Ferryquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok merci, want ze begroetten elkaar allerhartelijkst op het eind van de uitzending.
Zitten er hier Ferri-fans in de zaal?Want dan ga ik 'm op z'n voordeligst proberen te cappen. Zal niet meevallen, met dat haar.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met deze muziek ga je toch vrijwillig buiten op de pot zitten.......
Hej wat gezellig kreeftjequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef elskreeft het volgende:
'navond allemaal. wat een feest is er gaande!!
Ik praat desnoods nog liever met Viola over Reiki.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Bunny, dacht jou daar nou echt blij mee te maken![]()
Mijn man zit me ook al aan te kijken of ik echt gek ben geworden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook hij kan me niet bekoren.
"Soms denk ik bij me eige "Echt heel erg!!!
![]()
Ja ik zag hem ook net voor het eerst op de streams, maar hij mag wel eens naar de kapperquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok merci, want ze begroetten elkaar allerhartelijkst op het eind van de uitzending.
Zitten er hier Ferri-fans in de zaal?Want dan ga ik 'm op z'n voordeligst proberen te cappen. Zal niet meevallen, met dat haar.
Als ie maar een beetje de handen uit de mouwen steekt en niet de mooie jongen uithangtquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ferri......Ferri.........ik ben voorzitser van zijn fanclub.....sinds vanmiddag hoor....![]()
Ja joh met je flaptop buiten op de pot de steams volgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met deze muziek ga je toch vrijwillig buiten op de pot zitten.......
Ah dat is vervelend zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef elskreeft het volgende:
nee compjoeter was ermee opgehouden. kep nu een nieuwe!
* Snaptnix meldt als lidquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ferri......Ferri.........ik ben voorzitser van zijn fanclub.....sinds vanmiddag hoor....![]()
Hoi meidquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai pareltje had je nog niet gezien![]()
![]()
.......en rooie, jij ook goedenavond![]()
Hij werkt de hele tijd al hard hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ie maar een beetje de handen uit de mouwen steekt en niet de mooie jongen uithangt![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef elskreeft het volgende:
Nee..hij ziet er nu juist lekker ruig uitquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zag hem ook net voor het eerst op de streams, maar hij mag wel eens naar de kapper![]()
Hey Kreeftjequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef elskreeft het volgende:
Dat ie dat maar mooi uit z'n mooie koppie laatquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zag hem ook net voor het eerst op de streams, maar hij mag wel eens naar de kapper![]()
Oh nee die komt ook nog.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef elskreeft het volgende:
en als straks Dries komt, wil ik alles goed op mn nieuwe 19" kunnen volgen
Die van mij is allang gevlucht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn man zit me ook al aan te kijken of ik echt gek ben geworden.
Hij kijkt voetbal maar mijn boxen staan beetje hard![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij werkt de hele tijd al hard hoor![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik praat desnoods nog liever met Viola over Reiki.
(En dat is toch zo ongeveer wel het ergste wat je je kunt voorstellen.)
Gezelligquote:
hallo Elskreeftquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef elskreeft het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |