doe ff linkje fobo erbij voor de luie usersquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:02 schreef Tobbes het volgende:
Soms kom je mensen tegen, zie je ze vluchtig en denk je: "wow, die heeft wat moois" Je hoeft deze personen dan niet uitgesproken knap te vinden, maar je voelt je dan aangetrokken.
Als dat IRL gebeurd, waarom dan niet op basis van een userfoto/usericon?
Tot wie voelde jij je na het zien van een userfoto direct aangetrokken?
Het gaat hier om een eerste indruk, als die persoon achteraf toch een stuk minder bleek te zijn/was doet dit er niet toe.
TS begint: Duderinnetje![]()
Het gaat om een toevallig eerste indruk, niet om een planmatige vleeskeuringquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:04 schreef donnahvh het volgende:
[..]
doe ff linkje fobo erbij voor de luie users![]()
ja nou dan snel klikkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het gaat om een toevallig eerste indruk, niet om een planmatige vleeskeuring![]()
Mjah bij MaRySe had ik ook wel zoiets van: bijzonder meisje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:16 schreef MoChe het volgende:
maryse
nee dat is niet sarcastisch bedoeld!
geen fobo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah bij MaRySe had ik ook wel zoiets van: bijzonder meisje.
Maar bij Duderinnetje was het sterker
..door wat voorvallen IRL, ben ik erachter gekomen dat het niet slim is om je identiteit en gezicht op een forum zo makkelijk prijs te gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:46 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat je geen foto's in je fotoboek durfde te posten.
hey grappig dat is het koosnaampje voor mijn vriendin...quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef sararaats het volgende:
someone special
yvonne, lucille of wie vandaag?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef sararaats het volgende:
someone special
Die ene gewichtshefster?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
yvonne, lucille of wie vandaag?
die zeikerd?quote:
Net als jerneyquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef p-etr-a het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/denissee
Laatst toen ik me verveelde stuitte ik op dit fotoboek. En ik voel me niet seksueel of hartstochtelijk tot haar aangetrokken, maar kan hier wel naar kijken als een soort kunstobject?
Ik heb het wel vaker gehad maar dit is nog niet zo lang geleden, andere fotoboeken ben ik alweer vergeten. Ohja, JDude heeft ook 'iets'. En PICHT natuurlijk maar da's flauw.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef p-etr-a het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/denissee
Laatst toen ik me verveelde stuitte ik op dit fotoboek. En ik voel me niet seksueel of hartstochtelijk tot haar aangetrokken, maar kan hier wel naar kijken als een soort kunstobject?
Ik heb het wel vaker gehad maar dit is nog niet zo lang geleden, andere fotoboeken ben ik alweer vergeten. Ohja, JDude heeft ook 'iets'. En PICHT natuurlijk maar da's flauw.
Nou dan heb je hier toch al een aantal goede tips gehad?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:50 schreef Sjoem het volgende:
Nog niemand. Ik zit pas 2 daagjes in het fotoboek te neuzen.
Ik kom er nog wel op terug.
Ik zal die users eens stiekem volgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou dan heb je hier toch al een aantal goede tips gehad?
Ik heb geen kloon ben geen slapjanusquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Iedereen is hier z'n kloon aan het posten..
Gaat snel bij jou hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:15 schreef sararaats het volgende:
geen 1 meer
Ik heb haar foto's bekeken, ziet er erg mooi uit mooie meid, en dat zegt een vrouwquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaat snel bij jou he
Ontopic:
Seauphie![]()
![]()
Wat is dit voor cumsh0t feauteauxquote:
Ja logisch als de foto's zijn bewerkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:23 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Ik heb haar foto\'s bekeken, ziet er erg mooi uit mooie meid,
Dat doet er even niet toe; ze heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2006 10:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja logisch als de foto\\\'s zijn bewerkt.![]()
Hoe? dat is niet meer zo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:54 schreef classpc het volgende:
Leonieke
maar inmiddels is dat niet meer zo
ik geloof hem niet ookquote:
Is het toch maar weer geluktquote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik geloof hem niet ookhij wil hiermee je onverdeelde aandacht trekken
![]()
tja... een online flirt... maar is het voldoende voor een meet... en meerquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:50 schreef Aurelianus het volgende:
Die ene slet. Die geile.
Ik praat over je moeder wanneer en hoe ik maar wil, verdulle.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:52 schreef Aarde het volgende:
[..]
zo praat je maar over je moeder maar niet over een fokster
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:56 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik praat over je moeder wanneer en hoe ik maar wil, verdulle.
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef 2609 het volgende:
tot mezelf
waaromquote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef 2609 het volgende:
tot mezelf
omdat ik cool benquote:
Nouja, niet meer zo heel erg als dat ik het eerst had. Ik ben een beetje bijgekomen denk ik en heb er wat meer over nagedacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |