quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen, goed nieuws: de mascotte krijgt er een broertje of zusje bij!
* Dylan Dog is in de wolken!
die fokt alleen maar mascottes en niet hierquote:
Schiet je es op danquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:06 schreef VoreG het volgende:
Wordt druk in die OP. We gaan net als in China een maximum van 1 kind opleggen
nee, dan heet het gewoon Hoolsquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Over een jaar of 10 zal ik ook eens over kinderen na gaan denken, bestaat fok dan nog?
Over 10 Jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Over een jaar of 10 zal ik ook eens over kinderen na gaan denken, bestaat fok dan nog?
jij ook gefeliciteerd...nu hopen op meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is koud buitenMaar wel een tweede sollicitatiegesprek
Gefeliciteerd DD!
Toezichthouder bij leegstaande panden. Controlerondes lopen, zorgen dat er geen overlast is etc. En tussendoor goed doorstuderen aangezien er 0,0 afleiding is. Zou een goed baantje moeten zijn voor mequote:Op woensdag 1 februari 2006 14:28 schreef dndiek het volgende:
waarvoor heb je gesolliciteerd BS?
Nee, maar dan heeft Ajax wel voor de 7e keer de Europa Cup 1 gewonnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Succes in ronde 2quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toezichthouder bij leegstaande panden. Controlerondes lopen, zorgen dat er geen overlast is etc. En tussendoor goed doorstuderen aangezien er 0,0 afleiding is. Zou een goed baantje moeten zijn voor me
Kun je die niet in Schoen opeten plaatsen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft Ajax wel voor de 7e keer de Europa Cup 1 gewonnen!
Wat is de tegenprestatie dan???quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kun je die niet in Schoen opeten plaatsen?
Mijn vriendin duwde me, tijdens Roda-AZ, voor de gein een folder over baby's in mijn handen...En ik keek haar compleet verschrokken aan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moet ik nu teruglezen of kun je het vertellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |