quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:42 schreef yvonne het volgende:
adwina, bullshitposts, weg, niet terug.
Idd daarom.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Tain het volgende:
Misschien hierom
altijd leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed topic. Een verkapte moderator-bash-topic,
Of de mod die 'gezellig mee zit te posten' is geen mod van dat betreffende forum, en blijft dus met zijn/haar tengels van de knopjes af. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Vipers het volgende:
De ene is leuk aan posten in een topic en nog geen minuut later sluit het andere modje hetzelfde topic.![]()
Pssst misschien eens communiceren.
Ohh en de gastslotjes dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of de mod die 'gezellig mee zit te posten' is geen mod van dat betreffende forum, en blijft dus met zijn/haar tengels van de knopjes af. Zoals het hoort.
ooh post dat soort dingen ook eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Er was over dat topic en die user heel veel overleg gaande achter de schermen.
Daar gaat het hier niet over.quote:
quote:
nog zon mooi voorbeeld, modjes die in een dicht topic hun postcount omhoog proberen te krijgenquote:
Ik zie niet geheel in waarom modjes opeens alles moeten weten, terwijl 'gewone' gebruikers er wel kunnen posten ....quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Vipers het volgende:
De ene is leuk aan posten in een topic en nog geen minuut later sluit het andere modje hetzelfde topic.![]()
Pssst misschien eens communiceren.
Is het dan echt zo dat naarmate je IQ dichter bij het nulpunt komt dat je dan meer kans maakt om modje te worden. Hebben ze uberhaupt selectieprocedures voor dit soort wezens?.
Mijn klacht, want ja dat moet he in KLB:
Waarom hanteren de modjes/FA/Admin niet dezelfde regels![]()
spank me spank me.... nee op jou heb ik nog niks aan te merken, maar misschien in de toekomst wel...quote:
Jammer, heel jammerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef Vipers het volgende:
Ik lach me af en toe helemaal suf om verschillende modjes. Je hebt natuurlijk modjes die hun werk echt veel te serieus nemen (degene weten dat wel), zeker in KLB en ONZ.
Hoezo voel je je aangesproken dan?quote:
Nou zeg! Het machtsmisbruik! hoe dur-ven ze!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef Dark0r het volgende:
[..]
nog zon mooi voorbeeld, modjes die in een dicht topic hun postcount omhoog proberen te krijgen
![]()
![]()
![]()
Waar je je maar over ergert zeg, meestal zie je dat niet en heel soms hebben wij ook even lol, ik zal beloven het tot een minimum te beperken, dat lol hebben dan, dat doorposten kan ik niet garanderen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat modjes buiten hun forum zomaar door slotjes heen kunnen posten en dat regelmatig ook doen, zelfs bewust, vind ik wél ergerlijk, maar dat ligt aan de rechten in Replique, die m.i. niet zo logisch verdeeld zijn
De text die ik wilde typen, wat doe jequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of de mod die 'gezellig mee zit te posten' is geen mod van dat betreffende forum, en blijft dus met zijn/haar tengels van de knopjes af. Zoals het hoort.
Dat komt gewoon omdat een mod niet bij ieder topic gaat kijken of het wel open is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat modjes buiten hun forum zomaar door slotjes heen kunnen posten en dat regelmatig ook doen, zelfs bewust, vind ik wél ergerlijk, maar dat ligt aan de rechten in Replique, die m.i. niet zo logisch verdeeld zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |