quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef buachaille het volgende:
Wordt het Clinton, Rice, Guiliani of toch....
T lijkt me leuk om Rice te zien in het rijtje krasse knarren op: http://en.wikipedia.org/wiki/President_of_the_United_States (kijk onder Office holders).
Groetjes van een Bush-fan![]()
OMGquote:The President of the United States (often abbreviated "POTUS")
Het is volgens mij voor het eerst sinds lange tijd dat er twee volledig nieuwe kandidaten zullen zijn. andere keren deed altijd een president of een vice-president mee. Aangezien het erg onwaarschijnlijk is dat Cheney zich kandidaat zal stellen zal dat nu niet het geval zijn. Dat maakt het tot een heel open race.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:05 schreef Sidekick het volgende:
Bij de vorige verkiezingen kwam Kerry toch enigzinds onverwacht uit de koker bij de Democraten, maar was ten minste 1 kandidaat al zeker. Nu heb je bij twee partijen die onzekerheid en valt er eigenlijk nog niets over te zeggen.
Het is waarschijnlijk dat de eerste vrouwelijke en de eerste zwart president Republikein zullen zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me erg leuk als Rice president wordt. Dat zal de Democraten écht pissig maken, de eerste vrouw, een negerin nota bene als Republikeins president, als ze dan nog lesbisch is, dan komt écht het einde der tijden..
Netsplitter, wat ben jij een ongelofelijke ****** zeg. Rice is tijdens Bush 1 één van de belangrijkste figuren geweest in zijn administration. Alleen omdat ze zwart (en vrouw) is denk jij meteen dat dat een excuusgeval is??quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind Rice typisch een geval van een excuusneger...
Is niet kwaad bedoeld, maar iets zinnigs heb ik haar nog niet horen zeggen...
Beetje zelfde type als aha...
Hoop gebler maar weinig constructiefs...
Het is jammer dat Bill C niet meer gekozen mag worden.
Dat vond ik tot nu toe de beste die ze hebben gehad.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:50 schreef Feyenoorder het volgende:
[..]
Netsplitter, wat ben jij een ongelofelijke ****** zeg. Rice is tijdens Bush 1 één van de belangrijkste figuren geweest in zijn administration. Alleen omdat ze zwart (en vrouw) is denk jij meteen dat dat een excuusgeval is??
Jij bent zeker zo'n gefrusteerde linkse, die er niet tegen kan dat minderheden zelf hard werken en zonder postitieve discriminatie de top halen.
Aangezien jij het zo goed weet en Clinton zo goed vind: Wie was het meest prominente lid uit een minderheid tijdens de Clinton jaren??????????
![]()
Die is in 2008 vermoedelijk te oud.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef basilisk het volgende:
Ik gok op John McCain. Zie ook http://www.pollingreport.com/2008.htm
Dan zou ie 72 zijn. Ik weet niet of dat te oud is maar idd, zelfs Reagan was nog jonger toen ie president werd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die is in 2008 vermoedelijk te oud.
Kom op...quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:50 schreef Feyenoorder het volgende:
[..]
Netsplitter, wat ben jij een ongelofelijke ****** zeg. Rice is tijdens Bush 1 één van de belangrijkste figuren geweest in zijn administration. Alleen omdat ze zwart (en vrouw) is denk jij meteen dat dat een excuusgeval is??
Jij bent zeker zo'n gefrusteerde linkse, die er niet tegen kan dat minderheden zelf hard werken en zonder postitieve discriminatie de top halen.
Aangezien jij het zo goed weet en Clinton zo goed vind: Wie was het meest prominente lid uit een minderheid tijdens de Clinton jaren??????????
![]()
Nee, maar hij heeft wel zelf gevraagd om die wet te veranderen: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/2946802.stmquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:15 schreef teamlead het volgende:
al hoorde ik laatst dat Bill ook weer zou mogen, omdat hij nu 2 termijnen weg is geweest? Iemand enig idee of dat klopt?
Nee dat klopt niet, een president mag maar twee keer verkozen worden. Vroeger was dat een ongeschreven regel en sinds FDR zich daar niet aan hield is er een wet van gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:15 schreef teamlead het volgende:
Hillary Clinton
al hoorde ik laatst dat Bill ook weer zou mogen, omdat hij nu 2 termijnen weg is geweest? Iemand enig idee of dat klopt?
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GURNGT3Cquote:Democraten willen Hillary dumpen
Hillary Clinton is lang niet zo geliefd meer als de Democraten dachten, en er gaan steeds meer stemmen op om haar niet langer te nomineren als lijsttrekker voor de presidentsverkiezingen in 2008. In een peiling zei 51 procent niet voor Hillary te zullen stemmen. Vooral mannen zijn tegen haar.
Waarnemers vrezen dat de voormalige first lady , nu senator, een te strak en controversieel figuur is en dat ze de door haar houding de oppositie fel zou aanwakkeren. De Democraten hebben al een nieuwe rijzende ster: Mark Warner, tot voor kort gouverneur van Virginia.
Warner is een zuidelijke gouverneur, zou dus weleens een goede kandidaat kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef zakjapannertje het volgende:
voor Hillary zijn de tekenen niet gunstig:
[..]
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GURNGT3C
Nee, 2 termijnen President is het maximum.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:15 schreef teamlead het volgende:
Hillary Clinton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |