probleem is dat ik pepsi en die andere wannabee-cola-drap niet te zuipen vind en dus altijd voo Coca-Cola gaquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
simpel dan haal ik toch iets anders![]()
* zich niet oplichten laat....
Precies en dat hebben veel mensen. Er is gewoon geen goed alternatief voor coca cola. Pepsi smaakt ook prima, maar toch anders.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:24 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
probleem is dat ik pepsi en die andere wannabee-cola-drap niet te zuipen vind en dus altijd voo Coca-Cola ga![]()
Die flessen hebben ze ook in Italië en nog wel meer landen wij hebben em em dus nu ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omfg!!
[afbeelding]
En dan is dit alles wat ze kunnen bedenken
OMFG!
Euhm... ik zie dat hier ook vaak in de koelkast staan? Komt gewoon bij de Lidl/Aldi vandaan as far as I know, en ik woon niet in de buurt van DLDquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:29 schreef Napalm het volgende:
Het is dat ik andere merken niet door mn strot krijg.. (muv Freeway, te koop bij o.m. Lidl Duitsland. Als iemand een winkel in NL weet die het verkoopt.....?).
Hoe vind je het smaken tov de "echte" cola?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:33 schreef Gunner het volgende:
Euhm... ik zie dat hier ook vaak in de koelkast staan? Komt gewoon bij de Lidl/Aldi vandaan as far as I know, en ik woon niet in de buurt van DLD
Ik vind de prijs/kwalitieit verhouding erg goed. Volgens mn ma kost het 45 cent voor een 2L fles. Zelf vind ik het goed te drinken. Gooi er zelf vaak wat alcohol bijquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hoe vind je het smaken tov de "echte" cola?
Als ik in NL ben heeft de lidl bij mij in de buurt het niet.![]()
Volgens mij verkoopt de Plus (die waar ik in ieder geval werk) ook Freeway.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hoe vind je het smaken tov de "echte" cola?
Als ik in NL ben heeft de lidl bij mij in de buurt het niet.![]()
Nog steeds ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef yosander het volgende:
In één blikje cola ( 0.3 L) zitten 8 suikerklontjes!!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef yosander het volgende:
Ja verpest t maar weerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef yosander het volgende:
KLBquote:
Sowquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Even het volgende:
[..]
Die flessen hebben ze ook in Italië en nog wel meer landen wij hebben em em dus nu ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |