Dat is toch niet te drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan koop je toch lekker aldi cola
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
* Rekkie heeft geen tieten..... sorry
Een liter fles? Een 1,5 liter fles heb ik in 2 dagen wel leeg hoor. Wat moet ik met een 1l fles? Is de houdbaarheid ook verneukt ofzo?quote:Cola-noviteiten
Dankzij nieuwe, flexibele productieprocessen kan het bedrijf nu ook kleinere series flessen voor aparte doelgroepen én merken maken. Er komen bijvoorbeeld afwijkende flesvormen voor Coca-Cola, Fanta en Sprite. Nieuw is ook de éénliterfles voor kleine huishoudens, zoals alleenstaanden.
Dat zal mezelf ook leren, ben ik bangquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:14 schreef alwaysleft het volgende:
Nou als we nu eens afspreken dat we met z''n allen alleen nog maar Aldi cola kopen. Dat zal ze leren![]()
Nee dank je! Bleggh bagger cola!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:14 schreef alwaysleft het volgende:
Nou als we nu eens afspreken dat we met z''n allen alleen nog maar Aldi cola kopen. Dat zal ze leren![]()
ik denk dat je beter pepsi kan kopen. dat vinden ze erger denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:14 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ben geen junkquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:15 schreef matthijst het volgende:
Mooi toch, eindelijk frisse flessen en niet die gerecyclede hier-heeft-nog-een-junk-in-gepist zooi....
Hoe duur is een fles Pepsi eigenlijk vraag ik me nu af?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik denk dat je beter pepsi kan kopen. dat vinden ze erger denk ik
er zit ook nog eens minder inquote:
jepquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:36 schreef deedeetee het volgende:
Wordt de fanta en de sprite in de nieuwe fles óók duurder![]()
Omfg!!quote:De introductie van de nieuwe fles vergde een voorbereiding van drie jaar en een investering van ¤ 60 miljoen.
Er zit altijd minder in als er een verandering plaats vindquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een 1L , 1,5L en 2L variant?
60 miljoen dollar hèquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
En dan is dit alles wat ze kunnen bedenken
OMFG!
volgens mij zijn het dus exact dezelfde flessenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef Leipo666 het volgende:
als het maar niet van die slappe bagger flessen zijn zoals in frankrijk: dat is echt klote: ik wil stevige flessen
Grote kans dat het van die slappe kloteflessen zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef Leipo666 het volgende:
als het maar niet van die slappe bagger flessen zijn zoals in frankrijk: dat is echt klote: ik wil stevige flessen
Geloof me, ze zijn érg slap. In de supermarkt merk je dat niet, maar zodra je de fles opendraait is het echt te slap. De cola-fles is ook nog eens veel dikker, schenkt dus superkut in.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef Leipo666 het volgende:
Exact!!! Is mij al gebeurd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:51 schreef Leipo666 het volgende:
als je dan een volle fles hebt en je wil je glas volschenken dan knijp je die fles bijna in puin
en dan schiet de cola natuurlijk over je glas heen zo op de grond/aanrecht/whatever
ja en wat lullen ze nou over een investering van 60 miljoen dollar... dit is volgens mij gewoon een kostenbesparende overstap op een een goedkopere fles....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef 51cent het volgende:
[..]
Geloof me, ze zijn érg slap. In de supermarkt merk je dat niet, maar zodra je de fles opendraait is het echt te slap. De cola-fles is ook nog eens veel dikker, schenkt dus superkut in.
Maar volgens de Coca Cola moeten we blij zijn, omdat er nu minder krasjes op zitten.Alsof dat die prijsverhoging waard is. Wat interesseert mij een krasje nu, als het maar schoon en goed verpakt zit.
![]()
Inderdaad. Ze hebben een nieuwe productielijn opgezet. Maar er zijn ook een hoop mensen ontslagen die eerst bezig waren met het sorteren van de flessen, het reinigen en hervullen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:53 schreef reactiefractie het volgende:
[..]
ja en wat lullen ze nou over een investering van 60 miljoen dollar... dit is volgens mij gewoon een kostenbesparende overstap op een een goedkopere fles....
Ik begrijp ook niet dat ze een nieuwe lijn moeten opzetten, die flessen hebben ze al een paar jaar in Spanje!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:55 schreef 51cent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben een nieuwe productielijn opgezet. Maar er zijn ook een hoop mensen ontslagen die eerst bezig waren met het sorteren van de flessen, het reinigen en hervullen.
en frankrijk en luxemburg en belgie en duitsland en oostenrijk en italie en........quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:57 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat ze een nieuwe lijn moeten opzetten, die flessen hebben ze al een paar jaar in Spanje!![]()
Ze gooien het op de veranderde wetgeving, dat je daar blij mee moet zijn. Immers, bij de oude statiegeldflessen (pet-flessen) zaten er wel eens krassen op de fles. Bij deze is dat niet zo, omdat ze nieuw zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:56 schreef Bakkioli het volgende:
Gister inderdaad 2 flessen cola light gekocht en ik hoorde bij de supermarkt al meer mensen klagen over de prijs!!!
Bij ons gaan er 7 flessen per week doorheen (7x0,37 eurocent x 52 weken = 135 euro duurder!!!)
Ik heb gisteravond gelijk een boze mail naar Coca Cola gestuurd, ben benieuwd hoe ze reageren!
Dit zijn van die flessen die je op vakantie ook kan kopenquote:
In ieder geval goedkoper dan Coca-cola.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Hoe duur is een fles Pepsi eigenlijk vraag ik me nu af?
Ja, het wordt gewoon teruggebracht naar de supermarkt. Daaraan verandert dus weinig voor de consument. Voorheen werd het uitgesorteerd en in kratten op pallets naar de coca cola vervoerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar het blijven statiegeld flessen?
*Volgend keer maar Pepsi Max in het boodschappen karretje legt in plaats van CC light*quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval goedkoper dan Coca-cola.
Op deze site http://www.albert.nl// kost een 1,5 liter fles Coca Cola 1.29
En een fles Pepsi van 1,5 liter is 0,89
Aan Pepsi kan ik wel wennen, dat is best goede Cola, dus ik stap over.
Die nieuwe fles stoppen ze maar op een plek waar de zon niet schijnt![]()
simpel dan haal ik toch iets andersquote:
probleem is dat ik pepsi en die andere wannabee-cola-drap niet te zuipen vind en dus altijd voo Coca-Cola gaquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
simpel dan haal ik toch iets anders![]()
* zich niet oplichten laat....
Precies en dat hebben veel mensen. Er is gewoon geen goed alternatief voor coca cola. Pepsi smaakt ook prima, maar toch anders.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:24 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
probleem is dat ik pepsi en die andere wannabee-cola-drap niet te zuipen vind en dus altijd voo Coca-Cola ga![]()
Die flessen hebben ze ook in Italië en nog wel meer landen wij hebben em em dus nu ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omfg!!
[afbeelding]
En dan is dit alles wat ze kunnen bedenken
OMFG!
Euhm... ik zie dat hier ook vaak in de koelkast staan? Komt gewoon bij de Lidl/Aldi vandaan as far as I know, en ik woon niet in de buurt van DLDquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:29 schreef Napalm het volgende:
Het is dat ik andere merken niet door mn strot krijg.. (muv Freeway, te koop bij o.m. Lidl Duitsland. Als iemand een winkel in NL weet die het verkoopt.....?).
Hoe vind je het smaken tov de "echte" cola?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:33 schreef Gunner het volgende:
Euhm... ik zie dat hier ook vaak in de koelkast staan? Komt gewoon bij de Lidl/Aldi vandaan as far as I know, en ik woon niet in de buurt van DLD
Ik vind de prijs/kwalitieit verhouding erg goed. Volgens mn ma kost het 45 cent voor een 2L fles. Zelf vind ik het goed te drinken. Gooi er zelf vaak wat alcohol bijquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hoe vind je het smaken tov de "echte" cola?
Als ik in NL ben heeft de lidl bij mij in de buurt het niet.![]()
Volgens mij verkoopt de Plus (die waar ik in ieder geval werk) ook Freeway.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hoe vind je het smaken tov de "echte" cola?
Als ik in NL ben heeft de lidl bij mij in de buurt het niet.![]()
Nog steeds ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef yosander het volgende:
In één blikje cola ( 0.3 L) zitten 8 suikerklontjes!!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef yosander het volgende:
Ja verpest t maar weerquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:31 schreef yosander het volgende:
KLBquote:
Sowquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Even het volgende:
[..]
Die flessen hebben ze ook in Italië en nog wel meer landen wij hebben em em dus nu ook
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |