abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34673317
Wordt het Clinton, Rice, Guiliani of toch....
T lijkt me leuk om Rice te zien in het rijtje krasse knarren op: http://en.wikipedia.org/wiki/President_of_the_United_States (kijk onder Office holders).

Groetjes van een Bush-fan
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:05:09 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_34673781
Bij de vorige verkiezingen kwam Kerry toch enigzinds onverwacht uit de koker bij de Democraten, maar was ten minste 1 kandidaat al zeker. Nu heb je bij twee partijen die onzekerheid en valt er eigenlijk nog niets over te zeggen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:06:19 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_34673816
ik denk clinton.

guiliani?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_34673895
Eens kijken wie er nog meer lid van de Skull & Bones is geweest.
JJ72 - Heat
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:10:50 #5
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_34673935
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef buachaille het volgende:
Wordt het Clinton, Rice, Guiliani of toch....
T lijkt me leuk om Rice te zien in het rijtje krasse knarren op: http://en.wikipedia.org/wiki/President_of_the_United_States (kijk onder Office holders).

Groetjes van een Bush-fan
quote:
The President of the United States (often abbreviated "POTUS")
OMG
---verdwijnt---
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:35:27 #6
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34674629
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:05 schreef Sidekick het volgende:
Bij de vorige verkiezingen kwam Kerry toch enigzinds onverwacht uit de koker bij de Democraten, maar was ten minste 1 kandidaat al zeker. Nu heb je bij twee partijen die onzekerheid en valt er eigenlijk nog niets over te zeggen.
Het is volgens mij voor het eerst sinds lange tijd dat er twee volledig nieuwe kandidaten zullen zijn. andere keren deed altijd een president of een vice-president mee. Aangezien het erg onwaarschijnlijk is dat Cheney zich kandidaat zal stellen zal dat nu niet het geval zijn. Dat maakt het tot een heel open race.

Wat betreft de Democraten zou het verstandig zijn om een zuidelijke gouverneur als kandidaat te nemen. Senatoren winnen immers zelden verkiezingen en een zuidelijke Democraat maakt meer kans dan de zoveelste Noorderling. Er is echter nog niet één naam die vaak opduikt.

Wel wordt deze senator regelmatig als kanshebber op de nominatie genoemd:

http://salazar.senate.gov/
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:44:51 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34674903
Lijkt me erg leuk als Rice president wordt. Dat zal de Democraten écht pissig maken, de eerste vrouw, een negerin nota bene als Republikeins president, als ze dan nog lesbisch is, dan komt écht het einde der tijden..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_34675782
Poll van CNN populariteit partijen

Republicans 38%, democrats 36%

Kritiek op Bush is enorm, en nog staan de republicans voor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 1 februari 2006 @ 12:17:32 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_34675872
Ik vind Rice typisch een geval van een excuusneger...
Is niet kwaad bedoeld, maar iets zinnigs heb ik haar nog niet horen zeggen...
Beetje zelfde type als aha...
Hoop gebler maar weinig constructiefs...

Het is jammer dat Bill C niet meer gekozen mag worden.
Dat vond ik tot nu toe de beste die ze hebben gehad.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:33:20 #10
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34676290
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me erg leuk als Rice president wordt. Dat zal de Democraten écht pissig maken, de eerste vrouw, een negerin nota bene als Republikeins president, als ze dan nog lesbisch is, dan komt écht het einde der tijden..
Het is waarschijnlijk dat de eerste vrouwelijke en de eerste zwart president Republikein zullen zijn.
pi_34682522
Ik gok op John McCain. Zie ook http://www.pollingreport.com/2008.htm
pi_34682569
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind Rice typisch een geval van een excuusneger...
Is niet kwaad bedoeld, maar iets zinnigs heb ik haar nog niet horen zeggen...
Beetje zelfde type als aha...
Hoop gebler maar weinig constructiefs...

Het is jammer dat Bill C niet meer gekozen mag worden.
Dat vond ik tot nu toe de beste die ze hebben gehad.
Netsplitter, wat ben jij een ongelofelijke ****** zeg. Rice is tijdens Bush 1 één van de belangrijkste figuren geweest in zijn administration. Alleen omdat ze zwart (en vrouw) is denk jij meteen dat dat een excuusgeval is??
Jij bent zeker zo'n gefrusteerde linkse, die er niet tegen kan dat minderheden zelf hard werken en zonder postitieve discriminatie de top halen.
Aangezien jij het zo goed weet en Clinton zo goed vind: Wie was het meest prominente lid uit een minderheid tijdens de Clinton jaren??????????
pi_34682570
De vrouw van Bill.
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:56:53 #14
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34682786
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:50 schreef Feyenoorder het volgende:

[..]

Netsplitter, wat ben jij een ongelofelijke ****** zeg. Rice is tijdens Bush 1 één van de belangrijkste figuren geweest in zijn administration. Alleen omdat ze zwart (en vrouw) is denk jij meteen dat dat een excuusgeval is??
Jij bent zeker zo'n gefrusteerde linkse, die er niet tegen kan dat minderheden zelf hard werken en zonder postitieve discriminatie de top halen.
Aangezien jij het zo goed weet en Clinton zo goed vind: Wie was het meest prominente lid uit een minderheid tijdens de Clinton jaren??????????

Alexis M. Herman
Labor Secretary
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:59:00 #15
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34682846
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef basilisk het volgende:
Ik gok op John McCain. Zie ook http://www.pollingreport.com/2008.htm
Die is in 2008 vermoedelijk te oud.
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:59:42 #16
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34682873
Clinton
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34683148
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Die is in 2008 vermoedelijk te oud.
Dan zou ie 72 zijn. Ik weet niet of dat te oud is maar idd, zelfs Reagan was nog jonger toen ie president werd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 1 februari 2006 @ 16:14:09 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_34683322
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:50 schreef Feyenoorder het volgende:

[..]

Kom op...
Rice is alleen maar gekomen omdat er haar voorganger zo nodig weg moest...
Ik heb helemaal niks tegen zwarte en/of vrouwen, totaal niks, dus nee, ik ben geen rascist of wat dan ook...
Maar zij komt totaal niet over of wat dan ook, totaal geen uitstraling...
De enige reden waarom ze daar op die post zit is omdat bush dat zo graag wou.
Wat heeft ze voor die tijd gedaan?
Ik zeg niet dat ik het zo goed weet, staat dat in m'n post?
Nee he...
Mijn mening is dat Clinton het stukken beter heeft gedaan dan bush in de afgelopen jaren dat hij aan de macht is.
Onder Clinton was er geen grootschalige oorlog, was de binnenlandse schuld niet zo hoog als dat die nu is.
Ik zeg niet dat hij perfect was, maar beter dan die debiel die er nu zit.
Het enige wat hij kan is zijn vader na-apen en afmaken wat die begonnen is...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:15:57 #19
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34683383
Hillary Clinton
al hoorde ik laatst dat Bill ook weer zou mogen, omdat hij nu 2 termijnen weg is geweest? Iemand enig idee of dat klopt?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_34683505
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:15 schreef teamlead het volgende:
al hoorde ik laatst dat Bill ook weer zou mogen, omdat hij nu 2 termijnen weg is geweest? Iemand enig idee of dat klopt?
Nee, maar hij heeft wel zelf gevraagd om die wet te veranderen: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/2946802.stm
pi_34683671
Ik vermoed dat Rice een makkelijk slachtoffer wordt van een 'dirty' campagne ...
Bij een campagne is de sociale factor gewoon erg belangrijk en deze houd Rice opzichtig buiten het blikveld ...

ze is niet getrouwd en er is zelfs geen relatie met een man bekend (behalve een footballspeler die ze een tiental jaren terug gedate zou hebben) ... er zijn wat hele lichte geruchten over dat ze lesbisch zou 'kunnen' zijn ... zelfs als dat enkel geruchten zouden blijven zou dat al genoeg schade doen om haar kansen finaal te verderven (ook al komt ze 'opeens' met een man op de proppen, ook dat zou ongeloofwaardig blijven)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:30:57 #22
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34683910
quote:
Hillary Clinton
Nee dat klopt niet, een president mag maar twee keer verkozen worden. Vroeger was dat een ongeschreven regel en sinds FDR zich daar niet aan hield is er een wet van gemaakt.
pi_34686073
voor Hillary zijn de tekenen niet gunstig :
quote:
Democraten willen Hillary dumpen

Hillary Clinton is lang niet zo geliefd meer als de Democraten dachten, en er gaan steeds meer stemmen op om haar niet langer te nomineren als lijsttrekker voor de presidentsverkiezingen in 2008. In een peiling zei 51 procent niet voor Hillary te zullen stemmen. Vooral mannen zijn tegen haar.
Waarnemers vrezen dat de voormalige first lady , nu senator, een te strak en controversieel figuur is en dat ze de door haar houding de oppositie fel zou aanwakkeren. De Democraten hebben al een nieuwe rijzende ster: Mark Warner, tot voor kort gouverneur van Virginia.
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GURNGT3C
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:36:29 #24
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34686166
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef zakjapannertje het volgende:

voor Hillary zijn de tekenen niet gunstig :
[..]

http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GURNGT3C
Warner is een zuidelijke gouverneur, zou dus weleens een goede kandidaat kunnen zijn.

Raar trouwens om van een lijsttrekker te spreken.
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:55:04 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34695888
quote:
Hillary Clinton
Nee, 2 termijnen President is het maximum.

Overigens ben ik niet zo zeker van een winst van Hillary Clinton. Ik denk dat er namelijk een hoop mensen zijn - ook Democraten - die Bill Clinton na de Lewinsky Affaire liever niet in het Witte Huis terug zien. Hij is dan wel geen President, maar hij zou dan nog steeds te dicht bij het vuur zitten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')