quote:
Dat was die laatste?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Later zul je Nouk er dankbaar voor zijn!
When you're too perfect, like me![]()
Ja, met dat petje! Vorige keer had ie elke keer dat lange haar zo in z'n gezicht, daar ben ik niet zo'n fan van. Maar nu met dat petje, damnnitquote:
Foute vertaling. Hij zei té perfect..quote:
Ja, de onderbroek mag je niet zien hoor! Foei!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:54 schreef alwaysthebest het volgende:
D'r is NIKS te zien, en het wordt gecensureerd?![]()
![]()
Hysterisch lachen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:52 schreef DarkElf het volgende:
ik zou geloof ik helemaal blauw liggen als een vent dat doet bij het binnenkomen van de slaapkamer
quote:
Fabio is creepyquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:00 schreef DarkElf het volgende:
en die fabio is zooo.... Iieeuww
*ril*
Adam doet me teveel aan Boris van Idols denkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Adam is cuteMeer mijn type vent dan die steroïden ego's.
Je krijgt oliescenes, Liejannuhquote:
...mar ik heb hem nog geen 1x keep the soul alive horen zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef Copycat het volgende:
Adam doet me teveel aan Boris van Idols denken.
Dat is nog beter!quote:
Maar hij ligt er wel uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef MissX het volgende:
omg die Tony blijft gewoon verbazen, hoe erg die is
Kwaaltje wat je wel vaker ziet bij bodybuilders, zijn zo met het bovenlichaam bezig. En ze zijn getraind op massa niet op conditie vandaar die povere tijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef MissX het volgende:
sommige hebben best wel dunne beentjes vergeleken met hun bovenlichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |