abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:40:57 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34928562
Ingrid... wat naar dat ze ineens weer zo van slag is...
Heeft ze verder vannacht nog wel wat geslapen?

Evenstar! Succes vandaag!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:53:29 #152
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34928768
Evenstar en Darkmanta en Arwen, succes vandaag
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:59:17 #153
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34928874
Ingrid en Djeez, ik zou Kim echtniet gewoon laten huilen hoor Beetje rae reactie van het CB vind ik... Zeker als ze ook last heeft van krampjes, dan al helemaal niet laten huilen. Als ze zo jong zijn hebben ze nog niet door dat als ze gaat huilen dat papa of mama dan komt. Dus ze gaat dan nog niet huilen om aandacht, echt alleen omdat er iets is. Dat besef komt pas ongeveer met een maand of 6.

Fuente, het zouden idd best waterpokken kunnen zijn. Bij Noah op het kdv heerste het ook en ik dacht toen ook bij elk pukkeltje "owjee zou dit het zijn?" en ineens barste het dus los. En het begint ook vaak op de romp.
Ik heb bij de apotheek gevraagd voor iets tegen de jeuk. Maar als ze zo klein zijn hebben ze er vaak geen last van, dus met een beetje geluk krijgt Sara er ook weinig last van
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34931561
Bij ons zeiden ze ook dat we Amber maar moesten laten huilen, nou echt niet. Gister was ze zo van slag.
Ik hanteer de 5 minuten "regel". Ik leg Amber in bedje, aai over haar neusje, geef speentje, geef kus en ga dan weg, dan laat ik haar 5 minuten gaan. Meestal valt ze wel in slaap maar soms ook niet. Dan ga ik na 5 minuten weer terug en herhaal het aaien, het speentje en doe shhhh en ga dan weer weg. Steeds laat ik er 5 minuten tussen zitten. Over het algemeen helpt het wel maar soms ook niet. Als ze helemaal doorslaat dan haal ik haar wel uit bed en dan knuffel ik haar tot ze rustig is en dan probeer ik het opnieuw.

Evenstar, heel veel succes vandaag!!

Wij hebben Amber ook ingebakerd, maar niet voor lang. Ze ging helemaal uit haar dak en krijste de hele boel bij elkaar. Ze werd pislink als ze haar armen niet kon bewegen. Nu slaapt ze in een slaapzak en dat gaat prima. Gister is ze om 21.45 naar bed gegaan en vanmorgen werd ze pm 7.15 wakker, toen lag ze te kletsen en daarna is ze nog even in slaap gevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage vrijdag 10 februari 2006 @ 13:34:30 #155
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_34934883
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid... wat naar dat ze ineens weer zo van slag is...
Heeft ze verder vannacht nog wel wat geslapen?

Evenstar! Succes vandaag!
Ze is rond 3.00 in slaap gevallen en heeft toen gelukkig wel doorgeslapen.
De laatste tijd is ze ook erg onrustig met drinken. Ze draait haar hoofdje alle kanten op en slaat met haar handjes. Als ze dus in bed ligt, of eik waar dan ook, begint ze ook te maaien met haarhandjes. Dus misschien is inbakeren toch het overwegen waard. Ik zal iig contact opnemen met het cb voor een afspraak.

Gelukkig is verder alles goed met Kim! Ze zat net nog heel lief te lachen en te brabbelen. En ze houdt haar knuffeltje nu stevig vast, daar mag je niet aankomen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 14:35:39 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34936066
Kim klein knuffelmeisje en Amber klein spookje wel goed slapen hoor
quote:
Ingrid en Djeez, ik zou Kim echtniet gewoon laten huilen hoor Beetje rae reactie van het CB vind ik... Zeker als ze ook last heeft van krampjes, dan al helemaal niet laten huilen.
Ik vind dat je een kindje best wel eens mag laten huilen. en dan langer als vijf minuutjes.
De longetjes moeten ook ontwikkelen en ze moeten ook hun frustraties e.d. kwijt kunnen en tegen krampjes kun je vrij weinig doen buiten abc dophilus of cinabby oid dergelijks proberen.

quote:
Als ze zo jong zijn hebben ze nog niet door dat als ze gaat huilen dat papa of mama dan komt. Dus ze gaat dan nog niet huilen om aandacht, echt alleen omdat er iets is. Dat besef komt pas ongeveer met een maand of 6.
je kunt ze niet verwennen maar wel gewennen. Als jij een kindje nooit laten huilen en zodra het een kik geeft gaat troosten, merkt een kindje dat zeer zeker wel.

Misschien is inbakeren een optie en kun je het cb of een inbakerdeskundige oid om advies vragen. En wellicht bij de bieb het boek van ria blom lenen succes ermee.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 10 februari 2006 @ 14:38:58 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34936192
Wat zei de kinderarts Evenstar? Of zijn jullie nog niet geweest?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 15:16:32 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34937569
Ons dropje is nagekeken door de kinderarts ze is in een dag tijd 55 gram afgevallen maar gelukkig nog niet uitgedroogd

het kunnen drie dingen zijn.

Op de derde plek staat de maagvernauwing. Maar daarvoor spuugt ze niet extreem genoeg dus die optie is nog niet van toepassing.
op de tweede plaats staat een heftige vorm van reflux, al had de comfort dan veel meer verlichting moeten bieden dan hij doet.
De vermoedens van de Kinder arts n.a.v onderzoek en een hoop vragen beantwoord te hebben en aan het buikje e.d. gevoeld te hebben leiden naar koemelk allergie.
Dus nu moeten we nutramigen proberen en mocht die niet werken neocare en anders gaan ze toch inwendig bekijken.

Eerst maar eens dit afwachten.

echter ga ik naar de optheek. Geen nutramigen. En hier in de buurt ook niet te krijgen.
Gelukkig heb ik een lieve mama die in helmond alles heeft nagebeld en dus aan nutramigen kan komen alleen moeten we wel tot vanavonc wachten eerdre is die apotheek niet open.
Raar gedoe hoor

Nu maar hopen dat het helpen gaat en ons meissie weer haar vrolijke zelve wordt
  vrijdag 10 februari 2006 @ 15:20:49 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34937737
Wat klote dat ze alsnog weer afgevallen is zeg!
Maar goed, ze is iig goed nagekeken.

Hopelijk werkt die nieuwe voeding snel!
pi_34937883
jeetje Evenstar, hopelikj slaat de nieuwe voeding snel wat reserve vet op
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34939266
Wat vervelend
Op marktplaats wordt ook altijd Nutramigen verkocht. Misschien kun je daar nog iets mee, het is er dacht ik wel goedkoop maar zonder bonnetjes kun je 't waarschijnlijk weer niet declareren bij de verzekering tzt.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:06:49 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34939402
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:03 schreef poemojn het volgende:
Wat vervelend
Op marktplaats wordt ook altijd Nutramigen verkocht. Misschien kun je daar nog iets mee, het is er dacht ik wel goedkoop maar zonder bonnetjes kun je 't waarschijnlijk weer niet declareren bij de verzekering tzt.
al was die voeding 100 euro per pak dan nog kreeg ze die vopeding, ze krijgt wat ze nodig heeft .
En op marktplaats zou ik zoiets dus never durven te bestellen.
Veel te bang dat er mee gerommeld wordt oid ze slaapt nu lekker en als het echt nodig mocht zijn dan krijg ze straks nog een beetje friso onder het mum dat ze dan toch iets binnen krijgt.
Ben erg blij dat me moeder er aan kon komen en die dus komt brengen tis toch een uur hier vandaan met de auto
en zonder bonnetje idd niet te declareren. Echter mocht de nutramigen niet aan slaan dan krijgen we hem ook niet vergoed dus sja we zien het allemala wel.
gewoon afwachten en maar hopen op het beste
pi_34939580
Als ze nu friso comfort krijgt, waarom moet je dan eigenlijk nutramigen geven ipv Friso Allergy care?

Wel fijn dat je moeder dat wil doen

/edit
Bij deze apotheek kun je online bestellen, misschien ook handig: http://www.kwaliteitsapotheek.nl/
& hier ook https://secure.is.nl/mijn(...)etails.asp?ID=326359
(En wat ook vaak wordt aangeraden is meerdere kleinere voedingen te geven, omdat een ontstoken maag & darmen [door de allergie en het zure spugen] minder kunnen hebben en dan makkelijker tot rust komen.)

[ Bericht 25% gewijzigd door poemojn op 10-02-2006 16:22:56 ]
pi_34939618
Heeft jouw apotheek het nu besteld Evenstar?
Nu maar hopen dat ze er wat aan heeft, sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34940455
Vaak word nutramigen gegeven als er sprake is van ernstige KMA. De friso Allergy Care word meer gezien als een HA-voeding dan als een voeding bij KMA. Door de artsen dan.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:00:33 #166
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34941332
kleintjes moet je niet lang laten huilen. ik heb het nooit gedaan bij maxim toen hij zo superklein , en nu trouwens nog steeds niet.
laten huilen om longetjes te laten ontwikkelen is trouwens onzin bij het leven, gaan me nekhaar van overeind staan *iekss*
niet naar jou toe hoor evenstar maar vind dat zo stom, echt iets van vroeger.

en maar hopen dat nutramigen gaat werken, succes en een lieve mamsie hebbie
pi_34941443
Vergis je niet met dat huilen. Want bij Merlijn kunnen we soms de luier, krampjes en honger uitsluiten en dan wil meneer gewoon niet slapen en is wel moe en is voor hem de enige oplossing zichzelf in slaaphuilen. Dat kan soms best lang duren. Ik zorg dan wel dat de rest is uitgeloten. Als het dan een kwartiertje duurt kan dat.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:37:43 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34942548
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind dat je een kindje best wel eens mag laten huilen. en dan langer als vijf minuutjes.
De longetjes moeten ook ontwikkelen en ze moeten ook hun frustraties e.d. kwijt kunnen en tegen krampjes kun je vrij weinig doen buiten abc dophilus of cinabby oid dergelijks proberen.

je kunt ze niet verwennen maar wel gewennen. Als jij een kindje nooit laten huilen en zodra het een kik geeft gaat troosten, merkt een kindje dat zeer zeker wel.
Ontwikkeling van de longetjes vind ik ook onzin en achterhaald idd.
Ik heb Noah ook heus wel eens laten huilen (soms kan het sowieso even niet anders) en pakte hem niet meteen bij de 1e kik op. Maar als een kind overstuur is, en zeker met zoiets als darm krampjes (in slaap huilen is idd weer een ander verhaal), zou ik dus echt niet zo'n klein kind maar laten huilen. Je kan er misschien niks aan doen, maar om het hem dan maar alleen uit te laten zoeken in bed
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34942894
Wel of niet laten huilen is iets heel persoonlijks denk ik. Ik heb het nooit gedaan, en doe het nu ook niet. Waarschijnlijk zal ik het ook nooit doen, ik kan er nl helemaal niet tegen.
Bij mijn CB was het ook een tip om haar maar te laten huilen, daar heb ik nog bijna ruzie om gehad omdat ik het er niet mee eens was. Dus die (in mijn ogen ouderwetse) adviezen geven ze wel vaker.

En ach dan verwen/gewen ik d'r toch, ben ik zelf vroeger ook en ik ben er niet slechter van geworden.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_34943235
Daar ben ik het helemaal mee eens Igraine al ben ik zelf vroeger niet "verwend", ik werd achter een dichte deur gezet
pi_34943472
Hmm ja Poemojn, dat is ook een manier...
pi_34945248
Een kind bij elke kik eruit halen vind ik dus niks. Ik heb Djen regelmatig laten huilenja ook het long verhaal en zij is daar niet slechter van geworden. Djulian daarin tegen heb ik vaak eruit gehaald en hem proberen te troosten, einde van het liedje is dat hij nu moeilijk naar bed te krijgen is en dan nog 2 uur ligt te jammeren. Hij denkt dat we bij elke kik bij hem zullen staan en word boos als dat niet zo is.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:19:26 #173
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34945651
Ik heb mijn kinderen nooit laten huilen (een minuut of 5 uitgezonderd, om het even aan te kijken) en het zijn allebei makkelijke slapers, die alleen huilen als er wat is. Iedereen moet het lekker zelf weten, alle kindjes zijn verschillend, maar ik wilde even laten weten dat je je kind niet persè "verpest" als je ze niet laat huilen.

Overigens heb ik Freek met een jaar of twee en half wel een paar avonden laten krijsen, maar dat was omdat er echt niets was, behalve gezellig beneden willen zijn .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator vrijdag 10 februari 2006 @ 19:34:41 #174
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34946103
Er zit ook wel degelijk een verschil tussen een "ik ben zo moe maar ik kan niet slapen" huiltje en een "mama er is echt iets!'huil vind ik. Ik heb ze nooit laten huilen, maar ik heb wel slaaptraining toegepast toen ze eenmaal ouder waren. Dat is echter iets anders dan een klein babietje laten huilen, dat zou ik nooit en nimmer over mijn hart verkrijgen. Ook al kun je verder niks voor ze betekenen, je bied in ieder geval troost en veiligheid en daar kun je nooit genoeg van krijgen vind ik.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34946272
Ik heb Myrthe ook nooit laten huilen. Ik denk dat het ook wel heel erg verschilt per kind, de een heeft even huilen echt nodig om in slaap te komen, de ander zeurt snel, Myrthe huilt eigenlijk alleen als er echt iets is dus dan is het ook niet zo moeilijk om er dan naar toe te gaan. Als ik merk dat ze zeurt dan wacht ik even, maar als ze echt hard gaat huilen kan ik het gewoon niet aanhoren. Maar dat is dus wel iets heeeeel anders als bij elke kik eruit halen, das weer het andere uiterste hoor..
pi_34946435
ik laat Thijs ook niet langer doorhuilen dan nodig is, kan daar trouwens ook niet goed tegen als je je kindje zo hoort huilen, en idd wat Lois al zegt je hebt duidelijk een verschil in het soorten huiilen.

Thijs huilt ook niet veel en vaak en snachts als ik hem eruit heb gehaald kan ik hem alle gemak er terug inleggen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 10 februari 2006 @ 21:31:25 #177
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34950138
Ik hoop dat de nieuwe voeding de juiste blijkt te zijn _evenstar_!

ik heb Saskia trouwens ook nooit laten huilen. Je merkt bij die kleintjes snel genoeg of ze huilen omdat er 'iets' dwars zit of omdat ze huilen om in slaap te komen of omdat ze alleen maar aandacht willen.
Saskia slaapt nu trouwens (over het algemeen) zeer makkelijk in, ze heeft er dus niks aan over gehouden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34953816
Evenstar, ik hoop dat het snel beter gaat met de Nutrigamen.

Ik wals even over de rest heen want ik ben boos.

toen ik vanavond thuis kwam vertelde Mike dat hij dacht dat het druk was geweest op het kdv omdat het schriftje niet geschreven was. Ok kan gebeuren denk ik dan. Zegt ie daarna dat toen hij haar verschoonde dat ze nog een luier van thuis aanhad (8.15 gebracht, 17.00 gehaald) Toen kwam er zo'n beetje stoom uit mijn oren. De rest van het verhaal in hoe gaat het met de moeders want dat gaat meer over mij dan over Emma...
En nog steeds drinkt ze niet geweldig uit de fles
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:02:16 #179
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34953891
Jee, wat vervelend Jelief.. En jij weet als geen ander (en ik ook) hoe dat dan gewerkt heeft op het KDV .
pi_34953973
Weet je dat zeker dat ze nog een luier van thuis aanhad?? Dat kan toch haast niet?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:14:59 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34954442
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:13 schreef snoopy het volgende:
Heeft jouw apotheek het nu besteld Evenstar?
Nu maar hopen dat ze er wat aan heeft, sterkte!
nog niet.. omdat we eerst moeten wachten of dit aanslaat. tot op heden nog geen verandering maar dat zou erg vroeg zijn

en poejmon we bieden nog kleine beetjes aan vandaag om der te laten wennen. en vanaf morgenvroeg als ze de nacht doorgeslapen hjeeft toch 150 cc maar gaan absoluut niet pushen om meer te drinken oid.

en waarom niet de friso allergy care omdat die alleen schijnt te helpen als je die van begin af aan geeft, maar dat weet ik allemaal niet precies hoe dat zit.

we wcahten af
pi_34954517
Leah, daarom ben ik ook zo boos, hoe druk het ook is, luiers verschonen doen we altijd en mocht de luier nog droog zijn dan krijgen ze op een gegeven moment toch echt wel een nieuwe aan, en we melden dan even dat het kindje niet of weinig heeft geplast.

Igraine, ze hebben heel andere luiers dan wij thuis hebben, vandaar. We gaan maandag maar even bellen. Het is jammer want ik had echt heel veel vertrouwen in de meiden daar.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:19:59 #183
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34954664
Je verschoont sowieso altijd na het voeden toch? tenminste, dat deed ik wel indertijd. Even navragen maar...maar je rotgevoel kan ik heel goed begrijpen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:21:44 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34954737
jelief wat verschrikkelijk.

en tuurlijk si er verschil tussen jammer huilen en pijn huilen e.d. en daarop handelen we.

over dat niet laten huilen en het longetjes verhaal dat het achterhaald is en niet slechter voor de stembanden is ben ik het niet mee eens.
Mijn oude buurvrouw haalde bij elke weeh en beeh en boeh en bah van haar eerste kindje de kleine eruit en sussen e.d. en bij de 2e idem.. beiden hebben slappe stembanden en een heze stem en kortademigheid als gevolg dat de long inhoud te klein is egworden.
Bij een derde nadat de kinderarts bij de oudste toen inmidels 4 had vastgesteld wat het probleem was en waarom heeft ze de derde wel laten huilen en die heefr geen van boven genoemde klachten.
Voor een ander wellicht toeval maar voor mij niet.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:22:20 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34954761
Wow dat is wel erg lang idd jelief. Bij Noah is het ook een keer gebeurd, maar die ging maar halve dag. Is nog lang, maar goed.
©Dumbo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:23:26 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34954806
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Leah het volgende:
Je verschoont sowieso altijd na het voeden toch? tenminste, dat deed ik wel indertijd. Even navragen maar...maar je rotgevoel kan ik heel goed begrijpen.
hier ook bij elke voeding verschonen we de luier wle of niet wat gedaan.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:26 #187
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34954881
Nu met mijn eigen kinderen doe ik dat niet hoor, dan kijk ik even aan de zijkant, of voel even een kind in zijn kruis , of verschonen nodig is. Maar op het KDV deed ik dat wel.
pi_34954935
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Jelief het volgende:

Igraine, ze hebben heel andere luiers dan wij thuis hebben, vandaar. We gaan maandag maar even bellen. Het is jammer want ik had echt heel veel vertrouwen in de meiden daar.
Ja dan weet je het wel zeker...
Oh wat erg, een hele dag in dezelfde luier...! Arme Emma
pi_34954952
Wij controleren sowieso een paar keer per dag de luier, en bij die kleintjes idd bij elke voeding en voor en na het slapen (indien nodig). Wat ik ergerlijk vind is dat ze dus niet opgelet hebben of ze wel geplast heeft, vrij essentieel als je weet dat een kindje slecht drinkt. Maar goed verder gaat het lekker met ons meisje, ze vind op haar buik liggen niet zo heel erg meer en begint gericht speeltjes te pakken. Ook de babygym is leuk. Ze kan ook geweldig kirren en gillen. Vanavond hadden we een voorbereidingsbijeenkomst voor de kinderopdracht van komende zondag. We gaan dan in kerk onze dank uitspreken dat Emma er is en vragen de gemeente om ondersteuning/hulp bij de geloofsopvoeding. Het wordt een heel vrolijke dienst samen met 3 andere ouderparen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:32:28 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34955143
wat voor geloof hebben jullie dan als ik mag vragen ?

wij laten Arwen dopen ze wordt gedoopt in de doopjurk van haar peettante volgens antilliaanse traditie
we wachten echter tot onze poolse familie wer in nederland is ( ongeveer maart) omdat voor hun geloof erg belangrijk is en wij hun er graag bij willen hebben
pi_34955264
We zijn Doopsgezind. Ondanks dat Emma niet gedoopt word krijgt ze wel een doopjurk aan namelijk die van mijn oma (die pas overleden is). We doen dit omdat zo twee tradities(katholiek en doopsgezind) bij elkaar komen. Ook willen we Emma wel doopsgezind opvoeden maar wel de vrijheid geven om later haar eigen keuze te maken.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:55:57 #192
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34955994
even gaat googlen op doopsgezind nog nooit van gehoord
pi_34956044
www.doopsgezind.nl (als ik het goed heb)
pi_34961626
Jeetje Jelief, niet te geloven dat ze Emma geen nieuwe luier gedaan hebben, kan me voorstellen dat je er dan geen fijn gevoel meer bij hebt!

Ik heb nog een vraag over waterpokken. Sara heeft nu nog meer plekjes dan eerst, wanneer worden dit blaasjes? De vlekjes zitten nog steeds alleen op haar buikje en rompje en gisteravond had ze heel iets verhoging, vanmorgen nog niet getempt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:36:32 #195
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34962262
Fuente, bij Noah ging dat ineens heel hard. Dinsdag zat ik nog te twijfelen of het waterpokken waren, maar toen ik hem 's avonds in bad deed was het wel duidelijk. Hij had er toen nog weinig last van, maar toch m'n moeder gevraagd of die woensdag kon oppassen ipv dat ie naar het kdv ging. Woensdag had ie iets verhoging maar nog weinig last, en donderdag waren het echt blaasjes en was het een hoopje ellende en had ie echt last van jeuk, etc. Maar zaterdag had ie er gelukkig alweer veel minder last van. Het duurt wel lang voor het wegtrekt vind ik, bij Noah is het nu nog niet helemaal weg. Maar geen jeuk meer dus is niet erg ofzow het duurt alleen lang vind ik
©Dumbo
pi_34964338
sjonge jelief, daar zou ik ook echt woest over zijn zeg. weet je echt heel zeker dat ze daar niet ook soms dat merk gebruiken? nou ja, ik zou 't ook op z'n minst bespreken daar.
pi_34964576
jeetje Jelief, daar zou ik inderdaad ook zwaar pissed over zijn. Het is toch geen dagtaak? En daarbij, dalijk heeft ze een schimmelinfectie ofzo...

Idd geljk bellen maandag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:30:18 #198
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34965731
Bix; hoe was Anna's verjaardag? Enne.... waar blijven de foto's?

Ik heb Juul in het kader van het inbakerverhaal regelmatig laten huilen, maar ik moet zeggen; met een gebroken hart! Toch hielp het om vol te houden. De huiltjes werden steeds korter en verdwenen op het laatst helemaal. Nu is ie zo oud dat ie echt alleen nog maar huilt als er echt iets is, dus ik laat hem sowieso nooit meer huilen nu, hooguit een kwartiertje mekkeren.

Juul trekt zich trouwens de hele dag op tot staan! Ik vind het zo knap van hem.
pi_34967749
renzell, dat vind ik ook heel knap van julius!!! en zie het verjaardagstopic voor een paar fotootjes van donderdag. en zondag vieren we 't eigenlijk pas 'echt' dus dan worden vast nog wel meer foto's gemaakt. in ieder geval is ze al heel echt jarig, erg grappig. de kadootjes werden zeer dankbaar ontvangen en ze vindt de ballonnen en slingers ook erg mooi. als we met z'n allen voor haar zingen glundert en danst ze volop mee. piet vindt het ook erg leuk, die vraagt elke dag hoopvol: 'is het nog steeds feest?' en ja, tot en met morgen is 't hier gewoon een groot verjaardagsfeest. gisteren werd het op het kinderdagverblijf gevierd, en daar hadden ze een hele mooie sesamstraat-feestmuts voor haar gemaakt, en ook een mooie pino-plaat met de namen van alle kindjes en juffen van haar groep erop. 's ochtends hebben ze er ook echt een feestje van gemaakt, met zingen en de traktaties en allemaal muziekinstrumentjes. helaas waren we vergeten de camera mee te nemen om daar te laten zodat de juffen foto's konden maken. (maar dit is in ieder geval beter dan andersom: die keer dat piet z'n eerste verjaardag bij zijn vorige kdv vierde is er gewoon nauwelijks gevierd, geen muts, geen kadootje (niet dat dat kadootje nou zo per se moet maar ze hadden er in ieder geval wel een beetje aandacht aan mogen schenken). we hadden toen wel een camera meegegeven maar daar was niks mee gedaan. ook zo'n kdv waarbij ik wel eens twijfelde over het aantal keren dat ze de luiers verschoonden trouwens.)
pi_34968012
Julius, stoere vent

Wat goed dat ze zulke leuke dingen doen op het kdv Bix! En zo'n kleine stralende jarige Anna is toch helemaal lief Ik moet ook zo lachen om Piet die feest wil
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')