abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34680162
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:33 schreef Adwina het volgende:

[..]

Gestoord??? Nou nee, noem mezelf liever een dierenvriend die vooral gek is op katten. Mijn kinderen zijn ook dol op die beesten.
Een echte dierenvriend zet niet 17 katten en 4 honden op een flat!
pi_34680171
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:34 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

Dit kan dus al neit kijk maari n zijn profiel het is een man!
Ik ben een vrouw, en dat profiel heb ik sinds mijn aanmelding nog nooit ge-update. Als mensen info over me willen dan kijken ze maar op mijn site die vanaf vanavond ongeveer 21.00u weer online is.
pi_34680186
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
anders laat je de honden afmaken en dan kan je de huid mooi gebruiken als krabpaal of relaxed kleedje voor de kat.
Puik idee voor onze mannelijke Adwina met een foto van een vrouw (althans??)
pi_34680194
Waarom slacht je je honden niet? ben je er van af en heb je weer eten voro de katten? Gek wijf!
Xbox Live: koenpijl
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:37:44 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34680213
Ik vraag me af hoe je durft te beweren dat je katten niks tekort komen. Zo te lezen zou een rekening van de dierenarts je in het faillissement storten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_34680235
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
anders laat je de honden afmaken en dan kan je de huid mooi gebruiken als krabpaal of relaxed kleedje voor de kat.
Dacht het niet, mijn beestjes krijgen een goed leven
pi_34680249
Ja, zoals ik al eerder zei kan niemand achter haar adres komen zodat we de dierenbescherming eens langs kunnen laten gaan. Dan kunnen we kijken of ze gelijk heeft.
Xbox Live: koenpijl
pi_34680290
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af hoe je durft te beweren dat je katten niks tekort komen. Zo te lezen zou een rekening van de dierenarts je in het faillissement storten.
Mijn ouders en mijn vriend betalen mee met de kosten. Mijn moeder heeft zelf een katten opvangcentrum gehad waar ze meestel zo`n 40 tot 50 katten had, denk dat daar mijn liefde voor katten vandaan komt. Als ik zie dat een kat het slecht heeft barst ik bijna in tranen uit en het liefst zou ik zo`n beest ook meteen mee naar huis nemen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:40:07 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34680296
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, zoals ik al eerder zei kan niemand achter haar adres komen zodat we de dierenbescherming eens langs kunnen laten gaan. Dan kunnen we kijken of ze gelijk heeft.
Ga je gang, googel maar op Adwina Kowalski.
The love you take is equal to the love you make.
pi_34680314
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:23 schreef floopzz het volgende:
(of voel ik hier een croupouqe-actie?)
Je zou het bijna hopen.

En anders is het een achterlijk kutwijf.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_34680333
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Adwina het volgende:

[..]

Mijn ouders en mijn vriend betalen mee met de kosten. Mijn moeder heeft zelf een katten opvangcentrum gehad waar ze meestel zo`n 40 tot 50 katten had, denk dat daar mijn liefde voor katten vandaan komt. Als ik zie dat een kat het slecht heeft barst ik bijna in tranen uit en het liefst zou ik zo`n beest ook meteen mee naar huis nemen.
Mijn vriend en ik zijn van plan om ook een opvang voor katten te beginnen met medewerking van mijn moeder.
pi_34680337
Vrouwen met katten zijn ZO onaantrekkelijk. Ze nemen altijd die vieze geurtjes en haren op hun kleding. Bah!
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_34680354
Topic gaat dicht, onderzoek volgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')