abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34700779
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen ik moet morgen kaartjes halen voor Ajax - Inter normaal regelde iemand anders de kaartjes, maar nu ga ik met een collega, ben ook met hem naar Ajax - Bronby geweest en toen had ik ze voor vak 122 maar daar zat nog al pauper publiek.

Nu willen we zuid 2e ring (427,428,429) of Noord 1e ring (113,114,115). Wat raden jullien als leuk vak??
Allebei wel leuk, al schijnt Zuid 2 gezelliger te zijn. Ik kom er alleen nooit.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:55:09 #252
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34700902
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Anders maak je daar even een nette 'Klik me' link van.
Bedankt
Jawel, je keek.
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:56:43 #253
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34700963
Hoe was het interview met Stam eigenlijk? ik kwam er natuurlijk weer te laat achter dat het al was begonnen.

-edit- Laat maar, al gevonden op de NOS site
Jawel, je keek.
pi_34701732
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:

[..]

Denk dat minstens 75% van de mensen hier niets eens in de Meer geweest zijn...

Poll?
Ik wel

Afscheid van Pettersson. Wat een fenomeen was dat. En de sfeer Jammer alleen dat ze die wedstrijd verloren (van FC Grunn nog wel) , maja ze waren toen toch al kampioen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34702658
AD.nl,

‘Spanning bij Ajax te snijden’

AMSTERDAM - Danny Blind wacht vanavond in Heerenveen wéér een loodzware test, deze keer in het bekertoernooi. Vier buitenstaanders met een Ajax-connectie geven hun mening over de positie van de trainer én zijn ploeg.

Oud-Ajacied Ronald de Boer kan het Nederlandse voetbal in Qatar via een schotelantenne ontvangen.

,, Dat Danny Blind het nu zo moeilijk heeft bij Ajax, verbaast me wel een beetje. Ik heb altijd een potentiële toptrainer in hem gezien. Als speler had hij een heel heldere kijk op voetbal en Danny kon dat goed overbrengen. Maar ik ken hem natuurlijk alleen als medespeler. Ik heb geen idee hoe hij voor die groep staat en hoe zijn spelers op hem reageren. De komst van Jaap Stam vind ik een goede zaak. Het begint allemaal met een sterke, stabiele as en Jaap kan daarin heel belangrijk worden. Bij trainingspartijtjes wint oud vrijwel altijd van jong, dat is niet toevallig. Ervaring heb je gewoon nodig.

Ik vond dat Ajax vooral op de backposities tekort kwam tegen FC Utrecht. Daar begint normaal gesproken de opbouw, maar je kon merken dat ze Maxwell en Trabelsi missen. Daarnaast vraag ik me af waarom ze zo naďef aan het eigen systeem vasthouden. Als je geen buitenspelers hebt, hoef je ze ook niet heel geforceerd op te stellen. Je kunt ook heel aanvallend voetballen zonder echte vleugelspitsen, kijk maar naar Barcelona. Rosales brengt nog niet iedere wedstrijd genoeg en ook op links is de spoeling dun.’’

Jan van Halst maakte als oud-speler de crisisperiode van eind jaren 90 bij Ajax van dichtbij mee.

,,Dat ze meteen na het verlies tegen Utrecht de komst van twee belangrijke, ervaren spelers (Stam en Perez, red.) bekendmaken, vind ik heel slim. Ze laten daarmee zien dat ze een duidelijke koers varen, dat er een gericht beleid wordt gevoerd. In dat kader zou het ontzettend vreemd zijn om Blind nu weg te sturen. Van Geel en Blind bouwen sámen aan het nieuwe Ajax, dan moet je de trainer ook laten zitten. Ze moeten gewoon even door de zure appel heen, hoe extreem slecht het nu ook gaat. Als je dat vanuit de clubleiding duidelijk en eerlijk communiceert, begrijpt de achterban dat ook wel. De club zit middenin een renovatie, dat merk je aan alles. Op 1 juli kunnen ze de balans opmaken, tot die tijd is het gewoon roeien met de riemen die ze hebben. De ombouw van het team maakt het voor Blind extra gecompliceerd. Spelers als De Jong en Galásek zeggen midden in het seizoen dat ze toch niet blijven, dat is niet eenvoudig voor een trainer. Danny kijkt óók naar volgend jaar en gaat schuiven, ik vind dat niet zo vreemd.’’

Ondernemer en voetbalschoonvader Rob Cohen is een relatieve buitenstaander, maar schroomt niet zijn mening te geven.

,,Indirect heb ik ervoor gezorgd dat Martin van Geel nu bij Ajax zit, dus helemaal buitenstaander ben ik niet. Mijn advocaat Cor Hellingman en ik maakten hem van dichtbij mee bij de transfer van Shota Arveladze naar AZ. Cor heeft Martin vervolgens getipt bij voorzitter John Jaakke. Zijn komst is een gouden zet. Van Geel heeft verstand van zaken en is in staat spelers een warm gevoel te geven. Bij Ajax is dat uitzonderlijk; het is geen toeval dat zóveel voetballers met problemen vertrekken. Op dit moment denk ik dat de onvrede binnen het team opnieuw een grote rol speelt. Sfeer is heel belangrijk om te presteren. Blind zal vast kijk op voetbal hebben, maar een trainer moet mensen ook kunnen raken, prikkelen. Aan vertrouwen en warmte ontbreekt het al heel lang bij Ajax. Kijk naar Rafael van der Vaart, of nu Nigel de Jong. Daarvoor heb je tal van andere spelers gehad die met gezeik vertrokken.

Ik heb niet de indruk dat dat aspect onder Blind beter is geworden, de spanning is binnen die groep om te snijden volgens mij. Het argument dat Danny moet blijven zitten omdat er pas twee trainers zijn ontslagen bij Ajax, vind ik belachelijk. Als Blind z’n werk niet goed doet, moet hij gewoon vertrekken.’’

Leo Beenhakker was trainer en technisch directeur bij Ajax.

,,Ik sta als bondscoach van Trinidad & Tobago veel te ver van de materie af, maar neem maar van mij aan dat Ajax er weer bovenop komt. Dat is een wetmatigheid in het voetbal; clubs als Ajax, Liverpool, AC Milan of Barcelona komen altijd weer bovendrijven. Zelfs onder Rinus Michels heeft Ajax ooit tegen degradatie gevochten, maar een paar jaar later veroverden ze Europa. Over de positie van Danny ga ik niets zeggen. Hij is een vriend van me en ik moet het doen met af en toe een flits op de televisie. Maar aan zijn capaciteiten twijfel ik zeker niet.’’
pi_34702720
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik wel

Afscheid van Pettersson. Wat een fenomeen was dat. En de sfeer Jammer alleen dat ze die wedstrijd verloren (van FC Grunn nog wel) , maja ze waren toen toch al kampioen.
mijn eerste Ajax wedstrijd was het afscheid van Bergkamp
pi_34703752
Stam met ze shirt nu op ned 2
pi_34706112
Natuurlijk vindt Cohen zich weer verantwoordelijk voor het aantrekken van v. Geel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:35:59 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34706166
[quote]Op donderdag 2 februari 2006 00:57 schreef Radegast het volgende:
AD.nl,

Ondernemer en voetbalschoonvader Rob Cohen is een relatieve buitenstaander, maar schroomt niet zijn mening te geven.

,,Indirect heb ik ervoor gezorgd dat Martin van Geel nu bij Ajax zit, dus helemaal buitenstaander ben ik niet."

Wat is die man toch goed, arrogante lul, was hij maar gewoon patatboer gebleven.
"Ik heb niet de indruk dat dat aspect onder Blind beter is geworden, de spanning is binnen die groep om te snijden volgens mij. Het argument dat Danny moet blijven zitten omdat er pas twee trainers zijn ontslagen bij Ajax, vind ik belachelijk. Als Blind z’n werk niet goed doet, moet hij gewoon vertrekken.’’

In deze ben ik het toch met de patatboer eens
pi_34706403
Die patatboer heeft niets bij Ajax te zoeken... aan zijn mening hecht ik dan ook geen waarde....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34706549
Rob Cohen . . .
Weer even reclame voor zichzelf maken . . .
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:19:09 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34706787
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef marsu het volgende:
Die Wilhelmsson is gewoon een B-voetballer. Als er morgen weer zo'n dom gerucht op VZ staat dat Ajax Victoria van Willem II wil kopen, vindt iedereen hem opeens fantastisch. DE BESTE MAN WILHELMSSON SPEELT MET ANDERLECHT EN HEEFT NOG NOOIT WAT GEPRESTEERD.
Sjappie, heb jij weleens een hele wedstrijd gezien van RSCA of niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34707784
Staat dat interview met Stam ergens online? Tekst of liever nog video/audio?
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:10:07 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34707843
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:07 schreef devv05 het volgende:
Staat dat interview met Stam ergens online? Tekst of liever nog video/audio?
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34707900
quote:

[..]

Poll?
Mijn enige wedstrijd in de Meer was Ajax-Nec(3-1) Ik zag Reuser op een paar meter ff zn beente breken als een luciferhoutje
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:15:38 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34707975
quote:

[..]

Poll?
Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik zowel De Meer als het Olympisch Stadion heb meegemaakt.
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:18:28 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34708035
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik zowel De Meer als het Olympisch Stadion heb meegemaakt.
Ik ook , daarom baal ik zo van het niveau op dit moment
pi_34708042
quote:
Er staat een speciale clausule in het contract van Jaap Stam, die het hem mogelijk maakt om na een seizoen alweer te vertrekken bij Ajax. Dit meldt het Eindhovens Dagblad vandaag.

Stam komt komende zomer over van AC Milan en signeert een tweejarig contract in Amsterdam. Bij een vruchteloze samenwerking maakt hij deze termijn mogelijk niet vol.

Ajax moet overigens diep in de buidel tasten voor Stam. De centrumverdediger gaat in Amsterdam 1,5 miljoen euro per jaar verdienen en wordt daarmee de best verdienende speler.
quote:
Precies een maand geleden verruilde Klaas Jan Huntelaar zijn oude club Heerenveen voor Ajax. De Amsterdammers betaalden negen miljoen euro voor de goaltjesdief, maar hij wist al 270 minuten geen doelpunt te maken. Vanavond moet hij op bezoek bij zijn oude club en proberen Ajax een ronde verder in de Gatorade Cup te schieten.

“Een vreemd idee, dat ik straks in de kleedkamer van de gasten zit en moet proberen tegen Heerenveen te scoren,” aldus Huntelaar.

Bij de club van trainer Danny Blind werd de nuchtere aanvaller groots binnen gehaald en werd er gedacht dat het lek boven was. “Dat is niet reëel. Dat ik bij Heerenveen veel scoorde kwam ook door het team. Bovendien word ik bij Ajax anders gebruikt dan bij Heerenveen. Hier sta ik meer op 10. Het is wennen, voor mij, maar ook voor het team en omdat we punten laten liggen, neemt de druk toe.”

“Bij Ajax neemt men alleen genoegen met een overwinning, maar het moge duidelijk zijn dat we op dit moment niet zomaar iedere wedstrijd winnen. Het kampioenschap zit er niet meer in. We spelen nog wel mee in de Champions League en de beker, dus er valt zeker wat te winnen. Verder willen we bij de eerste vijf eindigen.”

Over de wedstrijd van vanavond zegt hij het volgende. “De ploeg die goed begint en op het juiste moment weet toe te slaan maakt de beste kans op de halve finale. Wij zullen in ieder geval beter voor de dag moeten komen dan afgelopen zondag het geval was. Anders wordt het heel lastig," sluit hij af.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:19:14 #269
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34708055
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:12 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Mijn enige wedstrijd in de Meer was Ajax-Nec(3-1) Ik zag Reuser op een paar meter ff zn beente breken als een luciferhoutje
Stond jij ook op R? Dat was inderdaad zeer naar om te zien van dichtbij
en ik riep nog in een opwelling: kan hij eindelijk naar de kapper
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34708133
quote:
Had ik gekeken maar daar stond ie niet tussen toch?
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:23:11 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34708148
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ook .

Ben dan ook al oud .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:25:13 #272
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34708201
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Had ik gekeken maar daar stond ie niet tussen toch?
De onderste in het lijstje. (Jack van Gelder in gesprek met Jaap Stam)
pi_34708389
Gevonden, leuk interview
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:36:20 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34708442
quote:
Ajax speelt opnieuw tegen FC Sprookjesbos

Twee jaar geleden speelde Ajax in De Efteling een opmerkelijk demonstratieduel tegen FC Sprookjesbos. In een duel met een bizar wedstrijdverloop speelden diverse Ajacieden tegen een team met Roodkapje, Wolf, Oma, Prins en Hans & Grietje in de basis. Coach was Keizer (met nieuwe kleren).

Op woensdag 15 februari zal dit duel opnieuw afgewerkt worden, dan in de Amsterdam Arena. Het demonstratieduel is onderdeel van een feestprogramma ter gelegenheid van de aftrap van de Kinderboekenjury voor de keuze van het beste kinderboek. Kinderen tot 12 kunnen zich gratis aanmelden voor het evenement.
Gezien onze huidige vorm, denk ik dat dit een zware pot wordt.
pi_34708464
Ach, Feyenoord en ADO uit zijn goede opwarmers voor deze pot. Ik denk dat wij optimaal voorbereid aan de aftrap komen.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')