greenday en sinatra kan ik inkomenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb een hele gevarieerde muziek keuze... Van Sinatra tot Bocelli. Van Greenday tot Donell Jones. Hou eigenlijk van alles behalve muziek als Rammstein... Ook altijd bepaald type mensen die er naar luisteren. Ik vind t gewoon kansloos... Maja wie ben ik...
Another one bites the dust!quote:
Met jou? Graag!quote:
nah veel plezier dan zaterdagquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga naar het gratis zaakje. Het concert is uitverkocht en een vriend zou kaartjes halen, maar die lamlul was het 'vergeten'. Ik ga dus alleen naar het gratis feest morgen (gastenlijst roeleert) en uit eten met een kennis daarvoor. Het is dus allemaal goedgekomen.
Ik heb mijn oude baantje weer terug, daar ben ik nu. Eindelijk weer inkomen.![]()
Thanks, na een week kwamen ze er toch achter dat ik onmisbaar was.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah veel plezier dan zaterdag
enneh gefeli met je baantje
Dat is een ventquote:
nah ook veel plezier morgen danquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Thanks, na een week kwamen ze er toch achter dat ik onmisbaar was.![]()
Das niet zaterdag, dat is morgen.![]()
Nou, kom op danquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:50 schreef Tranceptor het volgende:
Douchen, he bah herinneringen aan vrouwen!
Gore wezens zijn het ook.![]()
Dat gaat zeker lukken. Vrouwelijke kennis heb ik sinds de zomervakantie in Italie pas 1 keer gezien, dus zat om bij te praten. Dat feestje wordt sowieso wel leuk.quote:
quote:
Uberhaupt smerige kuthoeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrouwen en gore wezens? als ze niet aan persoonlijke verzorging doen wel
Ik ben al onderweg!quote:
could have fooled me... damn, you didquote:
En nog één!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
could have fooled me... damn, you did
http://en.wikipedia.org/wiki/Gacktquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
could have fooled me... damn, you did
bij mokster is het tenminste meteen duidelijk dat die foto niet van haar isquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gackt
dat is bij elke vent weer anders te overzienquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Uberhaupt smerige kuthoeren.
Zo, dat lucht op!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |