Tuurlijk is het moeilijk, maar ik kan ook niet verwachten dat hij ook salade gaat eten omdat ik op dieet ben. En wij spreken het zo af dat ik, nadat ik mijn eigen salade op heb, wat frietjes en vlees van hem krijg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef karoltje het volgende:
Dat moet ik inderdaad vrijdag maar doen. Maar doet het jullie geen pijn als je vriendje dan tegenover je zit met een bord vol friet en vlees?
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:24 schreef karoltje het volgende:
Ik ben gewoon een watje Mini. Maar ik ga me sterk houden!
mja dan moet je ff reageren op msnquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef Kleintje het volgende:
Sporten.. bewegen... en doorgaan.
Je gaat NIET crashdieeten.
Kijk anders eens op www.valtaf.nl
Daar kunnen ze je ook tips geven.
Ben stiekem wel benieuwd waarom....
Zo makkelijk krijg je er geen massa bij hoor, vooral bij vrouwen gaat het nog moeilijker om spiermassa aan te zettenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:52 schreef wendy-tje het volgende:
Het is volgens mij echt een kwestie van tijd, maar onthoud ook dat spieren zwaarder zijn dan vet. Als je veel sport kun je dus zwaarder zijn maar hetzelfde figuur hebben
zelfs een weekje crashen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:14 schreef Isabeau het volgende:
En als je lijnt is het niet abnormaal dat je ook spierweefsel verbrandt...(voldoende blijven eten dus, dat is ook één van de redenen dat een crashdieet héél erg slecht is)
Dat zou ik echt niet doen. Met die WW-punten zit je al op het randje van je 'spaarstand', dus als je nóg minder gaat eten val je waarschijnlijk echt niet meer af, maar kom je wel des te sneller aan als je weer normaal gaat eten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:57 schreef Klein het volgende:
ik heb echt de neiging om dan maar onder de ww punten te gaan zitten...
heb het gevoel dat dit ook niet helemaal werkt...
Kan het dan juist slecht voor je zijn om flink te sporten als je niet meer eet dan 1200 kcal? Want spieren verbranden als je juist meer wilt sporten is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:14 schreef Isabeau het volgende:
En als je lijnt is het niet abnormaal dat je ook spierweefsel verbrandt...(voldoende blijven eten dus, dat is ook één van de redenen dat een crashdieet héél erg slecht is)
Absoluut. Je lichaam kan dat wat betreft vetverbranding nooit bijhouden en die zoekt dan een makkelijkere weg: spierverbranding.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
zelfs een weekje crashen?
Ik heb geen idee. Interessante vraag trouwens. Volgens mij gaat je lichaam bij het sporten sowieso over op de vetverbranding, als je tenminste in de vetverbrandingszone blijft... Hmm.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Kan het dan juist slecht voor je zijn om flink te sporten als je niet meer eet dan 1200 kcal? Want spieren verbranden als je juist meer wilt sporten is niet de bedoeling natuurlijk.
Ik heb bijvoorbeeld gisteren allerlei oefeningetjes moeten doen die normaal gesproken je spieren versterken (situps, opdrukken enz.). Dat leek mij wel handig, met het idee dat je idd meer verbrandt als je meer spieren hebt, maar dat sporten heeft natuurlijk geen zin als je lichaam je spieren juist weer afbreekt om de benodigde energie uit te halen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Interessante vraag trouwens. Volgens mij gaat je lichaam bij het sporten sowieso over op de vetverbranding, als je tenminste in de vetverbrandingszone blijft... Hmm.
Ik zei ook dat het één van de oorzaken wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens, dat jojo-effect heeft toch ook te maken met het feit dat je, als je eenmaal dik bent geweest, meer vetcellen hebt die vet opslaan als je weer normaal gaat eten? Als je afvalt worden die cellen wel kleiner, maar ze worden pas weer afgebroken tot normale aantallen als je langdurig je eetpatroon aanpast, of zo? Zoiets heb ik ooit op school gehad.
Je moet niet vergeten dat je lichaam ook brandstof nodig heeft, 1200 kcal op een dag is al weinig als je helemaal niet sport.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kan het dan juist slecht voor je zijn om flink te sporten als je niet meer eet dan 1200 kcal? Want spieren verbranden als je juist meer wilt sporten is niet de bedoeling natuurlijk.
Hm, ik heb altijd geleerd dat ze wel heel moeizaam weggaan, maar dat het niet onmogelijk is als je echt langdurig je eetpatroon aanpast waardoor je consequent minder vet binnenkrijgt. Ik hoop dat dat zo is, anders moet je de rest van je leven blijven oppassen met vet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Vetcellen verdwijnen niet meer heb ik begrepen. Volume van een cel kan afnemen, vetcel zelf gaat niet weg.
Wil je echt minder vetcellen, dan zijn volgens mij liposuctie en liposculpture de enige manieren...
Nou, wat ik doe is dus ongeveer 40 minuten een soort van aerobics (dus cardio-achtig) en daarna 20 minuten allerlei oefeningen om spieren te kweken en je figuur te corrigeren enzo. Ik heb dus het idee dat de eerste 40 minuten niet echt spierweefsel verbrand zal worden (eerst idd koolhydraten en dan vet), maar ik ben wel bezorgd om die oefeningen, want dan heeft je lichaam gewoon heel snel veel energie nodig en de koolhydraten zijn dan al op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat je lichaam ook brandstof nodig heeft, 1200 kcal op een dag is al weinig als je helemaal niet sport.
Als je vet wilt gaan verbranden moet je op een niet al te hoog tempo op de loopband gaan, dit omdat vet een moeilijk bruikbare brandstof is. In het begin verbrand je sowieso alleen maar koolhydraten, maar na ongeveer een halfuur is deze voorraad ook op.
Als je dus te fanatiek aan het lopen bent zal je lichaam eerder spierweefsel gebruiken als brandstof omdat dat makkelijker te gebruiken is voor het lichaam
Een meisje bij mij van het werk heeft meegedaan aan het programma perfect op veronica, zij heeft dus ook een liposuctie gehad op haar buik, uitgevoerd door die Rober Shumacher.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Vetcellen verdwijnen niet meer heb ik begrepen. Volume van een cel kan afnemen, vetcel zelf gaat niet weg.
Wil je echt minder vetcellen, dan zijn volgens mij liposuctie en liposculpture de enige manieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |