quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, zoals iemand toevoegen op msn en niet geaccepteerd worden![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Even een vraagje aan de mensen die niet aan de TT voldoen en/of een vriendin hebben: Zien jullie mensen die geen vriend(in) (als in: relatie) hebben in je eigen omgeving eigenlijk als (sociaal) 'minderwaardig'? Niet dat ik dat doe, maar ik heb wel het idee dat mensen er wel zo over denken bij mij.
wrom zie k je dan nie online? :|quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
je staat bij mij in m'n lijst trouwens
stop met fokken, begin met msnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omdat ik huiswerk hoor te maken ipv fokken
je hoeft nie eens knap te zijn om een onenightstand te regelen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gezien je pics kun jij écht wel een onenightstand regelen...
Bedankt voor het compliment!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gezien je pics kun jij écht wel een onenightstand regelen...
P'cies! Het lukt mij ook!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:58 schreef Rnej het volgende:
je hoeft nie eens knap te zijn om een onenightstand te regelen hoor![]()
zolang je maar niet afgrijselijk bent en niet stinkt enzo.. scheelt een heule hoop
Met mijn persoonlijke verzorging is in ieder geval alles in orde. Over afgrijselijk kan ik niet zoveel zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
zolang je maar niet afgrijselijk bent en niet stinkt enzo.. scheelt een heule hoop
ik weeg 115 en hou niet van scheren .. .. toch ook gescoord hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Met mijn persoonlijke verzorging is in ieder geval alles in orde. Over afgrijselijk kan ik niet zoveel zeggenDat kunnen anderen beter beoordelen
![]()
De sociale skill die je jezelf moet aanleren, is de wetenschap dat ook jij bijzonder bent, dat ook jij leuk bent, en vooral dat ook jij niet zo wanhopig bent om iedereen te nemen die zich aanbiedt. Dat is datgene waar vrouwen op vallen. Net zoals vrouwen zich bijvoorbeeld in een club vele malen meer aangetrokken voelen tot jongens die gewoon lekker dansen, dan de jongens die meteen achter hun kont aankruipen op het moment dat ze de club binnen stappen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nu moet ik nog de belangrijke sociale skills aanleren. En dat wordt heel lastig![]()
Je kunt het natuurlijk ook omdraaien.Er zijn zoveel vrouwen die hoge eisen hebben dat wij niet aan de beurt komen.Ik denk zelf ook niet dat het om eisen draait.Iedereen zegt uiteraard van wel,maar waarschijnlijk vergeten ze dat op het moment dat ze iemand zien die de uitstraling heeft waar ze op vallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:35 schreef Moja het volgende:
[..]
Ten eerste wat weten die mensen er nou van? Het zijn toch geen relatie experts ofzo. Weten zij veel![]()
Ik denk dat het voor iedereen die het wil wel is weggelegd, alleen bij de een gaat het wat makkelijker dan bij de ander. Maak er gewoon niet een te groot issue van. En wat ik hier af en toe lees is dat heel veel zulke hoge eisen hebben dat eigenlijk geen enkel meisje goed genoeg is. Dan vraag ik me dus af hoe perfect ben je zelf dan ingodsnaam?.
Jij hoeft niet te klagen over je looks. Nou alleen nog het karakter en zelfvertrouwen om vrouwen te veroveren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Enneh,ik ben perfect qua karakter volgens sommige vrouwen wel,nou de looks nog
Echt wel,mijn omvang is iets te groot.Wat dat laatste betreft:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef Breetai het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te klagen over je looks. Nou alleen nog het karakter en zelfvertrouwen om vrouwen te veroveren.
Ehm....boeiend??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt wel,mijn omvang is iets te groot.
Ik weet echt niet waar je over klaagt. Ja hebt een redelijk omvang maar je komt eerder massief over dan met een bierbuik. Dat eerste lijkt me toch niet echt een nadeel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt wel,mijn omvang is iets te groot.Wat dat laatste betreft:![]()
![]()
Nee,maar als vrouwen altijd zeggen:"Ik wou dat mijn vriend zo was als jij."en ze bedoelen dat qua karakter,wat blijft er dan over?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ehm....boeiend??
Je ziet het duidelijk als tekortkoming, zie het als pluspuntEn werk vooral aan je zelfvertrouwen, volgens mij zit het niet helemaal goed als je vind dat je de looks niet hebt..
Ik denk eerder dat je eerste indruk die je achter laat wat te wensen over laat. Dat ze je idd als goede broer zien heeft er naar mijn idee meestal meer mee te maken dat je niks in hun los maakt en kansen niet neemt als ze zich presenteren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,maar als vrouwen altijd zeggen:"Ik wou dat mijn vriend zo was als jij."en ze bedoelen dat qua karakter,wat blijft er dan over?
Precies,het uiterlijk.
Wat er vroeger allemaal gebeurd is moet je gewoon loslaten en verder gaan met je leven. Dat zal af en toe niet makkelijk gaan. Je zal ook nog een hoop moeten leren voordat alles een beetje in de goede richting gaat bewegen.quote:Ik besef ook wel dat dat voortkomt uit het feit dat ik vroeger nogal het lulletje van de klas was.
Dat is voor de rest allemaal goed gekomen alleen de omgang met onbekende vrouwen is bagger gebleven.
En als je nooit een positieve ervaring op dat gebied hebt,is je zelfvertrouwen idd niet erg hoog.
D'r telefoon nr. onthouden zonder ook maar iets op te schrijven blijft een leuke truuc. Verder kan je ook lekker slap ouwehoeren over muziek. Wat vind je voor de rest zo geweldig aan je werk en meer van dat soort dingen.quote:En op andere gebieden heb ik wel veel zelfvertrouwen,ik durf rustig te zeggen dat ik goed in mijn werk ben(heb er ook lol in),heb een redelijk grote muziekkennis en heb een fotografisch geheugen wat data,kentekens(ja,sorry,rare tik) en telefoonnummers betreft.
Maar ja,daar scoor je niet mee bij een vrouw.
Zorg dat je er in het begin anders overkomt. Al schiet je een beetje door en vind ze je een eikel. Zo veel problemen zal dat wel niet opleveren.quote:Laat ik het anders uitleggen;de eerste indruk is niet zo goed.
Een meisje wat ik goed ken zei ooit het als volgt:"Jos,toen ik je net leerde kennen vond ik je een sukkel maar je valt best wel mee."
En dat is waarschijnlijk het hele punt ,ik kom een beetje onhandig over in het begin.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De sociale skill die je jezelf moet aanleren, is de wetenschap dat ook jij bijzonder bent, dat ook jij leuk bent, en vooral dat ook jij niet zo wanhopig bent om iedereen te nemen die zich aanbiedt. Dat is datgene waar vrouwen op vallen. Net zoals vrouwen zich bijvoorbeeld in een club vele malen meer aangetrokken voelen tot jongens die gewoon lekker dansen, dan de jongens die meteen achter hun kont aankruipen op het moment dat ze de club binnen stappen.
Daarmee laat je namelijk zien dat vrouwen moeite voor je moeten doen en dat is voor hun alleen maar een teken dat datgene waar ze moeite voor moeten doen, dan alleen maar veel leuker kan zijn als ze je (uit)eindelijk 'krijgen', dan zo'n makkelijk te krijgen jongen.
Om nog maar niet te zwijgen over je zelfrespect, omdat je jezelf dan recht in de ogen kan kijken dat je je niet als een of andere manhoer aan ieder meisje aanbiedt, maar zelf de afweging durft te maken of je een bepaald meisje wel leuk genoeg vindt om iets mee te beginnen / doen of niet.
Waardeer jezelf, dan word je ook door anderen gewaardeerd.
Offtopic, maar ik heb ook die tikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
kentekens(ja,sorry,rare tik) en telefoonnummers betreft.
Ik houd niet van 'play hard to get'quote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef Roeni3 het volgende:
Heeft niemand hier wat aan gehad dan?
[..]
Je moet volgens Roenie je zelf waarderen. Staat notabene onder aan zijn post.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post verkeerd begrepen, want dat zeg ik helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |