Dat toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog iemand die die schrijfwijze kan verklaren.
quote:Raji krijgt al na tien minuten rood
Nojeem Raji heeft zonder veel succes een bliksembezoek aan Ajax gebracht.
De jeugdige Nigeriaan verliet de Afrika Cup voor een proefwedstrijdje met Jong Ajax. Hij kreeg dinsdagavond in het oefenduel met VVSB uit Noordwijkerhout echter al na 10 minuten de rode kaart. Hij keerde daarna terug naar Egypte waar komend weekend de kwartfinales van de Afrika Cup op het programma staan.
Raji trainde al in het weekend met het Amsterdamse beloftenelftal mee en wilde tijdens het oefenwedstrijdje trainer Blind en technisch directeur Van Geel overtuigen. "Hij maakte de eerste tien minuten een goede indruk", aldus Blind.
Ik TVP mee, zo voorspelbaar hier altijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef Fok_you het volgende:
Serieus deze topics moet ik onthouden
Als het over een paar jaar weer even niet draait en om de kop van Van Geel wordt geschreeuwd omdat het een onkundige idioot is welke moet worden vervangen door 'een echte ajaxied' zal dit topic mij nogmaals een glimlach op het gezicht toveren
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat toch niet zo moeilijk?
De A staat voor Amsterdam, dat is waar we spelen
De J staat voor Joden, dat is wat we zijn
De A staat voor aanvallend 4-3-3 voetbal, dat is wat we spelen
De X is het romeinse cijfer voor 10, de standaard "voor" doelpunten van Ajax
Waarom zou jij hier een tvp plaatsen? Jij kan het toch niet laten om hier te posten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik TVP mee, zo voorspelbaar hier altijd![]()
Het leukste seizoen tot nu toe in de Arena, en dat zegt heel veelquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
(Van Ajax.nl)
Dat was pas een lang seizoen!
Mwah, maar het beste nog van zien te maken. Winnen van f'noord, minstens playoffs halen. En met heel veel mazzel misschien de beker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
Leuk al die aankopen voor de zomer, maar hoe zit het met dit seizoen
Het lijkt mij heel normaal, dat je blij bent met goede aankopen die gedaan worden. Hoe werkt dat bij jullie dan? jullie denken direct al aan het ontslag van jullie TD Bosz?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik TVP mee, zo voorspelbaar hier altijd![]()
Met een hoofdletter C omdat wij als laatste nederlandse club de Cup met de Grote Oren hebben gewonnen....quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Maar waarom is het dan AjaCied?
van de meyde hoeft niet, daar kan gewoon Rosales, Heitinga als rechtsback met vermaelen links in het centrum en als linksback natuurlijk urby, landzaat zou wel fantastisch zijn. mag ook maduro zijn. en trouwens ben ik ook wel voorstander van een echte vleugelspeler, rosales of mitea, en aan de andere kant iemand die naar binnen komt, babel, rosenbergquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef Nashje het volgende:
Tiendalli zou ik ook niet verkeerd vinden als rechtsback. Als rechtsbuiten zie ik Andy graag terug. Landzaat als rechtermiddenvelder en dan heb je toch een mooi elftal voor volgend seizoen.
------------------ Steek ----------------------
Tiendalli - Stam - Heitinga - Juanfran
----- Landzaat -------- Sneijder ----------
------------------ Perez -----------------------
V/d Meijde - Huntelaar ------- Mitea ----
Mitea raakt in topvorm.
Cristian Chivu begon ook met rood, maar ik wil geen Nigeriaanse verdediger bij Ajax.quote:Jeugdige Nigeriaan begint met rood
Woensdag 1 februari, door SV, Amsterdam, 15.56u GMT+01.00, RTVNH
Een jonge Nigeriaan die de Africa Cup verliet voor een proefwedstrijd met Jong Ajax, heeft een kater over gehouden. Nojeem Raji kon in het oefenduel tegen VVSB na tien minuten het veld verlaten.
Direct na de wedstrijd pakte de reservespeler van het Nigeriaanse nationale elftal zijn koffers en vloog terug naar Afrika. De verdediger trainder al sinds het weekend met Jong Ajax mee.
Wij zijn altijd iets minder euforisch als er iemand aan getrokken word, of als een topwedstrijd hebben gespeelt. Als het iets minder gaat dan gaat niet meteen iedereen fluiten, met witte zakdoekjes zwaaien en meteen dramatisch doen. Bij jullie is het altijd super goed, of super slecht. Een aankoop is bij jullie altijd meteen top. Ook al heeft hij nog geen minuut in Ajax 1 gespeelt. Elke jeugdspeler die bij jullie 1 minuut in het 1e heeft gespeelt (sommige zelfs nog geen 1 minuut Boerrigter en Schilder) worden meteen de hemel in geprezen. Bij ons is dat wat minder. Wij wachten het meestal rustig af wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:13 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel normaal, dat je blij bent met goede aankopen die gedaan worden. Hoe werkt dat bij jullie dan? jullie denken direct al aan het ontslag van jullie TD Bosz?
Charisteas gaat de deur uit en Babel zie ik ook wel vertrekken. Misschien heeft Ajax Babel een contractverlenging aangeboden juist om hem als dure getalenteerde speler te verkopen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef AgeEll het volgende:
[..]
van de meyde hoeft niet, daar kan gewoon Rosales, Heitinga als rechtsback met vermaelen links in het centrum en als linksback natuurlijk urby, landzaat zou wel fantastisch zijn. mag ook maduro zijn. en trouwens ben ik ook wel voorstander van een echte vleugelspeler, rosales of mitea, en aan de andere kant iemand die naar binnen komt, babel, rosenberg
of landzaat nou wel of niet haalbaar is, ik heb liever edgar davids![]()
als middenvelder, Ajax krijgt nu echt een topteam. wel te veel spitsen, vind ik wel lullig voor rosenberg, babel en harry.
Rrosenberg en babel zie ik nog wel ver komen en ik heb een zwak voor harrysteas![]()
Sorry, maar jij vindt zowel Stam als Perez niet top?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij zijn altijd iets minder euforisch als er iemand aan getrokken word, of als een topwedstrijd hebben gespeelt. Als het iets minder gaat dan gaat niet meteen iedereen fluiten, met witte zakdoekjes zwaaien en meteen dramatisch doen. Bij jullie is het altijd super goed, of super slecht. Een aankoop is bij jullie altijd meteen top. Ook al heeft hij nog geen minuut in Ajax 1 gespeelt. Elke jeugdspeler die bij jullie 1 minuut in het 1e heeft gespeelt (sommige zelfs nog geen 1 minuut Boerrigter en Schilder) worden meteen de hemel in geprezen. Bij ons is dat wat minder. Wij wachten het meestal rustig af wat er gaat gebeuren.
die strafschop die Van der Sar miste weet ik nog wel. Het was al 8-0 ofzo, en Frank de Boer zou die penalty gaan nemen. Beginnen er een paar in het vak om Van der Sar te roepen. Van der Sar hoort dit en schud lachend van 'nee'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
(Van Ajax.nl)
Dat was pas een lang seizoen!
Alleen een goede back zou welkom zijn, maar liever een Europese speler als het even kan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Cristian Chivu begon ook met rood, maar ik wil geen Nigeriaanse verdediger bij Ajax.
CL winnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef devv05 het volgende:
Leuk al die aankopen voor de zomer, maar hoe zit het met dit seizoen
Ik verwacht nu een stormvloed aan reacties voor je D-K, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij zijn altijd iets minder euforisch als er iemand aan getrokken word, of als een topwedstrijd hebben gespeelt. Als het iets minder gaat dan gaat niet meteen iedereen fluiten, met witte zakdoekjes zwaaien en meteen dramatisch doen. Bij jullie is het altijd super goed, of super slecht. Een aankoop is bij jullie altijd meteen top. Ook al heeft hij nog geen minuut in Ajax 1 gespeelt. Elke jeugdspeler die bij jullie 1 minuut in het 1e heeft gespeelt (sommige zelfs nog geen 1 minuut Boerrigter en Schilder) worden meteen de hemel in geprezen. Bij ons is dat wat minder. Wij wachten het meestal rustig af wat er gaat gebeuren.
Wat een verhaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
die strafschop die Van der Sar miste weet ik nog wel. Het was al 8-0 ofzo, en Frank de Boer zou die penalty gaan nemen. Beginnen er een paar in het vak om Van der Sar te roepen. Van der Sar hoort dit en schud lachend van 'nee'.
Maar dan beginnen zijn ploeggenoten naar hem te kijken van 'a joh, we staan toch al dik voor, doe eens gek' en uiteindelijk doet hij het.
Marco Boogers werd nog ziedend door dit enigszins vernederende ritueel. Edward Metgod hield Boogers tegen en had iets van "ik stop hem wel, maak je niet druk". En hij stopte hem...
Tja, dat waren nog eens tijden
Ik wil wel een Sunday Oliseh in zijn Ajax tijd hoor....quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Cristian Chivu begon ook met rood, maar ik wil geen Nigeriaanse verdediger bij Ajax.
Maduro is slap op rechtshalf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef AgeEll het volgende:
[..]
landzaat zou wel fantastisch zijn. mag ook maduro zijn.
Ja Babel heeft zich uitstekend bewezen als linksbuiten. Laten we die vooral op die plek laten staan!quote:en trouwens ben ik ook wel voorstander van een echte vleugelspeler, rosales of mitea, en aan de andere kant iemand die naar binnen komt, babel, rosenberg
Ik maar denken dat Schilder zijn debuut al had gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
(sommige zelfs nog geen 1 minuut Boerrigter en Schilder) worden meteen de hemel in geprezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |