quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:42 schreef yvonne het volgende:
adwina, bullshitposts, weg, niet terug.
Idd daarom.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Tain het volgende:
Misschien hierom
altijd leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed topic. Een verkapte moderator-bash-topic,
Of de mod die 'gezellig mee zit te posten' is geen mod van dat betreffende forum, en blijft dus met zijn/haar tengels van de knopjes af. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Vipers het volgende:
De ene is leuk aan posten in een topic en nog geen minuut later sluit het andere modje hetzelfde topic.![]()
Pssst misschien eens communiceren.
Ohh en de gastslotjes dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of de mod die 'gezellig mee zit te posten' is geen mod van dat betreffende forum, en blijft dus met zijn/haar tengels van de knopjes af. Zoals het hoort.
ooh post dat soort dingen ook eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Er was over dat topic en die user heel veel overleg gaande achter de schermen.
Daar gaat het hier niet over.quote:
quote:
nog zon mooi voorbeeld, modjes die in een dicht topic hun postcount omhoog proberen te krijgenquote:
Ik zie niet geheel in waarom modjes opeens alles moeten weten, terwijl 'gewone' gebruikers er wel kunnen posten ....quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Vipers het volgende:
De ene is leuk aan posten in een topic en nog geen minuut later sluit het andere modje hetzelfde topic.![]()
Pssst misschien eens communiceren.
Is het dan echt zo dat naarmate je IQ dichter bij het nulpunt komt dat je dan meer kans maakt om modje te worden. Hebben ze uberhaupt selectieprocedures voor dit soort wezens?.
Mijn klacht, want ja dat moet he in KLB:
Waarom hanteren de modjes/FA/Admin niet dezelfde regels![]()
spank me spank me.... nee op jou heb ik nog niks aan te merken, maar misschien in de toekomst wel...quote:
Jammer, heel jammerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Vipers het volgende:
Ik lach me af en toe helemaal suf om verschillende modjes. Je hebt natuurlijk modjes die hun werk echt veel te serieus nemen (degene weten dat wel), zeker in KLB en ONZ.
Hoezo voel je je aangesproken dan?quote:
Nou zeg! Het machtsmisbruik! hoe dur-ven ze!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef Dark0r het volgende:
[..]
nog zon mooi voorbeeld, modjes die in een dicht topic hun postcount omhoog proberen te krijgen
![]()
![]()
![]()
Waar je je maar over ergert zeg, meestal zie je dat niet en heel soms hebben wij ook even lol, ik zal beloven het tot een minimum te beperken, dat lol hebben dan, dat doorposten kan ik niet garanderen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat modjes buiten hun forum zomaar door slotjes heen kunnen posten en dat regelmatig ook doen, zelfs bewust, vind ik wél ergerlijk, maar dat ligt aan de rechten in Replique, die m.i. niet zo logisch verdeeld zijn
De text die ik wilde typen, wat doe jequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of de mod die 'gezellig mee zit te posten' is geen mod van dat betreffende forum, en blijft dus met zijn/haar tengels van de knopjes af. Zoals het hoort.
Dat komt gewoon omdat een mod niet bij ieder topic gaat kijken of het wel open is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat modjes buiten hun forum zomaar door slotjes heen kunnen posten en dat regelmatig ook doen, zelfs bewust, vind ik wél ergerlijk, maar dat ligt aan de rechten in Replique, die m.i. niet zo logisch verdeeld zijn
Ik haalde de letters van je keyboard mèn!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De text die ik wilde typen, wat doe je
nog niet jammer genoeg .. zou wel lachen zijn..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het eigenlijk wel eens gebeurd dat 2 mods openlijk met elkaar in conflict zijn gegaan?
Laat nu het gros van de users het wel fijn vinden dat mods hun werk serieus nemen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Vipers het volgende:
Ik lach me af en toe helemaal suf om verschillende modjes. Je hebt natuurlijk modjes die hun werk echt veel te serieus nemen
Ik kan best begrijpen dat modjes dat niet altijd in de gaten kunnen houden ... maar daarom zou het juist en goede keuze zijn het rechtensysteem zo in te stellen dat de moderatoren enkel die rechten hebben die benodigd zijn voor hun taak ... buiten de eigen fora is er dan ook geen reden om wel moderatie.rechten te hebben (behalve dan voor echte aangewezen global mods en FA's ... maar niet alle 75+ crewleden).quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:30 schreef Conflict het volgende:
Dat komt gewoon omdat een mod niet bij ieder topic gaat kijken of het wel open is.
newsflash: We HEBBEN een FOK!forum met posts zoals die van hemquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:33 schreef yvonne het volgende:
Stel toch dat er geen mods waren, of die het niet serieus namen, hadden we een FOK!forum met posts zoals de jouwe.
duidelijk een geval van een modje dat zijn/haar (dat laat ik ff in het midden) "werk" veelste serieus neemtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat nu het gros van de users het wel fijn vinden dat mods hun werk serieus nemen..
Stel toch dat er geen mods waren, of die het niet serieus namen, hadden we een FOK!forum met posts zoals de jouwe.
Global mods hebben we al een tijd niet meer, FA's zijn niet een soort opper-mod, en verder is het uiterst handig dat iedere mod overal dezelfde rechten heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat modjes dat niet altijd in de gaten kunnen houden ... maar daarom zou het juist en goede keuze zijn het rechtensysteem zo in te stellen dat de moderatoren enkel die rechten hebben die benodigd zijn voor hun taak ... buiten de eigen fora is er dan ook geen reden om wel moderatie.rechten te hebben (behalve dan voor echte aangewezen global mods en FA's ... maar niet alle 75+ crewleden).
Het is een erg logisch idee om rechten duidelijk te beperken tot enkel de benodigde.
Juist zoiets maakt het ook duidelijker dat modjes buiten hun eigen forum, ook gewoon gebruikers zijn en eigenlijk dezelfde rechten en plichten hebben als andere gebruikers.
Over het feit dat er modjes zijn klaag ik niet, maar er zou toch wel eenduidige richtlijnen moeten zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat nu het gros van de users het wel fijn vinden dat mods hun werk serieus nemen..
Dit kun je omschrijven als werk ja, je hebt overduidelijk geen idee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef Dark0r het volgende:
[..]
duidelijk een geval van een modje dat zijn/haar (dat laat ik ff in het midden) "werk" veelste serieus neemt![]()
kanje dit trouwens omschrijven als werk ? of is het gewoon een vorm van "verveling tegen gaan"
Weet je nog [BAG]?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik vraag me eigenlijk wel af hoe fok eruit ziet zonder mods voor een week ofzo.
dan is het volgens mij echt complete chaos
Was dat die sub-forum die voor een dag in het leven was geroepen waar iedereen mod kon zijn?quote:
Dus elke mod kan in replique een slot op elk willekeurig topic in elk sub forum gooien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef RM-rf het volgende:
buiten de eigen fora is er dan ook geen reden om wel moderatie.rechten te hebben (behalve dan voor echte aangewezen global mods en FA's ... maar niet alle 75+ crewleden).
Dat iedereen-is-mod-forum.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[BAG]?neeh komt me niet bekend voor
My personal Jesus Christquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Global mods hebben we al een tijd niet meer, FA's zijn niet een soort opper-mod, en verder is het uiterst handig dat iedere mod overal dezelfde rechten heeft.
Voor FOK! dan
whahaha als je dit omschrijft als werk.. dan moetje een paar maanden op een booreiland gaan werken... dat is werk... wat jij doet is gewoon plezier maken, en een beetje domme slotjes plaatsen/users bashen enzo..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit kun je omschrijven als werk ja, je hebt overduidelijk geen idee.
Een site met de grote van FOK! kun je niet " opschepen" met niet betrokken mensen die " hun verveling tegen moeten gaan"
OMFG!1! n00b....quote:
In dit geval kun je niet verwachten dat iedere mod meteen doorheeft dat dit een vreselijke troll was, waarom zou je ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:40 schreef Vipers het volgende:
[..]
Over het feit dat er modjes zijn klaag ik niet, maar er zou toch wel eenduidige richtlijnen moeten zijn.
Te serieus nemen wil zeggen dat ze het sarcasme van sommige posts niet inzien en daarom deze posts verwijderen. Ik ben ook altijd blij met jou posts![]()
Welnee joh!quote:
Jup, behalve in MED uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dus elke mod kan in replique een slot op elk willekeurig topic in elk sub forum gooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |