Juist dan kijk ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:12 schreef Sjengdanny het volgende:
Ja, alleen op zondag avond, clipclassics![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef Creature het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die naar deze zender kijken?
Ik kan em hier haarscherp ontvangen of bedoel je de kwaliteit over de inhoud van de zender?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:26 schreef heus het volgende:
de muziek... wat dacht je van de klote kwaliteit!
Ik vind het meestal betere muziek dan dat ze overdag uitzenden... Ook zo irritant zijn de bagger series die ze uitzendenquote:
Dus omdat je geen blanke ziet is het pauper muziek Leer het woord pauper eens goed te gebruikenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef Creature het volgende:
Sinds een paar weken kan ik The Box ontvangen. Ik dacht leuk, misschien wat beter dan die troep op TMF.
Nou nee.... Wat een BAGGERzender is het! Ik heb in die paar weken gvd nog geen enkele blanke gezien. Alleen maar paupermuziek!
Van mij mag minister Donner dit ook als haatzaaizender zien en uit de lucht laten halen. Ik heb mn tv in iedergeval weer terug gezet op sneeuw.
Zijn er uberhaupt mensen die naar deze zender kijken?
Ik gebruik het woord pauper al jaren... lang voordat het hier op fok gebruikt werd. En ik weet dat het hier een beperkte betekenis heeft, zoals jij bent een pauper!... maar hoe ik het woord gebruik, kan het vóór elk zelfstandig naamwoord gezet worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dus omdat je geen blanke ziet is het pauper muziek Leer het woord pauper eens goed te gebruiken
Ik ben niet arm domboquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:10 schreef Creature het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord pauper al jaren... lang voordat het hier op fok gebruikt werd. En ik weet dat het hier een beperkte betekenis heeft, zoals jij bent een pauper!... maar hoe ik het woord gebruik, kan het vóór elk zelfstandig naamwoord gezet worden.
Dat dat jou mening is kon ik al van je avatar aflezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:42 schreef rotskibo het volgende:
beter dan tmf
Je vindt TMF bagger en dan hoop op je een zender waar het publiek de nummers aan kan vragen betere muziek te vinden ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:10 schreef Creature het volgende:
Sinds een paar weken kan ik The Box ontvangen. Ik dacht leuk, misschien wat beter dan die troep op TMF.
Nou nee.... Wat een BAGGERzender is het! Ik heb in die paar weken gvd nog geen enkele blanke gezien. Alleen maar paupermuziek!
dat is wel klote ja, want je moet er wel naar kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef Xenwolfie het volgende:
Wij nemen binnenkort digitaal. Helaas hoort daar ook The Box en zelfs MTV2 en MTV Base bij.
MTV2 is ten minste nog leuk. Daar draaien ze alleen maar alt. muziek.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef Xenwolfie het volgende:
Wij nemen binnenkort digitaal. Helaas hoort daar ook The Box en zelfs MTV2 en MTV Base bij.
daar komt alleen maar rock opquote:Op maandag 6 februari 2006 18:18 schreef Random_hero het volgende:
Maar de beste muziekzender is van eigenbodem, 3voor12 digitaal (te ontvangen met UPC digital).
Jazz en Soul is ook welkom hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Rock is goed, maar er is meer, besef dat.
No tnxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik noem hip-hip en trance/techno.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |