lichte vorm van off-topic gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Toch, 3 kansen, 3 doelpunten, waarvan 2 uit standaardsituaties. Terwijl Groningen het betere van het spel heeft. Bah.![]()
misschien had ie ruzie met Pienaar ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vanwaar toch die eeuwige anti-rosales kruistocht?
Ja dan moet ie die andere 17 teams ook nog doen. En dat alleen omdat ie die penalties heeft gemist. Over Frank de Boer hoor ik niemand meer praten, die miste er zelfs 2 in 1 wedstrijd en zo zijn er nog wel een aantal spelers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef Kang-He het volgende:
Ach, als Seedorf ballen heeft komt'ie gewoon terug en sust'ie dat hypocriete publiek van ons.
Rare kop boven een jankverhaal. Er wordt gezegd dat ze hem graag hadden gehad, maar dat het financieel niet haalbaar was. Dan ben je niet teleurgesteld in Stam, maar in je eigen koopkracht.quote:
Tja, dat was ook typerend voor de sfeer in De Meer. Tenminste, dat denk ik dan in mijn herinneringenquote:
Denk dat minstens 75% van de mensen hier niets eens in de Meer geweest zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, dat was ook typerend voor de sfeer in De Meer. Tenminste, dat denk ik dan in mijn herinneringen
Seedorf komt echt NOOIT terug naar de nederlande competitie....die blijft lekker in zuid-europa zijn centjes verdienen en van de zon genieten...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef Kang-He het volgende:
Ach, als Seedorf ballen heeft komt'ie gewoon terug en sust'ie dat hypocriete publiek van ons.
Nog altijd jammer dat ze hem hebben laten gaan en Lobont hebben gehouden....quote:Oud-Ajacied Didulica in beklaagdenbank
Joey Didulica moet zich in Oostenrijk voor de rechter verantwoorden. De oud-doelman van Ajax zit in het beklaagdenbankje vanwege een zware overtreding in dienst van Austria Wien.
Op 26 mei van het afgelopen jaar tijdens de stadsderby tegen Rapid Wien plantte Didulica zijn knie in het gezicht van Axel Lawaree. De Belgische aanvaller brak daarbij een neus.
Een ingeschakelde expert bepaalde dat de actie van de Australische keeper buiten alle proporties was. Didulica wees een schikkingsvoorstel van twintig uur dienstverlening van de hand en moet zich nu voor de rechter verantwoorden.
Didulica stond tussen 1999 en 2003 onder contract bij Ajax. Na een korte uitleenperiode aan Germinal Beerschot Antwerpen belandde hij uiteindelijk door blessures van de concurrenten onder de lat bij Ajax en keepte zeventien wedstrijden. Bij Austria Wien is de doelman bezig aan zijn derde seizoen.
Mwa, echt top was het nou ook weer niet hoor. Gewoon een Nederlandse keeper in de selectie hebben ipv dit soort spelers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog altijd jammer dat ze hem hebben laten gaan en Lobont hebben gehouden....
Kan me nog herinneren dat ik een keer bij de Meer was om kaarten voor de Champions League finale Ajax - Juventus in '96 te halenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat minstens 75% van de mensen hier niets eens in de Meer geweest zijn...
Poll?
Ik ook maar 1 keer naar een training geweest (ik ga trouwens eens op zoek naar de handtekeningen die ik toen had gescoort).quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ik een keer bij de Meer was om kaarten voor de Champions League finale Ajax - Juventus in '96 te halen. Toen was ik 10.
Hoe kan het dan dat jij zo nodig voor Ajax wilde zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook maar 1 keer naar een training geweest (ik ga trouwens eens op zoek naar de handtekeningen die ik toen had gescoort).
Maarja naar wedstrijden ging niet lukken als klein mannetje en alleen maar feyenoorders in je familie![]()
Ja dat vraagt iedereen in m'n familie zich ook af, kennelijk had ik als klein mannetje al veel verstandquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij zo nodig voor Ajax wilde zijn?![]()
Heb in Engeland trouwens nog de handtekening van Van der Sar weten te scoren, toen ik met mijn klas naar de wedstrijd Bolton Wanderers - Fulham ging.
Ik heb van de laatste training voor de finale van 1995 een foto met mij en alle spelers en een plaat met alle handtekeningen, was voor mijn verjaardag geregeldquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook nog wat leuke handtekeningen ergens liggen.
Jan Wouters, Bobby Haarms, Edwin van der Sar en zo nog een paar.
heb ik ook nog....heb ook bij elk artikel (kranten/tijdschrift) commentaar bij gezet. Vooral leuke spellingsVouten en zinsopbouw maar echt prachtig hoor..Krijg echt echt kippenvel als ik dat terug zie/lees.... Heb ook nog wel ergens een handtekeningenboekje liggen...dat waren mooie tijden, zoiets maak je niet meer meequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef jna het volgende:
![]()
ik kom gewoon een plakboek uit 95-96 tegen!!, ik was helemaal vergeten dat ik deze had
![]()
Bijna alle krantenartikelen van Ajax inclusief die rond de wedstrijd tegen Gremio!
Dit is geweldig![]()
, ik zal elke dag wat inscannen voor jullie
![]()
Ik heb ook een tijd lang allemaal krantenartikelen van Ajax gespaardquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef jna het volgende:
![]()
ik kom gewoon een plakboek uit 95-96 tegen!!, ik was helemaal vergeten dat ik deze had
![]()
Bijna alle krantenartikelen van Ajax inclusief die rond de wedstrijd tegen Gremio!
Dit is geweldig![]()
, ik zal elke dag wat inscannen voor jullie
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb van de laatste training voor de finale van 1995 een foto met mij en alle spelers en een plaat met alle handtekeningen, was voor mijn verjaardag geregeld!
Ja, die zijn met Jaap mee geweest natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Een delegatie van de Milanezen zou deze week in Amsterdam geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |