Bart zei van de week dat is een vriend van mij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef Wickedangel het volgende:
Bart en Ferri Mesjoggi schijnen elkaar te kénnen hè?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef Wickedangel het volgende:
Nou met dat laatstequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
![]()
Ook een prima plan natuurlijk...we kunnen natuurlijk ff mailen.
Ik zou echt niet blij worden van zo'n verrassing....en sorry zelfs niet als Ferri in mijn bed zou liggen![]()
Vind Deze al iets beterquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef bunnyma het volgende:
Nu weet ik het zeker......ik geef me niet op voor een Hollandse avond![]()
Dat doet helemaal zeerquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef Wickedangel het volgende:
Normaal zou ik zeggen lekker..maar ben nog nieuw he, heb nog een reputatie op te bouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze geeft soms graag met de matteklopper, mij ook hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou met dat laatste![]()
![]()
Dan ga ik daar zelfs wel 6 weken slapen hoor
![]()
Nou Bunny, dacht jou daar nou echt blij mee te makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef bunnyma het volgende:
Nu weet ik het zeker......ik geef me niet op voor een Hollandse avond![]()
whehehehe...quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen lekker..maar ben nog nieuw he, heb nog een reputatie op te bouwen.
en ik wou eerst maar een goeie proberen![]()
Eerst de klappen, dan de glorie zeg ik maarquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen lekker..maar ben nog nieuw he, heb nog een reputatie op te bouwen.
en ik wou eerst maar een goeie proberen![]()
Ok merci, want ze begroetten elkaar allerhartelijkst op het eind van de uitzending.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bart zei van de week dat is een vriend van mij.
Zo tussendoor heb je ook nog een beetje rust nodigquote:
Hai pareltje had je nog niet gezienquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef White_Pearl het volgende:
ow mooiiiiiii
Ferri......Ferri.........ik ben voorzitser van zijn fanclub.....sinds vanmiddag hoor....quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok merci, want ze begroetten elkaar allerhartelijkst op het eind van de uitzending.
Zitten er hier Ferri-fans in de zaal?Want dan ga ik 'm op z'n voordeligst proberen te cappen. Zal niet meevallen, met dat haar.
Heb vandaag nog geen streams kunnen zien dus schrok net echt even.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok merci, want ze begroetten elkaar allerhartelijkst op het eind van de uitzending.
Zitten er hier Ferri-fans in de zaal?Want dan ga ik 'm op z'n voordeligst proberen te cappen. Zal niet meevallen, met dat haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |