lichte vorm van off-topic gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Toch, 3 kansen, 3 doelpunten, waarvan 2 uit standaardsituaties. Terwijl Groningen het betere van het spel heeft. Bah.![]()
misschien had ie ruzie met Pienaar ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vanwaar toch die eeuwige anti-rosales kruistocht?
Ja dan moet ie die andere 17 teams ook nog doen. En dat alleen omdat ie die penalties heeft gemist. Over Frank de Boer hoor ik niemand meer praten, die miste er zelfs 2 in 1 wedstrijd en zo zijn er nog wel een aantal spelers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef Kang-He het volgende:
Ach, als Seedorf ballen heeft komt'ie gewoon terug en sust'ie dat hypocriete publiek van ons.
Rare kop boven een jankverhaal. Er wordt gezegd dat ze hem graag hadden gehad, maar dat het financieel niet haalbaar was. Dan ben je niet teleurgesteld in Stam, maar in je eigen koopkracht.quote:
Tja, dat was ook typerend voor de sfeer in De Meer. Tenminste, dat denk ik dan in mijn herinneringenquote:
Denk dat minstens 75% van de mensen hier niets eens in de Meer geweest zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, dat was ook typerend voor de sfeer in De Meer. Tenminste, dat denk ik dan in mijn herinneringen
Seedorf komt echt NOOIT terug naar de nederlande competitie....die blijft lekker in zuid-europa zijn centjes verdienen en van de zon genieten...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef Kang-He het volgende:
Ach, als Seedorf ballen heeft komt'ie gewoon terug en sust'ie dat hypocriete publiek van ons.
Nog altijd jammer dat ze hem hebben laten gaan en Lobont hebben gehouden....quote:Oud-Ajacied Didulica in beklaagdenbank
Joey Didulica moet zich in Oostenrijk voor de rechter verantwoorden. De oud-doelman van Ajax zit in het beklaagdenbankje vanwege een zware overtreding in dienst van Austria Wien.
Op 26 mei van het afgelopen jaar tijdens de stadsderby tegen Rapid Wien plantte Didulica zijn knie in het gezicht van Axel Lawaree. De Belgische aanvaller brak daarbij een neus.
Een ingeschakelde expert bepaalde dat de actie van de Australische keeper buiten alle proporties was. Didulica wees een schikkingsvoorstel van twintig uur dienstverlening van de hand en moet zich nu voor de rechter verantwoorden.
Didulica stond tussen 1999 en 2003 onder contract bij Ajax. Na een korte uitleenperiode aan Germinal Beerschot Antwerpen belandde hij uiteindelijk door blessures van de concurrenten onder de lat bij Ajax en keepte zeventien wedstrijden. Bij Austria Wien is de doelman bezig aan zijn derde seizoen.
Mwa, echt top was het nou ook weer niet hoor. Gewoon een Nederlandse keeper in de selectie hebben ipv dit soort spelers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog altijd jammer dat ze hem hebben laten gaan en Lobont hebben gehouden....
Kan me nog herinneren dat ik een keer bij de Meer was om kaarten voor de Champions League finale Ajax - Juventus in '96 te halenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat minstens 75% van de mensen hier niets eens in de Meer geweest zijn...
Poll?
Ik ook maar 1 keer naar een training geweest (ik ga trouwens eens op zoek naar de handtekeningen die ik toen had gescoort).quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ik een keer bij de Meer was om kaarten voor de Champions League finale Ajax - Juventus in '96 te halen. Toen was ik 10.
Hoe kan het dan dat jij zo nodig voor Ajax wilde zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook maar 1 keer naar een training geweest (ik ga trouwens eens op zoek naar de handtekeningen die ik toen had gescoort).
