quote:Holman naar ADO
2006-02-02
Brett Holman vertrekt aan het eind van het seizoen naar ADO Den Haag. De aanvaller is dan transfervrij, maar wil nog één seizoen in Nederland voetballen. Zo vertelde hij in Rijnmond Sport.
bron: http://www.erfc.nl/
quote:AFREKENEN MET TWIJFEL
Transferperiode roept bij FC Den Haag meer vragen dan antwoorden op
(door:Dennis Jansen >ADHAAGSCHECOURANT)
Met het sluiten van de transfermarkt sloeg ook voor FC Den Haag de deur hermetisch in het slot.Verversen is tot het einde van het seizoen definitief onmogelijk en dus is het tijd om de balans op te maken. Per saldo gingen de Hagenaars erop vooruit,want tegenover het afscheid van Jan Paul Saeijs,Tommie van der Leegte en Daniël Rijaard stond de komst van 5 nieuwelingen. En toch lijkt het erop,dat de transferperiode meer vragen heeft opgeroepen dan beantwoord.
Bloed,zweet en tranen werkte FC Den Haag achter de schermen weg om de selectie de broodnodige kwaliteitsinjectie te geven. De club zocht stad en land af naar versterkingen,maar ze ving bot bij namen als Lazovic,Sibon,Redan,Gluscevic en,op het laatste moment, Elkhattabi.
Noodgedwongen en automatisch kwam de club uit bij spelers van minder naam en faam. Met ingang van komend weekeinde mogen de vaste supporters van FCDH zich warmen aan Said Bakkati,Paulus Roiha,Angelo Martha,Cory Gibbs en Jaroslav Drobný. Het zullen ongetwijfeld goede spelers zijn,maar of de fans nu meteen met een gerust hart zullen gaan slapen moet worden betwijfeld.
Naar alle objectieve maatstaven kan worden vastgesteld,dat FCDH vooralsnog aan een teleurstellend seizoen bezig is. Waar op een nieuw stapje vooruit was gerekend,vinden de Hagenaars zich op tweederde van de competitie terug op een teleurstellende 16de plaats in de eredivisie. FCDH heeft minder punten dan vorig jaar om deze tijd(nu 18,toen 20),het scoorde minder(22 ipv 24 goals)en kreeg er behoorlijk wat meer tegen(42 nu,32 vorig jaar).
Desondanks vond de clubleiding het verantwoord om de sterkhouders Van der Leegte en Saeijs te laten gaan. Waarschijnlijk met de gedachte in het achterhoofd dat het mét die 2 ook niet al te florissant is gegaan. En trainer Frans Adelaar heeft geen ongelijk als hij aanvoert dat beiden bij elke volgende gele kaart geschorst zouden worden.Dat gold ook voor Rijaard overigens.
Aan de andere kant is het wel zo,dat én Saeijs(die ook nog eens 3maal scoorde,waaronder de beslissende tegen SC Heerenveen) én Van der Leegte borg stonden voor kwaliteit. Niet voor niets had Van der Leegte clubs voor het uitkiezen. Voor hem is geen directe vervanger gehaald. Adelaar zoekt het daarvoor in eigen gelederen(lees:Ferrie Bodde).
Zonder 2 bepalende gezichten zal FCDH zich de komende maanden in veiligheid moeten spelen. Uiteraard straalt het technisch kader in het Zuiderpark vertrouwen in die klus uit. Het is voor Frans Adelaar te hopen dat het nieuwe legertje van jonge talenten,afdankertjes en totale onbekenden op heel korte termijn kan afrekenen met de twijfel.
Bron: www.ad.nl
Dat zou jammer zijn leuke speler is dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef Eibertje het volgende:
Holman is volgens mij een fabeltje
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
*heb vanaf zondag een hekel aan ADO
Jullie (uit)publiek is echt bagger. Er wordt iemand met een hartaanval o.i.d. het vak bij Heerenveen uitgedragen en ze zingen: "En laat je club maar in de steek" humor![]()
De hele tijd van die negatieve spreekkoren, met de rug naar de spelers toe staan als ze hen (volkomen onterecht) komen bedanken...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Iemand die al nummers van Gibbs, Drobny, Roiha en Martha weet voor http://www.footballsquads.com/holland/2005-2006/ere/denhaag.htm ?
over het algemeen wordt er niet bij vermeld wat zo iemand makeert dus hoe konden ze dat weten? Verder, humor..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
*heb vanaf zondag een hekel aan ADO
Jullie (uit)publiek is echt bagger. Er wordt iemand met een hartaanval o.i.d. het vak bij Heerenveen uitgedragen en ze zingen: "En laat je club maar in de steek" humor![]()
De hele tijd van die negatieve spreekkoren, met de rug naar de spelers toe staan als ze hen (volkomen onterecht) komen bedanken...![]()
Ik weet niet hoe het met de gemiddelde intelligentie daar zit, maar als iemand op een brancard weg wordt gedragen kan je in principe wel beredeneren dat er iets ernstigs aan de hand is en dat er niet iemand zijn voet heeft verstuikt bij het juichen ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef err het volgende:
[..]
over het algemeen wordt er niet bij vermeld wat zo iemand makeert dus hoe konden ze dat weten? Verder, humor..
Negatieve spreekkoren, eens, maar da's nou eenmaal Den Haag.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de gemiddelde intelligentie daar zit, maar als iemand op een brancard weg wordt gedragen kan je in principe wel beredeneren dat er iets ernstigs aan de hand is en dat er niet iemand zijn voet heeft verstuikt bij het juichen ofzo.
Oost tribune is voor de bezoekers, en alleen 1 helft ervan (zo ver mogelijk van de noord tribune vandaan maar dat is logisch)quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef TC03 het volgende:
Waarom zijn die tribunes achter de goals altijd zo leeg?Komen er gewoon zo weinig mensen? Ziet er wel armoedig uit.
Hahaha. Nee ja, ik kan wel blijven vloeken en schelden (wat ik de afgelopen tijd ook genoeg, geloof me, genoeg heb gedaan) maar ik moet ook een beetje op m'n bloeddruk letten hè.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens mij is HijoDeDios gewoon een kloon van Adelaar
Yepz weg met Adelaar dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:09 schreef Thetallguy het volgende:
7 wedstrijden op rij verloren, en ook al 4x op rij niet gescoord, nou dat kan gewoon niet
Graag gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
Dankzij Nucleo ziet http://www.footballsquads.com/holland/2005-2006/ere/denhaag.htm er al veel beter uit nu!
Nee daar hebben we wat aan...., liever een nitraat richting t oosttribune.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Idd,
Volgende wedstrijd zit ik met een wit zakdoekje klaar.
geef ze is ongelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Jasza het volgende:
Is het waar dat jullie de Ajax supporters gaan rellen
Wat een verschrikkelijk lage actie weer van die 020-homo's. Volgens AD was het 70 tegen 8, 1 persoon met steekwond, en 2 tieners in elkaar geslagen.quote:Gewonden bij rellen aanhangers ADO en Ajax
Tientallen 'fans' van voetbalclubs Ajax en ADO Den Haag zijn vanavond op de vuist gegaan in Den Haag. Er zijn zeker vijf gewonden gevallen. Een van hen zou een steekwond hebben. Dit heeft de politie gemeld.
De rellen begonnen vanavond rond 23.00 bij het ADO-honk in Den Haag. De supporters gingen elkaar met onder meer honkbalknuppels te lijf. De teams van ADO en Ajax treffen elkaar zondagmiddag in Den Haag.
Bron: Frontpage
ik keur deze actie absoluut NIET goed...vind 't te gek voor woorden en belachelijk MAAR als je het over laffe acties hebt moet je ook naar je eigen (kleine groepje) supporters kijken. 2x het AJAX-home sneaky in de fik (proberen te) steken (want is wel duidelijk dat ADO-supporters dat waren)....en dan snel wegrijden. Ajax kwam nu gewoon met een grote groep naar dat Honk en wist misschien ook niet dat er zo'n kleine groep was.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:05 schreef stukovich het volgende:
Die laffe 020-ers moeten weten dat zij zullen boeten voor deze aanval
quote:Deetman: ADO Den Haag - Ajax zonder AJAX Publiek
De Haagse Burgemeester Wim Deetman heeft bepaald dat de wedstrijd tussen ADO Den Haag - AFC Ajax, die voor zondag 12:30 uur op het programma staat, zonder supporters van AJAX gespeeld zal worden.
De aanleiding hiervoor is de aanval van zo'n 70 AJax supporters vrijdagavond op het supportershome van ADO Den Haag.
Deetman heeft een noodverordening ingesteld om de Ajax-aanhang te kunnen weren. Bovendien wordt volgens Deetman maandag vrijwel zeker besloten dat de Ajax-fans vijf jaar lang niet welkom zijn bij duels in Den Haag
De wedstrijden van de jeugd teams van ADO Den Haag AJAX die dit weekeknd tegen elkaar zouden spelen zijn afgelast het betreft hier de volgende wedstrijden:
Ajax A1 - ADO Den Haag A1 en
ADO Den Haag B1 - Ajax B1.
Maak je daar maar niet druk om....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die laffe 020-ers moeten weten dat zij zullen boeten voor deze aanval
wou zeggen ja. boeten gaan ze nog welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Maak je daar maar niet druk om....![]()
Ga dan naar hockey ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef stefmans het volgende:
ik wil gewoon naar mijn uitwedstrijd gaan kijken zonder haat te voelen tussen groepen.
Waarom, ik was bij de bekerwedstrijd Heerenveen-Ajax en daar stonden de supporters groepen gewoon gemengd op de tribunes dat was teminsten nog eens mooi.quote:
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom, ik was bij de bekerwedstrijd Heerenveen-Ajax en daar stonden de supporters groepen gewoon gemengd op de tribunes dat was teminsten nog eens mooi.
Dus de koppen in elkaar slaan hoort erbij, dit verklaard weer de inteligentie van de gemiddelde ADO supporter.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mooi hoor.Rivaliteit hoort bij het voetbal.
en dit die van jouquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus de koppen in elkaar slaan hoort erbij, dit verklaard weer de inteligentie van de gemiddelde ADO supporter.![]()
Tot op een zekere grens ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mooi hoor.Rivaliteit hoort bij het voetbal.
Je kunt zelfs in het uitvak gaan zitten, plaats genoeg!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:06 schreef PsyCha het volgende:
Kan je morgen ook nog kaartjes kopen?
whehehehequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt zelfs in het uitvak gaan zitten, plaats genoeg!
Het grappige is dat daar ook nog wel wat aan de hand was. Niks groots, maar niks gewoon gemengd en alles lief en aardigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom, ik was bij de bekerwedstrijd Heerenveen-Ajax en daar stonden de supporters groepen gewoon gemengd op de tribunes dat was teminsten nog eens mooi.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
Hup Sven
Wat dan gast? helemaal niks.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef stefmans het volgende:
Keur de actie van de ajax ''suporters'' niet goed, maar ado heeft zich de laatste jaren ook niet in onschuld gewassen maar ik hoop dat ze eens op tiefen met dit geweld ik wil gewoon naar mijn uitwedstrijd gaan kijken zonder haat te voelen tussen groepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |