abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34744604
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Blijf uit mijn buurt
Hoewel het natuurlijk wel DE manier is om zeker te weten dat je dikker wordt
Tja..... Maar dat dat tijdelijk is, is bij jou na EW toch al gebleken?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_34745028
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:01 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Tja..... Maar dat dat tijdelijk is, is bij jou na EW toch al gebleken?
Ja, dat wel. Maar dat waren wel een paar leuke maandjes. Ook een beetje sneller afgelopen dat gedacht. Maar desalniettemin.... ik voelde me prachtig.

En ik was toen nog heel erg jong
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34745778
hahahah.... Is dat jouw manier om duidelijk te maken dat... Hoe ouder je wordt , hoe moeilijker je de extra kilootjes er weer af krijgt?

bedacht me vanmiddag dat tussen oudste en jongste monster strax net gen 10 jaar zit!
pi_34745795
Nok... Kaartje staat voor morgen op de planning , is dat goed?
pi_34746478
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef vamperotica het volgende:
hahahah.... Is dat jouw manier om duidelijk te maken dat... Hoe ouder je wordt , hoe moeilijker je de extra kilootjes er weer af krijgt?

bedacht me vanmiddag dat tussen oudste en jongste monster strax net gen 10 jaar zit!
Dat weet ik dus niet. Geen idee.
Ik heb geen extra kilo's. Maar ik vraag me wel af of ik idd net zo snel mijn oude figuur terug zou hebben als ik nu nog een kind zou krijgen. Ik heb altijd gedanst tot in mijn zwangerschap zelfs. Dus ik was in topconditie. Mijn spieren zijn nog steeds strak genoeg maar of die nu nog net zo veerkrachtig zouden zijn als toen.... geen idee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34746493
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef vamperotica het volgende:
Nok... Kaartje staat voor morgen op de planning , is dat goed?
Tuurlijk Zie het morgen wel.

Of ehhh.... da's eigenlijk vandaag al
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34752537
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En t was eigenlijk een beetje sarcastisch bedoeld!
Loop over van de kwaaltjes... en dan vooral de hormonale emotieschommelingen!
Oh ok,
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34752549
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is Mirage zwanger?
Ze staat op knappen, meid :\')
Ik wist het echt niet
pi_34752698
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik wist het echt niet
Van de derde dus.
Maar jij van de tweede, begreep ik.
Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar.
Ik zou me rotschrikken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 5 februari 2006 @ 11:11:52 #250
19194 Oversight
◢◤
pi_34752964
-----oeps.... 1e inlog foutje ? ------> = Mirage ---

Zooooooo ik heb zowaar een goeie nachtrust gehad.
Héél onwerkelijk !

Gisteren ben ik even naar de markt geweest, 15 meter stof gehaald.
En Btje heeft nu stoere camouflage gordijnen.
Ze zijn zo goed als af ! Ik moet nog één baan maken.

Ik had eerst 4 banen (2 aan 2) maar ik vind ruimer toch leuker en ik heb stof genoeg.
Dus we naaien er gewoon nog een baan bij

De hond laat mij geen moment alleen.
Ik ging gisteravond douchen omdat de baby weer vreemde toestanden uithaalde.. even ontspannen.
Oversight was niet thuis en de hond heeft vanaf dat ik eronder stapte tot ik er onder uit kwam voor het douchegordijn gezeten.
Oversight kwam halverwege binnen en de hond is alleen even naar de voordeur geweest om te checken wie het was om vervolgens weer bij mij voor de douche zijn plek in te nemen.

Ik heb echt de indruk dat hij voelt hoever ik ben.

Hij is echt lief !

[ Bericht 7% gewijzigd door Mirage op 05-02-2006 11:24:18 ]
◢◤
  zondag 5 februari 2006 @ 11:22:11 #251
19194 Oversight
◢◤
pi_34753120
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef Bastard het volgende:
Hadden jullie gisteren ook het gevoel dat het \\\\\\\"een positieve dag\\\\\\\" was
Ik had allemaal dingen die ik hoorde of zag van mensen die echt begaan waren met een medemens... en dat in deze zo verharde wereld?
Alsof dat gisteren even waardevoller was, dan de lege woorden en daden die we doorgaans zien.

Of misschien viel mij dat alleen op
-----oeps.... inlog foutje ? ------> = Mirage ---

Ik had het gisteren.

Een ontzettende rotdag eigenlijk, maar ondanks de botte hark houding die de mensen hiernormaal gesproken hebben waren er gisteren een paar mensen die zomaar \\\"iets vriendelijks\\\" deden.
En dat deed mij goed.

In het looppad op de markt was er een wat oudere man (súperlang trouwens) die even de weg kwijt leek omdat iedereen hem alle kanten op duwde.
Ik bleef staan en keek hem aan met zo\\\'n blik van \\\"ga uw gang\\\".
Zijn uitdrukking ging van verwarring naar een prachtige glimlach:\\\"Gaat u maar voor hoor\\\".

Op de één of andere manier raakte me dat op een prettige manier.
Had ik gewoon even nodig.

De marktkoopman waar ik de stof haalde telde de meters uit en deed er toen nog een \\\"cadeautje\\\" bij. Natuurlijk is dat ook in zijn voordeel en vanzelfsprekend is dit een betere besteding dan een metertje stof dat blijft liggen waar niemand iets mee kan.
Maar hoe hij het bracht en de knipoog erbij, ik moest even lachen.

En onderweg naar huis... op het metro station kwam ik een man tegen die ik later nog 2 maal tegenkwam.
De laatste keer zat hij bij mij in de bus en hij was geïnteresseerd en begaan, begon een gesprek.... blééf aan nagenoeg iedere zin \\\"mevrouw\\\" toevoegen.
En hij sloot af met een wijze uitspraak.
Het was een poepie van een vent.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirage op 05-02-2006 11:25:06 ]
◢◤
pi_34753323
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:11 schreef Oversight het volgende:
-----oeps.... 1e inlog foutje ? ------> = Mirage ---

Zooooooo ik heb zowaar een goeie nachtrust gehad.
Héél onwerkelijk !

Gisteren ben ik even naar de markt geweest, 15 meter stof gehaald.
En Btje heeft nu stoere camouflage gordijnen.
Ze zijn zo goed als af ! Ik moet nog één baan maken.

Ik had eerst 4 banen (2 aan 2) maar ik vind ruimer toch leuker en ik heb stof genoeg.
Dus we naaien er gewoon nog een baan bij

De hond laat mij geen moment alleen.
Ik ging gisteravond douchen omdat de baby weer vreemde toestanden uithaalde.. even ontspannen.
Oversight was niet thuis en de hond heeft vanaf dat ik eronder stapte tot ik er onder uit kwam voor het douchegordijn gezeten.
Oversight kwam halverwege binnen en de hond is alleen even naar de voordeur geweest om te checken wie het was om vervolgens weer bij mij voor de douche zijn plek in te nemen.

Ik heb echt de indruk dat hij voelt hoever ik ben.

Hij is echt lief !
And since men are dogs...... zijn mannen dus ook lief
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 5 februari 2006 @ 11:35:44 #253
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34753396
lieverd....

een koe is een rund, maar een rund is geen koe.

Een man is een hond, maar een hond is geen man.

En mijn..deze... *wijst zwart witte hond met koeievlekken aan* hond is lief...

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34753441

O, gelukkig... ik zie dat je weer helemaal jezelf bent

Ik ga nu trouwens een coupe soleil bij mezelf zetten. Wat lichte plukjes om de grijze haren die nu echt overal tussendoor zitten te maskeren. Hoe en waarom dat ineens overal tevoorschijn komt.... echt.... ik snap er geen zak van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 5 februari 2006 @ 11:52:16 #255
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34753765
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:38 schreef nokwanda het volgende:

O, gelukkig... ik zie dat je weer helemaal jezelf bent
Goeie nachtrust en een baby die even zijn, weliswaar onhandige, houding heeft gevonden waar hij even in lijkt te blijven zitten/liggen.
quote:
Ik ga nu trouwens een coupe soleil bij mezelf zetten. Wat lichte plukjes om de grijze haren die nu echt overal tussendoor zitten te maskeren. Hoe en waarom dat ineens overal tevoorschijn komt.... echt.... ik snap er geen zak van.
Wat denk je....
je ventje wordt ouder.
En zodra een jongetje eneman begint te worden krijgen ze de eigenschap om al het leven en kleur uit je te zuigen.
Tegen de tijd dat ze een man zíjn, zuigen ze nog steeds het leven eruit maar maken ze het af en toe zó bond dat de kleur wel weer terug is...

Rood... paars...... :'(

of zou het aan ons liggen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34753807
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

Goeie nachtrust en een baby die even zijn, weliswaar onhandige, houding heeft gevonden waar hij even in lijkt te blijven zitten/liggen.
[..]

Wat denk je....
je ventje wordt ouder.
En zodra een jongetje eneman begint te worden krijgen ze de eigenschap om al het leven en kleur uit je te zuigen.
Tegen de tijd dat ze een man zíjn, zuigen ze nog steeds het leven eruit maar maken ze het af en toe zó bond dat de kleur wel weer terug is...

Rood... paars...... :\'(

Je hebt mijn post helemaal niet gelezen :'(
pi_34754192
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

[..]

Wat denk je....
je ventje wordt ouder.

Rood... paars...... :\'(

En ik heb ineens allebei tegelijk
Eigenlijk geen wonder dus

Ik hoop dat die coupe soliel een beetje lukt. Moet nu nog 20 minuten intrekken en dan zie ik het wel. En anders flikker ik er morgen gewoon weer een pakje van ongeveer mijn eigen kleur in.

@A_B.....JIj wil perse in het ziekenhuis ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 5 februari 2006 @ 12:23:36 #258
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34754601
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Je hebt mijn post helemaal niet gelezen :\\\'(
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

ben je ook zwanger Mirage!!!!!! Jeetje ik zal voor je duimen! En misschien laat maar gefeli!
En ik maar zeuren dat ik tegen de bevalling op zie...omdat de eerste nog zo vers in het geheugen ligt....10 mei 2005
Ik ben idd zwanger.
38 weken om precies te zijn (tenzij de eerste schatting toch juist was... dan zit ik nu precies op 40 weken. Ik heb gemenstrueerd tijdens het begin van de zwangerschap).

De baby doet heel onhandig dit keer.
Het is de 3e zwangerschap en de andere 2 liepen eigenlijk best vlotjes, de gewoonlijke zwangerschapskwaaltjes maar niets echt vervelends).
Deze zwangerschap is vanaf het begin al ontzettend anders.

in het begin hing ik hele dagen boven de wc, zelrfs gewoon water kwam eruit.
Gemberthee.. van alles gedaan om het te beperken.
Ik heb bloed geplast.
En zo is het eigenljik een beetje door gegaan....
Recent ben ik naar het ziekenhuis gestuurd ivm verhoogde bloeddruk en ontzettende pijn.
Waar de pijn vandaan kwam weten ze nog niet, de bloeddruk was zoals we het nu kunnen zien zo verhoogd door de pijn.
Het enige dat anders was, was dat de baby in stuit lag. (terwijl hij al weken én ingedaald én zelfs vast zat ).
Ik viel dus opeens onder de gyneacoloog ipv de verloskundige.
Paar dagen later naar ziekenhuis voor draaipoging.
Was de baby zelf al terug gedraaid... ik terug gestuurd naar verloskundige.. ( die mag dan weer verder begeleiden).
De dag erna was de baby wéér gedraaid.
Ik moest kiezen stuitbevalling (vaginaal) of keizersnee.
Inmiddels ligt de baby in dwarsligging en kan hij er dus helemaal niet meer uit behalve via een keizersnee.
Daar komt nog bij dat als de bevalling zich spontaan aandient (en de situatie onveranderd is.. dus én dwarsliggend en dus niet ingedaald) ik meteen zou moeten gaan liggen als mijn vloezen breken.
Omdat de vliezen niet eenbeetje scheuren bij deze lighouding, maar meteen een hele plons water doorlaten en omdat het kanaal vrij is het zooitje (navelstreng) naar buiten kan zakken waardoor het afgeknelt wordt terwijl de baby nog in mijn buik zit.
Dan zou ik dus vanaf waar ik ook ben opgehaald moeten worden om een spoedkeizersnee in het ziekenhuis te ondergaan.

De baby schopt, trapt woelt en draait contstant (ondanks zijn formaat) de uitstulpingen, trappen tegen mijn lies, steken bij mijn schaambot, mijn rechterrib en bij mijn borstbeen zijn niet mis.
En hoezeer ik normaal ook van de bewegingen geniet.. ik vind ze nu vaak echt niet leuk.

het heen en weer geslinger tussen de mogelijkheid dat op het laatste moment toch ene gewone bevalling plaats kan vinden (al dan niein stuit) en tussen een spoedkeizersnee die nu iedere dag uitgevoerd zou moeten/kunnen worden (want dat nu de vliezen breken is helemaal niet zo onwaarschijnlijk lijkt mij) bevalt mij ook niet.
Ik heb behoefte om me toch wel ergens op voor te kunnen bereiden ook als dat niet de gewone bevalling is die ik graag had gewild.
I want to be in control

Morgen bel ik de verloskundige.
Ze halen hem maar mooi.

En dan wil ik genieten van het kleine hummeltje in mijn armen ipv in mijn buik.
Sir Winston Churchill
  zondag 5 februari 2006 @ 12:26:20 #259
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34754685
Ik beval in het EMC trouwens
Sir Winston Churchill
pi_34754949
Over in control willen zijn gesproken......Als het geen spoedkeizersnee is kan men je plaatselijk verdoven zodat je er wel bij kunt zijn, toch. Dat zou op zich al een voordeel zijn, als je er tegen kunt. Maar dan maak je alles wel bewust mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34754968
Ik heb geloof ik weinig controle over de haarkleur. Ik laat het nog maar een 20 minuten extra intrekken :')
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 5 februari 2006 @ 12:40:04 #262
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34755113
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb geloof ik weinig controle over de haarkleur. Ik laat het nog maar een 20 minuten extra intrekken :\')
pas je op dat je nog wel haar overhoudt ?

Niet te lang hoor !!
Sir Winston Churchill
pi_34755197
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

pas je op dat je nog wel haar overhoudt ?

Niet te lang hoor !!
mwoah.... mijn haar is zo ongeveer indestructable. En er is genoeg. Mijn coupe Schapedoes :\')
Ik kan het inmiddels wel in een straks staartje trekken dus het groeit goed. Af en toe vlecht ik ze in dunne cornrows half naar achter en laat het zo een weekje zitten.

Damn.... mijn smileys werken ook al niet. Net als mijn avatar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 5 februari 2006 @ 12:44:24 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34755253

En verder heb ik niets te zeggen, dus ik laat de dames weer lekker ravotten met elkaar

Alleen zware dromen gehad
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34756623
Het geravot met mijn pruik heeft wel geholpen. Is goed uitgevallen. Highlights die er natuurlijk uitzien.
Pesies wat de bedoeling was dus.

Dromenvanger..... erg he!.... die vrouwen. Het lijkt hier wel een waterput in een dorpje vandaag, waar de dames hun wel en wee bespreken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 5 februari 2006 @ 13:16:08 #266
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34756634
@ Nokwanda: goed lang laten zitten, die coupe soleil! Moet ik ook altijd doen, bij mij duurt het gewoon 3 keer zo lang voor het echt blond wordt.
Heb je ook zo zitten mieren met zo\'n kapje op je hoofd en daar met een haaknaaldje plukjes haar uittrekken?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 5 februari 2006 @ 13:17:33 #267
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34756692
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef nokwanda het volgende:
Het geravot met mijn pruik heeft wel geholpen. Is goed uitgevallen. Highlights die er natuurlijk uitzien.
Pesies wat de bedoeling was dus.

Dromenvanger..... erg he!.... die vrouwen. Het lijkt hier wel een waterput in een dorpje vandaag, waar de dames hun wel en wee bespreken.
ah, het is al klaar
pi_34757184
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Marietje_34 het volgende:
@ Nokwanda: goed lang laten zitten, die coupe soleil! Moet ik ook altijd doen, bij mij duurt het gewoon 3 keer zo lang voor het echt blond wordt.
Heb je ook zo zitten mieren met zo\\\'n kapje op je hoofd en daar met een haaknaaldje plukjes haar uittrekken?
Deze keer niet. Heb gewoon lagen haar losgetrokken en de rest vastgespeld en in iedere laag een paar wat dikkere plukken genomen. Volgende laag lostrekken en hetzelfde doen.
Ik heb het idd bijna 3 x zo lang laten zitten en het resultaat is zoals het zou moeten zijn bij de beschrijving. Dus ik had het er echt niet eerder uit moeten halen.
Inmiddels ook gefohnd en het valt prima uit.

Ik wilde ook weer niet echt blond worden. Ik heb zelf lichtbruin haar en ik wilde wat donker goudblonde highlights. Paar tintjes lichter maar.

Maar nou ben ik de lul..... mijn moeder riep al dat ze voortaan geen geld meer aan de kapper gaat uitgeven. Knippen deed ik haar al de laatste tijd. En dus nu ook de rest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 5 februari 2006 @ 13:35:13 #269
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34757487
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Deze keer niet. Heb gewoon lagen haar losgetrokken en de rest vastgespeld en in iedere laag een paar wat dikkere plukken genomen. Volgende laag lostrekken en hetzelfde doen.
Ik heb het idd bijna 3 x zo lang laten zitten en het resultaat is zoals het zou moeten zijn bij de beschrijving. Dus ik had het er echt niet eerder uit moeten halen.
Inmiddels ook gefohnd en het valt prima uit.

Ik wilde ook weer niet echt blond worden. Ik heb zelf lichtbruin haar en ik wilde wat donker goudblonde highlights. Paar tintjes lichter maar.

Maar nou ben ik de lul..... mijn moeder riep al dat ze voortaan geen geld meer aan de kapper gaat uitgeven. Knippen deed ik haar al de laatste tijd. En dus nu ook de rest
ah joh, ga je toch gewoon een beetje bijklussen als kapster

Ik moet mijn coupe soleil ook weer 'upgraden', maar moet wel met zo'n kapje gaan zitten etteren omdat mijn haar te lang is voor jouw methode. Ben er wel 2 uur mee bezig voor ik alle plukjes eruit heb gehaakt
pi_34757565
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:35 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ah joh, ga je toch gewoon een beetje bijklussen als kapster

Ik moet mijn coupe soleil ook weer \'upgraden\', maar moet wel met zo\'n kapje gaan zitten etteren omdat mijn haar te lang is voor jouw methode. Ben er wel 2 uur mee bezig voor ik alle plukjes eruit heb gehaakt
Ik klus al jaaaaren bij als kapster. Aleen wel voor kroeshaar en niet voor glad haar. En afrokapsels bij glad haar dan weer wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')