Maarja naar wedstrijden ging niet lukken als klein mannetje en alleen maar feyenoorders in je familie![]()
Ja dat vraagt iedereen in m'n familie zich ook af, kennelijk had ik als klein mannetje al veel verstandquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij zo nodig voor Ajax wilde zijn?![]()
Heb in Engeland trouwens nog de handtekening van Van der Sar weten te scoren, toen ik met mijn klas naar de wedstrijd Bolton Wanderers - Fulham ging.
Ik heb van de laatste training voor de finale van 1995 een foto met mij en alle spelers en een plaat met alle handtekeningen, was voor mijn verjaardag geregeldquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook nog wat leuke handtekeningen ergens liggen.
Jan Wouters, Bobby Haarms, Edwin van der Sar en zo nog een paar.
heb ik ook nog....heb ook bij elk artikel (kranten/tijdschrift) commentaar bij gezet. Vooral leuke spellingsVouten en zinsopbouw maar echt prachtig hoor..Krijg echt echt kippenvel als ik dat terug zie/lees.... Heb ook nog wel ergens een handtekeningenboekje liggen...dat waren mooie tijden, zoiets maak je niet meer meequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef jna het volgende:
![]()
ik kom gewoon een plakboek uit 95-96 tegen!!, ik was helemaal vergeten dat ik deze had
![]()
Bijna alle krantenartikelen van Ajax inclusief die rond de wedstrijd tegen Gremio!
Dit is geweldig![]()
, ik zal elke dag wat inscannen voor jullie
![]()
Ik heb ook een tijd lang allemaal krantenartikelen van Ajax gespaardquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef jna het volgende:
![]()
ik kom gewoon een plakboek uit 95-96 tegen!!, ik was helemaal vergeten dat ik deze had
![]()
Bijna alle krantenartikelen van Ajax inclusief die rond de wedstrijd tegen Gremio!
Dit is geweldig![]()
, ik zal elke dag wat inscannen voor jullie
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb van de laatste training voor de finale van 1995 een foto met mij en alle spelers en een plaat met alle handtekeningen, was voor mijn verjaardag geregeld!
Ja, die zijn met Jaap mee geweest natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Een delegatie van de Milanezen zou deze week in Amsterdam geweest zijn.
Ik kwam al in de Meer (en het Olympisch Stadion) met mn vader toen ik een jaar of 4 was. Mn oma woonde toen nog in Amstelveen. Elke zondag gingen we daarheen, mn moeder bleef daar doen en ik ging met mn vader naar Ajax als ze speeldenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ik een keer bij de Meer was om kaarten voor de Champions League finale Ajax - Juventus in '96 te halen. Toen was ik 10.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef JaWi het volgende:
Ajax is de crčme de la crčme, AZ is de provincieclub die toevallig eens mag ruiken aan de Europese top. Daar kun je je tegen verzetten, het helpt niet.
Ik mag die Perez wel.
01-02-2006quote:
Eerder vandaag al gepostquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
01-02-2006
Perez content met Ajax-transfer
Kenneth Perez heeft vandaag in De Volkskrant zijn transfer naar Ajax toegelicht. De Deense aanvaller kiest voor de Amsterdammers, omdat hij graag voor een topclub wil spelen.
"Ik ben geen dromer. Ik heb mijn loopbaan ook nooit gepland, maar ik wil eigenlijk nog drie jaar voetballen bij een echte topclub", begint Perez. "Ik heb altijd op Ajax gehoopt, Ajax is dé club van Nederland in Denemarken."
"Ik merk het als ik bij de Deense selectie kom: Ajax is de crčme de la crčme, AZ is de provincieclub die toevallig eens mag ruiken aan de Europese top. Daar kun je je tegen verzetten, het helpt niet. Denen associëren Ajax met Michael Laudrup, de beste speler die het land vele jaren heeft gehad."
Perez blijft na zijn periode bij Ajax het liefst in Nederland. "Ik zie mijn toekomst ook in Nederland. Zeker als het me lukt om te doen wat ik graag wil doen. Ik wil graag Studio Sport presenteren. Verstandig praten met mensen die voetbal heel serieus nemen", blinkt de Deense Nederlander met Spaans bloed vooruit.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef JaWi het volgende:
Ajax is de crčme de la crčme, AZ is de provincieclub die toevallig eens mag ruiken aan de Europese top. Daar kun je je tegen verzetten, het helpt niet.
Ik mag die Perez wel.
Jaap Stam heeft ook vast wel een leuke uitspraak gedaan de laatste paar dagenquote:
Wel even de bron / afzender erbij zetten, jna, dat is zowel duidelijker als netter (oh ja, en het is mooierquote:
Mwah, deze is mooi. In een zin je huidige club compleet door het midden zagenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Jaap Stam heeft ook vast wel een leuke uitspraak gedaan de laatste paar dagen![]()
Heb je toevallig een lening lopen ergens?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef JaWi het volgende:
En kan iemand mij vertellen waarom ik godverdehoeren de AZ krant in de bus krijg![]()
.
Ja, is Frisia niet een sponsor van AZ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je toevallig een lening lopen ergens?
Zal best, al die kutreclames op tv zijn van DSB.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, is Frisia niet een sponsor van AZ?
Oh ja, wacht, DSB, ook goed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Zal best, al die kutreclames op tv zijn van DSB.
Die keuze had ik ook, geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen ik moet morgen kaartjes halen voor Ajax - Inter normaal regelde iemand anders de kaartjes, maar nu ga ik met een collega, ben ook met hem naar Ajax - Bronby geweest en toen had ik ze voor vak 122 maar daar zat nog al pauper publiek.
Nu willen we zuid 2e ring (427,428,429) of Noord 1e ring (113,114,115). Wat raden jullien als leuk vak??
Allebei wel leuk, al schijnt Zuid 2 gezelliger te zijn. Ik kom er alleen nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen ik moet morgen kaartjes halen voor Ajax - Inter normaal regelde iemand anders de kaartjes, maar nu ga ik met een collega, ben ook met hem naar Ajax - Bronby geweest en toen had ik ze voor vak 122 maar daar zat nog al pauper publiek.
Nu willen we zuid 2e ring (427,428,429) of Noord 1e ring (113,114,115). Wat raden jullien als leuk vak??
Bedanktquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Anders maak je daar even een nette 'Klik me' link van.
Ik welquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Poll?
mijn eerste Ajax wedstrijd was het afscheid van Bergkampquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Afscheid van Pettersson. Wat een fenomeen was dat. En de sfeerJammer alleen dat ze die wedstrijd verloren (van FC Grunn nog wel) , maja ze waren toen toch al kampioen.
Sjappie, heb jij weleens een hele wedstrijd gezien van RSCA of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef marsu het volgende:
Die Wilhelmsson is gewoon een B-voetballer. Als er morgen weer zo'n dom gerucht op VZ staat dat Ajax Victoria van Willem II wil kopen, vindt iedereen hem opeens fantastisch. DE BESTE MAN WILHELMSSON SPEELT MET ANDERLECHT EN HEEFT NOG NOOIT WAT GEPRESTEERD.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.htmlquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Staat dat interview met Stam ergens online? Tekst of liever nog video/audio?
Mijn enige wedstrijd in de Meer was Ajax-Nec(3-1) Ik zag Reuser op een paar meter ff zn beente breken als een luciferhoutjequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Poll?
Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik zowel De Meer als het Olympisch Stadion heb meegemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Poll?
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik zowel De Meer als het Olympisch Stadion heb meegemaakt.
quote:Er staat een speciale clausule in het contract van Jaap Stam, die het hem mogelijk maakt om na een seizoen alweer te vertrekken bij Ajax. Dit meldt het Eindhovens Dagblad vandaag.
Stam komt komende zomer over van AC Milan en signeert een tweejarig contract in Amsterdam. Bij een vruchteloze samenwerking maakt hij deze termijn mogelijk niet vol.
Ajax moet overigens diep in de buidel tasten voor Stam. De centrumverdediger gaat in Amsterdam 1,5 miljoen euro per jaar verdienen en wordt daarmee de best verdienende speler.
quote:Precies een maand geleden verruilde Klaas Jan Huntelaar zijn oude club Heerenveen voor Ajax. De Amsterdammers betaalden negen miljoen euro voor de goaltjesdief, maar hij wist al 270 minuten geen doelpunt te maken. Vanavond moet hij op bezoek bij zijn oude club en proberen Ajax een ronde verder in de Gatorade Cup te schieten.
“Een vreemd idee, dat ik straks in de kleedkamer van de gasten zit en moet proberen tegen Heerenveen te scoren,” aldus Huntelaar.
Bij de club van trainer Danny Blind werd de nuchtere aanvaller groots binnen gehaald en werd er gedacht dat het lek boven was. “Dat is niet reëel. Dat ik bij Heerenveen veel scoorde kwam ook door het team. Bovendien word ik bij Ajax anders gebruikt dan bij Heerenveen. Hier sta ik meer op 10. Het is wennen, voor mij, maar ook voor het team en omdat we punten laten liggen, neemt de druk toe.”
“Bij Ajax neemt men alleen genoegen met een overwinning, maar het moge duidelijk zijn dat we op dit moment niet zomaar iedere wedstrijd winnen. Het kampioenschap zit er niet meer in. We spelen nog wel mee in de Champions League en de beker, dus er valt zeker wat te winnen. Verder willen we bij de eerste vijf eindigen.”
Over de wedstrijd van vanavond zegt hij het volgende. “De ploeg die goed begint en op het juiste moment weet toe te slaan maakt de beste kans op de halve finale. Wij zullen in ieder geval beter voor de dag moeten komen dan afgelopen zondag het geval was. Anders wordt het heel lastig," sluit hij af.
Stond jij ook op R? Dat was inderdaad zeer naar om te zien van dichtbijquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Mijn enige wedstrijd in de Meer was Ajax-Nec(3-1) Ik zag Reuser op een paar meter ff zn beente breken als een luciferhoutje![]()
Had ik gekeken maar daar stond ie niet tussen toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik zowel De Meer als het Olympisch Stadion heb meegemaakt.
De onderste in het lijstje. (Jack van Gelder in gesprek met Jaap Stam)quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had ik gekeken maar daar stond ie niet tussen toch?
Gezien onze huidige vorm, denk ik dat dit een zware pot wordt.quote:Ajax speelt opnieuw tegen FC Sprookjesbos
Twee jaar geleden speelde Ajax in De Efteling een opmerkelijk demonstratieduel tegen FC Sprookjesbos. In een duel met een bizar wedstrijdverloop speelden diverse Ajacieden tegen een team met Roodkapje, Wolf, Oma, Prins en Hans & Grietje in de basis. Coach was Keizer (met nieuwe kleren).
Op woensdag 15 februari zal dit duel opnieuw afgewerkt worden, dan in de Amsterdam Arena. Het demonstratieduel is onderdeel van een feestprogramma ter gelegenheid van de aftrap van de Kinderboekenjury voor de keuze van het beste kinderboek. Kinderen tot 12 kunnen zich gratis aanmelden voor het evenement.
Eihovends dagblad, kom op heequote:
Gelukkig hebben we het thuisvoordeel, hoewel dat niets zegt. Hebben dit seizoen thuis al punten laten liggen tegen Feyenoord, ADO, Heracles, Heerenveen, NEC en FC Utrecht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:37 schreef aldostuta het volgende:
Ach, Feyenoord en ADO uit zijn goede opwarmers voor deze pot. Ik denk dat wij optimaal voorbereid aan de aftrap komen.....
ach ja, waar rook is is vuur... Van Gaal heeft ook echt wel zoiets in zijn contract staanquote:
Wat te denken van Guus Hiddink? Die is echt niet in Amsterdam gaan wonen in verband met Schiphol.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach ja, waar rook is is vuur... Van Gaal heeft ook echt wel zoiets in zijn contract staan
Waarschijnlijk vond hij de huizen daar het mooist.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat te denken van Guus Hiddink? Die is echt niet in Amsterdam gaan wonen in verband met Schiphol.![]()
Dacht dat dat allang gebeurd was.quote:Stekelenburg tekent contract
Amsterdam, 2 februari 2006
Maarten Stekelenburg heeft donderdagochtend zijn verlengde contract bij Ajax getekend. Het contract, dat liep tot en met 30 juni 2008, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2010.
Maarten Stekelenburg staat sinds 1 juli 2001 onder contract bij Ajax. De doelman debuteerde op 11 augustus 2002 in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (3-1 winst). Tot nu toe speelde hij 60 wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax.
Speciaal voor jou had ik er een smilie bijgezet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij de huizen hier het mooist.
Hij zal nu pas officieel zijn handtekening hebben gezet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dacht dat dat allang gebeurd was.
Die kreeg ik ook... maar aangezien ik wat dichter bij Alkmaar woon vond ik dat niet raar. Maar dat JIJ hem krijgtquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef JaWi het volgende:
En kan iemand mij vertellen waarom ik godverdehoeren de AZ krant in de bus krijg![]()
.
Volgens mij is het nieuw dat Ajax alles al ver van te voren bevestigt zonder dat er al spraken is van een contract.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dacht dat dat allang gebeurd was.
Ik krijg 'm ook altijd, maar woon dan ook aan de rand van Alkmaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook... maar aangezien ik wat dichter bij Alkmaar woon vond ik dat niet raar. Maar dat JIJ hem krijgt![]()
Tjees, volgens mij had ik ook bij mijn post een smiley moeten zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Speciaal voor jou had ik er een smilie bijgezet.
Waar woont JaWi dan? Limburg?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook... maar aangezien ik wat dichter bij Alkmaar woon vond ik dat niet raar. Maar dat JIJ hem krijgt![]()
Misschien kan Ajax dan ook nu alvast bekend maken of de huldiging volgend seizoen gewoon plaatsvindt op het Leidseplein of ergens anders.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij is het nieuw dat Ajax alles al ver van te voren bevestigt zonder dat er al spraken is van een contract.
De huldiging van de CL zal wel op het museumplein plaatsvinden volgend jaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kan Ajax dan ook nu alvast bekend maken of de huldiging volgend seizoen gewoon plaatsvindt op het Leidseplein of ergens anders.
Nou er is wel iets mis in Alkmaar. Van Gaal loopt zich weer ouderwetd te ergeren. Die arme journalist van TV Nootdholland krijgt er van langs maar ook op persconferenties gaat hij weer te keer. Ik denk, dat hij zich mateloos aan Scheringa begint te irriteren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
idd, Van Gaal volgend jaar hoofdcoach met Hiddink als zijn assistent...
Neuh, rechtsonder amsterdam. Maar ik geloof dat ze heel noord-holland lastig vallen met dit dingquote:
Iets van een zwarte pot en ketel, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Nou er is wel iets mis in Alkmaar. Van Gaal loopt zich weer ouderwetd te ergeren. Die arme journalist van TV Nootdholland krijgt er van langs maar ook op persconferenties gaat hij weer te keer. Ik denk, dat hij zich mateloos aan Scheringa begint te irriteren.
Leuk detail: Van geel oud TD van Az koopt oud AZ spelers voor nieuwe club Ajax.
Nou is in Alkmaar Brands TD directieur. 2 vragen: Wat is zijn vorige club en waar spelen of speelde Molhoek en Martens?
precies ja
Eens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik pleit voor louis terug, nog liever dan Cootje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |