Ze is rond 3.00 in slaap gevallen en heeft toen gelukkig wel doorgeslapen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid... wat naar dat ze ineens weer zo van slag is...
Heeft ze verder vannacht nog wel wat geslapen?
Evenstar! Succes vandaag!
Ik vind dat je een kindje best wel eens mag laten huilen. en dan langer als vijf minuutjes.quote:Ingrid en Djeez, ik zou Kim echtniet gewoon laten huilen hoor Beetje rae reactie van het CB vind ik... Zeker als ze ook last heeft van krampjes, dan al helemaal niet laten huilen.
je kunt ze niet verwennen maar wel gewennen. Als jij een kindje nooit laten huilen en zodra het een kik geeft gaat troosten, merkt een kindje dat zeer zeker wel.quote:Als ze zo jong zijn hebben ze nog niet door dat als ze gaat huilen dat papa of mama dan komt. Dus ze gaat dan nog niet huilen om aandacht, echt alleen omdat er iets is. Dat besef komt pas ongeveer met een maand of 6.
al was die voeding 100 euro per pak dan nog kreeg ze die vopeding, ze krijgt wat ze nodig heeft .quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:03 schreef poemojn het volgende:
Wat vervelend
Op marktplaats wordt ook altijd Nutramigen verkocht. Misschien kun je daar nog iets mee, het is er dacht ik wel goedkoop maar zonder bonnetjes kun je 't waarschijnlijk weer niet declareren bij de verzekering tzt.
Ontwikkeling van de longetjes vind ik ook onzin en achterhaald idd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind dat je een kindje best wel eens mag laten huilen. en dan langer als vijf minuutjes.
De longetjes moeten ook ontwikkelen en ze moeten ook hun frustraties e.d. kwijt kunnen en tegen krampjes kun je vrij weinig doen buiten abc dophilus of cinabby oid dergelijks proberen.
je kunt ze niet verwennen maar wel gewennen. Als jij een kindje nooit laten huilen en zodra het een kik geeft gaat troosten, merkt een kindje dat zeer zeker wel.
nog niet.. omdat we eerst moeten wachten of dit aanslaat. tot op heden nog geen verandering maar dat zou erg vroeg zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:13 schreef snoopy het volgende:
Heeft jouw apotheek het nu besteld Evenstar?
Nu maar hopen dat ze er wat aan heeft, sterkte!
hier ook bij elke voeding verschonen we de luier wle of niet wat gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef Leah het volgende:
Je verschoont sowieso altijd na het voeden toch? tenminste, dat deed ik wel indertijd. Even navragen maar...maar je rotgevoel kan ik heel goed begrijpen.
Ja dan weet je het wel zeker...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Jelief het volgende:
Igraine, ze hebben heel andere luiers dan wij thuis hebben, vandaar. We gaan maandag maar even bellen. Het is jammer want ik had echt heel veel vertrouwen in de meiden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |