Is ge-fixed. php.ini was blijkbaar gewist door iemandquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef RonaldV het volgende:
Houston, you have a problem.
Houston=Shark
hij is te leukquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat-ie in de SC zo goed werd ontvangen een final update
[afbeelding]
Hier kijkt ze echt FrauBitcherig
beetjewel jah,. moet zeggen had er iets liever verwachtquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
zo de dat lijkt verrekt jaren 60 man !. mooi gedaan zeg!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Uit mijn archief ook ff een oude foto opgeduikeld
[afbeelding]
Dit is echt een prachtige fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
logischquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef anathema het volgende:
zo de dat lijkt verrekt jaren 60 man !. mooi gedaan zeg!
dat kan ik niet ruikenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]tx, dat was ook de bedoeling van de shoot
Het was geen verwijt hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef anathema het volgende:
dat kan ik niet ruiken, maar zondermeer goed werk kerel !. wie is dat model trouwens
ziet er lekker uit.
ik denk een kleine korrel er over heen en iets meer contrast. de foto is iets te scherp als je snap wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het was geen verwijt hoor
Ik zat me af te vragen hoe ik em wat authentieker kon krijgen. Misschien hardere contrasten voor een authentieker zw/w effect; ik zal eens wat foto's van mijn ouders opscharrelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |