hands Say
Yeah, Coheed & Cambria, Serena-Maneesh, Sterling and Wolfmother.
Roskilde Festival is the place to discover thrilling new bands. The following five
acts show that fresh and exciting ideas can be created from well-known shapes, and
that today’s rock music is something quite uncontrollable, constantly moving in
unpredictable directions.
En Amplifier, Animal Collective, Clap Your Hands Say Yeah, Opeth, Serena-Maneesh, Roger fucking Waters, plus nog een handvol andere interessante bands.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef bolivian het volgende:
Maar Tool maakt wederom een hoop goed natuurlijk,!
Mee eens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef Ascaroth het volgende:
Potverdomme, er staan al zoveel goede namen. Ik moet eigenlijk wel gaan.
Wat kost dat ongeveer?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga wel en m'n vliegticket is van de week geboekt
Met Transavia vlieg ik: Woensdag heen, maandag terug voor €123,45,-quote:
Precies zo'n net-wel, net-niet precies wat betreft het budget wat ik in gedachte had....uhm....dat maakt de beslissing auto/vliegen dus alleen nog maar moeilijkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met Transavia vlieg ik: Woensdag heen, maandag terug voor €123,45,-
Naar kopenhagen toe en de treinreis naar Roskilde is dan nog €7,-
Hehe, och het is lekker snel (Anderhalf uur) en opzich vind ik de prijs nog wel meevallenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Precies zo'n net-wel, net-niet precies wat betreft het budget wat ik in gedachte had....uhm....dat maakt de beslissing auto/vliegen dus alleen nog maar moeilijker![]()
Het is zeker lekker snel. Maar met 3 of 4 man een auto delen of 3 of 4 keer 123,45 dokken dat scheelt natuurlijk eigenlijk best wel weer belachelijk veel geld. Plus dat je dan niet aan vertrektijden en zo gebonden zit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, och het is lekker snel (Anderhalf uur) en opzich vind ik de prijs nog wel meevallen
LIjkt mij de moeite!
Let me knowquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is zeker lekker snel. Maar met 3 of 4 man een auto delen of 3 of 4 keer 123,45 dokken dat scheelt natuurlijk eigenlijk best wel weer belachelijk veel geld. Plus dat je dan niet aan vertrektijden en zo gebonden zit.
Ik ga er nog even over slapen en met de achterban overleggen.....
We gaan waarschijnlijk auto-enquote:
Kijk is aan!quote:
Heeeeeeeeel goedquote:
dat belooft watquote:... and April 20 we can lift the veil on a large portion of names. On April 20, the greater part of Roskilde’s bands will be announced.
quote:Heavy, hard and challenging rock acts, legendary funk showman and no-nonsense hip hop – five wide-ranging names are ready for Roskilde Festival: Bullet for My Valentine, Trivium, Barra Head, George Clinton Parliament/Funkadelic and Tech N9ne.
Good news for rock fans in the harder and heavier end of the scale. Bullet for My Valentine (UK) is a charging four-piece from Wales, who presents a contemporary metal hybrid. The members in Trivium (US) impress not only with a young average age but also with their modern facelift of progressive thrash-metal.
Barra Head (DK) come from the smouldering Danish underground scene with their complex rhythms and roaring rock attacks. The trio presents some of the most tightly played and energetically overwhelming music long heard in Danish rock.
Also living legend and funk mastermind George Clinton (US) is ready for Roskilde Festival with his raving P-funk-crew. Throughout five decades, Clinton has been an outstanding music phenomenon with his mind-blowing mixture of funk, soul and rock. His influence on younger generations of musicians – from stadium rock to hip hop – is highly impressive. George Clinton is still full of beans and refuses to be weighed down by age or trends.
Finally, fresh beats and flows from the world of hip hop take over when Tech N9ne (US) shows how no-nonsense hip hop should sound. He has an impressively large span from high-tempo and all the way down to slow-motion rap.
Ik ga dit jaar ook naar Roskilde, zelfde vlucht?, woensdag'squote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met Transavia vlieg ik: Woensdag heen, maandag terug voor €123,45,-
Naar kopenhagen toe en de treinreis naar Roskilde is dan nog €7,-
Perfecte verbinding, op kopenhagen airport pak je de trein naar kopenhagen en van daar de trein naar roskilde waar je overstapt op de trein naar het festivalterrein. Roskilde ligt zo'n 25 minuten per trein van kopenhagen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:47 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook naar Roskilde, zelfde vlucht?, woensdag'sgezellie..
maare is de verbinding kopenhagen airport - roskilde goed??
Zoals Mouzzer al zegt. en kost ongeveer 7 euries. Dus is te doenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:47 schreef ReneH83 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook naar Roskilde, zelfde vlucht?, woensdag'sgezellie..
maare is de verbinding kopenhagen airport - roskilde goed??
Ik was er tijdens het vorige WK of is het EK iig het was in 2002quote:
whoehoequote:
Klerelijers......ik wil ze nuquote:We have 102 exciting new names ready. Read more about them tomorrow.
dacht eigenlijk al dat 't compleet wasquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
En er komt nog minimaal 1 headliner bij. Althans mark my words
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
hehe, nou ik ga iig. Dikke persmap met kaarten etc is op de deur mat gevallen
Mail me en we praten verder. Mits ik het hier ga uitleggen kan het enigzins als spam klinken en daar heb k weinig trek in.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Mits anderen het doen kan ik me er niet druk om makenquote:
Dat is mijn vraag ook!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:56 schreef Rpr8 het volgende:
en dat kun je voor ons ook regelen? :-P
Ik ken maar één nummer van ze maar ga er zeker kijken!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:11 schreef KansloosForEver het volgende:
KASHMIR (DK) is ook geweldig
quote:All the world coming to Roskilde
As the festival approaches, lots of tickets are sold. Most are sold in Denmark but many tickets are also sold abroad. Music enthusiasts from all over the globe have announced their arrival. We recommend everyone to be quick if you want a ticket for this year’s festival.
Date: Friday 02.06.2006
As usual, our neighbours Sweden and Norway are responsible for an excellent ticket sale for Roskilde Festival. And as something quite unusual, England is the fourth best buying country. A couple of thousand English people have already announced their arrival, and tickets are still sold rapidly on the British Isles. After England, also Germany, Holland, Finland and Island have bought a great number of tickets.
Additionally, people come from even further corners of the globe this year. No less than 119 Australians have bought tickets, and 59 tickets have been handed over the counter in USA. Quite a trip to experience one of the biggest festivals in the world!
Furthermore, guests from China, New Zealand, Japan, Malaysia, Brazil, Kuwait and Mexico will participate this year – besides, of course, the many European countries where more or less every country is represented.
Roskilde Festival is truly an international festival – something which helps secure the special Roskilde atmosphere.
Ticket sales are booming and we can all look forward to a packed festival this summer.
As something special for our foreign guests outside Europe, we would like to hear the story behind your decision to come to this year’s festival. So send us a mail with “international ticket” in the subject line to info@roskilde-festival.dk and tell us about yourself in a Roskilde context.
best gek bij een festival in Denemarkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er zijn wel veel Scandinavische bands dit jaar maar dat mag de pret niet drukken.
die Britten komen vast omdat Glastonbury niet doorgaatquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:24 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
best gek bij een festival in Denemarken![]()
![]()
![]()
ja kloptquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:42 schreef ruud_fr het volgende:
ik dacht ergens gelezen te hebben dat er Scandinavische bandjes spelen in de dagen vóór het festival (warm up) in de Pavillion
Maandag? Zaterdags wel...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:04 schreef Rpr8 het volgende:
hoe fucking ironisch was het om te zien dat er afgelopen maandag op pinkpop al mensen in een shirt van roskilde2006 rondliepen...
Hehe die koop k daar welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:04 schreef Rpr8 het volgende:
hoe fucking ironisch was het om te zien dat er afgelopen maandag op pinkpop al mensen in een shirt van roskilde2006 rondliepen...
dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En een vriendin van me woont in Roskilde dus we kunnen lekker dochen zonder in de rij te staan!
anders ga jij ff elke keer naar Kopenhagenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:37 schreef invasionofheads het volgende:
ik heb gelukkig ook een douche-adresje in kopenhagen![]()
vorig jaar op de boot blikken pils gekocht, werd verder niet naar gekeken.quote:weet iemand trouwens ook hoeveel drank je pp mee mag nemen met de auto? aangezien het daar duur is.. de vorige keren werden we niet aangehouden, maarja, toen reed m'n vader, en nu gaan we met alleen een groep jongeren..
quote:Seven new acts ready for Roskilde ’06
An impressive music programme is extended: Fat Freddy’s Drop, Gogol Bordello, Kudu, Lagwagon, Mad Caddies, Planet Pendulum and Spank Rock.
Er komen al zeker twee mensen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
er is trouwens ook een meet voor Nederlanders
zie hier
* Dark_Angelus ook.quote:
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=55192774&code=1quote:Roskilde is sold-out! The sales for this year’s festival have been amazing, and we can now inform you that the festival is sold-out.
kut ja, vooral de zondagquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blokkenschema staat er trouwens ook: www.roskilde-festival.dk
En veel, veel, veels te veel overlappingen.
mooi, maar je hebt alles doorgetrokkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb 't allemaal even in een wat overzichtelijker blokkenschema getovert.
Hier te downloaden: http://rapidshare.de/files/23332726/roskilde.zip.html
Das omdat ze dat in het officiele schema ook doen. Vond ik ook al zo irritantquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mooi, maar je hebt alles doorgetrokken
nu lijkt het net of Bob Dylan 3,5 uur gaat spelen![]()
was het maar zo
was daquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef invasionofheads het volgende:
SLOTS ftw
kut voor je, krijg jij een krat limonade als je mee looptquote:wat een gelul, ik drink geeneens bier
vooruit dan. maar wel in een pak, anders mag je er natuurlijk het festivalterrein niet mee opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef invasionofheads het volgende:
slots is van dat goedkope slootwaterbier, en ik mag toch wel minstens wijn verwachten ipv ranja hoop ik!
als we morgen van Argentinië verliezen (of gelijk), spelen we zondag 25-06 om 21.00 uurquote:weet iemand of NL ook in die week moet spelen? te lui op het op te zoekenzoja, wie gaat er in het oranje bijzitten
![]()
![]()
Ik denk ik ook wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:14 schreef ruud_fr het volgende:
als we morgen van Argentinië verliezen (of gelijk), spelen we zondag 25-06 om 21.00 uur
en evt. de kwartfinale op vrijdag 30-06 om 17.00 uur
en ja ik ga in 't oranje![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef invasionofheads het volgende:
slots is van dat goedkope slootwaterbier, en ik mag toch wel minstens wijn verwachten ipv ranja hoop ik!oh er is trouwens ook weer zo'n groot scherm voor voetbal. weet iemand of NL ook in die week moet spelen? te lui op het op te zoeken
zoja, wie gaat er in het oranje bijzitten
![]()
![]()
@rene; ik had al even opgezocht hoeveel we meemogen, is nog best veelbier en wijn onbeperkt
, tot 22% 20 liter pp, vanaf 22% 1,5 liter. dus ik overleef het wel denk ik
bij de skate op camping westquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel!
Ik hoop dat ze net als 4 jaar geleden weer schermen op de campings zetten!![]()
![]()
Waar? Bij de skate op camping west?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima ik zal er zijn.
haha, och je bent herkenbaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waar? Bij de skate op camping west?
Ik heb nog een Fok! shirt..![]()
Ach geen Scandinaaf die weet waar het voor staat, beetje jammer dat dat shirt wel in alle talen lelijk is![]()
Misschien een idee om een FW mailtje te sturen naar de roskilde gangers met nummers ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waar? Bij de skate op camping west?
Ik heb nog een Fok! shirt..![]()
Ach geen Scandinaaf die weet waar het voor staat, beetje jammer dat dat shirt wel in alle talen lelijk is![]()
tent nr'squote:Op woensdag 21 juni 2006 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien een idee om een FW mailtje te sturen naar de roskilde gangers met nummers ofzo
Ja ik heb een blauwe!quote:
je pa is vroeg zatquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mijn vader kwam gisteren (!!!) al met de mededeling dat hij kaartjes wilde kopen voor Roskilde, wtf?![]()
Volgend jaar dus.
Ik neem aan dat iedereen met een zeer uitgebreide review komt, na afloop?
blauw feestnummer zekerquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:29 schreef ruud_fr het volgende:
geen tent nrs iig, dat werkt niet denk ik
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:
Ik zit in het Junior paviljoen in een internet tent!quote:
Oow, wat ben ik gemeen:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef peaceman het volgende:
Een paar opmerkingen:
Waarom peper je er nog even in dat Roger Waters geweldig was en dat je vrijdag ook gaat? Ik kon potver niet naar Arrow, niet naar Roskilde en vrijdag kan ik ook al niet![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oow, wat ben ik gemeen:
[afbeelding]
![]()
Ow, en Tiga was ook best leuk.quote:
Ow, en Tiga was ook best leuk.quote:
Gewillige jongedames die denken dat ze leuker zijn dan m'n vriendin worden aangemoedigt om naaktfoto's en een kleine motivatie te mailen naar het emailadres in mijn profiel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:15 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Hey, ik zie dat je twee kaartjes hebt?![]()
Wacht, dan haal ik even mijn camera!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gewillige jongedames die denken dat ze leuker zijn dan m'n vriendin worden aangemoedigt om naaktfoto's en een kleine motivatie te mailen naar het emailadres in mijn profiel.
Hoe kunnen die dames nu weten of ze leuker zijn dan je vriendin... dan hoor je eigenlijk een naaktfoto van haar te plaatsen lijkt mequote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewillige jongedames die denken dat ze leuker zijn dan m'n vriendin worden aangemoedigt om naaktfoto's en een kleine motivatie te mailen naar het emailadres in mijn profiel.
Die dames moeten de gok maar wagenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe kunnen die dames nu weten of ze leuker zijn dan je vriendin... dan hoor je eigenlijk een naaktfoto van haar te plaatsen lijkt me![]()
* Sack_Blabbath leest in programmaboekje: indie, lo-fi, country, ex-Pavement.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:34 schreef cafca het volgende:
* cafca vraagt zich af waarom Sack helemaal naar høteknøteland rijdt voor een festival, en dan vergeet the Silver Jews te gaan zien...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath leest in programmaboekje: indie, lo-fi, country, ex-Pavement.![]()
![]()
![]()
En het was ook nog eens rond voedertijd.
Ik citeer:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef cafca het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat ex-Pavement klopt niet eens helemaal.......
quote:blablabla....Silver Jews are better know as the band that Stephen Malkmus (ex-Pavement) plays in from time to time....blablabla
Ja, dat klopt dan weer wel.quote:
niet opgelet bij aardrijkskunde?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:05 schreef ReneH83 het volgende:
en oww jah...
om een uur of 3 begint het al licht te worden
wtf is dat voor onzin...
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:05 schreef ReneH83 het volgende:
wtf is dat voor onzin...
bedankt voor deze les, maar ik wist het ongeveer welquote:Op zondag 9 juli 2006 21:48 schreef toolhead het volgende:
[..]
niet opgelet bij aardrijkskunde?
aarde draait niet alleen om z'n as (in 24 uur) maar de as zelf beweegt ook (zomer/winter). In de zomer is het noordelijk halfrond wat dichter naar de zon gedraaid en die gebieden (noordpool , noorden van noorwegen etc. ) worden dan nauwelijks donker (en in de winter is er dan nauwelijks daglicht).
In Denemarken wordt het in het weekend van Roskilde ook niet helemaal donker, blijft de hele nacht een soort schemer die weer vroeg in normaal daglicht over gaat.
gelukkig snel licht hoef je het niet zo lang vol te houdenquote:
Lowlands bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 juli 2006 13:59 schreef ruud_fr het volgende:
dan wil ik wel eens weten waar elders is S_B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |