quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit hier ook nog.....maar ik blijf niet lang meer. Straks rusten en relaxen.
Voorjaarsmoeheid begint al te komen
quote:
Dan ben ik jaloers op jou. Ik moet zowat elke dag de wc pot in met mijn hoofd. Hurray voor zwangerschapskwaaltjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:16 schreef nokwanda het volgende:
Ben een beetje misselijk![]()
![]()
Had een flinke bak guacamole gemaakt en die moest leeg. Alleen was ik vergetn om tortillachips te halen. Super is net ff te ver (geen zin om op de fiets te springen)
Dus dan maar oplepelen met de ouwe pringles die nog in de kast stonden.......Heeeeeerlijk. Maar een beetje veel.
Ik ga maandag vragen of ze deze week de baby eruit wippen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:18 schreef vamperotica het volgende:
jeuj fok is er weer!
Zangerschapskwaaltjes....
geen last van !
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:12 schreef Oversight-en-Mirage het volgende:
Nou, ze hebben me gewipt hoor...![]()
maar fok is er weer
![]()
Gaan we lief doen ?
![]()
![]()
Ik moet ook weer een beetje bij eten. Had vorige week een griepje. Geen honger en dus verlies ik dan razendsnel gewicht. Terwijl ik het er niet bij krijg. Dus nu ik weer mens ben vreet ik me klem. Tis maar goed dat ik niet weet wat zwangerschapsmisselijkheid is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dan ben ik jaloers op jou. Ik moet zowat elke dag de wc pot in met mijn hoofd. Hurray voor zwangerschapskwaaltjes![]()
Heb best veel van die dagen. Is ook en kwestie van er oog voor hebben, denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef Bastard het volgende:
Hadden jullie gisteren ook het gevoel dat het \"een positieve dag\" was
Ik had allemaal dingen die ik hoorde of zag van mensen die echt begaan waren met een medemens... en dat in deze zo verharde wereld?
Alsof dat gisteren even waardevoller was, dan de lege woorden en daden die we doorgaans zien.
Of misschien viel mij dat alleen op
Ik vind dat je gelijk hebt... je lijf geeft ook aan dat het genoeg is geweest... En dat eigenwijze mormel ook... Die is zo druk op zoek naar de uitgang, dat ie de weg helemaal kwijt is...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga maandag vragen of ze deze week de baby eruit wippen.
Hopenlijk vindt zij het nu ook wel welletjes geweest.
Alles doet bij mij nu gewoon echt pijn, het is slopend en de baby loopt ook minder risico denk ik als ze gewoon toch maar een datum prikken en het deze week doen.
Zoals hij nu ligt (dwars en nietingedaald) loop ik kans dat het zooitje naar buiten zakt zonder baby (de navelstreng) als mijn vliezen breken. De navelstreng kan dan afgeknelt raken... ze moeten mij dan eerst van 4 hoog naar beneden halen (lopen mag ik niet dan) om door R\\\'dam naar het ziekenhuis te rijden en daar een spoedkeizersnee te doen. (dwars past een baby er natuurlijk niet door()
Ik zie dat niet zitten. De chaos, de onzekerheid... en het risico voor de baby.
Over mijzelf nog maar niet te spreken want ik ben inmiddels helemaal beurs van binnen.
Ik heb er al nachtmerries van.
Ben je wel of niet zwangerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:18 schreef vamperotica het volgende:
jeuj fok is er weer!
Zangerschapskwaaltjes....
geen last van !
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga maandag vragen of ze deze week de baby eruit wippen.
Hopenlijk vindt zij het nu ook wel welletjes geweest.
Alles doet bij mij nu gewoon echt pijn, het is slopend en de baby loopt ook minder risico denk ik als ze gewoon toch maar een datum prikken en het deze week doen.
Zoals hij nu ligt (dwars en nietingedaald) loop ik kans dat het zooitje naar buiten zakt zonder baby (de navelstreng) als mijn vliezen breken. De navelstreng kan dan afgeknelt raken... ze moeten mij dan eerst van 4 hoog naar beneden halen (lopen mag ik niet dan) om door R\\\\\\\'dam naar het ziekenhuis te rijden en daar een spoedkeizersnee te doen. (dwars past een baby er natuurlijk niet door()
Ik zie dat niet zitten. De chaos, de onzekerheid... en het risico voor de baby.
Over mijzelf nog maar niet te spreken want ik ben inmiddels helemaal beurs van binnen.
Ik heb er al nachtmerries van.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ben je wel of niet zwanger![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ben je ook zwanger Mirage!!!!!! Jeetje ik zal voor je duimen! En misschien laat maar gefeli!
En ik maar zeuren dat ik tegen de bevalling op zie...omdat de eerste nog zo vers in het geheugen ligt....10 mei 2005
Uhm.... nouhou.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef nokwanda het volgende:
Zeg dames.... tis toch niet besmettelijk, hey?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |